hey meiden... zo na een dag werken gewoon 3 pagina's bijlezen hahaha!!! Vindt het echt zoooo spannend voor jullie allemaal...Duim heel hard hoor!! ahhahaah. Net foliumzuur gehaald... (vond het echt spannend )... staat er niemand in de winkel die mij kent?? En ik neem zo bij het avondmaal mijn eerste... De 1e stap... hahaha !! We zijn het er helemaal 100% overeens dus we gaan er gewoon voor... Gewoon nog maar een weekje de pil... Ga alvast proberen om een banner te maken.. ff kijken of ik dat kan.. .. Eetse allemaal.. Ik ga bloemkool met kerriesaus en aardappelen en een zigeunersnitzel eten.. mmmm xxx
Hij doet het inderdaad Stampertje Welkom in de onzekere wereld van zwanger worden Heb net gegeten, had echt wel trek.. voor mijn doen net iets meer gegeten als normaal, maar wil er ook niet te veel in mee gaan daar ik zo lekker bezig ben met afvallen.. Buik blijft alleen vervelend en broekband doet "zeer" op mijn buik terwijl ik bewust al een dunne broek met brede band aan had getrokken.. Ach, vanavond lekker rustig aan en dan morgen maar weer kijken hoe het gaat.. weet wel dat ik toe ben aan goeie nachtrust, want ben vandaag niet heel veel waard (toch wel genoeg gedaan met afspraak, boodschappen, was ophangen, nog even de stad in en eten koken.. hahah) Fijne avond allemaal!
Dank je wel dolfijn ... Wel baaleh dat je zo'n last blijft houden... Zou toch wel super zijn als het gelijk raak is ... Nou sterkte hoop dat je lekker kan slapen vanavond.. En je hebt idd veel gedaan vandaag... @smyltje... hoe gaat het nu met jou??
@ dolfijn jij ook een fijne avond en geniet lekker van het rustig aan doen @ stampertje dat word spannend meid veel succes met zwanger worden
NOD: 23 juni: Marleen84(ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 14 juni: ilse85 15 juni: Dolfijn1982 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 03 juli: Citta 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier
Even voor de duidelijkheid.. gelijk raak?? ben 12 april gestopt met de pil, dus eigenlijk is dit al ronde 3.. dus het zou wel snel zijn, maar gelijk is het niet
Sorry dolfijn :s... Ik had begrepen dat je nu na de operatie van je man pas een eerste echte ronde had... verkeerd begrepen...SORRY...:d.. nou ja 3x is scheepsrecht..hahhaa.. xx
@ dolfijn hoe is het met je man gaat het al beter met zijn been en hoe voel jij je vandaag het wilde niet echt overgaan geloof ik nou dikke knuff van mij
Hier een beetje raar gevoel in mijn buik..niet te beschrijven..al 4 dagen enorme buikpijn!! Het lijkt net of ik echt mijn eierstokken voel..wie heeft het zelfde rare gevoel?
@ meiden allemaal een hele fijne avond ga lekker even tv kijken en dan straks lekker even douchen slaap lekker voor straks
NOD: 23 juni: Marleen84(ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 14 juni: ilse85 15 juni: Dolfijn1982 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 03 juli: Citta 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier
Het gaat redelijk met zijn been, hij heeft nu 'gewone spierpijn' door het vele lopen gister met old-timerdag.. haha dus komt vast wel goed.. Het wil bij mij inderdaad nog niet echt vooruit op dit moment.. wil mezelf niet van alles laten voelen, maar voel onbewust toch dingen die ik (volgens mij) nog nooit heb gevoeld We zullen het af moeten wachten.. haha Dikke knuffel terug! xx
Nou meiden.. Heb vannacht slechte nacht gehad.... dus ga zo douchen en dan lekker optijd naar bed!... Weltruste allemaal... Liefs...
Slaap lekker allemaal, ik duik me bedje weer in.. hopelijk deze nacht meer rust als afgelopen nacht, maar ben er bang voor daar linker onderzij nogsteeds best vervelend voelt.. Ach, hopelijk is het allemaal voor een goed doel Trusten! en tot morgen! xx