stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, wat zijn jullie toch lief!! dank je dat jullie zo meeleven!
    En ik zeg nou wel heel hard dag 35, maar ik ben net zo ongeduldig als jullie hoor, haha. :D Dus wie weet doe ik het eerder. Maar omdat het de eerste cyclus is wil ik niet te snel testen, ook om mezelf een teleurstelling te besparen. ;)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    ja lief zijn wij he ;)
    Snap dat niet te snel wilt testen, ik wacht wel af hoelang je het vol houd.....:)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha nee maar zodra je antwoord hebt, kun je wel weer verder!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Doe het wanneer jij het wilt meis! Wij leven/lezen gewoon met je mee;) Maar hoop het wel hoor.....

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Daar heb je ook weer gelijk in Sasje. We zullen inderdaad maar kijken hoelang ik het volhoud. ;)

Ik ga zo lekker op de bank. GTST kijken en ff kijken of Flikken Maastricht nog steeds komt. En daarna TV kantine, geweldig die humor. :D Fijne avond dames!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @bibi, jij komt dus ook uit limburg???

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nee, Brabant. ;) Maar kom wel graag in Maastricht. Flikken begint bijna dus ik ben er nu weg van. :)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goede morgen meiden! Hoe is het ermee vandaag?

Hier inmiddels dag 24, het begint al op te schieten. Denk daar echt meteen aan zodra ik wakker ben, hoezo erg?? :D

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hahah Goeie morgen Bibi..herken het wel hoor! Denk nu elke ochtend.. al ongesteld? dan kan ik banner plaatsen en gaan tellen.. hihihi erg zijn wij hoor!:p

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames!! jaja ik denk alleen maar van zal het nu raak zijn haha!!! he niet te veel typen vandaag, want ik vertrek zo naar de lentebeurs dus ka heleaas niks lezen vandaag!!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zal er rekening mee houden Sasje:p Heel veel plezier vandaag!!

Pfff.. banner is geplaatst.. ongi is daar:D Nu eindelijk gaan tellen.. heb em eerst maar eens op 30dgn gezet daar ik niet weet hoelang mijn cyclus gaat worden..

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dank je dolfijn haha!! ik zie dat jij nu dan toch eindelijk ongesteld bent geworden!fijn! nu kun ook jij aan de slag haha!!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dolfijntje kan ook aan de klus! :) Leuk hoor.

Sasje; veel plezier op de beurs! Ik klets niet zoveel vandaag want ik moet zo nog even naar de bibliotheek en ga vanmiddag gezellig shoppen met mams en schoonzusje. :)

14. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    Hey dames!
    Ondertussen is iedereen wel aan het ontpillen danwel aan de klus! Goede zaak! En spannend! Wie o wie zal het geluk hebben in de eerste ronde waarbij manlief in de roos geschoten heeft?! Ben benieuwd!

Deze dame is nog steeds een btje aan het afkicken en ziekjes maar het gaat al de beter kant op! Ondertussen gaat het klussen gewoon door he haha misschien is het voor vriendlief wel minder leuk als de dame er als n pop bij ligt haha nee grapje we maken er gewoon wat lekkers van natuurlijk! Daarna is het gewoon weer sip zijn op de bank :p

Ja dames ik ben nu heeeeerlijk vruchtbaar (als ik 28 dgn cyclus aanhoudt) Geen idee of ik al een eisprong of wat dan ook gevoeld heb of dat ik moest poepen haha we zullen het zien, ergens rond 3 mei is mijn OD dag en begint ronde 2! Ben erg benieuwd!

1 ding is zeker, het is mooi weer vandaag om op de tennisbaan te gaan zitten kijken naar lekkere mannen (zouden ze kunnen zien als je vruchtbaar bent? :p) Niet teveel typen dus vandaag meiden want het was nu al niet meer bij te houden...

Trouwens om ff van de hak op de tak terug te komen op wat onderwerpen die ik voorbij zag komen de afgelopen 20 pagina's ofzo ;)... ik ben 187 cm lang, weeg veelste veul (86 kg) en we hebben 2 terrorkittens van net een half jaartje oud... dusss

wat een verhaal weer zeg...pfff

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hahah Marleen, je bent weer bijgelezen zie ik:p
    alle dames vandaag genoten van het mooie weer?? Ikke wel in elk geval.. heerlijk in de tuin gezeten bij onze beste vrienden:D Zelfs al lekker verkleurd dus gaat goed..
    Daar de babykamer bekeken (met een tikje jaloersie dat zij al zo ver zijn) en verder heerlijk bijgekletst!
    Nu ff rustig uitbuiken van het lekkere eten en dan nog even op de fiets..
    Fijne avond alvast allemaal!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey dames,
    Drukke dag gehad vandaag, nu even snel bijgelezen :D.
    Het is ook wel echt verslavend he om op t forum te kijken!
    Morgen ook niet zo actief hier, verjaardag van neefje die 4 wordt :)
    Hier geen rare pijntjes meer of vage klachten :D (wel een stijve nek :()

Nou dames voor diegene die aant klussen zijn Klusze! en Voor diegene die ongi zijn, nog even volhouden :p

Ik ga nu lekker eten en dan op de bank hangen! Fijne avond!!!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dames! Ook ik moest nog snel even bijlezen hiero. :D Heb vandaag ook lekker in de tuin gezeten, goed verkleurd al en net gezellig met vriend lief een rondje gefietst. Zometeen lekker koffie met een appelflap. :)
    Fijne avond allemaal!

18. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames :)
    Jeetje zeg idd wat weer een verhalen zijn erbij gekomen zeg.....
    Nou ben weer bijgelezen en al.
    Ik ben vandaag ook niet actief geweest opt forum, heb heerlijk van het weer genoten, op cursus met onze hond geweest en met mn vriend naar de tuinland geweest hahaha.
    Morgen zal ik helemaal niet op het forum komen denk ik, heb samen met mn moeder, zus en schoonzusje een meidendag; lees: maskertje, wimpers verven, haar verven, nagels lakken, lekker in bad, onder de zonnebank en noem maar op HEERLIJK!!!!
    Geniet van het mooie weer wat ze morgen weer verwachten!
    Groetjes.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo allemaal! gelukkig niet heel erg veel om bij te lezen maar was een erg leuk dagje!! ik heb zelfs een reading laten doen door iemand! maar ja is natuurlijk de vraag of dit idd uit komt.
    ze gaf wel aan dat we samen een jongentje zullen krijgen met blonde haren hahah!! dus we zullen ooit zien! ze geeft wel duidelijk aan dat ze me niet kon zeggen wanneer het kindje er zal komen, maar volgens mij in haar verhaal te geloven duurt het nog wel even, ze zei dat ik in mijn onderbewust er nog niet helemaal klaar voor ben. ze zegt dat ik idd te onzeker ben ik mijn relatie. en hierin heeft ze idd wel gelijk! er zijn idd een aantal dingen gebeurt met vriendlief die is toch op de dag van vandaag moeilijk een plaats kan geven. en hij soms in dit oude patroon hervalt ik het weer heel moeilijk heb!!! dus volgens mij doelde zij erop dat we eerst goed onze problemen moesten oplossen voordat ik uberhaupt zal aantellen!! dus werk aan de winkel! maar ja morgen moeten we weer klussen haha misschien klopt het verhaal natuurlijk helemaal niet haha!!

maar lentebeurs was wel redelijk leuk! shoppen was ook leuk maar hier had ik nog maar een uurtje de tijd voor omdat de winkels toen sloten helaas maar toch nog 4 dingen gekocht haha! dus dat word nog een keertje shoppen!!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je het leuk hebt gehad vandaag Sasje! Lekker genieten toch?!
    en die reading.. daar laten doen? Hoop voor je dat het niet veel twijfels en onzekerheid heeft gebracht (lees daar toch wat van in je bericht).. Hoop dat je gewoon lekker aan de klus kan morgen en gewoon heel veel geniet met je partner!

Deel Deze Pagina