stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie avond meiden!

Hoe is het verder met iedereen gegaan vandaag?
    @Ilse; heb idd ook vaker gelezen dat ovu testen posi testen bij zwangerschap.. dus miss toch ook maar even zw test doen??;)
    @Smyltje;Hoop voor je dat je cyclus gaat lopen en dat je nu toch echt je ei hebt gehad.. haha wordt het toch spannend bij jou :) veel succes! en natuurlijk ook met je blaasontsteking; wel fijn dat dit nu duidelijk is!
    @Stampertje; dat wachten met testen is voor mijn eigen bestwil, anders straks nog onzekerder of juist blij met iets wat fout kan gaan (zeker voor NOD!) dus hou het zo netjes vol omdat ik behoorlijk wat angst heb voor het testen ;) hahah
    @Ikke; hou nog even vol om niet te testen meis, nog een paar dagen en je hebt veel meer kans op een hele duidelijke test.. haha kan me voorstellen dat je snel wilt als vriendlief je ook pushed.. maar stug vol houden meis.. doe ik ook ;)
    @Laurier; balen dat het zo vaag blijft bij je.. hoop echt dat het snel duidelijk wordt, heel veel succes met je tuin en hoop dat je je daar een beetje op kan richten!
    @Twinklestar; heel veel succes bij de kaakchirurg.. heb echt zo'n hekel aan die vent :( dus ben zeker niet jaloers.. Sterkte!
    @Sasje; nog weer aan de pil? weet het niet.. hahah hangt er nu ook vanaf wat voor kabinet we gaan krijgen, want als het zo doorgaat moeten we de pil ook zelf gaan betalen dus dat is dan niet echt meer een motivatie om de pil te gaan gebruiken.. maar ach, als het zover is zie ik wel weer..

@Hier; redelijke dag gehad, spanning in onderbuik blijft en pijnlijke plek in linker zij.. manlief net gevraagd om zo even mijn rug te masseren want ook die voelt niet helemaal soepel (nu heb ik het idee ook telkens wat scheef te staan door pijn in linker zij dus niet helemaal vreemd dat rug dan vervelend gaat doen.. ) begin ondertussen toch wel wat zenuwachtig te worden hoor.. hihihi en ik maar denken dat ik me niet gek laat maken :D:D

hahah Fijne avond allemaal ik ga nog even in de tuin zitten.. xx

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Whoe Ilse.. spannend!! En ga je zw test doen???
    @ Dolfijn, je hebt idd gelijk... door te wachten met testen tot de juiste datum heb je meer zekerheid... maar toch vindt ik het knap.. :D..

@ Laurier... wat baaleh zo zeg... nog niet echt duidelijkheid.. hoop dat het snel duidelijk voor je is...

Zo ff gtst kijken... :D..

Fijne avond allemaal...
    kus

3. laurier

laurier Niet meer actief

Goede avond dames, hoe gaat het met jullie?

@stampertje; ja dat zou een stunt zijn he om met zn allen in 1 keer zwanger te zijn straks ;) Ik vindt het ook moeilijk om te wachten met testen hoor!!!

@smyltje; bakkes blaasontsteking :( Veel beterschap ermee en hoop dat t snel over gaat, dan idd maar ff geen alcohol.... Ik zou er idd ook niet echt teveel over nadenken en bij stil staan dat ie dat toevallig deed, geloof hem gewoon en niet meer aan denken. Mannen hebben wel eens van dat soort rare dingen hihihi ;)

@ikke; ik heb geen idee wat ik ga doen eigenlijk...

@ilse; hmm idd misschien maar even een zw test doen ;)

@dolfijn; ik hoop dat het allemaal voor een goed doel is!!!!

@hier; nou nog steeds raar.... Heb geen tampon meer in gedaan, vanmiddag nog een hheeeeel klein beetje bruin spul maar voor de rest niks meer :( Echt raar, weet niet wat ik hier nu van moet denken......

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke en dolfijn dankje ben er zelf ook niet zo blij mee maar ja moet toch een keer gebeuren en ik kan het beter voor de zwangerschap doen want als ik wel zwanger was geweest wilde hij het niet doen dan had ik pas terug moeten komen als ik was bevallen ze doen dat liever niet in verband met pijn stilling en verdoving bij een prille zwangerschap

@ ilse ook ik heb er ook over gelezen dat je een positieve ovutest kan hebben tewijl je misschien wel zwanger bent

@ smyltje je weet nu wel waar je aan toe bent meid hoop dat je je snel beter voelt en hoop dat je ongi nu snel op gang komt dan kunnen jij en je vriend er ook helemaal voor gaan

@ laurier wat een onzekerheid hoe voel je je nu

@ hier heerlijk van het zonnetje genoten

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier wat een onzekerheid heb je nog wel al die klachten anders misschien toch even een testje wagen

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    zo, dit slaat echt nergens op.. zit gewoon gtst te kijken en het is afgelopen en wil dus weer gaan laptoppen.. krijg ik me toch ineens een beroerd gevoel :( zit tegen overgeven aan (maar ben geen overgever dus hou dat tegen) en de tranen vullen me ogen..
    oh bah, wat voel ik me even beroerd..

sorry, even ego......................

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat vaag zeg

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @laurier..ik zou toch een test doen hoor!!

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @ dolfijn... misselijkheid is ook 1 van de tekenen he...!! hahaah.
    Sorry wil je niet gek maken... maar ben zooooo benieuwd... leef zo met jullie mee..!!

@laurier.... ga je testje doen of niet?

@twinkelstar... succes bij de kaakchirurg...

xxx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dolfijn, das balen meid!! en zeker omdat je dat normaal nooit hebt!!!! kan natuurlijk ook het ontpillen zijn.....maar wie weet!! nog 1 weekje wachten!!!!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje wel stampertje ben best een beetje zenuwachtig

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD:

23 juni: Marleen84(ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar)
    28 juni: Ilse85
    (ronde 4, 2e kindje, 25jaar)
    28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar)
    29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar)
    11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4)
    5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

09 juni: Marleen84
    10 juni: Mariska
    11 juni: Ikke85
    13 juni: Ceandraa
    14 juni: Robijntje1982
    14 juni: ilse85
    15 juni: Dolfijn1982
    17 juni: Biancje
    27 juni: Sasje24
    27 juni: Maregmo
    03 juli: Citta
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het lijkt weer iets te zakken.. pfff.. dit was echt even heel erg vaag.. en vervelend.. bah zeg :(
    wel lief zoals jullie meeleven.. ben ik blij mee :)
    Ik ben bang dat ik het mezelf allemaal aan doe en straks gewoon ongi wordt.. maar kan er op dit moment echt niets van maken, en blijf dingen voelen die ik normaal niet voel..

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    #3614 twinklestar, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    @ dolfijn wat kan je lichaam toch rare dingen met je doen hoop dat het iets positiefs brengt meid

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    allemaal een hele fijne avond ik hou het voor gezien ga nog even lekker op de bank hangen en dan lekker een beetje op tijd naar bed heb het gehad voor vandaag allemaal slaap lekker voor straks en tot morgen:):):)

xx twinklestar

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jij ook fijne avond Twinkelstar.. en nogmaals sterkte!!

Dolfijn gelukkig dat het wat gezakt is!!

Mijn mannetje is net thuis en die vind het echt niet gezellig als ik de hele avond achter de computer zit.. dus ik hou het ook voor gezien... morgen lekker vrij... dus genieten van het mooie weer!!!...

Fijne avond...
    xxx

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijne avond nog dames en slaap lekker alvast :)
    Ik blijf nog even rondhangen ;)

18. laurier

laurier Niet meer actief

Bah dolfijn, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt :( Je lichaam kan je zeker erg voor de gek houden daar ben ik ook wel achter gekomen, ik hoop voor jou dat je het allemaal voor een goed doel hebt :D Leuk dat je nog ff blijft rondhangen!

hier........... Nou ik weet het niet....
    Ik denk dat ik niet moet testen, als dit toch mn ongi is dan valt er weinig te testen denk ik. Heeel af en toe is en wel een klein drupje beetje rood bij.... Ik snap er ook niks mee rvan en idd id baal dat er nog steeds onzekerheid is.
    Aan de ene kant denk ik: dit is je ongi
    Maar aan de andere kant denk ik: ooooh misschien is er toch iets....
    Ik denk dat ik me de kop niet gek moet maken en dat ik gewoon dit als rond 3 moet nemen nu.....

@twinklestar: bakkes zeg!! Wel een geluk dat het nu nog kan ja... Maar gatsie zeg, ik wens je heel veel sterkte toe bbbrrrrrr ik krijg de zenuwen al voor je hoor............ (ik ben echt een mietje met dat soort dingen namelijk)

Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Slaap lekker Laurier en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. weet dat je misschien niets aan testen hebt, maar misschien geeft het toch wel duidelijkheid..
    een test is zo gedaan maar ja, het kost je € 2,50 (kv 2 voor 5)
    Je moet het helemaal zelf weten meissie, maar ik denk dat je je nu blijft afvragen hoe of wat..

Heeeeeel veel succes meissie en heeeeele dikke KNUF voor jou! xx

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Eén dagje werken en ik ben weer een paar bladzijdes en een hoop berichtjes achter!!

@dolfijn: wat vervelend dat je je zo misselijk voelde. Hopen dat het een goed teken was.
    @Laurier: Je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Maar van een beetje bloed en dan toch weer niet... ik heb echt geen idee wat je daar va denken moet. Ik blijf gewoon doorduimen hoor! Voor alle meiden natuurlijk!

@hier: vandaag gewoon gewerkt. De buikpijn bleef vandaag maar aanhouden, maar dat is beter te doen dan de rugpijn. Blijft wel een heel trekkerig, stekerig gevoel net naast mijn heupbot.
    Verder wel lekker gewerkt, daarna naar de verjaardag van een vriendin, even bij de buurvrouw gevraagd naar haar kleindochter die vandaag geopereerd werd aan haar hart. Ze heeft (had) een gaatje in haar hart. Gelukkig is alles heel erg goed gegaan. En wat realiseer ik me op zuke momenten dubbel-goed wat een geluk wij hebben met een gezond kindje!!! Nu even een brood bakken, dus wachten tot de oven klaar is. En dan lekker douchen en naar bed. En morgen weer een dagje werken. En ja hoor, de zomer blijkt er aan te komen!!!

Welterusten allemaal!

Deel Deze Pagina