Dat trekkerige gevoel bij je heupbot is vervelend hé?! bah, ik wordt er echt beetje gestoort van.. Veel succes en slaap lekker! en succes met brood bakken.. xx Slaap lekker allemaal! xx en tot morgen!
Het doet vooral echt pijn bij het gaan zitten of gaan bukken of opstaan. Het is echt heel vervelend en ook af en toe echt pijnlijk. En het verplaatst ook steeds van links naar rechts. Wordt er echt chagerijnig van! Maar het is voor het goede doel, dus dat maakt het al een stuk beter. Als dit allemaal van het ontpillen komt, wat voor troep is dat dan????? Had me na de vorige zwangerschap ook echt voorgenomen om nooit meer die zooi te slikken, maar het spiraaltje was een og grotere ramp! Ik bleef maar bloed vloeien en na een half jaar was ik het zat en heb 'm eruit laten halen en weer aan de pil. Was wel een hele goede anti-conceptie, hihi!
goedeavond allemaal wat is er weer een hoop geschreven zeg! ik weet het allemaal niet meer wat er staat... hahaha.... sorry .... maar goed. wilde alleen nog even zeggen dat ik al een hele tijd bezig ben, met die fotos er op te zetten ze staan op me computer, maar krijg ze niet geupload. wilde ze verkleinen op www.fotoverkleinen.nl of zo iets... maar daar lukte het ook al niet. lekker handig dus allemaal. morgen is eigenlijk me nod.... kep me banner aangepast dit is wel een hele vage banner. tis echt nog niks hahaha.... en ik voel me al goed beroerd. pfffffffffffff zo last van me buik joh, super misselijk, bijna overgeven. maar dat wil ik niet, ik kan dat niet..... maar goed. iedereen slaap lekker. en ik beloof de volgende keer gewoon goed te lezen. hahaha... tis ook al laat nu he! kep een excuus.. dikke knuffel voor iedereen hier!
Goedemorgen dames, ben ik de eerste vandaag? Wat een eer zeg Hoe gaat het met iedereen, een beetje een goede nachtrust gehad? Nou ik heb uiteindelijk duidelijkheid (denk ik), heb nog steeds bruin verlies maar de test geeft maar 1 streepje..... Dus dit is schijnbaar echt ronde 3.... Nou maar weer lekker klussen straks hahaha! @mariska; ja jij hebt een excuus, het was laat en je bent zwanger 8) @dolfijntje; bah zeg al die nare kwaaltjes succes ermee!! @char; ik vindt dat ook altijd hoor, veel mensen vinden het 'vanzelfsprekend' om een "normaal" kindje te krijgen, maar je bent dan gezegend vindt ik!! Al vindt ik ook, je moet er niet te paniekerig om doen, da's ook weer niet goed... Voor de werkers onder ons: werkse vandaag! Een fijne dag allemaal en geniet van het (nu al) warme weer!!
goedemorgen! @laurier, he balen zeg dat de test nega is!!! maar ik weet eigenlijk wel niet wanneer je weer op nieuw moet gaan tellen voor volgende cyclus??? ik nog even afwachten wanneer het echt doorzet, en dan vanaf deze datum gaan tellen toch??? @dolfijn, en hoe voel jij je???? hopelijk wat beter meid. @hier ik ga zo nog even sporten, en voor de rest ff relaxen, want moet om 4 uur weer de slaapdienst in pfff
Hey sasje, sportse en relaxse! Alvast veel succes met werken!! Ja ik weet nou niet wanneer ik met tellen moet beginnen hoor...... Ik ben vanaf maandag nu begonnen te tellen, is dit niet goed dan?? Die datum had menstruatienet ook voor me berekent grappig.
oh ja dan zal het wel kloppen laurier..ik dacht dat je altijd moest gaan tellen,vanaf het moment dat je echt ongi was geworden...
Ja maarja als dit alles is wat er komt sasje dan zou ik dit als mn ongi moeten rekenen denk ik.... Veel bruin spul en heeel klein beetje roodachtig..
heey beterschap zieke mensen hier niet zwanger... meiden ben er even wat minder of misschien helemaal even niet.... zit even niet zo lekker in mijn vel... s6 allemaal! Liefs mij
Hey ilse, shit dat je niet zo lekker in je vel zit... Jammer joh dat je niet zwanger bent, hoop dat t snel raak mag zijn. Het is je in elk geval zeer zeker gegunt! Doe rustig aan en beterschap! liefs
goede morgen dames meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes zal ik nodig hebben ben zelf namelijk heel erg nerveus dus vond het lief om die berichtjes te lezen moet over een poosje ook voor de onderkant daar moeten ze er ook nog uit maar daar wacht ik nog even mee heb daar geen last van @ ilse wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit hoop dat je je snel beter voelt pak je rust en neem zoveel tijd als je nodig hebt meid ik hoop dat je je snel beter voelt dikke knuff @ laurier ik weet het ook niet toch blijft het raar dat je ongi anders is als anders @ hier ga zo nog even in het zonnetje8) zitten een broodje eten tussen de middag en dan straks naar de kaakchirurg dus weet ik niet of ik er vanmiddag ben hoop dat ik er niet zoveel last van heb misschien tot vanavond en anders tot morgen
Heel erg veel succes twinklestar, ik zal aan je denken!! Ik hoop dat je er niet te veel last van zal gaan krijgen, heb je genoeg aprines in huis????? Misschien een ideetje (als je geen pijnstillers mee krijgt van t ziekenhuis) liefs!! Jazeker is het raar dat het zo raar gaat (heuh dat staat dr grappig ) Vandaag eigenlijk niks, ja beetje bruinig. Maarja er was gister wel een heel klein beetje roodachtig bij...... Pffft denk je zekerheid te hebben is het dus niet niet zo...........?!?! Nouja maar weer afwachten dan he.. Nu is mn cyclus dan ook geen 28 dagen, maar nu alweer 31 dagen dan als ik dit niet als ongi moet rekenen. Mn buik geeft nog kleine steekjes af, ben misselijk en veel trek maar als ik dan aan het koken ben wordt ik toch weer beroerd..... Maar de borsten en tepelpijn is verdwenen......
Heel veel succes Twinklestar!! Hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig wil lopen.. Sterkte! @Ilse; Gewoon een hele dikke KNUFFEL hoop dat je je snel weer wat beter voelt.. @Laurier; zou idd ook vanaf maandag tellen hoor.. want anders weet je helemaal niet meer hoe je cyclus loopt.. Hoop dat je cyclus vanaf nu lekker kort blijft.. @Sasje; nog lekker aan het relaxen?? het weer zit in elk geval mee! Werkze vanmiddag! @Hier; voel me vandaag beter, iets minder pijnlijk in elk geval.. blijft wel wat spanning in onderbuik.. dus kan er nogsteeds geen vinger op leggen wat het is.. Verder zijn we druk bezig met de tuin met de hogedrukspuit onderhanden te nemen: zo wat een verschil zeg! Geniet allemaal van het weer zover mogelijk en spreek jullie vanavond wel weer.. Fijne dag! xx
@laurier, als het toch idd wel blijft aanhouden zo dan zal dit idd wel gewoon je ongi zijn! @dolfijn, ja ben net klaar met sporten, zo ff douche en dan nog 4 afleveringen atwt kijken....ikke ben jij al bij?????
hallo allemaal... Tis echt lekker weer.. wordt daar helemaal happy van..!!! @ laurier.. baaleh dat je test nega is... maar goed dan heb je nu wel ff duidelijkheid toch?!! En vol goede moed naar de volgende ronde.. @ Sasje.. werkse.. En knap dat je gewoon gaat sporten.. ik moet eigenlijk ook maar vindt het veel te mooi weer. ;s.. Denk dat ik vanavond maar ga..!! @ Ilse.. baaleh meid dat je niet zo lekker in je vel zit.. Heel veel sterkte.. en dikke knuffel... Heb spullen voor cake gehaald ga denk ik lekker cake bakken..!! Moet eigenlijk ook ff mijn badkamer doen maar dat vind ik zo'n rotklus.. noujah.. Fijne dag allemaal.. En geniet van het onwijs mooie weer..
@sasje; knap dat je gaat sporten met deze hitte!! Geniet van je afleveringen van atwt en alvast werkse! @stampertje; hmm lekker een cake!! Ik wou vanavond brouwnies maken @ongi; weet niet of dit zekerheid is eigenlijk...... Er zijn mensen die zeggen dat het ook nog de innesteling kan zijn aangezien het veel bruine zooi is en bijna geen rood. Ik weett niet, vanmiddag lekker afleiding opt werk Een fijne middag dames en tot vanavond! Ik ga de hond uitlaten en daarna moet ik ook vrij snel naar mn werk toe. Geniet van het prachtig weer!!
@ Ilse; Neem maar even goed de tijd en rust voor jezelf! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Ook van hier een hele dikke knuffel!!! @ Laurier; Ik hoop voor je dat dit dan tekenen zijn van een innesteling meis!!! @ Dolfijn; Fijn dat je nu weer minder last hebt!! Succes in de tuin, is het nu ook wel lekker weer voor! Hier weer lekker klaar met werken! Gisteravond nog verjaardag gehad ipv gistermiddag dus pas laat thuis. Vanmorgen lag internet eruit dus kon ik niet hier reageren :x Hier is alles wel goed, als het goed is wordt ik dus morgen/overmorgen ongi.... Heb nu geen ongi gevoel meer in m'n buik, maar kan zomaar weer komen. Ben wel heel benieuwd! En ik ga denk ik pas vrijdag/zaterdag op z'n vroegst testen. Nou ik ga maar even wat eten en met de hond lopen en dan douchen, moet ook nodig weer m'n benen scheren! Fijne dag allemaal!!!
Hoi dames, zo ik heb niet ehct wat gemist zo te zien Ik hoop dat het tijdens mijn vakantie ook dit weer is, dan hoef ik niet veel bij te lezen whahaha Hie nu helemaal niks meer, geen bruin niks........... Nou ik weet t niet of dit nou mijn ongi is, een innesteling of weet ik t.. Ik ga even lekker aan het koken voor mijn mannetje, lekker kippenpoot zal die echt waarderen eetse dames! xxx
Jeetje het is echt rustig hier! Iedereen lekker in het zonnetje? Hier net klaar met eten (3 stukjes pizza) vanmiddag even bij een vriendin in de tuin gezeten en daarna grote boodschappen gedaan. Zometeen nog ff langs de schoonouders en dan lekker helemaal niks meer! Pfff Hier heel benieuwd of ik morgen al ongi ga worden, dan zou ik weer een cyclus van 26 dagen hebben... Heb wel een ander gevoel nu in m'n buik kan het heel moeilijk uitleggen 8) Maarja we wachten wel af waneer de rode duivels komen Fijne avond allemaal en tot morgen denk ik!!