Ben erg benieuwd Ikke.. wel knap dat je kan wachten tot vrijdag/zaterdag met testen hahah weet niet of ik het zolang volhoudt (al wil ik dat eigenlijk wel) Blijft vreemd Laurier, weet ook echt niet wat je er van moet denken.. als het innesteling is kan je met een dag of 10 testen, dus dat misschien nog even aanhouden? Knap dat je bent gaan sporten Sasje, en nu vast druk aan het werk.. hoop dat je genoten hebt van je afleveringen ATWT @Hier; genoten van het mooie weer: Tuin is weer super netjes! en ook binnen nog even hard aan de slag geweest zodat ik morgen na poetsen ook nog even lekker van de zon kan gaan genieten.. denk dat ik morgen zwembad ga opzetten.. het is echt lekker! Verder net gegeten (patat) en nu even op de bank en zo nog even bakkie doen in het zonnetje.. Geniet echt van het weer en het bezig zijn dus gelukkig iets minder stil kunnen staan bij spanning in onderbuik en gelukkig heel wat minder pijn in mijn zij (voel het sinds een uurtje of 2 weer wat meer), ook heb ik wat moeite met ontlasting dus ben benieuwd wat het allemaal is.. Afwachten maar weer hé dames?! Fijne avond allemaal! xx
@ Laurier; bij jou is het dus ook onduidelijk...Erg is dat hè. :x Hoop dat je snel meer weet meid! @ ikke; bijna testen, leuk leuk leuk! Hoop op goed nieuws! Hoe is het met de rest van de meiden? Hier erg vaag allemaal; eerst die rare cyclus en nu maandag deze test: Bekijk bijlage 80909 Je zou zeggen posi, maar de streepjes blijven ontzettend licht. Ga van het weekend nog een keer testen. Heb weinig hoop, maar het is wel raar allemaal.
@bibi: wat raar.. vervelend meis... Als je het ziet zou je idd posi zeggen... ik hoop het voor je! xxx Hier lekker zelf gemaakt lasagna gegeten... Verder heerlijk mooi weer... lekker bezig geweest.. in het zonnetje gezeten, de was gedaan .... Nu gtst kijken.. wat is dat toch heerlijk dom tv kijken, hahaha.. kus
halla allemaal, hoe gaat het? Het is hier zeker zeer rustig.....!! Iedereen geniet van t weer en/of kijtk tv denk ik.. Ik heb 2 1/2 dag bruin verlies gehad met heel klein beetje rood erbij. Het is gewoon helemaal over nu, niks meer. Ook niet veel kwaaltjes meer: hoofdpijn, opgeblazen gevoel, winderig en misselijk! Het is weer afwachten denk ik. Toch maar over 7 dagen aan de klus gaan en misschien over 10 dagen ofzo misschien weer eens een testje er tegenaan gooien... @bibi; raar hoor, de test lijkt er mooi posi uit te zien ja... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt joh!! @stampertje; have fun met gtst kijken! @dolfijn; het klinkt allemaal echt super spannend bij jou!! Fijn dag de boel weer netjes is in de tuin!! Bij ons wordt zaterdag de muur af gemaakt, de week erna alles dicht maken jippie Hmm heerlijk een zwembad, die moeten wij maar niet opzetten met de hond in de tuin hahahaha! @twinklestar; hoe gaat het met je???? Hoe is het gegaan bij de kaakchirurg? Ik hoop dat t mee is gevallen.. Fijne avond dames en doe rustig aan! xxx
heej meiden hier gaat het gelukkig weer stuk beter! Alleen moet me verstandkies laten trekken, pff zo bang! Moet nog afspraak maken... durfde niet maar heb me voorgenomen het morgen te doen, en hoop dat hij er dan voor me vakantie eruit kan, zodat ik er snel vanaf ben! Maar die angst zucht!
@laurier.. echt vaag meid... idd dan maar weer gewoon aan de klus!! het zekere voor het onzekere hahaa.. @ ilse... 2 verstandskiezen moesten bij mij getrokken worden.. moest helemaal inhet ziekenhuis gebeuren.. lagen nog onder mijn tandvlees!! Wil je niet bang maken maar daarna wel ff last gehad.. maar het eruit halen zelf voelde ik niet ivm de verdovingen!!! Succes en gewoon doen ben je erna vanaf!!! Wat was het weer spannend gtst hahaha.. Morgen weer in het oranje naar het werk .. Fijne avond xx
ja tandarst zei alle 4 moeten eruit, maar ik heb gelijk gezegd doe er eerst maar 1! want daar heb ik last van en van de andere niet... idd die van mij ligt ook gedeeltelijk onder het tandvlees... heeft geen ruimte om eruit te gaan volledig... maar lijkt me echt naar... meestal zo'n 3-4 keer in de maand last van, dus hoop als ik morgen bel ik snel terrecht kan! ben juist bang voor verdoving (spuit in je gehemelte) en het geluid...weet dat nog van toen ik een gewone kies moest trekken met zo'n jr of 12... dat kraakte mega erg en toen moest die er uiteindelijk worden uitgesneden!
@ laurier en dolfijn hier gaat het wel met de pijnstillers is het wel te houden maar is wel erg pijnlijk geweest het verdoven deed erg zeer ze hebben het gehecht want bloeden best veel moest er zes uitlaten halen boven maar u ben ik er wel vanaf moest toch gebeuren de kaakchirurg was een hele lieve man die me erg gerust stelde dat scheelde heel veel het was zo gebeurt
@ bibi wat een onzekerheid zeg je zou inderdaad zeggen dat die test positief is hoop dat je snel duidelijkheid hebt @ dolfijn voor jou word het nu toch wel spanned zeg ben benieuwd ga even de planten sproeien is vandaag zulk lekker weer geweest dus ze zullen wel dorst hebben
@ ilse was heel vervelend maar ben er nu zeker vanaf ben blij dat ik het nu gedaan heb van uitstel komt afstel dus heb toen ik hoorde dat ik naar de kaakchirurg moest gelijk een afspraak gemaakt dan kan je niet meer terug
@ Bibi; Erg vaag ja! Maar idd het ziet er wel hoopvol uit! Weet je al waneer je opnieuw gaat testen? Als je wel echt zwanger bent moet de test nu wel duidelijker zijn... Ik duim voor je *KNUF* @ Laurier; Jeetje meis dat is ook raar! Maar idd klussen is nooit verkeerd @ Twinklestar; Ai klinkt niet echt lekker nee... Hopen dat je vannacht een beetje kunt slapen met die pijn! Ook voor jou een knuffel!!! @ Ilse; Fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt!!! Hoop voor je dat je dan snel terecht kan om je verstandskies te laten verwijderen! @ Marleen; Hoe is het met jou????? Vandaag NOD toch?! Hier net lekker gedouched en nu lekker op de bank helemaal niks meer! Ga ook niet laat m'n bedje in want ben de hele week al doodmoe! Fijne avond nog meiden!!!
@ ikke dankje ik hoop het ook maar zal best goed komen hoop ik en jij ook een fijne avond en slaap lekker voor straks de plantjes hebben weer water gehad ga zo nog even lekker douchen ben helemaal kapot al de zenuwen van van de week komen er nu uit allemaal een hele fijne avond en slaaplekker voor straks tot morgen xx twinklestar
hello lady's! @Bibi; de test die je op foto hebt gezet geeft toch echt een duidelijk streepje hoor.. hoop zo voor je dat het er echt mag zijn! Hele dikke knuffel xx @Twinklestar; balen dat je zo veel last hebt meis, maar inderdaad.. je bent er vanaf en hopelijk hersteld het een beetje snel.. KNUF @Laurier; ben heel benieuwd wat het bij jou allemaal gaat doen.. het blijft in elk geval vaag en vervelend.. hoop dat je duidelijkheid gaat krijgen meis.. knuff! @Ilse; blij dat je je wat beter voelt, hoop dat onze berichtjes wat hebben geholpen.. maak die afspraak bij kaakchirurg zo snel mogelijk want uitstel maak het echt alleen maar moeilijker (had ik ook gedaan en met ontsteking wordt het echt niet beter.. ) Succes meis! HUG! @Zwembad; onze hond krijgt hele duidelijke instructies en houdt zich daar (meestal) redelijk aan.. Dus gelukkig gaat dat goed.. en ik maar bruin bakken op mijn luchtbedje @klachten; het gaat vandaag echt beter maar vind het wel spannend nu.. ben benieuwd hoe de laatste wk gaat verlopen.. hou jullie op de hoogte Ik ga nog even bankhangen, dan lekker naar me bedje.. morgen weer drukke dag.. en dat terwijl het zo warm wordt maar ja, hopelijk kunnen we nog heel lang genieten van het zonnetje! Slaap lekker allemaal xx
@ Bibi; jij had trouwens zelf toch ook het idee dat het in de 3e ronde raak zou zijn???? Zou wel super zijn als die streepjes duidelijker worden!
dank je wel meiden, ja jullie berichtjes deden me zeker goed...! bibi het ziet er goed uit, hoop dat een volgende test je meer zekerheid geeft!!! s6 maar ik ga morgen echt afspraak maken... en als ik dat dan doe dan hoop ik ook dat het zo snel mogelijk kan, zodat ik er geen lange tijd tegen aan hoef te hikken! Liefs mij kus en slaap lekker allemaal!
hallo allemaal, ik reageer morgen allemaal even op jullie berichtje, duik nu mijn bed in hier op werk, athans als ik kan slapen heet dat, want net 2 kut uurtjes gehad hier op werk,...dus hopelijk gaat bewoner nu ook slapen...want ik ben ook helemaal alleen hier,en zit er niet op te wachten tot die vannacht mooi verder gaat..
Meiden, niet zo veel meer schrijven hoor!! Nu moet ik 's avonds laat alles doorlezen, onthouden en terugtypen. En dat is niet mijn sterkste kant hoor, dat onthouden. Er is wel weer een hel boel gebeurt, zo in één dag! @bibi, ik zi een test voorbij komen. Dat zag er heus wel goed uit hoor! Ik hoop dat de tweede test je zo veel duidelijkheid geeft dat je zekerheid hebt. Duimen... @dolfijn: wat fijn dat je klachten minder zijn! En je zult het niet geloven, maar bij mij zijn de klachten helemaal weg! Ben helemaal de oude en heb ook lekker gewerkt. De vorige keer zat ik een maand aan de buikpijn en rugpijn. Raar hoor dat het van de één op de andere dag over is. @ hier: Hier gaat alles dus weer helemaal goed! Ben pijnvrij de dag doorgekomen. Vanavond even bij een vriendin geweest omdat we gisteren de jassen waren vergeten mee te nemen. Werd natuurlijk weer later dan de bedoeling was, maar wel heel gezellig. Verder de hele dag gewerkt en in de pauzes even genoten van het zonnetje. Morgen ben ik gelukkig vrij, dus dan gaan we even naar de markt en verder genieten van de zon. Ik hoop dat binnenkort ons tuintje ook opnieuw getegeld wordt, dan heb ik ook weer een mooie nette tuin. Welterusten meiden en tot morgen
Goeie morgen dames! Ik ben weer de eerste haha en dat na een rot nacht.. Werd om 4u wakker omdat mijn een plek op mijn kuit toch jeukte en kon natuurlijk niet meer slapen dus eruit; jah hoor, gestoken door een mug.. dus die behandeld en na wat drinken en plassen weer me bed in.. begint me buik weer zeer te doen.. uiteindelijk rond een uur of 6 weer in slaap gevallen.. Gaat om 6.30u de wekker :x Ben er echt even helemaal klaar mee.. bah.. Hoop zo langzamerhand dat het echt voor een goed doel is want hier wordt ik niet echt gezelliger van.. Zometeen aan de poets en dan nog even laatste boodschapjes halen.. dan het zwembad opzetten (heb jongste beloofd dat ie klaarstaat als ie uit school komt ) En dan hopelijk even gewoon lekker zitten voordat het eten weer gemaakt moet worden.. @Char; Fijn dat jij je weer goed voelt! Hoop dat het zo blijft voor je! @Sasje; klinkt niet echt als een goede dienst die je op je werk hebt gehad.. bah, vervelend meis.. hoop dat je de nacht nog een beetje doorgekomen bent! KNUF! Fijne dag allemaal! xx