stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeie morgen allemaal!

@ Dolfijn; Balen dat je weer zo'n rot nacht hebt gehad zeg! Heb je nu nog steeds last van je buik? Hoop dat het door een mooi kleintje komt :)! Succes met poetsen en boodschappen doen en dan natuurlijk lekker het zwembad opzetten!

@ Sasje; Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht!

@ Char; Wat fijn dat jij geen last meer hebt zeg! Hopen dat het zo blijft!

@ Bibi; Hoe is het nu? Heb je ook klachten trouwens?

@ Twinklestar; Hoe is het nu? Heb je veel pijn gehad vannacht of heb je wel een beetje kunnen slapen? Succes vandaag, hoop dat het allemaal een beetje meevalt met de pijn! *KNUF*

Hier het gevoel van ongi worden, dus denk dat het wel door gaat zetten vandaag... Dat zou wel betekenen dat ik weer een mooie cyclus heb :)
    Vanmiddag vanuit het werk even een kleinigheidje halen voor schoonouders die zijn 33 jaar getrouwd en dan daar eten vanavond 8)

Fijne dag allemaal!!!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het is niet meer zo erg als vannacht Ikke.. maar het blijft rommelen en niet helemaal rustig.. wat het is?? ik heb alleen maar goede hoop ;)
    Hoop dat je het toch verkeerd hebt voor jezelf en dat je aan testen toe gaat komen (al is een mooie cyclus ook heel wat waard hoor) Duim toch nog voor je! KNUF

@Twinklestar; sorry, vanmorgen even vergeten.. maar hoop ook dat je hebt kunnen slapen en dat het meevalt met de pijn.. Heel veel succes meis!

Nu echt onderweg en aan de poest anders wordt het niets :p
    Fijne dag!!!!!!

3. laurier

laurier Niet meer actief

Goedemorgen!!
    De zon schijnt alweer heerlijk vandaag :)

@dolfijn; gatsie zeg, kan me voorstellen dat jij niet de gezelligste bent als je steeds zulke waardeloze nachten hebt... Bah die muggen zijn dr weer he :( Ik hoop voor je dat al je kwaaltjes voor een mooi mensje mogen zijn!!

@twinklestar; hoe gaat het met je? Heb je nog veel last (gehad)? Ik hoop van niet. Bah hechtingen bbrrrrr ik krijg de kriebels alweer!!! Heb zelf ook een kaakoperatie gehad ongeveer 8 jaar geleden bah verdoving wou mn lichaam niet en iets van 8 a 9 hechtingen in mn mond!!!!!!!! Sterkte ermee vandaag *knuff*

@ikke; ik duim dat je niet ongi mag gaan worden!! Maar idd ook wat dolfijn zegt een mooie cyclus is ook veel waard.

@sasje; ik hoor dat die bewoner niet meer lastig heeft gedaan en je lekker hebt kunnen slapen!!

@char; fijn dat je geen klachten hebt ;)

Ik zou zeggen allemaal een hele fijne dag en geniet van het mooie weer, denk dat ik vanavond het geluk heb niet veel bij hoeven te lezen hahahaha. Ga allemaal maar lekker bruin worden ;)
    Voor de werkers onder ons: veel succes vandaag in de warmte en doe rustig aan ;)
    Ik moet om 10 uur naar mn werk en moet de hele dag :(
    Dus tot vanavond dames en genoeg drinken vandaag he ;) !!
    xxx

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

nou eindelijk thuis na een kort nachtje slapen pff..was 2 uur voordat ik eindelijk rustig in bed kon blijven liggen.....echt waar zeg,en dat noemen ze een slaapdienst???????volgens mij meer nachtdienst maar voorruit...

@bibi...dat ziet er goed uit meis!!! wanneer ga je nog een keertje testen?????

@dolfijn, balen dat het weer niet zo goed gaat...nog 6 dgn wachten geloof ik he?

@twinklestar hoe gaat het?? ik moet over 2 wkn mijn verstandkiezen eruit. maar moet 2 keer want trekken maar 1tje per keer want moet ze beide benenden eruit!
    was vorige week woensdag al daar voor foto's zegt die chirurg zou mevrouw we kunnen er nu al 1 tje trekken hoor....tjaa echt niet!! ben echt bang hahahaha dus nu over 2 wkn pff!!!

@CHAR fijn dat je je goed voelt nu!!

@ilse ik hoop dat het met jou ook weer beter gaat!! knuffel!!!!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@sasje; hoop dat je nog wat geslapen hebt op het werk!
    @char; geniet van je vrije dag!
    @dolfijn sterkte vandaag meis!

hier;
    tandarts is er niet... heb ik weer!!!!
    gisteravond het met manlief heerlijk goedgemaakt in bed:p

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hey meiden! Wat een medeleven, dank jullie wel hoor! :) Ik ga zaterdag nog een keer testen, maar ben er bang voor...Het is toch raar dat de streepjes zo licht blijven? :( Heb ook geen klachten, behalve een zeurderig gevoel in de onderbuik. Weer rechts, op dezelfde plaats waar ik ook steeds mijn ei voel. Normaal gaat dit na mijn ongi weg, maar nu is het juist zondag avond pas begonnen. En heb ook voordat mijn ongi (als het dat was) kwam totaal nergens last van gehad terwijl ik juist elke maand zere tepels had. Snap er dus echt helemaal niks van. Is de test zaterdag posi dan heb ik het advies gekregen van de vk hier op het forum om een afspraak te maken en niet meer te testen. Is ie nega dan zal er denk ik iets mis zijn gegaan bij de bevruchting en ben ik dus niet zwanger...Jullie horen het wel.

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!
    xxx

7. Zeepaardje

oh bibi wat spannend meid!!!! hoop dat het snel zaterdag is en je een knal test hebt!!!!
    ikke85 balen dat je ongi door gaat zetten, maar wel mooi een korte cyclus! sterkte

8. Annabel23

Annabel23 Lid

24 jun 2010
    5
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Wij proberen het ook voor de eerste keer deze maand.
    Wel ben ik al langer met de pil gestopt.
    Hoelang hebben jullie de pil genomen?

Heel veel succes allemaal!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Welkom Annabel23!!! Voor jou wordt het dus ook een spannende tijd. Heb je al wel een beetje een regelmatige cyclus?? Ik heb de pil geslikt vanaf mijn 12 ofzo. Voor de komst van aaliyah heeft het bijna een jaar geduurd voordat ik zwanger was. Daarna een half jaar het spiraaltje gehad en omdat ik daarvan bleef vloeien ben ik weer terug gegaan naar de pil. En sinds twee weken ben ik weer an de pil af en kan het echte klussen voor ons ook weer beginnen.
    Hoe lang ben jij al van de pil af? Spannend hoor allemaal...

@Bibi: wat hoop ik toch voor je dat de volgende test heel duidelijk positief is! Al dat onzekere is ook niks. Dan liever duidelijkheid lijkt mij. Ik zal heel hard voor je blijven duimen.
    @Sasje24: sterkte vandaag na zo'n korte nacht. En dan is het buiten ook nog zo warm, dus van bijslapen komt vast ook niks. Gewoon lekker in een stoel zitten en genieten van de zon want, zo zei mijn oma altijd, al slaap je niet dan rust je toch! En zo is het.

@dolfijn: is het de buikpijn en rugpijn niet waardoor je slecht slaap, dan zijn het de rottige muggen wel weer. Het zit je ook niet mee.

@hier: ben nog steeds klachtenvrij. Vanochtend even met de buurvrouw en haar dochter naar de markt geweest. Die meiden kunnen zo lief met elkaar spelen. Lekker op een terrasje genoten van een cappuchino. Nu ligt Aaliyah even op bed en heb ik de tijd om even de was op te hangen, bedden verschonen, stofzuigen en een stopcontact aan te sluiten. Ik zal zo eerst even een zwembadje opzetten dan kan het water al een beetje warmen van de zon. De buurmeisjes komen vanmiddag weer bij ons, dus het zal wel een gezellige boel worden (en een waterfestijn) Kan ik met de buuv genieten van de zon na mijn harde werken;)

Nou meiden geniet van het mooie weer en wen maar vast aan de warmte, zondag wordt het nog veel warmer:p

10. Zeepaardje

Vanmidag op mijn werk:
    Een collega ziet mijn ketting met maansteen...
    oh leuk zegt ze!
    Die heb jij niet voor niets!
    Ik; hoezo dan?
    Ze zegt; je wilt weer zwanger worden!
    Ik dus toegegeven...
    nou zegt ze ik heb het altijd goed! in febr.2011 ben jij zwanger!
    Dus dat wordt afwachten, ze heeft reiki cursussen gevolgd...
    maar 2011 dat duurt wel erg lang!

11. Zeepaardje

welkom annabel23!
    De pil vanaf me 15de...toen ik 22 was gestopt eerste ronde zwanger, in mei 2008 weer begonnen en in febr. 2010 gestopt...
    veel klesplezier!

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    #3672 ikke85, 24 jun 2010
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
    @ Bibi; Spannend meis!! Ik duim voor je dat je zaterdag 2 duidelijke streepjes hebt!

@ Ilse; Wat leuk dat die collega dat zegt! Alleen hoop ik voor je dat je eerder zwanger zult zijn dan 2011.... want dat duurt idd erg lang.

@ Sasje; en al weer een beetje bijgekomen van de zware nacht? Waneer kunnen jullie de auto ophalen??? Spannend he?

@ Char; succes straks met dat waterfestijn :p maar wel heel gezellig! En het is ook zo warm zeg pfff

Hier nog niet ongi, maar heb vanmorgen toch maar een test gedaan en dacht eerst 2 streepjes te zien heel licht, maar nu is ie helemaal wit :(.... dus wachten tot de ongi komt denk ik maar :(
    Zo ff stofzuigen en de hond kammen (wat is die aan het verharen zeg :$) En eind van de middag naar schoonouders en dan daar eten.
    Fijne middag en geniet van het lekker zonnetje!!

@ Marleen; geen roze????

13. Zeepaardje

fijne dag ikke85 geniet van het weer en idd 2011 klinkt nog zo ver weg! hoop dat ze wat mij betreft ongelijk heeft;)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goede middag allemaal

wat lief dat jullie aan me denken ben ik echt blij mee
    het is redelijk gegaan heb er wel wat last van maar met de pijn stillers kan ik het redelijk houden heb onrustig geslapen dus ben best wel moe ga straks nog even een uurtje liggen maar wilde eerst even bij jullie kijken

@ sasje dat klopt ik moet ook nog terug voor de onderkant maar die doen ze niet allebij tegelijk omdat ze het niet aan allebij de kanten mogen verdoven dat is gevaarlijk omdat je tong een beetje verdoofd is en die mag niet helemaal verdoofd worden succes meid was ook erg nerveus maar had gelukkig een hele lieve kaakchirurg

@ dolfijn geeft niks hoor je kant niet overal aan denken ben blij dat jullie allemaal zo mee leven wat naar dat je je nog steeds niet happy voelt hoop dat je gauw duidelijkheid hebt

@ laurier hoe is het met jou voel je je al wat beter en werkse vandaag

@ ikke dankje vind het lief dat jullie allemaal aan me denken balen van je test maar wie weet is het nog iets te vroeg

@ als ik iemand vergeten ben sorrie ben er niet helemaal bij vandaag

xx twinklestar

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ilse hoop dat het inderdaad sneller is als 2011 dat klinkt nog zo heel ver weg

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom annabel klets lekker met ons mee

17. Zeepaardje

thanks twinklestar! sterkte verder!

18. Annabel23

Annabel23 Lid

24 jun 2010
    5
    0
    0
    Bedankt voor de gezellige ontvangst!

Ik ben al sinds 2 jaar gestopt met de pil.
    Ik wou echt helemaal 'schoon' zijn als we er klaar voor zouden zijn.
    Nu het zover is vind ik het toch wel erg spannend allemaal.
    Nu de 20ste zonder condoom gevreeen, en volgens de berekening zou ik vandaag me eisprong hebben.
    We zullen zien.

@ Char30982: wat leuk dat je al een dochter hebt en nu aan de 2de begint! Was het een makkelijke keuze om voor een 2de te gaan?

@ twinklestar: jeetje de kaakchirurg was het ernstig en is het nu verholpen?

@ ilse85: Hoe kan jou collega nou precies weten wanneer jij zwanger zal worden? februari 2011 dat duurt nog bijna een hele 'zwangerschap'!

19. Zeepaardje

tja duurt idd erg lang, daarom hoop ik ook dat ze geen gelijk krijgt! en ik eerder met positieve nieuws kom!
    is jouw cyclus regelmatig annabel?

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even een snelle krabbel van mij.. ga vanavond op iedereen reageren ;) nu nog even snel genieten in de tuin.. maar wou even laten weten dat ik aan jullie denk :p

Dikke Knuffel en tot vanavond! xx

Deel Deze Pagina