stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annabel23

Annabel23 Lid

Jun 24, 2010
    5
    0
    0
    Hoi ilse

Ja is regelmatig meestal rond de 26 -27 dagen.
    En bij jou?
    Hoe oud is je eerste kindje nu?

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    haha Dolfijn wat lief dat je dat even laat weten!!!
    Denk dat we allemaal wel aan elkaar denken, als we niet op zp zijn. Ik teminste wel!
    Geniet maar lekker in de tuin. Wij gaan zo naar schoonouders toe. Nog steeds geen ongi hier en nu ook bijna geen pijn in m'n buik 8).
    Hoop wel dat het snel doorzet nu, want had vanmorgen toch een beetje hoop na de test, maar toen ik thuis kwam niet meer :(

Nou dames fijne middag/avond!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ annabel moest er zes laten trekken waarvan 2 verstandskiezen
    maar nu ben ik er maar vanaf heb er wel last van maar met de pijnstillers is het goed te houden voor jou word het ook spannend succes met zwanger worden meid

@ dolfijn geniet maar lekker van het zonnetje heerlijk zo ben al aardig bij gebruind

@ hier met het eten beginnen an lief zal wel honger hebben heb zelf ook wel trek gekregen maar eten gaat nog niet zo soepel maar komt goed tot straks allemaal en eetsmakkelijk

xx twinklestar

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke veel plezier bij je schoonouders en een fijne avond

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @Twinkelstar: Even een tipje van mij hier. Na het trekken van mijn verstandskies kon ik gelukkig wel gelijk eten. Denk dat dat bij jou anders zal zijn, maar hoop over een paar dagen dat ook jij weer vast voedsel naar binnen kan werken. Mijn tip: eet geen rijst. Dat deed ik namelijk (is nog wel zacht) en zo'n rijstkorrel bleef precies in het gat vastzitten waar eerst de kies had gezeten. En probeer die er maar weer eens uit te krijgen... Probeer om de zoveel uur een pijnstiller te nemen zodat je een spiegel op bouwt. Dan heb je de minste last. Sterkte meid!

@Annabel23: Makkelijke keuze? Ja en Nee. We wilden voordat Aaliyah kwam al wel twee kinderen, maar toen ze er eenmaal was, was ik heel bang dat ik van een tweede kindje nooit zo veel kon houden als van haar. En toen dat gevoel een beetje veranderde, was ik bang dat ik te weinig tijd zou hebben voor een tweede kindje. Nu is Aaliyah bijna twee en gaat ze straks naar de peuterspeelzaal. Dat betekend dat ik twee ochtende vrij heb om te genieten van mijn zwangerschap en daarna tijd heb voor de baby, want dan gaat Aaliyah ook gauw naar de "grote"school. En is de baby 1 jaar of jonger en kan ik ook met hem/haar wat ondernemen en quality-time geven. Dus langzamerhand werd de keuze weer wat makklijker om voor een tweede te gaan. Nu nog hopen dat het lukt....
    Wel mooi dat je een regelmatige cyclus hebt. Ik wens je veel klusplezier en een vlugge mooie zwangerschap hopenlijk.

@ikke: wat een onzekerheid zeg. Hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt.

@Ilse, wat hoop ik dat je collega ongelijk heeft en dat een zwangerschap voor jou veel sneller komt.Want anders duurt het wachten wel heeel lang.

@Dolfijn, wat lief dat je aan ons denkt, maar wij denken ook aan jou hoor!

@hier, Het waterfestijn was een feestje. Alleen voor het gras niet;) Iets of wat aan de natte kant. Toch altijd gezellig met al die kinderen. Heb ondertussen mijn stopcontact al aangesloten en 4 wassen gedraaid en aan de lijn. Ga vanavond denk ik maar stofzuigen, want dat heeft nu toch geen zin. Aaliyah rent heen en weer tussen het water en de zandbak en dan weer naar de wc. Ondertussen begint het huis steeds meer op een zandbak te lijken:D
    Zo maar even aan het avondeten beginnen, ondanks dat ik helemaal geen trek heb door het warme weer.

Eet smakelijk voor jullie en tot vanavond

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ char bedankt voor de tip

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Graag gedaan. Wel goe dje mond spoelen hoor na het eten dat er geen restjes blijven zitten want dan kunnen de wondjes gaan ontsteken. Enne: als het weer dicht gaat groeien dan is het nieuwe vlees, vel (of hoe je dat ook noemt) wit . Dat komt doordat het nat is van je speeksel. Dus niet weg peuteren ofzo!!! Iemand die ik ken had dat wel steeds gedaan omdat ie dacht dat het eten of viezigheid was. Met als gevolg dat de wondjes steeds open gingen en bleven bloeden.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hallo allemaal,

vanmiddag heerlijk op het terras gezeten, en dadelik naar de kroeg voetbal kijken!! morgen kan ik wel uitslapen..

@ikke zaterdag gaan we de auto halen!!! spannend!!!!

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    goedenavond dames..

Zoo tis mooi weer maar moest even goed bijlezen, hahaha..

@Dolfijn... baaleh meid dat je zo'n rot nacht hebt gehad..idd hopen dat het voor een goed doel is..

@Twinkelstar... heb je ook hamsterwangen?? dat had ik, zag er niet uit..hahah... Maar blij dat je het gehad hebt lijkt mij.. Nou hele dikke knuffel meid..

@Annabel... welkom :D..

@Sasje... spannend bijna je auto ophalen..

@Ilse... 2011?!!! Nee... dat is echt veels te lang.. nou ik hoop echt voor je dat ze ongelijk heeft..

@char.. klinkt echt als een hele gezellige middag..

Sorry meiden als ik iemand ben vergeten.. maar ik weet het echt even niet meer.. :s.

@hier: vanavond neem ik afscheid van de pil.. hahaha.. het is de laatste... vind het gewoon een beetje gek... hierna niet meer..!! En gaan we echt voor een wondertje... hoop zo dat mijn cyclus normaal is!!

@werk: heb vandaag echt een heerlijke werkdag gehad.. werk met kinderen op een kdv... dus lekker veel buiten gespeeld en met water in de weer. erg gezellig zulke dagen..

@eten: heel slecht.. maar heb pizza gegeten..en zo ook nog lekker een ijsje eten als toetje..mmmm

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hoe staat marleen ervoor????? was de vorige ronde ook al zo..en trouwens de overige dames wat op de lijst staan, nu niks van zich laten horen..kunnen die er niet vanaf dan?? of ben ik dan te voorbarig haha????

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @stampertje,spannend je laatste pil!! veel klus plezier en succes de 1e ronde!!!!

12. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Dank je Sasje...

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje de laaste pil spannend joh heel veel succes in ronde 1

@ sasje zaterdag jullie nieuwe auto halen nou veel plezier met jullie nieuwe auto en vanavond veel plezier met voetbal kijken

@ char ik hou het ook goed schoon anders kan het gaan ontsteken en dat wil ik niet

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD:

23 juni: Marleen84(ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar)
    28 juni: Ilse85
    (ronde 4, 2e kindje, 25jaar)
    28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar)
    29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar)
    11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4)
    5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

09 juni: Marleen84
    10 juni: Mariska
    11 juni: Ikke85
    13 juni: Ceandraa
    14 juni: Robijntje1982
    14 juni: ilse85
    15 juni: Dolfijn1982
    17 juni: Biancje
    27 juni: Sasje24
    27 juni: Maregmo
    03 juli: Citta
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    hier is het lijstje was wel even zoeken maar heb hem gevonden

16. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Wanneer ik moet ik mezelf in het lijstje erbij zetten.en hoe doe ik dat?? Kan dat pas na ronde 1???
    xx

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje wanneer verwacht je je nod

18. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    @ twinkelstar.. uhm ik heb vanavond mijn laatste pil en meestal wordt ik dan maandag ongesteld... dat bedoel je toch??

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ja stampetje dat bedoel ik normaal heb je dan een cyclus van 28 dagen toch

20. Stampertje23

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    ja idd...

Share This Page