stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Nou ik stop er ook mee voor vanavond...
    Slaap lekker allemaal..

En hele fijne avond..
    Ik zal er van genieten om de laatste keer de pil te nemen, hahha..
    Dikke knuffel...

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ilse en stampertje slaaplekker meiden

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    pff hier eerder thuis, voel me echt niet goed!!! heb de hele tijd het gevoel dat ik moet overgeven, heb het super warm, net getempt en ook wat lichte verhoging..athans als je zit wat ik s morgens heb..36.6 en nu 37.8... dus wel een groot verschil!! kruip ook echt nu lekker mijn bed in, ben echt helemaal op!!! misschien dat het komt door mijn korte slaapdienst afgelopen nacht!!
    truste allemaal!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje beterschap hoop dat je je snel beter voelt weltrusten meid

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    allemaal een hele fijne avond en slaaplekker allemaal hou het ook voor gezien tot morgen allemaal

xx twinklestar

6. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames, jeeeeeeetje wat is er gekletst zeg!!!
    Ik ben heel erg moe dus morgen meer denk ik.
    Hier is het heel idioot: gister niks meer te bekennen hier, vanacht weer bruin prut met beetje rood en nu vandaag de hele dag niks meer.......?!?! Echt schiet mij maar lek joh...!
    Ik ga nog even bankhangen met mn mannetje en sorry dames morgen meer nieuws. Ben bekaf van vandaag...!
    Annabel welkom hier ;)
    liefs!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @Stampertje: Je laatste pil: Neem 'm met een glas champagne. Nu mag je nog aan de alcohol en het is toch ook een feestje?!!
    Ik hoop dat je geen last hebt van ontpillen. Ik heb er beide keren flinke last van gehad. Buikpijn en rugpijn. Je lichaam moet er toch aan wennen.

@Ilse: Veel sterkte met het luisteren. Ik hoop dat de muziek je niet alleen verdriet geeft, maar ook herinnerd aan de mooie tijden die jullie samen hadden.

En Nederland gewonnen: Joehoe.
    Niet dat ik het volg ofzo, maar als ik dit dan weet vind ik voetbal wel wat leuker. Het leeft ook veel meer als oranje moet spelen. Al die oranje vlaggen. Heb zelf het huis niet versierd ofzo, maar vind het wel leuk staan in de buurt.

@hier: weer even bij de buurvrouw geweest om te vragen hoe het is met haar kleindochter. Die was dinsdag geopereerd aan haar hartje, een gaatje. Gelukkig knapt ze nu al!!! een beetje op en is al goed levendig. Morgen mag ze hopenlijk van de slangen af en kan de drain eruit.
    Er zit weer een brood in de oven, dus nog even wachten met naar bed gaan. Zo even lekker douchen en dan hup, mijn fris gewassen bedje in. Slaapt altijd zo lekker!
    Welterusten meiden en tot morgen. Morgen moet ik wel werken maar ik lees al die bladzijdes 's avonds wel. Dus niet te veel typen;)

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

doet het zeker char... vooral de cd rom van de dienst...ik heb zelf iets voorgedragen op de dienst, vind het erg mooi om allemaal terug te luisteren!
    Dan luister ik met een lach en een traan!
    Heb nu nog 2 oma's en 1 opa dus vind mezelf erg rijk!

9. Zeepaardje

beterschap sasje! hoop dat je snel opknapt!

10. citta

citta Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi dames

ik vrij vanaf een zondag 20 juni doen we het om de dag klussen
    maar nu is mijn vraag .....Eerste dag van je laatste menstruatie:17 juni 2010Een beetje vruchtbaar:30 juni 2010Vruchtbaar:1 juli 2010Erg vruchtbaar:2 juli 2010Eisprong:3 juli 2010Innesteldag:8 juli 2010Vanaf hier kun je testen:17 juli 2010Vermoedelijke bevallingsdatum:25 maart 2011
    moet ik nou de 30ste en dan de 2de en de 3e en 4e klussen
    of 1 ..2..3.. elke dag
    wat is beter om misschien geluk te hebben
    afgelopen maand hebben we ook om de dag geklust maar niet meer met de voor.. en op de dag van de eisprong en de na
    dus toen werd ik ongestelt

hoe doen jullie dat nou welke dagen ziin belangrijkste
    want elke dag is ook niet goed voor de man

bedankt voor de tips alvast

JOEPIIEEEEEEEE Nederland is door

liefs Citta

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @citta: Ik kan je geen tips geven. Wij klussen wanneer we zin hebben en niet op de dag van de eisprong ofzo. Ik hou alleen mij NOD bij, maar meer omdat ik dan weet wanneer ik mijn handtas weer moet vullen met maandverband en tampons en ik een keer vaker naar de wc moet gaan om te checken.

12. Zeepaardje

ja dat doe ik dan ook altijd:p

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Wat een klets :p haha moest 4 bladzijden bijlezen..
    Zal straks uitleggen waarom ik gister niet meer mee heb gekletst maar eerst maar eens reageren op jullie:
    @Sasje; balen meid dat je je zo beroerd voelt.. hopelijk voel je je vandaag beter.. Hele dikke KNUF
    @Laurier; Hopelijk ben je wat uitgerust en ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt.. hier zou ikzelf ook gek van worden; denk even aan jezelf.. KNUFF
    @Annabel; Welkom hier! veel plezier en succes met zwanger worden.. vergeet niet te blijven genieten!
    @Ilse; Gister nog een beetje doorgekomen? Herken het wel.. Muziek luisteren die je raakt om bij de overledene stil te staan, het doet pijn maar voelt dan toch ook wel fijn.. HUG!
    @Char; Werkze vandaag! en fijn dat de kinderen in je omgeving zich zo lekker vermaakt hebben gister!
    @Stampertje; Spannend hé.. je laatste pil! Nu kan je mee gaan doen.. Spannend!
    @Twinklestar; Fijn dat het te doen is met de pijn.. Hoop dat je er snel weer helemaal vanaf bent en weer alles gewoon kan gaan doen!
    BIG HUG!
    @Allemaal die ik vergeten ben; Sorry.. er is zoooo veel getypt ;) haha Ook voor jullie KNUFFELS!

@Hier; Gistermiddag nog even in de tuin gezeten, en heerlijk bijgekleurd.. Daarna het eten klaargemaakt en alles klaar gezet voor voetbal..
    We hadden nog wat nodig dus ik even snel op de scooter heen en weer.. Slaat dat K**ding halverwege af en niet meer aan te krijgen.. Dus lopend met dat ding naar huis; had er flink de balen in!
    Toen voetbal kijken.. geen interessante wedstrijd maar ja, meestal wel gezellig. Behalve gister.. jongste was stront sjaggie en liep te kloten.. Manlief boos; Idd gezellig :(
    Komen we na het opruimen weer binnen zie ik dat we een sms-je hebben.............
    Mijn broer en schoonzus lieten weten dat zij hun 3e kindje verwachten, 12wk echo hadden gehad en dat alles goed is..
    Dus manlief geintjes maken over het nieuwe huis etc etc.. en ik........
    Ik kon alleen maar janken.............
    Het deed zeer om juist op dit moment te horen dat ze zwanger zijn, het is zo onzeker voor mij op dit moment..
    Ik wil zo graag en de omstandigheden hebben nog niet echt mee geholpen de afgelopen rondes..........
    Al met al hadden manlief en ik 5jr geleden het eerste gesprek over een kindje van ons..... Mijn wens is al wat ouder, en ik heb nog niet het gevoel er actief mee bezig te kunnen zijn.....
    Dat ik dat gister naar manlief aangaf begreep hij mij niet.. en ik heb echt moeten vechten om het hem duidelijk te maken....
    Ook dit gaf het gevoel het alleen te moeten doen.... en zwanger worden lukt niet alleen ;)
    Het deed pijn en maakte me erg verdrietig.... :(
    Gelukkig zijn we er redelijk uitgekomen uiteindelijk maar de pijn voel ik... en maakt me onzeker..... :(

Straks een kaartje voor broer en schoonzus + neefjes maken.. en ze feliciteren met hun zwangerschap.. want wat het ook met mij doet.. voor hun is het een 3e wonder!

Vandaag even naar de kapper en hopelijk komt het zonnetje nog door.. hier wordt ik niet echt vrolijker van..
    Sorry, even lang ego verhaal.. hoop dat jullie mijn gevoel begrijpen..

Fijne dag allemaal.. xx

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @dolfijn .....snap je helemaal!!!!! maar je man begreep het niet????? ja dus je hebt nu ook even een dipje, zoals ik die ook al 2 keer heb gehad met vriendlief pff...en dan maar afvragen he..moeten we er wel al aan beginnen, wilt hij het wel net zo graag..wat als het lukt??? enz enz heel herkenbaar..... als je ff wilt kletsen moet je ff wat laten weten..ik moet nu al plosteling gaan werken, maar straks om half 5 ben ik weer thuis.....

@hier. zo ik ben weer helemal fit, heb nergens meer last van!!!!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je Sasje.. Fijn dat ik je mag lastig vallen met mijn gezeur ;)
    Nu eerst naar de kapper en gewoon even wat voor mezelf doen.. kaartje is gemaakt en gooi ik zo in de brievenbus..
    Toch wel weer trots op mezelf dat ik dat dan wel doe :p

Tot vanmiddag dames en werkze Sasje! Thanxx dat je er bent.. xx

16. Zeepaardje

fijn datje bent opgeknapt!
    Jammer dat de avond niet geslaagd was!!! natuurlijk begrijpen we je!
    vind het alleen persoonlijk raar dat ze een zwangerschap mededelen dmv een sms...:(
    Hoop dat als je terug komt van de kapper en het zonnetje lekker schijn; je je weer wat beter voelt!
    Knuf!

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Zo dames wat een geklets!!!

@ Dolfijn; Balen dat je je zo voelt, wel goed dat je hebt aangegeven naar je man toe hoe je je voelt, alleen dan heel jammer dat hij het niet begrijpt. Maar zoals Sasje al zei; hier kun je lekker even je hart luchten wij luisteren en reageren wel :) Dikke KNUFF voor jou!!!!

@ mensen op de lijst; Ja van mij mogen diegene die hier niet (of alleen maar als ze vragen hebben) reageren van de lijst af. Dan houden we het ook wat overzichtelijker.... Weet niet hoe anderen daar over denken?

Hier vanmorgen geen tijd om ff wat te plaatsten....
    Nog steeds niet ongi en heb vanmorgen weer een test gedaan en weer een licht streepje, nu kom ik net thuis en hij staat er nog! :D Zou het dan toch zo zijn???? Wilde een foto maken, maar krijg m er niet duidelijk op :(.
    Vind het een beetje lullig om dit zo te vertellen als ik net jouw berichtje heb gelezen Dolfijn :(
    Nou ik ga even wat drinken en een was aanzetten.
    Vanavond om 5 uur weer op het werk zijn want dan hebben we BBQ :D

Fijne middag allemaal!

18. Zeepaardje

oeeeehhh spannend meid!!!
    Nou als hij er in de afleesbare tijd op stond en nu ook nog denk ik dat je zwanger bent meid!!!!
    Heel voorzichtig; gefeliciteerd van mij!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ja hij stond er binnen 3 minuten :) maar durf er nog niet vanuit te gaan... hihi maar dankjewel :)

20. Mariska

Mariska Bekend lid

May 28, 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hey allemaal

ben ik weer ffies. lekker druk druk gehad
    en vandaag lekker vrij
    alleen ben ik helemaal gaar, niet eens zin om in het zonnetje te zitten. moet dan eerst alle onkruid weghalen op balkon en daar ffies geen zin in!8)

maar hoe gaat alles hier

heb niet alles meer gelezen, ik loop een beetje erg achter!!

maar ik wilde doflijn wel een hele dikke knuffel geven. komt goed meid!!!! en tuurlijk begrijpen we het! tis altijd moeilijk....

ik zit in een situatie andersom
    vrienden van mij zijn al een tijdje bezig om kinderen te krijgen..
    heeft net een miskraam gehad en gister bij dokter geweest en nog een heel verhaal.

maar ik heb het er erg moeilijk mee...
    ik hoe ga ik het vertellen, dat het ons zo snel is gelukt en zo..
    ga het nu ook nog niet vertellen maar ....
    ja. zo moeilijk.....
    maar daar moet ik jullie ook eigenlijk niet mee lastig vallen.

oh en ik lees dat we misschien weer roze hebben!!!
    leuk leuk leukk
    gefeliciteerd ikke
    ik had ook eerst een heel licht streepje
    en paar dagen later echt een heel duidelijk streepje
    heeft met de hoogte van hcg / hgc (een van de twee te maken..

Share This Page