hoe bevalt de fiets twinklestar?? @smyltje hoe gaat het bij jou??? @dolfijn fijn dat jullie er toch nog even over gepraat hebben!!!! @mariska zijn het goede vrienden van je??? ik zou het vertellen als ze beste vrienden zijn, anders wachte ik tot 12 wkn.
Jeetje, wat is er weer veel getypt, ondanks het mooie weer. Waarmoet ik beginnen met reageren? @Dolfijn: Wat rot zeg van dat sms'je. Ben blij dat je er alsnog goed met je manlief over hebt kunnen praten. Jouw tijd komt ook heus nog wel hoor! En tot die tijd gewoon lekker blijven klussen! Enne... Hoezo doen jouw lange berichtjes je aan iemand denken??? @Ikke: Een voorzichtige felicitatie van mij. Wat fijn zeg! @Twinkelstar, veel plezier op de fiets en bij je ouders. @Mariska: Idd zoals de anderen al zeggen, gewoon vertellen. Als je dat niet doet zal ze zivh waarschijnlijk overgeslagen voelen. En ik denk dat dat erger is. En misschien zal ze even niet zo enthousiast reageren, maar geef het de tijd. Hoe gaat het verder met jou? Spannend allemaal hé? Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? @Stampertje: veel plezier op kraamvisite. @ Laurier: Ik wens je alvast een hele fijne dag morgen. Geniet ervan. Sorry, voor diegene die ik vergeten ben, maar het waren ook weer zo veel bladzijdes! @hier: weer een dag gewerkt met deze hitte. Daarna naar mijn schoonouders om Aaliyah op te halen. En daar lekker een pizza gegeten. Ze zorgen altijd zo goed voor me!! Aaliyah was gevallen en had twee pleisters op haar knietjes. Thuis onder de douche vielen ze eraf en kon ik de schade bekijken. Nou, ik moest zelfs twee keer kijken voordat ik het kon zien. Hele kleine schaafplekjes. Volgens mij heeft het niet eens gebloed, maar een pleister heeft vast heel goed geholpen tegen de schrik en de tranen. Manlief is nog aan het werk, die komt rond half tien thuis. Hij werkt in een winkel en vanavond is het koopavond hier, dus die heeft er een lange dag op zitten van negen tot negen. Morgen verjaardag van mijn neefje. Misschien tot straks meiden!
@ sasje de fiets bevalt me prima ik vind het heerlijk om te fietsen en jullie morgen de nieuwe auto halen veel plezier
NOD: 23 juni: Marleen84(ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 09 juni: Marleen84 11 juni: Ikke85 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 14 juni: ilse85 15 juni: Dolfijn1982 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 03 juli: Citta 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 12 juli: Stampertje zwanger Mariska
ja ben ook zo bhappy dat we hem morgen gaan halen!! @larier een fijne verjaardag meid, hopelijk lukt dit een beetje...je hebt in iedergeval mooi weer!! gebruikt hier iemand ovutesten????want volgens mijn temp lijst heb ik nog geen ei gehad..want blijft mooi op hetzelfde zitten..kan dat eigenlijk wel??????
@ sasje ik kan je daar niet bij helpen gebruik geen ovutesten en doe ook nog niet tempen wil het de volgende ronde denk wel gaan proberen want zoals je weer heb ik tot nu toe iedere keer een lange cyclus dus heb geen idee en
ja wordt voor mij ook weer lange cyclus hoor...want volgens mij heb ik mijn ei ook nog niet gehad..of deze moet vorige week woensdag zijn geweest..dan zou k dus ook maandag ongi moeten worden....
tis nu ook heerlijk weer om gebruik te maken van je nieuwe fiets fi fijne verjaardag morgen! Ligt eraan hoe goed je ze kent... maar zou het liever zelf vertellen dan dat ze het via via horen! Als het goede vrienden zijn en je gaat er veel mee op zou ik het vertellen, anders wachten tot de 12wk, maar ja dat zou ik doen jne avond meis!
maandag nod, echt geen zin in met dat warme weer he? Tis dat ik de pil niet meer slik,anders was ik even een weekje doorgegaan
ben bang van niet, vanmorgen namelijk al heeeeeel iets bloed met afvegen... tis afwachten, maar eerst nog weekend... bah heb denk ik toch iets te veel gegeten, heb zon vol gevoel, bah! komt ook weer door het warme weer... denk ik.