@dolfijn..ja onzekerheid zit er idd wel beetje in! want ja hoe weet zij anders dat we af en toe problemen hebben..?? maar ze heeft me ook goed nieuws verteld, ze zegt dat ik ooit ga trouwen, ondanks dat mijn vriend altijd heel standvastig nee zegt!! maar ze zei dat ze ziet dat ik twijfel tussen jurken!!! ze wilde de jurk niet beschrijven omdat dit anders mijn keuze zou beinvloeden dus dit vind ik echt super nieuws!!! ook vertelde ze dat er iemand achter mij staat, een man! helaas kan ik deze nog niet plaatsen..he tmoet familie van mij zijn maar zegt me nog niks, dit moet ik navragen aan mijn opa!
Succes met alles wat je te horen hebt gekregen.. Hoop dat het je op een leuke manier bezig houdt, en dat je niet negatief beinvloed wordt hierdoor.. Het is idd wel goed om te horen dat je ooit nog gaat trouwen (waarom wil je vriend niet?).. maar de twijfel is erin gekropen merk ik in je bericht.. en ik wil het niet erger maken, maar is dit dan wel het moment voor een kindje? Heb je het er al met je vriend over gehad? Ik zou die onzekerheid niet echt prettig vinden als basis.. Heel veel succes meissie! Ik hoop echt dat je eruit komt voor jezelf! KNUFFIE!! xx
@Sasje; Ik heb net weer even snel bijgelezen en wil je toch even succes wensen met alles en ik hoop dat de onzekerheid weg gaat.... (wel leuk dat ze gezegt heeft dat je wel ooit gaat trouwen )
hallo allemaal! ik ben nieuw hier, maar heb al aardig wat forumpjes bekeken ik ga volgende maand stoppen met de Nuvaring (ja, ik heb geen pil, maar dan mag ik toch evengoed wel op dit forum?! ) ik vind het allemaal erg spannend! we gaan dan 2 keer mijn eigen ongesteldheid afwachten en dan klussen. leuk leuk! omdat de kriebels nu toch wel komen (heb vanmorgen voor de één na laatste keer mn nuvaring eruit gehaald) heb ik me alvast aangemeld op het forum. beter te vroeg dan te laat!
Welkom Smyltje! Heel veel plezier met de voorpret!! en veel succes met het afwachten op je eigen cyclus..
Welkom Smyltje op dit forum!! Zeker beter te laat als nooit, ik ben net gestopt met de pil. Wij gaan over een maand "klussen"
Welkom Smyltje! Even een vraag voor de andere dames die al wel de pil zijn gestopt: hebben jullie last van pijnlijke borsten? Ik heb dit echt nog nooit gehad, ook niet voordat ik ongi moet worden en nu doen ze al twee dagen echt zeer. Vooral wanneer ik mijn tepels aanraak, dat is gewoon echt niet prettig nu. Heb donderdag NOD, kan het zijn dat ik gewoon een dag of 5 last van mijn borsten heb voordat mijn ongi komt, iemand hier ervaring mee?
Herken het (nog) niet Bibi.. nu heb ik het wel gelezen bij anderen en dat het met twee dingen te maken kan hebben nl; ontpillen ooooooofffffffff... Zwanger! Wil je niet onnodig blij maken hoor, maar lees maar eens het forum door, daar kom je het vaak genoeg tegen.. Succes met afwachten en hou ons op de hoogte!
ik heb geregeld pijnlijke borsten voordat ik ongesteld moet worden! nu heb ik het al een tijdje niet meer gehad, maar het is verdomde pijnlijk! vooral leuk als je dat in combinatie met een maand niet ongesteld zijn hebt hihi. krijg je toch kriebels he
Dan krijg je inderdaad kriebels Smyltje. Dank je voor jullie reacties in elk geval! Het wordt nu wel spannend hoor, pfff. Kan natuurlijk zijn omdat het de eerste cyclus zonder pil is dat mijn verschijnselen ook anders worden als mijn ongi eraan komt. Maar als die verschijnselen blijven doe ik al eerder een test dan dag 35 hoor. Ben blijkbaar toch minder nuchter en geduldig dan ik zou willen zijn.
hahha net als ons allemaal Bibi.. ik hou mezelf ook voor dat ik gewoon geduldig af ga wachten.. maar volhouden, dat wordt nog erg moeilijk als je lichaam andere signalen afgeeft.. Hou ons op de hoogte als je wel eerder test! @All; Geniet van het zonnetje vandaag!
@dolfijn, mijn vriend wilt niet trouwen omdat zijn vader ( deze heeft zelfmoord gepleegd) altijd tegen hem gezegd heeft van trouw nooit!! en hij houd zich dus toch aan dit woord.......maar er komt goede moed haha!! en wat betreft je vraag of dit wel juiste moment is voor kindje, ja dat denk ik wel! ik praat over 2 mnd terug dat het niet goed ging tussen ons, of ja wat is niet goed gaan......er zijn dingen gebeurd die ik niemand gun, het maakt namelijk meer kapot dan je lief is! en dit ziet mijn vriend nu eindelijk zelf ook in!! heeft wel erg lang geduurd voordat hij dit zelf inzag..ik praat hier over een bijna verslaving! dus dat is wel erg heftig! hij heeft nu 2 mnd niks meer gebruikt, omdat hij ook 100 procent voor een kindje wil gaan! maar ik heb het met momenten even goed nog wel moeilijk en zeker als hij met bepaalde personen omgaat en ik hier niet bijv bij ben....dan zit ik toch wel met wat onzekerheid! maar hij is altijd heel eerlijk tegen me geweest wanneer hij iets gehad had, dus daarop kan ik wel vertrouwen! nu is het alleen maar hopen dat hij zich aan zijn woord kan houden!!!
Lieve Sasje, volgens mij heb je het best moeilijk momenteel.. Knap van je dat je je verhaal hier durft te doen! En dat jij je vriend nog een kans geeft en hem durft te vertrouwen vind ik al helemaal super! Ga er samen voor als jullie er idd zo achter staan.. en ik gun jullie een heel mooi beebje van jullie samen! Maar voor je moeilijke momenten; een hele dikke KNUF en je weet me te vinden
@dolfijn, dank je wel!! ja maar is misschien ook makkelijker om dit hier te vertellen omdat ik jullie toch niet ken haha! maar het gaat nu redelijk goed met me! ben er veel slechter aan geweest en zelfs op het punt gestaan om de relatie te beeindigen..kan tenslotte wel iets beter mee krijgen dan dit! maar ja je kiest voor elkaar en dat betekent ook op momenten dat het niet goed gaat! maar een garantie zal het me nooit geven omdat deze mensen toch vaak in herhaling zullen treden!maar daar wil ik me op dit moment helemaal iet druk over maken, dat word dan maar een zorg voor later! maar ik ga er vanuit dat alles goed komt. maar ik moet het dus wel nog degelijk een plaats geven!
Jeetje Sasje, wat een verhaal volgens mij sta je wel heel sterk in je schoenen! En ik ga er vanuit dat als je er niet genoeg vertrouwen in zou hebben, je nu ook niet zou stoppen met de pil toch? Succes meissie en fijn dat je hier je verhaal kwijt kan . @bibi; Spannend joh! Voel je je verder wel net als anders of heb je meerdere kwaaltjes?
@ ikke, ja dat klopt helemaal! en we willen er ook echt helemaal voor gaan!! daarom ook samen voor gekozen!! alles komt goed zeggen ze toch altijd haha!! zo ik ga lekker genieten van het weertje!!
@ ikke; voel me verder eigenlijk gewoon prima. Heb ook totaal geen buikpijn o.i.d. en dat zou ik wel verwachten als de pijnlijke borsten met mijn menstruatie te maken hebben. Moet wel zeggen dat ik nooit dagen buikpijn heb, meestal heb ik dat pas vlak voordat mijn ongi komt. Maar zoals ik al zei, zere borsten is totaal nieuw, dat heb ik dus echt nog nooit van m'n leven gehad. Hoop maar dat ik dat nu niet elke maand ga krijgen zeg, lekker irri. Maar ja, het is voor een goed doel hè. @ sasje; denk dat ik me wel enigzins in jou kan verplaatsen. Ook wij hebben een héle moeilijke tijd gehad. We zijn nu wel alweer 14 maanden samen dus het ligt al ver achter ons, maar had toen ook niet gedacht dat het ooit goed zou komen. Ik vind het heel knap dat je je vriend nog een kans geeft en dat jullie er samen weer helemaal voor gaan. Hoop dat het net als bij ons snel weer helemaal prima zal gaan tussen jullie en dat jullie samen een fijn gezinnetje zullen krijgen.
@ sasje ik begrijp je helemaal mijn vriend is nog steeds verslaafd maar het gaat gelukkig al veel beter en hij gebruikt het een stuk minder dus ook wij hebben een moeilijke tijd gehad en hebben dit af en toe nog heel veel succes en ik hoop dat het allemaal snel goed komt
@Bibi; Misschien is het dan toch een teken dat je zwanger bent! Ik hoop het echt voor je! @iedereen; Meiden wat een verhalen, ik hoop echt dat jullie er goed uitkomen samen! @Ceandraa; Is dit wel een goed moment om voor een kindje te gaan? Niet dat ik je wil beoordelen hoor, helemaal niet. Maar denk je dat het wel goed zal blijven gaan? Jij ook succes meis!
Bah, wat een K-gevoel.. Ze hebben vanmorgen vroeg geprobeerd in te breken.. Wij slapen beneden en hoorde ze aan de deur (dat gaat echt niet zachtjes!) mijn man eruit en die ziet twee knapen die heel rustig (echt zo brutaal!) weglopen en over de schutting verdwijnen.. Politie is al langs geweest.. de schrik zit er goed in.. en het is weer duidelijk.. zelfs in je eigen huis ben je niet veilig..