stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ook ik kom ff spieken.. het is idd erg warm maar in het zwembad prima uit te houden :D volgens manlief nu echt zwart aan het worden dus gaat goed :)
    veel plezier Sasje hoop dat het beetje uit te houden is daarzo! have fun!
    hoop dat je nog beetje hebt kunnen kleuren stampertje.. veel plezier bij vriendin!
    succes met de rapporten Smyltje en geniet straks nog even lekker in de tuin!

Veel plezier allemaal! xx

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Sasje: veel plezier vandaag en pas op met de hete zon. Zeker nu je al verbrand bent.
    @Dolfijn: het kan natuurlijk dat er een ongi aankomt, maar het kan ook wat anders zijn...
    @ikke: hopen dat de huisarts iets vervangend heeft, want om nou de hele zomer met hooikoortsklachten rond te lopen. Dan duurt de zomer wel heel erg lang.

@hier: de brunch was heel erg leuk. Vind het altijd zo gezellig met z'n allen aan tafel. Helemaal nu we buiten konden eten. Vaasje bloemen uit eigen tuin, lavendel en pioenrozen. En natuurlijk veel kleine broodjes, muffins, veel beleg en verse jus d'oranges.
    Vanmiddag na Aaliyah middagslaapje lekker naar het strand. De meiden (nichtjes) gaan mee. De oudste is 12 en de jongste is 9. Dus dat kan dan ook gemakkelijk. Ze kunnen beide zwemmen. Dus ook vanmiddag beloof een leuke middag te worden. Het weer zit ons mee, dus het kan niet mislukken.
    Tot vanavond allemaal!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    fijne middag Char! klinkt erg gezellig allemaal :) veel plezier!

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey allemaal,
    Wat een heerlijk weertje vandaag he... Nou heb wel even in de tuin gezeten maar het werd me al snel te warm, hahaha..
    Gezellig bij een vriendin op visite geweest...
    Nu ff tv kijken...straks natuurlijk weer voetbal hahaha..

Even vraagje: hebben jullie eerst gespaard voordat jullie besloten hadden om voor een kindje te gaan? en veel??
    Gewoon ff nieuwsgierig!!

iedereen een lekkere dag gehad??
    liefs

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej
    wij niet eigenlijk hebben natuurlijk wel een flinke spaarreking maar gebruiken die niet voor een kindje...
    ach veel spullen hebben we allemaal gekregen en het kamertje enzo ach dat kwam in de maanden wel...
    bij ons is het zo gegaan toen de 1ste kwam, moesten we gewoon iets rustiger aan doen en anders leven, maar dat went wel...
    hebben ook niet alles in 1 keer gekocht....
    maar eerst bijv kamertje, later bad spullen en later kinderwagen... zodat je niet in 1 keer een klap geld kwijt bent...
    heej
    nou na een dagje dolfinarium en veluwemeer waren we zooo erg verbrand, we raken elkaar nu niet aan;)
    was super gezellig!

6. Zeepaardje

oja test gedaan; negatief!!!! op naar me ongi, nu hopen dat die snel komt, dan heb ik thuis nog me ei...

7. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @ikke , GEFELICITEERD! wat leuk!!! :D:D
    zo te zien ongeveer het zelfde als dat ik ben uitgerekend!!!
    leuk leuk, kunnen we welkaar op de hoogte houden met kwaaltjes

ja ik moet er aan toegeven hoe ik me voel en zo
    vandaag met neefjes en zus en manlief en zwager naar een openlucht zwembad geweest! was echt heerlijk!
    maar nu ben ik echt doopop! pfffff

heb een beetje snel doorgelezen alles. :x
    maar wat een gezeur zeg van sommige mensen pffffff:x:x
    beetje jammer

@ilse, jammer dat de test nega was zeg:(

@stamper, wij hebben niet echt super veel gespaard, maar gaan het nu zeker nog meer doen
    kan toch niet meer stappen en zo. geen leuke feestje meer zoals mysteryland en zo......
    dus dat kan in de spaarpot extra. kocht 1 a 2 keer per week sigaretten, die gaan nu de spaarpot in! dus nog harder sparen
    heb op internet berekend wat het kost per jaar, dat is niet niks hahaha

zo te lezen heeft iedereen een leuke dag gehad

ik ga zo lekker op de bank zitten en tv kijken

de film nine months is ook op tv
    lekker toepasselijk.....
    wil ik die wel kijken hahaha..

nou dikke knuf voor iedereen!!

en ikke , we houden elkaar goed op de hoogte he!
    welke datum ben jij dan uitgerekend??

8. Zeepaardje

dus dat word op tijd naar bed;)

9. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    ja idd op tijd naar bed.
    nu al al weer niet
    lig wel al de hele tijd op bed, met laptop. hahah
    en tv aan....
    dus dat schiet niet op
    morgen vrij, dus kan lekker uitslapen....

hoe voel je je verder ilse, na de test??

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo meiden, niet veel geschreven vandaag. Ik begon standaard al 4 bladzijdes terug maar dat ging nog over gisteren.
    @Mariska, hup, leg de laptop weg en doe die tv uit en slapen. Je moet je wel toegeven hoor aan de moeheid. Je lichaam heeft het nodig!
    @Ilse: wat jammer dat de test negatief was.
    @stampertje: wij hebben niet echt gespaard voor de eerste. We konden veel krijgen van mijn schoonzussen. Wel hebben we besloten om zelf een kinderwagen te kopen. De kamer was ook eenvoudig. Het wiegje waar mijn man in heeft gelegen, zijn twee zussen en alle nichtjes ging uiteraard ook naar Aaliyah, met de bijbehorende commode waar ook iedereen op heeft gelegen. Erg bijzonder dus. En het heeft ons alleen een likje verf gekost. Kleding, lakentjes dekentjes etc kreeg ik ook allemaal van mijn schoonzussen. Al met al vielen de kosten dus enorm mee. Alleen kleertjes kan ik niet laten liggen en daarbij is mijn nichtje een dikkertje en is Aaliyah superslank, dus kleding koop ik wel veel nieuw omdat lang niet alles past. Voor de tweede hoeven we dus ook niet te sparen, want die kan alles van Aaliyah overnemen.

@hier; Ik heb echt een superleuke dag gehad! Vanmiddag lekker met de nichtjes en Aaliyah naar het stard geweest. En iedereen heeft het leuk gehad. Aaliyah was niet uit het water te krijgen. Dat is een echte waterrad en ook helemaal niet bang. Ze durft ook met haar hoofd onder water! Daarna lekker bij de Mac gegeten. Al met al hebben we van deze dag ook weer een feestje kunnen maken! Helemaal super!
    Welterusten voor nu. Ik ga zo mijn bed op zoeken, het strand en de warmte heeft me flink loom gemaakt.

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Wat is het hier rustig gebleven :p haha niet heel vreemd als ze onderhoud aan de site plegen.. Zie dat ze later wel weer online waren.. maar toen lag ik al lekker in me bedje!
    @Char; fijn dat het zo gezellig was meis! klinkt echt als genieten allemaal!
    @Ilse; balen van je nega test.. hoop dat je ongi nu gewoon snel gaat komen.. En hoe is het met de verbrande lichamen? Kunnen jullie al weer iets meer in elkaars buurt komen? ;)
    @Stampertje; Ook hier veel bijval door vrienden en familie die spullen aanleveren, maar heb al wel geld voor kamertje en wandelwagen apart staan.. Die wil ik graag gewoon nieuw hebben..

@Hier; gister weer even goeie steken in onderbuik/linkerzijde gehad.. maar nu gewoon mega gevoel van ongi worden.. dus dat gaat vast ook gewoon gebeuren.
    Verder heerlijk genoten van de zon gister.. beetje rood gekleurd op neus en voorhoofd maar verder gelukkig niet echt verbrand maar gewoon lekker gekleurd..
    Vandaag wat drukker dus niet de hele dag in de zon (dagje rust voor huid is ook beter)..

Veel succes allemaal en werkze voor de werkers onder ons! xx

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:

28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar)
    29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar)
    11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4)
    5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier
    12 juli: Stampertje

Zwanger

Mariska
    Ikke85, 3e ronde, 1e kindje, 24 jaar

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal!

@ Dolfijn; zo dus dat gaat goed met jou dat kleuren!!! Geniet er nog maar van nu het nog kan :p haha. Toch duim ik nog voor je dat je niet ongi wordt....

@ Ilse; Balen dat de test nega was! Bij mij is het ook op vakantie gelukt, dus wie weet kom jij ook wel zwanger terug van je vakantie!

@ Sasje; heb je een leuke dag gehad gister? Ben je niet heel erg verbrand? haha

@ Mariska; volgens mijn eigen berekeningen ben ik 3 maart uitgerekend, maar dat kan dus nog veranderen als ik naar vk ben geweest. Wel echt leuk ja, wij schelen dan hooguit een paar dagen!

Hier gaat alles goed, gister bij beste vrienden geweest en hebben het daar verteld. Ze waren helemaal blij!!! Echt leuk. Verder weet dus niemand het. Zo eerst de HA bellen want wordt echt gek van de hooikoorts :x:$.
    Fijne dag dames!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

@ilse balen van je nega test, dan maar hopen dat je ongi snel komt!!

@ hier, wel erg verbrand...zonnebril op mijn hoofdstaan ,dus ik loop ook nog verlul hahaha!! maar pff wat was het warm zeg!! maar het was in 1 woord echt helemaal super!!!!! nu op naar solar!!!!
    dancetour is een tour die door ned. trekt met allemaal bekende djs!
    en solar is een kei groot festival..zie solar.com
    dus daar kun nen wij ook met de fiets naar toe hehehhehehe!!

nou nu blijkt dat vriendlief het wel ook al tegen 2 pers. heeft gezegd dat we bezig zijn voor kids :( ik heb het juist kei moeilijk, en nu heeft ie het ook nog niet tegen 1 pers gezegd die nooit zijn mond kan houden bah bah!!! oh ja zo weet iedereen het denk ik, en dan hoeven we daar ook al niet meer moeilijk over te doen zeg....
    denk dat als het zover is dat we de naam maar de laatste weken gaan verzinnen, want dan kan ie ook zijn mond niet houden.....

@laurier, hoe was je verjaardag??? gaat het weer een beetje????

nou i moet zo vetrekken naar een cursus wat tot 4 uur duurt dus ben ook weer de hele dag onder de pannen zeg, hopelijk mogen we wat eerder gaan met dit weer!!! en omdat ned.moet voetballen....

15. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    goedemorgen allemaal

ja gister was er idd siter onderhoud, vandaar zo rustig.

@ikke volgens mij eigen berekeningen ben ik ook 3 maart uitgerekend. maar ik moet nog de vk bellen.

@sasje. balen dat je manlief niet zijn mond kan houden...
    tis ook zo moeilijk, hij is er wel trots op! zo kan je het ook weer zien... maar als het aan de "roddelpers" wordt verteld, das dan wel wat minder...
    En voor mij voorlopig geen feestjes meer
    had een kaartje voor mysteryland, maar dan ben ik net 3 maanden, vind ik iets te groot riscio. dus ik ga hem maar verkopen....

@char, nadat ik je berichtje heb gelezen ben ik meteen naar bed gegaan! heb goed naar je geluisterd hihihi

vandaag lekker vrij!
    en beniewd wat NED vandaag gaan doen
    ik ben niet zo heel positief erover.... erg ben ik he. hihi

fijne dag allemaal

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @ mariska: Ach,ik wil je niet bemoederen hoor. Maar ik denk wel dat dat het verstandigste is. Zorg heel goed voor jezelf en smeer je buik ook nu al goed in. Ook al groei je nu (nog) niet. En niet alleen je buik, maar ook je bovenbenen. Zeg maar alles waar een boxershort overheen valt. Ik ben daar te laks in geweest, en de hele zwangerschap had ik helemaal geen striemen. Zelfs de verloskundige zei dat ik zo mooi zwanger was en ik was wel héél erg dik. Na de bevalling keek ik naar mijn buik en wat ik toen zag!!! Een tijgerprint over mijn hele buik, bovenbenen, en zelfs in mijn knieholtes (doordat ik veel vocht vast hield). Ik heb zelfs striemen op mijn billen! En echt, het is geen gezicht! Heb er een tankini voor aan moeten schaffen omdat ik met die littekens niet meer het strand op wil. Ben gestreept van mijn navel tot mijn bovenbenen. Dus een boxershort! En zorg ook goed voor je dagelijkse vitamientjes enzo. Alles gaat nu naar de baby en jouw lichaam komt anders veel te kort. Ik wens je veel plezier bij het zwanger zijn. Het is zo mooi en zo'n wonder!

17. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames ;)
    Ik ben weer boven water, denk ik hahaha.
    Jeetje wat een leeswerk heb ik gehad zeg pfffftt

IKKE SUPER GEFELICITEERD!!!!!!!!!
    Woehoeeee echt tof joh!! Geniet er lekker van!

Sorry weet echt niet meer wat iedereen precies heeft getypt maar denk aan iedereen!

Mooi dat de nieuwe auto MET AIRO bevalt, heerlijk is dat he ;)

Hmm balen dat je nega hebt getest ilse..

Hier komt zo wel ff een heel verhaal van mij.
    O ja en op die rare berichtje van sommige mensen ga ik al helemaaaaaaaal niet reageren, pffft dat je je energie daarin wil steken met dit warme weer....

18. laurier

laurier Niet meer actief

Hier komt mijn verhaal dames ;)

Goh het is echt heerlijk zomer, eindelijk!! Hier kan ik echt van genieten, ben echt een zomermens :-D
    Ik ben ook al redelijk bij gekleurd, was ook wel hard nodig hahaha.
    Ik ben een aantal dagen niet online gweest, mijn verjaardag is geweest en familiedagje.
    De dagen waren echt super leuk, heb heerlijk genoten en bijna geen stress gehad van zwanger zijn/worden.
    Ik heb verder helemaal geen bruin prut verlies en ook geen bloedverlies gehad, dus wat dit allemaal te betekenen heeft ik heb geen idee... Maar ben wel voor plan om nu nog niet te gaan testen. Als (ALS) vorige week misschien innestelingsbloed was dan wil ik toch nog 14 dagen wachten voordat ik test, dat wordt dan 5 juli ongeveer en dan maar even zien of ik weer van dat raar eiwit verlies heb waar ik draden van kan trekken en wat sterk op mn ei lijkt ;)
    Het is allemaal erg verwarrend, heb best nog wel last van bepaalde dingen zoals hoofdpijn, misselijk, dorstig, rommelende buik, winderig, misselijk en vooral erg moe!! Ik kan overdag wel een dutje doen zo erg hahaha.
    Gister en eergister ons neefje weer gezien, vriendlief is daar ook niet echt bij weg te slaan nu. Hij vindt t geweldig, vliegtuigje doen en kletsen met hem echt werkelijk prachtig om te zien!!!! En daarna stiekem even naar elkaar kijken haha ;) Ben benieuwd of mensen dat ook opvalt whaha!
    Het is hier nu alweer bloedheet, vandaag weer lekker in de zon zitten :D Het kan nu allemaal nog (denk ik). Afgelopen weekend ook elke keer ge-bbqt, lekker filet americain eten hmmmm lekker! Vriendlief ook: geniet er nu nog van schat straks mag je het niet meer. Goh wat lief en waar haalt hij die info soms weg vraag ik me af hahaha, daaraan kan ik wel merken dat hij ook wel op onderzoek uit is en het intressant vindt en er echt achter staat.
    Dit was het even van mij denk ik ;) xxx

19. Zeepaardje

s6 in de spannende tijd, wat fijn dat je verjaardag en familieuitje leuk is geweest...
    ik ben nu aan het wachten op me ongi...
    leuke kadootjes gekregen?
    Liefs
    tja mannen!!! hoop dat ze hun mond houden!
    Veel plezier met solar...geniet er van!
    s6 met cursus!
    liefs
    ach afwachten, maar nu hoop ik eerst dat me ongi snel zal komen!
    vakantie zal wel mooie plek zijn, whahhaa
    hopelijk krijg je iets voor de hooikoorts meid!
    hoop ook idd dat ongi snel komt...
    nee we hebben elkaar vanmorgen ook nauwelijks aangeraakt!
    me bovenbenen, buik en schouders zijn er het ergst aan toe; eigen schuld, ook al had
    ik me goed ingesmeerd...
    klinkt idd als een super dag!!!
    kon gisteravond tot nu net niet meer op zp...
    ik voel me prima, had het ook niet anders verwacht...
    vandaag nod...afwachten maar...
    hoop dat je met die warmte nog uit hebt kunnen slapen, mij lukt dat vaak niet met dit weer!
    liefs

20. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hihi, je bemoederd met niet hoor! mensen moeten juist een beetje streng zijn tegen mij. denk dat ik nog alles aan kan terwijl dat niet zo is. moet ook rustig aan doen! soms ben ik gewoon veel te druk met dingen...
    wil 100 dingen in 1 dag stoppen! en dat gaat gewoon niet..
    En als ik ga zonnen. lig ik ook met een doek over me heen en smeer me erg goed in. factor 30
    ik verbrand ook erg snel.

@ laurier, snap dat het verwarrend is, maar wrom doe je niet gewoon een test...

@ilse, zp lag er gister idd uit, en vanmorgen ook weer
    gelukkig is het niet zo waar in onze slaapkamer! dus ik heb lekker kunnen slapen....

Deel Deze Pagina