Ik heb vanochtend een opstapkrukje van Ikea laten verven door Aaliyah. Hij is superleuk geworden. Zal ik 'm vanmiddag even in de lak gooien en dan kunnen we 'm gebruiken. Ze is een echte picasso. Noge even iets grappigs: Als we de auto in stappen zegt Aaliyah altijd:"mama, K-tie luis" oftewel K3 luisteren. Nu hebben we laatst K3 hagelslag gekocht. Zegt zij steeds als we brood smeren: Mama, K-te luis" Dus ik vertel haar dat dat geen luisteren is, maar hagelslag. En dat je luisterd met je oren. Zegt ze: Ooh Mama, K-tie luis hagelslag!!". K3 heet hier dus K-tie luis. Dat blijkt vanaf nu dus een naam te zijn, hihi. En ik maar denken dat ze het begreep, nou niet dus. Sterkte allemaal met de hitte. Hier is wel ietsje meer bewolking en een héél klein briesje, maar echt helpen doet het niet. Nog even één vraag: wat eten we vanavond? Heb wel zin in salade, maar dat kan Aaliyah niet echt goed eten.
tja dat probleem is hier ook...heb zelf echt geen zin in warm eten... ik geef sem gewoon extra fruit en hij eet maar waar hij zin in heeft...dan maar een keer een lekkere krentebol met alleen wat groente ofzo... ja het zwemmen was heerlijk! nu zo nog boodschappen doen echt geen zin in! oh vreemd, nou hier geen verwijskaart nodig... en die van mij zit om de hoek, ideaal! Ik hoop ook dat onze pendels uitkomen!!!
@ilse: tagliatelle is een soort pasta. Brede slierten, lijkt iets op bami-slierten. Wij eten het altijd met blokjes kipfilet, spekjes, spinazie a la créme, een bakje boursin en wat parmezaanse kaas. Erg lekker, maar je kan er ook een champignonne roomsaus overheen gooien of zalm saus. @ hier: De wind is wat sterker geworden en de bewolking dikker. Het is hier nu echt lekker weer. Lang niet meer zo heet. Goed uit te houden dus. Heb het opstapkrukje nu 1 keer in de lak staan. Starks nog een paar keer en hij is klaar voor gebruik!
heej dank je voor de wijze les...maar ik zal in de buurt... en als het weer het toelaat, ga ik het eens proberen, klinkt lekker hoe jij het beschrijft! En het opstapje is ook een erg leuk idee!!!!
@ char dat lijkt me ook een goed recept ga ik ook een keer proberen als het weer wat minder warm is en wat en mooi krukje @ ilse fijn dat het zwemmen lekker was even een beetje afgekoeld
ja echt ff lekker hoor... oja nog steeds geen gevoel van ongi of zwanger... dacht dat wachten tussen ei en nod lang was, maar dit!
ben al zo ongeduldig type haha heb hoofdpijn, maar komt of door ongi en/of door het weer... hier nog steeds zonnig en droog, lekker windje erbij
hier is de zon weg het is hier bewolkt maar wel lekker er staat en lekker windje veel beter als gisteren
NOD: 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 12 juli: Stampertje Zwanger Mariska Ikke85, 3e ronde, 1e kindje, 24 jaar
zit net het weerbericht te kijken en het word aan het eind van de week waarschijnlijk nog veel warmer 32/33 graden niet normaal
bah niks aan, tis ook nooit goed met ons he? whahaha nee graag of 20/25 dan kun je ook nog iets doen... bah maar nu is het lekker met zon en wind haha