@ dolfijn spannend nog geen ongi begrijp ik @ smyltje wat goed meestal betekend dat slijm je ei net wat dolfijn zegt en goed dat je banner klopt @ hier is het lekker een beetje afgekoeld heb heerlijk de ramen tegen elkaar openstaan kan het een beetje doorwaaien
NOD: 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska Ikke85, 3e ronde, 1e kindje, 24 jaar
ik ga bijna naar bed! heb wel zin om te klussen. ff vragen wat vriendje wil. mét of zónder aangezien er nu toch wel grote kans is dat ik mn ei heb en we eigenlijk pas vanaf juli zouden beginnen... trusten/klus-ze dames!!
klusse meid geniet ervan! hahah ik doe altijd typen en dan knippen en weer plakken... enz. ja idd balen... we wachten het af! fijn dat je ei staat in ff hoe is het eigenlijk met je blaas??? opstapje was van char...je bent wel vergeet achtig, toch niet zwanger o je was er al achter gekomen goed zo! djw, ben al weer lekker thuis...
Hallo meiden, jeetje Ilse jammer van je nega test..maar nog niet ongi..vervelend. Welkom Yaney!! hier kom je van alles te weten,wat wel leuk is om te weten. Dolfijn, hoop dat je snel een nieuwe woning hebt gevonden. Char, leuk idee met het opstap krukje! Smyltje, klusze en idd wel genieten he!! Hoe was jullie dagje? ik heb gewerkt..fijne avond...ik ga lekker bankhangen..xxx
@smyltje.. klusse meid.... veel plezier ... En idd nog 2 dagen en dan is juli.. dus waarom ook niet hahaha.. Liefs
allemaal een hele fijne avond en slaaplekker voor straks voor de klussers veel plezier tot morgen allemaal
Ook ik ga afsluiten en me bedje in.. Weet niet of ik het vol ga houden om tot vrijdag niet te testen.. maar blijf me best er voor doen.. Slaap lekker allemaal en heel veel plezier voor de actieven onder ons xx
slaap lekker dolfijn en ik hoop zo dat jij vrijdag 2 mooie strepen zult krijgen, ik denk aan je (aan jullie allemala hoor) liefs
hey, hier nog even een berichtje van mij ben toch vanaaf nog even naar het ziekenhuis geweest. had echt onwijze pijn in me onderbuik vandaag bij de gyn geweest. binnenwaartse echo gehad. maar ben ongeveer dus 4,5 week. vruchtje was te klein, dus konden nog niet echt wat zien. bloed geprikt. heb een hele hoge hormoon waarde dat ik dus zwanger ben. moet wel binnen een week terug komen om buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. dus ik vond dat toch allemaal heftig vanavond.... maar goed. weet niet meer wat iedereen heeft geschreven. maar wilde nog even kwijt, waar ik dus gister me afspraak ging maken was dus idd de gyn, ipd die nou zeg, je zit verkeerd.... je moet een andere afdeling zijn... :x:x:x ik ben gewoon dus naar de verkeerde afdeling gestuurd. logisch dat ze me niet wilde helpen dus vandaag bij de juiste afdeling een afspraak gemaakt. slaap lekker iedereen
heftig meid! houd ons op de hoogte en ik hoop dat hij netjes in je baarmoerder zit! sterkte en probeer te slapen!
hallo allemaal, nou moest eerst weer ff bijlezen zeg.... @nieuwkommer weet de naam even niet meer...veel leesplezier en vragen zijn welkom! @ dolfijn fijn dat jullie vanallerlei huisje hebben gezien @char het trapje is leuk geworden zeg @ilse balen van je test, @mariska pff das idd wel erg heftig..dan duurt een week nog lang he!!!! dikke knuffel vanuit hier!! @smyltje ik hoop dat je snel ongi mag worden ,zodat je eindelik ook een cyclus krijgt!!! @hier ga lekker mijn bedje in, heb een fuck dienst gehad, ben ooi helemaal leeg gezogen door 1 bewoner, dus slapen zal ik zeker vanacht athans dat hoop ik, want tegenwoordig zijn we de halve nacht op door andere bewoners pff gezellie!!! nou tot morgen allemaal!!