hey, goh wat betekent eigenlijk die astro bij sommige dan staat er bijv. juni 2010 een meisje of jongn??? maar deze mensen dan dan nog niet aangeteld..snap er niks van haha!!! noui van mij mag de ongie wel komen haha!! maandag of dinsdag word ik ongesteld..... dus dan kunnen we de rond de 19e flink gaan klussen haha!!
Ja vroeg ik me ook al af! Heb ik ook al bij verschillende mensen zien staan! Ik heb vanmorgen mijn laatste ingenomen ik word waarschijnlijk dinsdag ongesteld dus wij gaan rond de 20ste goed klussen hihi ben benieuwd!!!! Wel echt grappig dat wij zo dicht bij elkaar zitten! Zou leuk zijn als we dan ook tegelijk zwanger zouden raken...
Dan hebben ze laten pendelen.... Dat is een soort voorspelling wanneer ze zwanger zullen raken en of het dan een jongetje of een meisje wordt
Ook ik stop komende week met de pil.. dan maar wachten tot alles weer op gang is.. We wachten af.. Leuk om dit samen te doen! want zoals bij meerderen weet niemand van ons idee voor een kleintje af.. Spannend!
pendelen???waardat dan??is wel grappig...maar ja voor hetzelfde komt er uit pas volgend jaar pffff haha weet niet of ik dat wel wil weten hoor!!! spannend!!! nog iemand bij het clubje aangesloten!!!leuk leuk!! waar wonen jullie eigenlijk?? ik woon in limburg..
Ik woon in Flevoland.. fijn er iets over kwijt te kunnen.. fijn dat er meer zijn die in dezelfde periode stoppen
Ik woon in Brabant. Allemaal ergens anders dus, grappig. En welkom trouwens Dolfijn! Ik heb wel zitten denken om te laten pendelen, maar ik ken mezelf, die uitkomst blijft dan toch in mijn hoofd hangen en ben zo bang dat het dan tegenvalt ofzo. Dus ik doe het nog maar niet. Wie weet als het lang duurt voordat we zwanger zijn, mischien dat ik het dan wel wil.
bibi, neem aan dat jij aan flink aan het klussen bent??? jij ligt wat voor op ons haha!! jij weet tegen die tijd dat wij eisprong hebbben of je bent aangeteld..spannend!!!!
Ik woon in Gelderland. Ik zou dat niet willen hoor 'pendelen'wie weet staat er pas over 2 jaar..... hihi hopen dat we allemaal niet zo lang hoeven te wachten meiden!!!!
Hoi ik ben ook afg vrijdag gestopt met de pil, heb toen mn laatste ingenomen, nu ook wachten om de rode vlag uit te hangen en daarna mogen we voor t echie...
@ marleen, dan zijn we gelijk gestopt!!! ik ook afgelopen vrijdag..ik word maandag of dinsdag ongesteld...dus leuk dan zitten we met zijn 4en al beetje gelijk geloof ik!
Ik moet nog tot volgende week woensdag.. dus jullie lopen allemaal voor Toch maar gewoon doen.. zit niets anders op.. Merk dat iedereen moeite heeft met het stil te houden.. haha ik ook hoor, zou het graag mensen vertellen. Vriendinnen weten hoe graag en hoelang ik al zwanger zou willen worden.. maar toch hou ik het even een geheimpje voor ons twee.. Succes voor degene die deze wk al aan het 'klussen' kunnen!
@marleen, leuk nog iemand die 'bijna'gelijk loopt! @sasje, nee ik ga er zeker niet vanuit dat het meteen lukt! (zou wel leuk zijn natuurlijk) Heb van dichtbij meegemaakt dat het niet vanzelf ging dus ik weet hoe het kan gaan.... @dolfijn, wie weet ben jij wel als eerste van ons straks zwanger! hihi Verder allemaal een vrolijk pasen! Kom net van m'n schoonouders vandaan, gebruncht. Neefjes en nichtjes weer gezien en dan krijg je natuurlijk weer opmerkingen van 'en wanneer nou een keer bij jullie ' etc.... Ohh en ik maar zeggen, nee wij wachten nog een paar jaar, zijn nog jong en willen nog veel reizen enzo... pff moeilijk hoor, maar het is weer gelukt om niks te zeggen.
Allereerst allemaal vrolijk pasen! Wij hebben net hier gebrunched met mijn familie, was heel gezellig. Zie ik daar dat potje staan met foliumzuur en dan is het toch wel erg leuk dat ze nog van niks weten. Wordt het straks echt een grote verrassing. @ Sasje; loop inderdaad net wat voor op jullie dus wij zijn druk aan de klus, haha. Maar ook ik ga er niet vanuit dat het meteen zal lukken. Hoop dan dat ik in elk geval mooi op tijd ongi wordt, dat het allemaal meteen goed werkt zeg maar.
@ ikke85; je weet maar nooit maar ga er maar niet van uit, valt zo tegen als het niet meteen zou lukken.. Maar ga er wel voor Verder iedereen natuurlijk ook nog vrolijk pasen! Vandaag onze beste vrienden op bezoek gehad die 5,5 mnd zwanger zijn.. en natuurlijk me mond niet kunnen houden Dus toch laten vallen dat de pil binnenkort de deur uit gaat.. Ze waren super blij en enthousiast.. Een maatje voor hun kleintje8) Fijne avond nog allemaal!
Haha dus toch maar verteld?! Wij houden het even voor ons tot we ong op de 12/13 wkn zitten, hoe moeilijk het ook is! Eerst maar eens zien of het gaat lukken. Het lijkt wel of afgelopen vrijdag een nationale ik-stop-met-de-pil dag was! wel leuk om dat te lezen en vooral als we elkaar een btje op de hoogte houden! Voor jullie info.... ik ben 26 jaar en kom uut Amersfoort! Morgen ga ik nr de Etos voor die foliumzuur pillen, kijken of er nog meer "hulpmiddeltjes""wonderpilletjes" bestaan...iemand nog tips?! Fijne paasavond nog allemaal! Groetjes Marleen
@ marleen84; wij willen het ook graag tot rond de 12 weken voor ons houden, maar ben benieuwd of ik het vol ga houden tegenover m'n beste vriendin en zus . Maar idd eerst maar eens zien of het lukt! Verder ben ik 24jaar en kom uit Nijmegen. Ik slik al een maand foliumzuur , verder ga ik nog niks halen (bijv. ovulatie-testen) Wil het eerst gewoon zo proberen en als het dan na een tijd niet lukt kijken we wel verder. Wil niet dat het echt zo'n obsesie gaat worden. Fijne avond nog allemaal!!
haha inderdaad toch maar verteld kon het niet voor mij houden.. Verder ben ik 28 en kom uit Lelystad.. ook ik ga morgen foliumzuur halen om daar mee te beginnen; ene pil eruit.. andere erin.. Fijne avond!