stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hè bah Dolfijn, dat lijkt me zó akelig! Stelletje tuig! :x Gelukkig maar dat ze niet binnen zijn geweest.

Hoe is het verder met alle dames? Hier nog steeds twijfels alom. :D Tepels zijn nu minder gevoelig, heb wel enigzins last van misselijkheid. Dus hoop eigenlijk héél hard dat mijn ongi weg blijft van de week! Andere klussers die veranderingen merken?

Fijn dag allemaal, kom hier eind van de middag wel weer neuzen. :)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Dolfijn; Dat lijkt me idd schrikken ja! Gelukkig werden jullie wakker en is er niks meegenomen!!!

Hier alles prima, heb sinds gistermiddag de hele tijd kleine steekjes in m'n rechter onderbuik, denk zelf dat dit eisprong is aangezien ik die rond dinsdag hoor te krijgen als alles goed loopt!
    Verder merk ik alleen dat mijn buik wat opgeblazen is, nog meer mensen die daar last van hebben?

@Bibi; wanneer denk je dat je gaat testen???? hihi

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohja wij hebben gister dan EINDELIJK de vakantie geboekt :D
    We gaan van 1 t/m 15 juni all inclusive naar Tunesie :)
    Hopelijk de laatste vakantie met z'n 2en (of stiekem al met z'n 3en)
    Als het nu deze ronde niet gelukt is, waar ik wel vanuit ga en ik ga uit van een cyclus van 28 dgn dan zou ik dus op 1 juni weer ongie moeten worden ;). Dus moet ik misschien wel op vakantie gaan testen!

4. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo allemaal, heeft iedereen een goed weekend gehad?
    @Dolfijn Bakkes da's niet leuk!!
    @ikke85 Lekker hoor, naar Tunesie :)
    Ik ben vrijdag ongesteld geworden, heb nog niet last van ontpillen o.i.d. Maar ik denk ook dat mijn lichaam het nog niet weet hoor.... denk dat dat vrijdag dan op zn vroegst komt aangezien ik komende donderdag anders weer met de pil zou beginnen.... We zullen zien, hoop dat ik er niet (zo veel) last van krijg.

5. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Argh!! Ik zal nog eens een paar dagen het druk hebben!!

Nou ik zal beginnen met bijlezen lol

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Zo even reageren hier en daar lol :D

@Laurier, dank je wel voor het compliment :D maar heb zelf niet het gevoel dat het een mega grote prestatie is, maar dat komt omdat het vrij snel gegaan is en mijn hoofd nog niet helemaal mee is. Ik heb nog niet het gevoel dat ik het ben, op fotos en zo :)

@Ikke, hoe is het met je nek nu?? Al wat opgeknapt??

@Familievdlaan, welkom hier!!! Ook wij (nou ja ik) hebben hier in het hoofd om de dag, maar idd, als we geen zin hebben hoeft het niet, want het moet wel leuk blijven!

@Ongesteld worden na de pil, bij mij zat er dus maar 1 dag tussen......1 dag niet geslikt en de dag erna was ik ongesteld......heel maf, had ik ook niet verwacht.

@Beslissen om te stoppen, bij ons was het besluit wat makkelijker denk ik, omdat we er ook al 1tje hebben. Maar ik had het een halve maand terug al een keertje aangekaart en toen gaf mijn man aan eigenlijk zelf niet zo nodig nog eentje te hoeven, hij vond 1tje ook heel leuk. Maar hij wilde wel graag een broertje of zusje voor haar, en hij weet ook dat als de kleine er dan is, dat hij er super blij mee gaat zijn. Maar mijn zwangerschap is niet een van de prettigste geweest. Ik was veel te zwaar, waardoor ik snel al niet goed meer bewegen kon, daarnaast had ik op het einde HELPP-syndroom. Waardoor ik me gewoon echt niet goed voelde. Daarnaast stond ons seksleven toen op een extreem laag pitje.....we hadden allebei geen zin.
    Na de bevalling kon ik amper wat door mijn overgewicht, alles deed me zeer, opstaan, traplopen, bukken etc. Dus toen ben ik begonnen met afvallen. Maar omdat ik zo niet happy met mezelf was wilde ik ook geen seks, en ik was steeds moe en had gewoon geen zin. Toen dat wat opgelost werd doordat ik begon met afvallen, kreeg ik eerst de mexicaanse griep, toen ik net beter was kwam mijn dochtertje een week in het ziekenhuis, en toen een maand later kwam ik in het ziekenhuis voor 2 weken.
    Dus mijn man had zoiets van, laat het nu eerst rustig worden....vooral nu ons seksleven sinds een dikke maand weer op gang komt.

Ik heb hem uitgelegd dat ik zoiets heb van, we zitten nu toch al in de chaos, dus dan nu maar gelijk, en los daarvan, mijn zwangerschap kan nu heel anders lopen. En ik zat aan een pil waar ik niet aan wilde zitten. En wat ook mee speelde, mijn man en ik hebben het erover gehad dat als we klaar zijn met kinderen ik een buikwandcorrectie laat doen, omdat ik erg veel overtollig huid heb nu. Dus dan heb ik zoiets van, kom maar op met de tweede! Des te eerder kan ik die operatie laten doen :).

Mijn man vond al mijn redenen ook wel okee, en wil nu ook wel, alleen omdat hij het meer voor andere redenen doet, heeft hij er niet zo heel veel haast mee :(.

En een heel belangrijke, mijn gevoel zegt gewoon dat ik het weer wil haha. Dus ik ga lekker net zo hard mee stuiteren, dat het gelijk mijn eerste cyclus raak is!!!

@NOD, ik heb mijn cyclussen van voor mijn 1e er eens even bijgehaald. Voor mijn dochtertje was het in de 7e ronde raak. Mijn cyclus verloop was als volgt :
    28 - 18 - 13 - 30 - 35 - 33
    In de maand dat ik zwanger was testte ik op dag 29 positief. Dus vermoedelijk was het de eerste maand dat ik daadwerkelijk weer een eisprong had raak. Want de maanden daarvoor had ik vermoedelijk niet echt een normale cyclus.
    Daarom heb ik nog niet zo'n teller voor mijn cyclus, ik weet toch niet wanneer mijn NOD precies is :)

@Welke testen, wij hebben altijd de testen van kruidvat gehad :) 2 voor 5 euro :) die werkten super!! Alleen toen hij positief was hebben we nog wel eentje van clear blue erbij gehaald, gewoon omdat het nog even te controleren :D die van de kruidvat reageren sneller dat die van de clear blue.

@Dolfijn! Gefeliciteerd met je rode duivels!!! :D en nu hopen dat ze voortaan uitblijven lol!! (om de goede redenen dan!!)

@Bibi, zou het knap vinden als je tot zolang kon wachten!! Ik kon dat echt niet!! Nu waarschijnlijk weer niet!!

@Marleen, veullste veeul?? Bij 1,87, 86 kilo?? Klinkt goed toch?? Je bent ook lang namelijk!!! Mooi dat je er wat bovenop komt!
    Enneh, mannen kunnen misschien niet zien dat je vruchtbaar bent, maar ze schijnen het wel te kunnen "aanvoelen" door lichte signalen, opgezwollen lippen, stralende ogen, wat meer blosjes op de wangen en feramonen!!!! :D

@Sasje, lijkt me toch intensief zo'n reading! vooral als ze er zulke dingen uithaalt. Ik denk dat je dat voor jezelf een plaatsje moet geven. Maar ik denk, diep van binnen is niemand ooit zeker van zijn relatie en van het nemen van kinderen. Het is namelijk een hele grote stap waarbij je jezelf voor een zeeeeeer lange tijd aan hem bind. Dus dat levert bij iedereen onzekerheid op. En relaties, je kan gewoon niet voorspellen hoe het een en ander loopt, dus dat blijft altijd onzeker!
    Vooral als je zoiets als een bijna verslaving meemaakt. Het is goed dat je wel op hem kan vertrouwen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het gevoel blijft!! Je blijft er wel onzeker in.

@Bibi, pijnlijke borsten is een gemene klacht, omdat het zowel bij ongesteldheid kan horen, als bij zwangerschap. Dus helaas, daar kan je niks uit halen :(. Het vervelende is dat heel veel beginnende zwangerschapskwaaltjes ook ongesteldheids kwaaltjes zijn. Ik word dus standaard misselijk voordat ik ongesteld moet worden, echt vlak van tevoren krijg ik buikpijn en vaak heb ik gevoelige borsten!

@Dolfijn! OH gadver!! wat zullen jullie de schrik erin hebben zeg!!! Bah bah bah.....

@Ikke, leuk vakantie geboekt!! Waar in tunesie ga je heen???

@Laurier, ook jij gefeliciteerd met je ongesteldheid!! Dat je maar snel mag klussen!!

Nou mijn verhaal komt straks wel!! Later vandaag ergens, want mijn dochtertje is enorm vervelend, dus ik zet haar in de buggy en ga er even op uit met haar, vaak wordt ze dan wel rustig!!

Tot laters!!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo, hele verhaal van Klevkin even gelezen.. hahaha volgens mij had je wat bij te lezen:p

Fijn dat je samen met je partner toch tot de conclusie ben gekomen dat een tweede kleintje er nu bij kan komen:) hoop ook zeker voor jou dat het snel raak is!

@Bibi; fijn dat je iets minder pijnlijke borsten hebt.. lijkt me helemaal niets. Hoop toch echt dat het met zwanger zijn te maken heeft.. we wachten af meis! Heel veel succes hiermee..

@Laurier; hier ook nog geen ontpil klachten.. zou morgen weer beginnen met de pil dus ben benieuwd of het dan anders is.. ongi is in elk geval zo goed als over.. dus we kunnen weer aan de slag:p

8. laurier

laurier Niet meer actief

Hoi hoi
    @Klevkin; jeetje wat ook weer een verhaal hihihih. Wat mooi dat jullie toch voor een 2e gaan :)

@dolfijnl; jij loopt net een aantal dagen voor op mij dus ben benieuwd...

Ik vindt dit forum toch wel fijn, je kunt er vragen stellen, je verhaal kwijt enz enz. Aangezien ik toch niet zoiets heb van goh ik vertel familie ofzo dat wij gaan 'klussen', dan krijg je vaak toch snel elke keer de vraag: en is het al gelukt...?
    Daar heb ik wel zoon hekel aan!

Ik zal maar eens de koelkast schoon gaan maken blehhhgg

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lekker klusje Laurier;) moet gebeuren hé?!
    ik ga ff naar het politie buro om aangifte te tekenen, de technische recherche komt rond half 4 en de woningbouw daarna om slot te vervangen (als dat vandaag nog gaat lukken...)
    Beetje hoofdpijn door alle stress van vanmorgen, maar ach.. we gaan rustig door vandaag..

10. laurier

laurier Niet meer actief

Veel succes op het politiebureau dolfijn!
    Doe idd rustig aan en laat je de kop niet gek maken ondanks dat het toch een een stressende ervaring is :(
    En ik hoop voor jullie dat dat slot vervangen vandaag nog gaat lukken ja!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je Laurier!

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Het is toch wel te hopen dat ze vandaag aan jullie slot toekomen dolfijn, je kan toch niet een nacht met een kapot slot door!!

Ja! haha, ik had heel wat bij te lezen!! Van 2,5 dag! En blijkbaar kleppen jullie extra veel in het weekend :p en dan ben ik er juist minder :)

Ik had vandaag weer moeten beginnen met de pil :) behalve een lichte hoofdpijn en dat ik doodmoe ben, heb ik nergens last van. Maar ik betwijfel ook of dat komt van het ontpillen. Heb gewoon een stressvolle week achter de rug, de verjaardag van mijn dochtertje, het hele weekend visite. Stress op het werk. Ik ben gewoon doodop! Heb het gevoel alsof lag ik pas om half 5 in bed en moest ik er om half 7 weer uit, terwijl ik keurig om half 10 op bed lag en sliep en ik om half 8 er pas uit hoefde.

Mijn man moet straks naar de huisarts......we vermoeden dat ik misschien een rib van hem heb gebroken :$. Donderdagavond sliep ik al, en toen vond meneer het nodig om te vragen of hij bij mij mocht liggen, dus ik half slaperig, tuurlijk........maar meneer dacht, ik doe grappig en plof boven op haar. Nou zo grappig vond ik dat niet, dus het enige wat ik probeerde was hem uit bed gooien, maar dat was niet echt geslaagd, maar op een gegeven moment wel mijn elleboog onder zijn sleutelbeen op zijn borstkas....en we hoorden allebei wat knakken en hij heeft er nog best veel last van :$............
    En was ik gisteren niet meer ongesteld! En ik dacht, mooi!! Klussen!! Kon het niet, want het deed zo'n pijn bij zijn schouder..........hmpf, als het echt kapot is, wordt het dus niks deze ronde :(.

Verder hebben we een heerlijk weekend gehad, zowel zaterdag als zondag de hele dag door visite. Zondag hebben we lekker de hele dag in de achtertuin gezeten, en zaterdag alleen 's middags! Het was heerlijk! En mijn dochtertje is heerlijk verwend met cadeautjes.......lekker droppie.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn, zo dat is niet mis zeg bah akelig zeg!!!

hier ook even bij moeten lezen, gisteren er niet opgezeten.namelijk al heerlijk buiten ge bbqt gisteren!! gelijk van profiteren he haha!!

hier is nog steeds alles kits. mooi om de dag ongeveer aan de klus dus komt goed..alleen word het nu pas weer woensdag of donderdag dus eigenlijk een dagje te laat haha maar ja we klussen gewoon door en we zullen wel zien wat het word haha!

14. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    he sas, wat ik me nog afvroeg, heeft die bloeding toen nog doorgezet? Volgens mij niet toch??

oh! en lekker bbqen :D

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha KlevKin hele verhalen van jou! Ben benieuwd hoe het met je man afloopt..... Moest er stiekem wel even om lachen :) Hoop dat het meevalt!
    Met mijn nek gaat het steeds slechter, heb het werken nog net vol kunnen houden en nu weer pijn :$. Als het morgen nog zo is dan ga ik maar even ha bellen.
    Wij gaan naar Djerba in Tunesie wel een ander hotel dan jij zei, wij gaan nu naar Fiesta Beach.

Denk echt dat mijn eisprong eraan zit te komen, nog steeds steekjes rechts bij m'n lies en ook bijbehorend slijm, dus we kunnen vanavond weleens echt een kindje gaan maken :D hihi gek idee hoor!

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    ja, soms dan weet ik niet van ophouden met verhalen :$ hehe, als het teveel word zeggen jullie het maar hoor :p

Ik ben ook heel benieuwd naar mijn man, hij zal nu bij de huisarts zitten, heb nog niks gehoord van hem. En tja, het is gewoon ook wel grappig! Ik heb ook al eens zijn teen gebroken (ook per ongeluk hoor!!) maar goed :p dat is weeeeeer zo'n verhaal haha.

Wat balen van je nek zeg!! Heb je al voltaren geprobeerd? Daar zit een lichte dosis diclofinac in en wil misschien wel helpen met ontspannen.

Enneh, veel plezier met klussen vanavond :D Leuk is dat he!! Zo'n apart idee. Het is wel super als je je eisprong voelt!! Ik heb het nooit gevoeld, maar lijkt me ideaal lol. Een soort interne ovulatietest!

Ik hoop dat je nek snel opknapt! Als ik nieuws heb van mijn man laat ik het horen :)

17. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    hehe :$: ehm, mijn man heeft de desbetreffende rib uit de kom gehad, is er ook gelijk weer ingeschoten, dat was dus de knak die we hoorden...... maar goed :D hij mag gewoon alles doen :p

En hij is ook geweest om te stoppen met roken, hij heeft afspraken bij een soort kliniek nu, daar moet hij verplicht heen, hij krijgt daarnaast weer zyban (is hij al 3 keer mee gestopt) en hij heeft een boekje gekregen wat hij in moet vullen :) ik ben heel benieuwd, ik hoop dat het hem dit keer lukt om gestopt te blijven.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @klevin nee de bloeding heeft toen niet door gezet. was 1,5 dag een heel klein beetje, dus ik ga maar gewoon uit van de laaste keer ongesteld zijn....hoop dat ik daar een beetje mee goed zit aha!! maar ja zou wel fijn zijn als mijn volgende ongesteldheid komt zodat ik een beetje weet wat mijn cyclus ongeveer zal zijn, ook al kan dat ook nog steeds per maand verschillen en het is nauurlijk nog veel mooier dat ik niet ongesteld word, maar denk dat het toch nog niet echt zal lukken nu...we zulllen zien haha

19. laurier

laurier Niet meer actief

Hey Klevkin, gelukkig dat alles goed is met je man. Ja het is wel een erg grappig verhaal hihihih.
    Ik hoop ook voor je dat het deze keer lukt om te blijven stoppen met roken :)
    Ik heb de hele dag bijna schoongemaakt, nu ga ik nog even relaxen en wat eten, om 17:30 zal ik weer naar mn werk gaan.
    Ik spreek jullie allen morgen wel weer.
    doei doei veel plezier met het klussen allemaal vanavond :p

20. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Gewoon lekker om de dag door blijven klussen :) dan maakt het toch niet uit wanneer je ei precies komt! Als het dan wel een OD was dan zit je sowieso wel goed! Ben je alleen later ongesteld!

Maar het is wel vervelend idd om niet te weten hoe je cyclus ongeveer loopt!

Hehe, we duimen gewoon dat je niet meer ongesteld wordt ;) ook al denk je zelf dat het niet echt gaat lukken :)

Deel Deze Pagina