NOD: 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (1e kindje, ronde 4) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar
ja echt wel heej ik ben nu elite member hahah ben zo bang ongi te worden, loop echt telkens naar de wc... was het maar al zaterdag!
NOD: 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (1e kindje, ronde 4) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar
Jeetje meiden, Ik ben anderhalve dag niet geweest en wordt gelijk gestraft met mega veel blz doorleeswerk. En nu natuurlijk proberen te reageren. Ik ben benieuwd wat ik allemaal onthouden heb.... @Biancje: Super gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Wel veel roze in eens zeg, Wie volgt??? @De twee nieuwkomers (sorry, ben jullie namen even kwijt, heb het dus niet onthouden) Welkom hier!!! @Dolfijn: sterkte morgen met de geboortedag. Wel lief dat je niet test op deze dag. @Zwangere meiden: Ik vind het niet erg als jullie kletsen over jullie zwangerschappen. Juist superleuk. Zou het raar vinden als jullie er niks over kwijt willen. Nee hoor, vertellen jullie maar raak. (Maar niet te veel, want dan loop ik weer zoveel achter) Ik zie het al, heb niet erg veel onthouden Het was ook zo ontzettend veel!!! @hier: Bedankt allemaal voor de complimenten van het opstapkrukje. Bij Ikea hebben ze zoeel leuke houten spullen die geverf kunnen worden. Zo probeer ik het ook nog wel eens voor een kadootje voor de opa's en oma's te gebruiken. Heb al genoeg canvassen aan de muur hangen met foto's en vingerverf. Dit is weer wat anders. Ze hebben daar ook leuke spiegeltjes met een brede houten rand! Ook erg leuk om te verven of zelf te versieren. Of houten fotolijstjes beschilderen. Of die houten ronde bakjes van Xenos beplakken met foamstickers en daar een kado in doen. We knutselen wat af hier. Gisteravond quiche gegeten. Spinazie, geitenkaas en beenham. Was weer erg lekker (en Aaliyah houdt wel van taart) 's Avonds even bij mijn ouders op de koffie geweest. Vandaag de hele dag gewerkt. Vanochtend was het nog wel goed te doen. Het was lekker fris. Maar toen eenmaal de zon doorbrak, werd het warm en benauwd tegelijk. Pfffff. Morgen en vrijdag moet ik ook werken, dus ik ben de komende dagen niet veel online. Fijne avond allemaal!
@ ilse dan is het helemaal spannend ik hoop dat je zaterdag een mooie positieve test heb meid @ char heb ik ook wel eens dan is het zoveel dat ik het niet meer weet er word hier ook zoveel gekletst jij ook een fijne avond char
nou zeg...iemand op de zp heeft mij pb gedaan...zij denkt dat ik niet zwanger ben en over een week of anderhalf ongesteld word... en zwanger binnen een jr! dus als ze gelijk heeft... ongi tijdens reis naar italie!!! he bah! geloof niet echt op die dingen, maar zij gaf aan dat mijn eispring niet goed is gegaan en dat zij me vriendin laatst ook tegen me... vreemd...he bah!