NOD: 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (1e kindje, ronde 4) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 5 aug: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar Lijst maar even aan gepast.. zal er toch echt aan moeten geloven.. Nieuwe ronde is ingegaan.. Gelukkig korte cyclus!
Ik ga te bed.. Weltrusten meiden... Zal morgen niet aanwezig zijn.. na mijn werk gelijk goed voetbal kijken, dan gourmetten met collega's en zaterdag wordt ook al lastig want dan organiseer ik voor mijn nicht een babyshower/high tea... Fijne dag allemaal en sterkte met de hitte.. Liefs
@Dolfijn, Dat wist ik niet. Ben blij te horen dat je weer wat opgeknapt bent. @hier: ben eindelijk klaar met de voortuin. Toch bijna twee uur mee bezig geweest, maar we hebben ook een voortuin.... Nee hoor, heb een tijdje met de buurman staan kletsen. De voortuin is gelukkig klein, maar wel onkruidvrij nu. Zo even lekker douchen en dan hup, naar bed. Morgen weer een dagje werken. Met een beetje mazzel om 4 uur vrij omdat er voetbal is. Dat heb ik mooi uitgekiend deze week. Ik werk wanneer ik oppas heb of wanner ik nodig ben op het werk. Wel drie dagen per week, maar de dagen wisselen steeds. Soms is dat wel erg lekker, maar deze week werk ik drie dagen achter elkaar. En zaterdag nog een verjaardag. En het huis is echt toe aan een goede schoonmaakbeurt. Misschien morgenavond even een beginnetje maken (als het maar niet al te gezellig is hier) Welterusten allemaal voor straks. En meiden, goed drinken morgen en in de schaduw blijven. Vooral de zwangeren onder ons.
Slaap lekker allemaal en tot morgen.. en idd denk goed om dat drinken.. vooral de zwangeren onder ons! Veel succes voor de werkers met deze warmte! Doe rustig aan.. Dikke knuffel voor allemaal ! xx
slaap lekker allemaal! Schoonouders kwamen langs dus had zp maar ff snel afgesloten. Shit hey, heb je hun de hele avond over de vloer ggrrrrrrr :x Vriendlief is bijnaaaaa thuis, ik vindt t soms ook wel lekker alleen thuis zijn. Maar vindt t niet leuk dat vriendlief van 7:30 tm 23:30 weg is, en dan ook nog andere kant van t land. Dat voelt ook zo ver weg ofzo weet t niet whahaha. @dolfijn dank je voor het heerlijk eten, heb er echt van genoten hmmm jam jam!! @char; ja moet ook gebeuren soms he Is goed gekomen hoor, ik heb het weer overleefd hahaha
hey trusten allemaal nou ik heb net in een half uur tijd al drie glazen water op! dus dat wordt vanacht een hoop pissen hahahaha. morgen nog lekker een daggie thuis. gelukkig is het in het huis niet zo warm maar ik zal genoeg drinken hoor dames hihi.. fijne dag morgen !! dikke knuf voor iedereen
Goeiemorgen allemaal! @ Laurier; is je vriend een beetje op tijd thuis gekomen? Vindt dat ook nooit wat als mijn vriend pas 's avonds laat thuis komt van het werk. Maarja het moet he? @ Dolfijn; balen dat je zo'n last hebt van je ongie Vooral met dit warme weer is het niet fijn. Knuffel voor jou! @ Mariska; en? veel eruit geweest om te plassen vannacht? Hoe is het verder met de pijn? Hoop dat het meevalt. Wel fijn dat je maandag al terecht kan, hoe laat moet je? @ Voetbal; vanmiddag weer bij vrienden kijken, die hebben ook een groot zwembad staan, dus maar wat eerder daar heen en eerst even een duik nemen . @ Drinken; ik drink echt meer dan ik ook heb gedaan! Maar ik plas volgens mij alles er meteen weer uit 8) haha. Maar idd gewoon een kan drinken mee naar buiten nemen en je glas maar bij blijven vullen! Hier gister weer ontzettend moe, ben om 21.30uur naar bed gegaan, maar vanmorgen weer om 05.30uur wakker Gelijk maar het zonnescherm omlaag gedaan Verder niet zoveel nieuws hier... Merk dat ik ook niet alles onthou wat ik net gelezen hebt dus sorry als ik iemand ben vergeten! Fijne dag vandaag en hoop dat het mee gaat vallen met de hitte....
Goeie morgen dames! @Laurier; hoop dat je mannetje beetje op tijd thuis was.. en fijn dat je hebt genoten van het eten @Mariska; is het allemaal nog een beetje vol te houden meis? Ik hoop het.. KNUF @Voetbal; vanmiddag weer gewoon lekker thuis met de kids kijken.. Ben benieuwd wat het gaat worden! @Ongi; pijn blijft vervelend.. is echt niets met dat warme weer.. straks toch maar gewoon even het zwembad in om de dag door te kunnen komen.. NU bij de blower in een donker huis haha alles dicht tegen de zon.. @Drinken; doe ik altijd heel veel dus nooit problemen mee.. met dit soort dagen drink ik gerust 1,5 l Spa rood en dan nog groene thee, water en cola.. hahah dus komt hier wel goed.. Succes voor de dames die er meer moeite mee hebben.. Fijne dag en hier is het ondertussen al best warm aan het worden.. KNUFFELS VOOR ALLEMAAL !!
hallo allemaal, ik heb eerst veel bij moeten lezen, maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik gelezen heb hahahaha...vandaag vriendlief jarig, dus is nu werken maar om half 1 klaar met werken...straks ook voetballen kijken, maar waar dat weet ik nog niet....
Goede morgen! @nachtwerk; nou gister was het dus echt heel erg laat, hij was pas rond 12 uur thuis, best erg laat jah! Vanmorgen helaas ook verslapen, hoiop dat zn shef er niet al te lullig over gaat doen gggrrrrr. @ikke; ik heb er ook altijd moeite mee, ben blij dat mn vriend geen vrachtwagen chauffeur is hahaha @dolfijn; vervelend dat je zoon last van je ongi hebt joh! Ja lekker verkoelend, ik ga vanmiddag met ons hondje in het schelpje achter het huis whahahaha @mariska; hoe gaat het met je? Doe echt lekker rustig aan! @drinken; volgens mij heb ik gister wel genoeg gedronken, moest er vanacht 3 keer uit om te plassen. Pfft als ik ergens een hekel aan heb ik dat het wel haha. @sasje; Gefeliciteerd met je vriendlief!! Een fijne verjaardag en veel plezier met voetbal kijken. @klussen; nou die logee mag komen hoor hahaha. Vanacht geklust en zag net op menstruatienet dat mn ei maandag wordt verwacht Jippie!!!!! Dan is er toch nog hoop Een fijne dag allemaal en doe rustig aan met de hitte!!
Gefeliciteerd met vriendlief Sasje!! Hij heeft in elk geval mooi weer op zijn verjaardag en natuurlijk hopelijk een mooi kadootje van Oranje Fijn dat je nog hebt kunnen klussen voordat logee komt.. haha nu maar duimen voor je dat het genoeg is.. anders maandag ochtend nog een keertje? Succes met de logee in elk geval! xx
@ikke: ben er wel vaak uitgeweest, maar helaas niet voor het plassen. had weer ontzettend veel pijn.. pffff maandag om drie uur moet ik dan ffies terug naar de gyn hopen dat alles goed zit... @sasje: Gefeliciteerd!!! @laurier, pfff lekker is dat he verslapen, ben je gelijkide draad kwijt. dat heb ik altijd. kan dan niet meer in de ritme komen haha en vooral nu niet meer. en fijn at je al heb geklust, ben je daar ook weer vanaf haha, grapje... wij kunnen ook niet klussen als we een logee hebben. me neefje slaap altijd bij ons in de kamer. durf niet alleen te slapen @drinken. ik moet nu al wat meer drinken ben nu al een uur wakker en heb net pas drie slokken water op... ik drink uit een flesje, (water flesje, geen flesje voor de baby hahaha) en hoop zo dan mee te kunnen drinken dan uit een glas. @lezen. ik doe tegenwoordig gewoon 2 schermen naast elkaar. maar dan nog sla ik de heft over hoor.. hahaha dan vergeet ik het nog. @goede tijden. straks de laatste aflevering kijken echt jammer dat er weer zomerstop is.. @voetbal: lekker thuis kijken durf eigenlijk niet de deur uit te gaan.. straks controle terwijl nederland speelt. zal je altijd zien.. @mijn kat: die heeft het ook niet meer in die hitte. dan ligt ze op de grond te dweilen dan zit ze voor de ventilatie.. arm beest. en alle ramen en deuren staat open. niet helemaal, anders loop ze weg.... nou tis best een lang stukje geworden maar had gewoon zin om te schrijven je moet toch wat als je thuis zit nou meiden geniet van het heerlijke weer kom vanmiddag nog wel ffies kijken en ik blijf positief, komt helemaal goed met me!!! maandag krijg ik gewoon een goede uitslag!! kussies voor iedereen
Hier gaat het goed..spannend allemaal..6 juli naar de vk..ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders! Hoe is het met jullie? Word een warme dag vandaag he!! pfff straks werken..
@Mariska; shit dat je steeds zoon pijn hebt joh... Goed dat je positief blijft Ik zou idd maar thuis blijven, je weet maar nooit met controle's hahaha. @dieren; daar heb ik idd ook erg medelijden mee deze dagen!! Onze hond en poes liggen ook uitgeteld of je vloer voor de blower Dat scheelt als ze vriendjes zijn, kunnen ze er samen van genieten van die frisse lucht hahaha En onze schelp is buiten, daar straks nog even in met de hond! @biancje; zo da's al snel dat je daar heen moet!! Dat lijkt me wel fijn. Veel succes met werken en doe rustig aan! Ik zal eens even een klein stukje gaan lopen met de hond, hij zal toch wel zn behoefte moeten doen... Ach ja misschien gaat ie wel zwemmen whahaha (not)
@ laurier wat was je vriend laat joh dan kan het toch gebeuren dat je je verslaapt @ ikke veel plezier met afkoelen in het zwembad vanmiddag @ dolfijn wat vervelend dat je ongipijn erger is als normaal hoop dat het gauw afzakt @ mariska wat vervelend al die pijn ik hoop dat je snel kunt gaan genieten @ biancje werkse meid doe wel rustig aan @ hond die is nu al helemaal op die ligt er erg voor apengapen bij veel drinken en naar buiten wil hij niet eens is zo zielig om te zien @ sasje gefeliciteerd met je vriend een hele fijne dag vandaag @ voetbal gewoon thuis voor de buis ik ga echt nergens heen heb mijn boodschappen al vroeg gedaan en toen was het al erg warm zit lekker voor de waaier dan is het nog te doen allemaal een hele fijne middag tot straks xx twinklestar als ik iemand vergeten ben sorry ben niet zo fit met dit weer van mij mag het wel wat koeler dit is veel te gek
En toen was zp even niet beschikbaar ivm onderhoud, goh wat doen ze dat toch weer snel.... @twinklestar; ja klopt kan gebeuren, maarja hij heeft een k*t chef dus die zou van wel gezeurd hebben..... @hier; nou vriendlief heeft zn dag echt niet.... Verslapen, 310 euro boete vanwege door rood rijden bij wegwerkzaamheden en volgens de agent negeren van stopteken :S Gaat goed vandaag pffft @voetbal; onze logee wil graag voetbal zien, dus dit zal de 1e wedstrijd zijn die ik zie hahaha ik kan er nu echt niet meer onderuit @dieren; gewoon nik svan ze verlangen op zoon dag als dit!! Onze hond doe ik ff opt gras en bij het water en dat is het, als ik verder ga kan ik hem terug tillen nou daar heb ik ook geen zin in. 24 kilo is best zwaar met dit weer whahaha