stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, waar zijn jullie toch allemaal???!!
    Het is zo rustig, ben het helemaal niet gewend!

@Ilse:Wij hebben een douchekabine, met een douchebak erin. Dus ik doe altijd de stop erin en dan is het ook een badje. Door de vlakke vloer vind ik dat veiliger dan in bad. En we verbuiken niet zoveel water. Beetje badschuim erbij en madam is helemaal tevreden!!
    Soms gaat ze ook wel in bad, maar dan altijd met één van ons. En dan ook helemaal vol. Zij vindt dat meer zwemmen dan douchen.
    @Dolfijn: Jij hebt het wel goed voor elkaar in de tuin, zeg. Geniet maar van je wijntje (voor zolang het nog kan en mag). Wel raar van je ongi. Ik zou ook niet weten hoe dat komt.

@hier: Moest de laaste restjes kit verwijderen met kitverwijderaar. En dat moest een uur intrekken. Nu is het te donker in de badkamer om nog te kitten, dus dat moet morgenvroeg maar. Voordat manlief naar het werk gaat. Anders heb ik de handen niet vrij.
    Heb de eerste pende binnen gekregen. Een jongetje in december.
    Een jongetje zou wel leuk zijn, dan hebben we van beide soorten 1, maar december... Ik had de stille hoop dat het eerder raak zou zijn ( veel vrouwen zijn van de tweede sneller zwanger dan van de eerste). De vorige zwangerschap heeft bijna een jaar op zich laten wachten, dus een half jaar is dan ook niet slecht!
    Ben benieuwd wat de andere pendels zeggen en wat er echt gebeurd...

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo allemaal,

sow wat een vette/spannende wedstrijd athans de 2e helft!!! benieuwd wie tegenstander wordt..

hier ga ik naar bed, vriend ligt al lang in bed, heeft wt te diep in glaasje gekeken haha

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

:D slaap lekker!!!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ga zo ook slapen. Ben moe na zon warme dag. Morgen weer een verjaardag. Ga zo lekker douchen in mijn badkuip en dan lekker slapen. Hopen dat het een beetje uit te houden is boven...
    Welterusten en slaap lekker, meiden!

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    hey meiden,
    Hier nog een laat berichtje van mij....
    Vandaag een super warme dag.. helaas mochten we met de kinderen niet buiten spelen ivm een grote brand...!!1
    Daarna gelijk voetbal wezen kijken en daarna gourmetten met collega's in de tuin...errug gezellig..

nu lekker mijn bedje in, misschien nog klussen (voor het eerst zonder pil hahahahahaha) maar weet niet cker, binnen is het ook erg warm..
    Liefs

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Heeft iedereen nog een beetje kunnen slapen met deze warmte?? Het is echt niet normaal! Ik hou niet van regen, maar van mij mag de druk even van de ketel..
    @Char; hopelijk heb je het kitten nog af kunnen maken vanmorgen.. en kan het vandaag drogen zodat je weer kan gaan douchen.. en veel plezier op verjaardag!
    @Sasje; Gezellig gehad zo te lezen :D haha vrienlief nu een kater? of valt het mee.. Doe vandaag lekker rustig aan!
    @Stampertje; was zeker nog een laat berichtje.. en dan nog aan klussen denken ;) hahah wat een energie met dit weer..

@Hier; wel redelijk geslapen, alleen met wakker worden behoorlijke hoofdpijn (nee, niet van de wijn.. heb maar half glas leeg gedronken).. Zal de warmte wel zijn, dus vandaag maar echt even rustig aan.. xx

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Gedemorgen allemaal. Wat s het nog rustig hier!
    @ Dolfijn:Wat vervelend van je hoofdpijn. Misschien helpt een asprientje een beetje, want vandaag wort het ook weer warm. Dus pas op dat het niet erger wordt.
    @Stampertje: Klussen??? Waar je zin in had. Pfff, ik heb doodstil op bed gelegen in de hoop dat ik dan wat af zou koelen. Een koud bad hielp hier niet echt veel.

@hier: Ik denk dat ik vanmiddag maar even ga kitten als Aaliyah op bed igt. Manlief moest vanochtend de winkel openen dus die was al vroeg weg. En ik was nog niet wakker. Net maar even de zandbak voorzien van ieuwe scharnieren, de oude waren verroest.
    De was ga ik zo ophangen en dan hier maar even een beetje poetsen. Een stofzuiger, dweil en een natte doek is geen overbodige luxe:):)

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ stampertje. die brand kon ik vanaf mijn huis helemaal zien!
    nog aan klussen toe gekomen met dit warme weer??

willen jullie allemaal even naar mn kaartje kijken?!?! FF heeft mn ei verplaatst!! naar woensdag en we hebben dinsdag geklust. dussss wie weet!! :D (ik denk trouwens nog steeds dat ie dinsdag was). spannend :D

@ hier. eerst ff eten. daarna kadootje halen en op verjaardag bij kindje van vrienden die 1 jaar wordt. dan boodschappen doen en vanavond komen de jongens hier pokeren. misschien ga ik wel meedoen :)

9. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames, hier even een kort bericht.
    Het is hier alweer zeer warm!
    Ik ga zo naar het zwembad met onze logee!
    Vriendlief is alweer naar storingen, bah niks aan!

@Char succes met kitten
    @Sasje hoe gaat t nu, heeft vriendlief ook een kater hihihi
    @Smyltje veel plezier op de verjaardag en succes met pokeren als je mee gaat doen ;)
    @Dolfijn doe rustig aan, apart dat je maar zo kort ongi was maar ook wel lekker met dit weer toch!
    @Stampertje; Jammer dat je niet met de kids naar buiten kon ivm brand! Is dat wel allemaal goed afgelopen dan?? Klinkt allemaal gezellig hoor jou dag van gister :) Hebben jullie nog 1e keer zonder geklust?
    @ilse; doe rustig aan!

Ik ben vast nog wel dingen vergeten maar ivm logee niet veel typ tijd ghihihi
    Geniet van het weer allemaal en doe rustig aan!!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Smyltje, goed geklust dus, spannend!!

Voetbal was echt spannend gisteren hè, kon gewoon niet op m'n stoel blijven zitten! Dinsdag weer, ben benieuwd!

11. Zeepaardje

smyltje; wie weet voelde dinsdag dat je ei op springen stond, maar waarschijnlijk heb je gelijk, je voelt het zelf aan meid! mooi dat jullie geklust hebben!
    Dolfijn; blijf uit de zon meid, als je nog hoofdpijn hebt, dat is niet fijn, maar komt waarschijnlijk met het weer...
    Char; s6 met kitten, de klinkt fijn zo de douche/bad haha
    laurier; veel plezier in het zwembad lekker even afkoelen
    bibi; hoe is het met joud dan?

hier; vanmorgen wederom negatief getest, nu wachten op me ongi, ben er zoo klaar mee!!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ilse balen zeg...dan maar hopen dat je ongi snel komt!!

@hier, zo badje net opgezet..wat een werk zeg...hond zat er al bijna in...dus ben benieuws hoe lang het duurt voordat die erin zit....
    vriendlief geen kater...vanavond vieren we zijn verjaardag dus morgen zulllen we allebei wel ko zijn hahaha, moet morgen wel helaas werken.....
    zometeen gaan we lunchen met familie..en daarna komt mijn opa op bezoek..dus de dag staat volgepland hiero...

13. Zeepaardje

fijne verjaardag vanavond sasje
    kan de hond lekker afkoelen :p

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dankje voor je copliment ben er zelf ook wel erg trots op hoor weet niet waar ik de puf van daan haal maar zet gewoon even een knopje om denk (hahaha):) en je ongi was wel erg kort deze keer dat is wel een raadsel:(

@ sasje een hele fijne dag vandaag en natuurlijk vooral een hele gezellige dag veel plezier:)

@ laurier veel plezier in het zwembad lekker even afkoelen:)

@ ilse wat balen zeg zou er ook helemaal klaar mee zijn:x

@ smyltje dat word spannend:)

@ bibi vond het ook erg spannend in de tweede helf dan vond de eerste niet zo ben ook benieuwd naar dinsdag :(

@ hier ga er zo weer vandoor heb een verjaardag vandaag ga zo even douchen en omkleden en manlief even uit bed halen en dan ervandoor dus ben er vandaag niet meer denk ik misschien vanavond nog even maar weet het niet zeker en morgen weer een verjaardag zit de hele maand juli vol met verjaardagen allemaal een hele fijne dag vandaag maak er wat moois van dikke kus twinklestar;)

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie middag allemaal,

@Twinklestar; vind het gewoon super, merk dat fietsen bij mij erg moeizaam van de grond komt momenteel.. Heb vaak genoeg wel de knop om kunnen zetten maar de laatst 2wk helemaal geen zin.. Dus moet het maar weer proberen op te pakken..
    @Sasje; fijn dat vriendlief geen kater heeft! Heel veel plezier met verjaardag vieren en met de drukte.. Denk wel om je eigen! en geniet van het badje!
    @Laurier; Hoop dat je lekker aan het afkoelen bent in het zwembadje! Geniet ervan!
    @Ilse; zou er ook helemaal klaar mee zijn! Begrijp heel goed dat je baalt.. Blijf met je hopen dat ongi snel mag komen.. KNUF
    @Smyltje; nu wordt het dan toch echt spannend voor jou!

@Hier; manlief houdt zich aan gesprek van vorige wk.. hahah vanmorgen niet meer ongi? dan aan het klussen :D haha gaat wel goed komen dus deze ronde.. hahah
    Nu helemaal uitgeteld op de bank voor de airco.. geen energie meer en zonnetje schijnt niet genoeg om echt in het badje te gaan.. Dus dan maar zo de dag doorbrengen..
    Hoofdpijn is wel wat gezakt na paracetamolletje.. Dus gelukkig viel dat mee..
    Fijne middag allemaal en doe rustig aan! xx

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    EINDELIJK.. REGEN!!! WAT HEERLIJK :D :D
    hahahah hou helemaal niet van regen, maar dit is welkom :)

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo he he ben ik weer :)

@ Sasje; Gefeliciteerd nog met je vriend! En veel plezier vandaag!

@ Laurier; Wat balen dat je vriend zo'n vervelende chef heeft zeg! Hij heeft toch zeker wel recht op z'n slaap!

@ Dolfijn; Dat was idd een hele korte ongie :( maarja je kunt nu idd wel weer aan de klus en dat gaat goed begrijp ik al :p

@ Ilse; Balen dat je weer een nega test had! Hoop dat je ongie snel doorkomt dan!

Hier gister drukke dag gehad, eerst gewerkt vanuit het werk boodschappen gedaan voor m'n moeder want die zit ziek thuis. Boodschappen daarheen gebracht en even wat gedronken.
    Toen naar huis, even wat eten en omkleden en naar vrienden voetbal kijken! Daarna lekker bij hun het zwembad in geweest :D
    Vannacht echt heel slecht geslapen! Had het warm, moest steeds plassen en hier achter hadden ze midden in de nacht ruzie :$
    Vanmorgen alweer vóór 6 uur wakker :( net even op bed liggen slapen, maar dan gaat de deurbel weer en ben je weer wakker....
    pfff heb de waaier aanstaan en alles open want nu waait het hier wel even lekker door.

Wat een dag!

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal....
    @ Ilse... baaleh meid dat de test weer ongi was.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt...
    @Ikke... jeetje 6 uur :s..hoop dat je vannacht beter slaapt nu t een btje afkoelt..
    @Dolfijn.. baaleh van je hoofdpijn.. maar wel super dat je vriend nu echt mee doet en jullie aan het klussen zijn :D..
    @Sasje.. gefeliciteerd met je vriend.. fijne dag vandaag..

@hier... nou meiden ik was iets te enthousiast vannacht denk ik over het klussen (kwam door de rosé, hhaahha)... Maar van het Klussen is niets gekomen hoor, ik lag en ik sliep.. :s....
    Dus de eerste keer zonder.... is nog niet geweest...

Kom net terug van een babyshower die ik samen met mijn tante voor mijn nicht had georganiseerd... was erg gezellig.. wel weer vroeg eruit en veel geregel.. maar het was zeer geslaagd...
    Nu vanavond weer op visite bij de overburen...
    Morgenochtend sporten en 's middags varen en bbq-en met vrienden... Dus het weekend zit weer lekker volgepland...

Liefs

19. laurier

laurier Niet meer actief

Pffft hier weer thuis, wat een drukkend weer nu!!
    Hier regent het nog niet, het rommelt af en toe wel...
    Logee heeft zich gelukkig goed vermaakt in het zwembad!
    Vriendlief is nog steeds op storing, echt absoluut niet gezellig bah!!!

@ilse; nou nu hoop ik echt dat je ongi dan heel snel mag komen bah zeg!! Succes en doe rustig aan.

@sasje hahaha, daarom hebben wij een blauwe schelp aangeschaft en het zwembadje maar in de schuur laten staan ;) En is maar goed ook, onze hond gaat redelmatig in die schelp met water... Een fijne avond en gefeliciteerd met je vriend!

@twinklestar; bah shit ja zoveel verjaardagen..... Veel plezier!

@dolfijn; gelukkig dat je hoofdpijn wat gezakt is! Ik vondt t ook niet warm genoeg vanmiddag om te zwemmen hoor... Vriendlief had me nog wel zo lief ingesmeerd vanmorgen hihihi Fijn dat je manlief nu echt mee doet en er ook zo goed voor wil gaan!!

@stampertje; whahahahahha oke dan, nouja een goede nachtrust is ook fijn toch ;) Leuk een babyshower!!

@ikke; nou volgens vriendlief zn chef heeft hij geen slaap nodig hoor en moet hij maar door en door gaan...... Hij kan het nooit echt goed doen zeg maar. Collega's van hem krijgen erg vaak vrij omdat die vader zijn, dan schijn je pas een vrije dag te verdienen ofzo weet ook niet hoe die chef wel niet denkt in zn hoofd :S
    Bah vervelend zeg dat je zo slecht slaapt, achterburen ruzie en dan de deurbel, ze verzinnen altijd wel wat nieuws helaas. Ik hoop dat je toch nog wat uit hebt kunnen rusten.

20. Zeepaardje

heej meiden
    bedankt voor jullie berichtjes...
    ongi is er nog steeds niet...oh wat erg zo zeg wachten wachten en wachten!!!
    wil nu door maar ja
    heb wel hoofdpijn, maar dat zegt met dit weer niks;)

Deel Deze Pagina