@ Klevkin; wat dacht jij, ik typ meteen een boek hier. Haha, wij lullen veel hè. Je hebt gelijk wat de klachten betreft hoor, het hoeft niet te duiden op een zwangerschap. Het zijn alleen dingen waar ik normaal gesproken nooit last van heb. Maar slikte ook al jaren de pil dus kan ook zijn dat ik nu andere klachten krijg nu ik die niet meer gebruik. @ ikke; vanavond een beebje proberen te maken dus, leuk! Zet 'm op meid! Wanneer ik ga testen weet ik niet...Zit op dag 26. Als die pijnlijke borsten te maken hebben met menstruatie verwacht ik die toch wel deze week. Donderdag is dag 28 dus in principe mijn NOD. Ga het dan in elk geval tot na het weekend proberen uit te houden want ik wil niet te vroeg testen en dan teleurgesteld worden. Maar weet niet of dat lukt hoor, misschien test ik zaterdag al. @ Dolfijn; hoe is het gegaan met de aangifte? En al een nieuw slot?
lol bibi, jaaaah! en ik moet natuurlijk ook op elk onderwerp wat te zeggen hebben (verder verveel ik me ook helemaal niet vandaag waardoor ik om de minuut op het forum zit ) Het kan zijn dat je idd nu door het stoppen met de pil andere klachten krijgt. Ik hoop natuurlijk gewoon dat het van een zwangerschap komt voor je!! ik houd mijn vingers gekruist voor je! Och, en ik kon de verleiding niet weerstaan heb toch gevraagd aan mensen om wat voor me te pendelen en ga straks een boek bestellen met een pendel bij bol.com om het toch zelf eens te proberen lol.
Dat is een goed idee, die wil ik ook wel. Heb wel tarotkaarten in huis, maar die heb ik al jaren en het komt er maar niet van me erin te verdiepen. Zo'n pendel lijkt me wel wat.
Tjonge jonge, net gegeten maar het is er ook gelijk weer uit! Was vanmorgen ook al misselijk denk dat ik een klein buikgriepje te pakken heb . Zo lekker even goed tekeer gegaan vanmiddag, stoffen, stofzuigen, dweilen en nu moet ik eigenlijk nog strijken maar dat gaat hem niet meer worden vandaag.... We kunnen er trouwens wel wat van hoor dat gekwebbel hier! haha ben eerst een half uur bezig met bijlezen! @Klevkin; jeetje rib uit de kom.....hihi gelukkig dat er niks ergs is!
@Dolfijn; hoe is het afgelopen met de technische recherche en de woningbouw? Is het slot weer gemaakt?
hallo allemaal, lief dat jullie aan me denken de technische recherche is geweest en deze moest ook nog in het rijtje achter ons zijn; daar waren ze binnen geweest! er zijn afdrukken genomen van de schade zodat ze daaraan het gereedschap kunnen vergelijken.. best interessant om te zien hoor aangifte is hiermee helemaal rond en dus is het verder afwachten.. de sloten kunnen nog dicht en die worden morgen in zijn geheel vervangen omdat er wel wat meer speling in zit.. dus even een nacht alles heel goed dubbel checken!! vanmiddag was ik helemaal stuk (nacht was niet zolang door dit alles) dus nog even gaan liggen.. maar met elk geluidje weer rechtop.. pff.. hoop dat het beter gaat vannacht! Leuk om te lezen dat er een aantal zijn die echt al gericht kunnen gaan klussen ben blij als het zover is!!
@Dolfijn; je zal vannacht ook wel niet echt lekker slapen denk ik zo! Zou ik in ieder geval niet doen als ik zoiets had meegemaakt. Vandaag is mijn meest vruchtbare dag vriendlief is er nu bijna van overtuigd dat ik al zwanger ben... haha mannen! En nu ik net mijn eten er weer uit heb gegooid is het helemaal van; 'zullen we een testje halen' haha en ik maar zeggen dat het nog helemaal niet kan en hij vanavond maar even goed zijn best moet doen Wel leuk dat hij er ook zo mee bezig is!
@ikke pff en dan ook nog klussen als je niet lekker eraan bent????? daar moest ik toch echt niet aan denken zeg...je hebt eergisteren ook geklust???
@Sasje; Dat eten eruit gooien heeft wel geholpen hoor voel me weer wat beter! Ja wij hebben eergister ook geklust, maar van mij mag het nu wel weer schijnt ook een kenmerk te zijn toch van rond je eisprong meer zin in sex??? haha Merk jij wat anders sasje?
haha nee ik merk helaas niks anders!! het enige wat ik wel merk is dat ik veel fitter ben..maar ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.. voor mij geen klus vandaag, gisteren geklust dus vandaag niet meer!!
je fitter voelen is ook fijn! Ben ook echt benieuwd hoe het bij ons allemaal gaat! En Bibi is de eerste die weet of het in ronde 1 al gelukt is of niet! Lijkt nog zo ver weg 4 mei.....
haha..zeg dat wel!! ach voordat je het weet is hetzover!! dacht dt het ook heel lang zou duren voordat ik op dag 14 zou zitten!
@Bibi, ik heb het boek toch niet besteld, ik ga morgen even de stad in als mijn dochtertje bij mijn moeder op bed ligt kan ik even rustig browsen in de boekenwinkel en dan zien waar ik een pendel kan halen . Tarotkaarten lijken mij ook heel interessant, maar volgens mij moet je je daar veel meer in verdiepen. Ik heb vaak zat de neiging gehad om een starterspakketje mee te nemen maar mijn man vind het onzin (pendelen ook trouwens lol). @Dolfijn, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet lekker slaapt! ik zou de schrik ook behoorlijk in de benen hebben!! De brutaliteit van die lui, gewoon in een huis verderop dan maar! Brrr, ik krijg er de rillingen van! Ik hoop dat je vannacht wel wat beter slaapt! @Ikke, meer zin in seks! Echt wel, dat was de eerste keer dat ik stopte met de pil overduidelijk zo!! Maar het duurde wel eventjes voordat het effect had hoor @Sas, ha! jullie mogen tenminste over 14 dagen al ik moet nog wachten tot 11 mei! Was het maar vast zover . Ik heb al 2 pendels binnen maar ik houdt nog eventjes mijn mond haha ze waren wel gelijk, ben benieuwd of ik nog anderen binnen ga krijgen .
Ben ook benieuwd Klevkin!! Zowel naar je pendels als naar het feit of ik wat beter slaap vannacht.. Vertel je je pendels als je ze allemaal binnen hebt??? (gewoon nieuwschierig hoor)
jeetje mina, wat een berichten in één dag zeg! hoop dat ik dat allemaal kan bijhouden. wel leuk om te lezen dat sommige nu voor 'eggie' kunnen gaan! lijkt me zo spannend. dan tussendoor ook nog een rib uit de kom en ergens een inbraak, wat een spannend forum dit als ik volgende maand mn laatste ring eruit haal, wil ik gaan beginnen met Foliumzuur. weten jullie of het nog uitmaakt wat voor? weet niet of daar verschillen inzitten.. @ Klevkin. wat bedoel je met pendels? ik volg het even niet
Volgens mij maakt foliumzuur geen verschil.. ik heb gewoon evasin van het kruidvat, waar je op moet letten is 0,4/0,5 mg zodat je wel voldoende binnen krijgt. Verder over Etos zwanger worden (multi met foliumzuur) zijn er wat negatieve berichten te lezen geweest.. Voor pendelen; lees Pendelen - Zwangerschapspagina dan weet je zo heel veel meer!
Goedemorgen dames! @Dolfijn; Heb je een beetje kunnen slapen vannacht??? Ik hoop het voor je. @Klevkin; Geniet er maar lekker van even alleen winkelen! @Sasje; Ja het gaat ook wel snel allemaal hoor, ik schrok gister zelfs een beetje dat het al dag 14 was! We wachten gewoon af, meer kunnen wel toch niet doen he? Gewoon elkaar hier even lekker lastig vallen met klachten en kwaaltjes of als je je verveelt
@Ikke; ik was gelukkig erg moe en ben wel goed in slaap gevallen, alleen vanaf een uur of vier vaak wakker geweest omdat ik dacht iets te horen.. rond vijf uur was ik het zat en wou ik eigenlijk me bed uit, maar uit angst iets of iemand tegen te komen ben ik blijven liggen.. Rond zes uur samen met mannetje eruit gegaan.. Bah, hoop dat dit gevoel snel zakt! maar gelukkig heb ik nog redelijk wat slaap gehad.. alleen die spanningshoofdpijn is wel aanwezig.. Vandaag boodschappen doen en verder nog even rustig aan, ze komen vandaag het slot vervangen, misschien dat dat weer wat rust geeft! @Sasje; ben blij om te lezen dat het snel gaat.. hihih ben me dagen aan het tellen hoor