stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Laurier: Hoe kwam dat zo??? Zijn jullie niet even naar de huisartsenpost gegaan? Je kan er misschien beter even naar laten kijken, ant zoals jij het beschreef klinkt het niet echt best. En misschien is een tetanusprik ook wel nodig bij een beet van een dier!
    En ja, je moet wel zuinig zijn op zijn kinderbijslag!
    @ilse: slaap lekker, hoop dat de pijn dan allemaal een beetje zakt.

@hier: Wat was het weer warm vandaag!!! Pfff. En ineens, zomaar uit het niets, begon het toch ineens te plensen!!! Natuurlijk net de was aan de lijn:x En ik maar hopen dat het af zou koelen, maar al gauw begon de zon weer volop te schijnen en werd het niet alleen weer bloedheet maar ook mega benauwd. En toen was het helemaal niet meer uit te houden.

Verder de douche eindelijk afgekit. Weer een megahandige actie: dacht dat ik het wel ging redden met een halve tube kit, maar niet dus. Aaliyah lag lekker op bed voor haar middagslaapje en ik had de halve douche gekit. Dus de buurvrouw maar even gevraagd om twee tellen op te passen zodat ik even naar de bouwmarkt kon. En ja hoor, kom terug is de kit (die 24 uur moet drogen!!!) al half droog. Dus eerst die kit er weer uit:x:x en toen de nieuwe erin. Wat een puinzooi!!! Mara het eindresultaat mag er wel weer wezen. Hoewel het halverwege echt een enorme bende was. Want probeer half droge kit er maar weer uit te halen zonder meer kit op de muren te krijgen dan in het keukenpapier!
    Daarna verjaardag. En toen begon het te regenen en moesten we dus binnenzitten. En dat was pas een sauna! Lekker ge-bbq.
    Thuis lekker met Aaliyah in bad gezeten en de uitnoigingen geschreven voor haar verjaardag.
    Zometeen lekker naar bed. Hoop dat het nu iets meer is afgekoeld dan vorige nacht.
    Morgen verder met de douchekabine. Dan proberen om de voegen weer wit te krijgen. En dan ziet ie er weer netjes uit, hoop ik.

Welterusten meiden voor straks. en tot morgen

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    NOD:

5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    10 juli: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar)
    11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (1e kindje, ronde 4)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar

3. laurier

laurier Niet meer actief

Hahahaha da's leuk ilse!! Een ceadeau voor jezelf halen, in laten pakken zodat hij hem aan jou kan geven......... Rare wereld hihihih.

Hier gaat t goed, de schade valt gelukkig erg mee ;)
    Na het douchen was het bloeden gestopt, wel een klein wondje natuurlijk en nog wat vervelende pijn voor vriendlief.....
    Maar hij klaagt er niet echt om ofzo dus zal wel mee vallen whahaha.

Ik ga nog even bankhangen met vriendlief en logee, tot morgen allemaal en een fijne avond!!!
    xxx

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Dank je meiden en ik ga dan nu echt me bedje opzoeken...
    heb echt rugpijn nu niet normaal ff paracetamol nemen voor het slapen anders wordt het niks...

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @laurier... aaauw... klinkt echt pijnlijk... maar weetje cker dat je er niet even naar laat kijken... want (wat char zei) als je door een dier gebeten wordt krijg je eigenlijk altijd een tetanus prik...!! Gelukkig dat het beter gaat....

@Ilse... dankje wel... erg lief dat je dat zei.. ik hoop voor jou natuurlijk ook dat je snel zwanger bent!!

@Dolfijn... maar dan kan je wel je eigen cadeautje uitzoeken dus zal het helemaal het cadeautje zijn wat je zo graag had gewild, hahaha!!!

@Char... ja af en toe denk ik ook wel.. lekker even buiten in de regen zitten... ff afkoelen hahahah.. kom net terug van verjaardag... daar was het ook erg warm..

@ff vraagje.. ik ben 29 juni ongesteld geworden.. dus klopt het dan mijn dagen van het lijstje?? Jatoch?? Ik kan het ook op mijn banner zien, maar vroeg het me ff af!!

Nu gezellig met mijn mannetje.. het conccert at sea aan het kijken... daarna naar bed.. morgen weer een drukke dag..

slaap lekker allemaal...
    Tot morgen..
    liefs

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal!

@ Laurier; hoe is het met je vriend? Heeft ie nog veel pijn? Hoop voor je dat ie wel gewoon kan klussen! Maar hoe kwam het dan? Was ie aan het spelen met de hond?

@ Ilse; hoe is het met je rug? Is de pijn weg? Hoop dat dat dan een teken is dat je ongie komt!

@ Char; je bent er maar druk mee met die douche! Heb je je was nog droog gekregen? :p haha

Hier om half 6 (!!!) weer wakker...
    We hebben het gister schoonouders verteld! Ik had een fotolijstje met daarin een gedicht! Ze hadden het totaal niet verwacht, maar waren helemaal door het dolle heen!
    Vanmiddag gaan we het mijn moeder vertellen.
    Straks rond half 12 eerst met beste vriendin naar de stad! :D

Gisteravond heeft het hier ongeveer een half uurtje geregent, maar het is wel lekker afgekoelt! Ben benieuwd hoe het vandaag wordt....

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen Ikke.. je was er weer op tijd bij.. Balen dat je elke dag zo vroeg wakker bent meis!
    Wel super hoe je schoonouders reageerden :D Kan me al helemaal blij maken om het moment iets te vertellen te hebben ;) Veel plezier ook bij je moeder! Weet je beste vriendin al dat je zwanger bent en ga je het haar vertellen? Heel veel plezier!
    @Ilse; Hoop dat je rugpijn wat gezakt is.. doe vandaag nog lekker rustig aan en hoop idd ook op je ongi.. KNUF
    @Char; Lekker handig allemaal inderdaad ;) Hoop dat je alles snel klaar krijgt en weer lekker kan genieten van je douche!

Hier ook niet super lang geslapen, is erg warm in huis.. Buiten is het nu wel te doen.. Hopelijk wordt het vandaag weer even echt lekker en kunnen we gewoon buiten zitten met vrienden die straks op de koffie komen..

Fijne dag allemaal en tot later! xx

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; ja die vriendin weet het al, haar en haar man hebben we het als eerste verteld.

Hier een beetje iets verontrustends, gister heb ik een knobbeltje ontdenkt in m'n borst.... Weet dus niet of dit te maken heeft met de zwangerschap of dat het wat anders is. Misschien morgen even HA bellen, want ben er niet gerust op :(

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen meiden!
    @Laurier: wat fijn dat het met je vriend ietsje beter gaat. Voor de zekerheid zou ik toch echt naar een huisartsenpost gaan. Je weet anders niet wat de schade binnenin is. Aan de buitenkant lijkt het mee te vallen en dat kan je zien, maar het gaat om de inhoud.
    @ikke: Wat leuk dat je het nu je ouders gaat vertellen. Zo leuk om die verbaasde gezichten te zien en daarna helemaal blij. Wisten ze dat jullie bezig waren om zwanger te worden of hadden ze helemaal geen idee?
    @dolfijn: Wat erg hé die hitte. Mijn mannetje is gisteren tijdens de verjaardag nog even naar huis gecrossed om alle ramen tegen elkaar open te zetten. Dat heeft wel iets geholpen. Als je zo slecht slaapt steeds, waarom schaf je dan geen airco aan.. je hebt je nachtrust ook wel echt nodig hoor!

@hier: In huis is het nog steeds erg warm. Wel goed geslapen, maar Aaliyah was om 8 uur weer wakker. En 's nachts val ik veel later in slaap door de hitte. Dus kom iedere nacht twee uurtjes slaap te kort.
    Morgen moet ik ongi worden. Ben benieuwd. Heb nu al wel last van buikpijn en rugpijn alsof ik ongi ben. En dat had ik gisteren ook al. Ben het tot nu toe nog niet. Ben benieuwd

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ ikke. wat naar! ik hoop dat het bij je zwangerschap hoort. zou toch maar snel een afspraak maken bij de HA voor de zekerheid.
    veel plezier met het aan je ouders vertellen! hoop dat ze net zo leuk reageren als je schoonouders,

@laurier. gelukkig gaat t alweer iets beter!

@hier. het is waaaaaaaaaarm!! heb wel goed geslapen, maar heb nu wel hoofdpijn.. :( FF ziet t als 'top sign' hahaha. ik zie het als: mijn-god-wat-heb-ik-het-warm sign ;)

vandaag lekker niks in de planning staan. misschien even in de tuin liggen ofzo. lekker relaxen!

jullie nog plannen??

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

@laurier auw auw hoe kon dat nou gebeuren???? ik zou er wel zeker even na laten kijken!!! is toch erg belangrijk dat die het gewoon goed blijft doen!!!:)!!!

@ilse ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt meid!!

@char nou dan ziet je badkamer weer spik en span eruit!!

@dolfijn....en nog geklust????

@hier. pff net alles opgeruimd..ben er zelf niet zo goed aan..keelpijn beetje verkouden dus maar rustig aan vandaag!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke, oh meid kan natuurlijk beide zijn he....het kunnen ook melkklieren zijn maar goed dat je toch ff naar ha gaat!
    misschien ben je wel iedere keer vroeg wakker, doordat je zwanger bent...dat hoor je vaker he dat je lichaam zich voorbereid op de dagen 9 mnd verder dat je zo vaak eruit moet
    :( hahahaha wie weet!!! veel succes met vertellen vandaag, en fijn dat je schoonouders leuk reageerde..

13. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames (bijna middag)
    Nu lees ik jullie berichtjes en begin ik ongerust te worden.......
    We zijn dus idd niet naar de huisartsenpost ofzo gegaan..............
    Moet hij nu dan nog heen gaan??
    Na 5 min ofzo zei hij dat t alweer oke ging hoor...
    Hij was aan het spelen met de hond ja, hij doet heel vaak een speeltje, dan springt de hond ernaar en dan trekt hij hem snel weg zeg maar. Nu had hij het speeltje te dichtbij, trok hem weg en tsja toen was t hap.... De hond was ook zeer geschrokken hoor!!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hmmm apart.. heb net echt een heel klein beetje bruin in mn onderbroek gevonden. echt minimaal.. raar! dan zal mn ongi wel vroeg komen.. ik wacht af! voel nog niet echt wat..

15. laurier

laurier Niet meer actief

hmm da's idd apart smyltje... Dat zou ook wel vroeg zijn ja.... Ik duim voor innestelingsbloed!!!

Heb dit net online gevonden op www.1ehulp.nu dus denk dat we niks hoeven te doen:

Wat doe je?
    Bij een kleine bijtwond:
    -

Trek handschoenen aan
    -

Spoel de wond uit met water en zeep
    -

Droog de omgeving van de wond en leg een verband aan
    -

Raadpleeg een arts bij signalen van infectie

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm ik zou gewoon ff bellen voor de zekerheid!! en zeker omdat 1 bal er toch raar uitziet???? of is deze weer goed getrokken???

en van welke bijtwonden heb je gekeken..door mensen bijtwonden??? want normaal moet je altijd wel een spuit hoor, als je door een dier wordt gebeten..trouwens ook als je door mens wordt gebeten en als deze door is....ik zou gewoon ff bellen laurier dat kan nooit kwaad, en weet zeker dat je mannetje zegt dat het niet hoeft haha maar ja boeiend!!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Laurier: Niet ales is op internet te vinden hoor. En daarbij hij kan binnenin wel iets beschadigd hebben. Het ijkt mij echt verstandig om even naar de huisartsenpost te gaan. Dan weet je in elk geval zeker dat er niks aan de hand is. Het gaat wel om de kinderbijslag hoor!! En je betaald je ziekenfonds toch niet voor niks.....
    Hup even bellen! Hij moet zeker een tetanusprik. En wachten tot het misschien wel gaat ontsteken, ik zou het je mannetje niet aan doen op zijn edele delen. Lijkt me dan helemaal pijnlijk!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Trouwens het is daar naartuurlijk makkelijk om een infectie te krijgen. Het wondje kan niet drogen aan de buitenlucht en door het zweten met dit warme weer en door de haartjes is dat nou niet bepaald de meest ideale plek om gebeten te worden. Is het nou in een arm is het weer anders. Hup even bellen. Kom op. En misschien vnd je vriend het wel genant, maar ze zijn heus wel wat gewend daar!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    char ik ben het helemaal met je eens!!! ben benieuwd laurier wat je doet/of hebt gedaan....

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben ook heel benieuwd of je nog gebeld hebt Laurier.. kan me in denken dat vriendlief er niet echt op zit te wachten.. maar toch voor de zekerheid maar even doen?
    @Char; het erge is dat we airco hebben.. hahah maar vannacht dachten we dat het wel voldoende afgekoelt was dus airco uit gedaan.. vannacht dus maar alles aan laten en hopen dat we wat langer kunnen slapen.. Merk het vandaag ook echt wel.. ben bekaf!
    @Smyltje; idd beetje apart.. hoop dat het gewoon je ongi is die er aan zit te komen..
    @Ikke; hoe was het om te vertellen vandaag? Vast mooie reactie gekregen en hopelijk een moment om niet te vergeten! en hopelijk is het knobbeltje gewoon een melkklier, maar goed dat je er even naar laat kijken.. gewoon voor de zekerheid.. Sterkte!
    @Sasje; haha geklust?? we gaan niet te hard van stapel hoor.. hihihi gister ochtend geklust en willen kijken of om de dag beetje haalbaar is.. maar wel alleen met zin hoor.. Geen verplichting!

@Hier; vanmorgen gefietst :D Vrienden op bezoek gehad (zijn net weg) en nu echt kapot.. merk dat ik wat weinig geslapen heb afgelopen nacht :( De kids eten allemaal ergens anders dus ik moet wat verzinnen voor manlief en mij.. maar helemaal geen trek.. miss dat ik gewoon even pizza bestel ofzo.. Lekker makkelijk :)
    Het weer is heerlijk vandaag, dit is echt stukken beter dan afgelopen dagen!

Deel Deze Pagina