stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ ikke. hoe was het gegaan vandaag?

heb vandaag een foto gemaakt van de tuin. hij is nog niet helemaal af, maar is al aardig opgeschoten!
    kijk maar :)

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD:

5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    10 juli: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25 jaar)
    11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje

04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar)

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik heb even jullie advies en mening nodig!
    wel beetje vies (en persoonlijk) verhaal, maar weet even niet wat ik moet..

toen ik gister een witte was ging draaien, zat er een natte sok in de wasmand. van verre rook ik al dat het sperma was.. ik tegen vriend: hoe komt je sok nou zo nat? hij: misschien lag er een natte theedoek in de wasmand..
    ging ik net weer een was draaien (had beddengoed en daar konden nog wel de witte handdoeken van gister en vanmorgen bij) zat er een natte en stinkende handdoek in! dat mannen met zichzelf spelen prima, maar als ik dus vandaag niet had gewassen, had die handdoek er nog 6 dagen ingezeten! (was alleen in t weekend) wij hebben een wasmand met zak erin, dus dat gaat enorm stinken. vinden jullie dat ik hier iets van moet zeggen? of zal hij zich dan te erg schamen? ik vind het echt enorm stinken als je dus je kwakkie nat en al in de wasmand doet..
    iemand tips of ervaring??

(sorry voor mn vieze verhaal, maar wist ff geen raad :))

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Als eerste; Je tuin ziet er super goed uit Smyltje! Echt helemaal super strak.. Kan je je vast in vermaken met dit mooie weer!
    en tja, ten tweede.. hmm.. ik weet het niet.. denk idd dat je moet uitleggen dat je alleen in het weekend wast en dat 'gebruikte' handoeken dan graag droog in de wasmand hebt..
    en zet voor het gemak een pak tissues voor hem neer.. Misschien dat ie dat ook wel begrijpt.. Succes ermee, begrijp best dat je niet zo goed weet hoe je dit aan moet pakken. Iemand advies geven is gemakkelijker dan het daadwerkelijke doen.. Succes!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    pff.. wat is het hier rustig.. waar is iedereen???

6. Biancje

Biancje Bekend lid

Apr 20, 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even weer een berichtje van mij..

Hier erg druk geweest dus moest even een paar dagen bijlezen..hihihi..

Wat een heerlijk weer hebben we toch gehad he? wel een harde wind nu..

Dinsdag eerst naar de VK en 's avonds komen ze van mvm langs en daarna voetbal..dus een drukke dag dinsdag..er moet namelijk ook nog gewerkt worden..

mijnlijf is nu echt hard aan het werk..vaak buikkrampen en 's nachts vaak wakker, 's ochtends vroeg wakker van de misselijkheid..rond 09.00uur is dit dan over..

Nou meiden suc6 deze ronde ik blijf voor jullie duimen..

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @smyltje: Wat je man betreft, ik heb geen idee. Vraag hem om het te doen onder de douche. Spoelt het gelijk weg!
    Over je tuin: ziet er mooi uit. Je hebt ook mooie stenen zeg!
    Wij hebben ook een smalle, kleine tuin (of is je tuin langer en paste het niet op de foto) en ook een kleine schuur. Wij hebben wel een stukje border met een stukje gras voor Aaliyah.
    De tegels moeten nog steeds opnieuw worden gelegd. Eigenlijk vind ik onze tuin te klein,maar gelukkig hebben wij voor ons huis een groot grasveld met speeltoestellen. We wonen in een redelijk rustige wijk met veel kinderen dus over een tijdje heeft Aaliyah genoeg te spelen, buiten de tuin.
    @ikke: hoe is het gegaan: vertel!
    @dolfijn: het is zeker rustig hier. Hoefde niet eens 4 blz door te lezen. Waar is iedereen?????

@hier: opgezette buik, (ik kan ook aangekomen zijn door al het bbq'en, slechter en minder eten door de hitte)beetje buikpijn, is gelukkig wel wat minder dan gisteren en vanochtend en last van mijn onderrug. Morgen moet ik ongesteld worden dus ik ben benieuwd. Toch komt 1 kat weer meer bij mij op schoot en dat deed ie ook toen ik zwanger was om mijn buik te "beschermen". Ook de kat van mijn ouders die normaal gesproken niks van me weten wil kwam bij mij liggen en snuffelen enzo. En ook dat was hetzelfde als bij de vorige zwangerschap. Erger nog: ik merkte toen aan de kat van mijn ouders dat ik zwanger was voordat ik een test had gedaan. Ik was zelfs niet eens overtijd, moest toen nog drie dagen ofzo voor de NOD. Raar hé,dieren. Die voelen en ruiken dat gewoon eerder!
    Verder geen verschijnselen als gespannen borsten ofzo. Ben heel erg benieuwd morgen. Heb nog geen test gedaan. Ik wil me laten verrassen. Als ik ongi wordt dan is het ook goed, dan klopt mijn cyclus in elk geval.
    Ik wil niet temperaturen, omdat ik wil vrijen om het vrijen en niet zo zeer om een kindje te maken. Dus niet het gevoel steeds te hebben dat het nu "moet". Wil gewoon vrijen als we zin hebben. En nu met het hete weer heb ik echt minder zin, sorry manlief!
    Morgen afwachten dus...

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @biancje: wat vervelend hé die ochtendmisselijkheid. Probeer kleine beetjes te eten ipv grote maaltijden. Neem liever een tussendoortje om je ontbijt aan te vullen. En neem de tijd om te eten. Ga er rustig voor zitten en niet vlug, vlug. Misshien helpt het.
    En anders iedere ochtend manlief vragen om even iets op je achtkastje te zetten, al is het maar een cracker met kaas ofzo. Dus eten voordat je opstaat. Kan helpen, maar bij sommige vrouwen helpt helemaal niks. Ik heb er zelf gelukkig heel weinig last van gehad.

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vervelend die misselijkheid Biancje.. maar hopen dat het snel wat minder wordt.. Let op jezelf meis; je lichaam is hard aan het werk!

Char; ben heel benieuwd hoe het gaat lopen bij jou.. haha lijkt toch meteen al spannend door het gedrag van de katten.. Ik duim voor je!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Stampertje: Vandaag is idd me ongi doorgekomen!
    Ikke85; Rugpijn kwam idd van ongi~!!!
    Dolfijn; Nu dus extra rugpijn buikpijn en hoofdpijn!! Jij dus lekker gefiets heerlijk!
    Char; Ik duim dat je ongi niet komt!
    Smyltje; lekker in de tuin gezeten? ERg mooi is die nu al hoor!
    en wat je vriende betreft, manlief doet het bij ons gelukkig is wegwerp zakdoekjes...moeilijk om het bespreekbaar naar je vriend te maken, maar zou het toch doen, vooral met dit weer gaat het naar stinken...s6 ermee!
    Sasje; Beterschap
    Laurier; leuk spel vriend en hond, hij zal nu wel opassen?
    Biancje; hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Hier; vanmiddag ongesteld geworden!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @ilse: jammer van je ongi.
    @laurier: laat ons even weten of jullie nog naar de hap zijn geweest en hoe het nu met hem gaat.

Meiden ik ga naar bed. Het is vandaag ietsje koeler op de slaapkamer, dus ik hoop op een goede nacht.
    Welterusten allemaal en slaap lekker. Vanaf woensdag blijkt het weer veel wamer te worden met in het weekend weer 30+. Dus geniet van de 'koelte' nu!!!

12. Zeepaardje

slaap lekker char, morgen gezond weer op!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn Ilse!! Weet dat je je liever posi had getest, maar toch fijn dat je cyclus weer gewoon is gestart.. Heel veel succes in deze nieuwe ronde :)

Ook ik ga afsluiten en me bed in.. het is inderdaad iets koeler dus hou de blower gewoon aan en hopen dat het allemaal lukt..
    Tot morgen en Slaap lekker! xx

14. Zeepaardje

slaap lekker dolfijn!

15. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames, sorry dat ik verder niks had laten weten hoor!!!
    Ik begrijp uit jullie berichten dat jullie gebrand zitten op antwoord whahahaha. Maar aangezien wij hier een logee hadden kon ik niet echt de kans meer krijgen om op zp te komen en de hele middag hadden we visite....

Vriendlief is er niet mee heen geweest, ik heb ff gekeken en we hebben t gelijk goed schoon gemaakt met lauw water. Maar de hond is niet door zijn broek en boxershort heen gekomen met zn tand ofzo, geen gat niks in beide....
    Dus het viel gelukkig mee, denk dat t dan open geschaaft is ofzo! Ja de bal was zeer snel weer goed getrokken hoor. Wat raar om dit ff met jullie te bespreken maar ook wel fijn dat ik t toch ff aan mensen kan vragen/zeggen hahaha.
    Nouja vriendlief heeft t nu wel afgeleerd om zo raar te spelen met de hond gelukkig :D

Ik zal morgen weer reageren, ik ga nu naar bed ben echt doodop. Hele weekend super druk met logee met geestelijke beperkingen gehad....... Het was erg leuk maar ben echt bekaf pffffft!!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!
    xxx

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Slaap lekker Laurier! en fijn dat het goed is afgelopen met vriendlief :) Kinderbijslag gered :D

17. laurier

laurier Niet meer actief

Jazeker een geluk!!!
    Nou als die tand er echt doorheen was gegaan had hij ernaar laten moeten kijken van mij, we moeten idd zuinig zijn op die kinderbijslag whahahaha ;)
    Slaap lekker!

18. Zeepaardje

slaap lekker laurier fijn dat het goed gaat met je vriend!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @smyltje...tja ik weet niet hoor, maar mijn vriend die speelt niet meer met zich zelf..als het hem aan ligt wilt die wel iedere dag klussen, dus dan hoeft die zich niet ook zelf te bevredingen..ik zou er wel wat van zeggen, kom op zeg!!!! bah bah!!! klinkt raar maar daar ben ik echt vies van hahahaha

@ilse balen van je ongi..succes in de volgende ronde.

@dolfijn hehehehe ik dacht dat jullie nog niet geklust hadden....

@laurier...nou hopelijk valt het allemaal weer mee les geleerd!!!

@hier, pff zit weer op mijn werk heb weer slaapdienst...ben kapot, bel ook het sporten af ben er echt niet goed aan! wie is er ziek met 30 gr zeg pff...
    volgens ff heb ik hoogstwaarschijnlijk de 24e mijn ei gehad.... dus dan zou deze banner kloppen geloof ik..maar wat ik zelf denk is dat ik eerder ongi wordt omdat ik toen ook dat erge witverlies had..maar weet de datum daar biet meer van en dan moet ik helemaal terug gaan lezen hiero..pff wat een werk!! we zullen zien, ik hou deze banner maar aan....dn zit ik altijd wel goed

20. Zeepaardje

sasje s6 verder met je slaap dienst, morgen weer lekker bijtanken?

Share This Page