het was een berg zeg maar ben weer bij @ ilse jammer van je ongi heel veel succes in de volgende ronde @ laurier gelukkig is het mee gevallen bij je vriend jullie zullen wel geschrokken zijn en werkse meid @ ikke dat was wel schrikken zeg ineens nou gelukkig valt het mee maar hou het wel goed in de gaten meid @ dolfijn het viel ook niet mee om op de fiets te stappen met dit weer maar is toch gelukt het is nu gelukkig een stuk minder heb lekker alles tegen elkaar open staan ken het lekker een beetje doorwaaien @ mariska heel veel succes vanmiddag @ sasje ben ook alleen hier dus ben je niet de enige ben ook niet op bb @ smyltje wat een mooie tuin is het geworden zeg voor de gene die ik vergeten ben sorry ben het weer kwijt was best veel had het erg druk van het weekend was gisteren laat terug nog even wat gedronken en toen ons bedje in dus van zp is niks gekomen
NOD: 5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) 10 juli: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25 jaar) 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 29 juni: Smyltje 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar)
heej meid fijn dat je weer op de hoogte bent...ik wacht de rest van me ongi af, alleen gister ongi. nu niks meer erg raar dus hoop dat het beter gaat!
ja zeker weten had van het weekend 2 verjaardagen zaterdag 1 en zondag ook 1 maar ben er doorheen gekomen (hihihi)
ga er vandoor paps belde net op ze komen even op visite zijn net terug van een weekje weg dus ga afsluiten tot straks xx twinklestar
Vervelend dat je je zo beroerd voelt Sasje; Beterschap! @Ilse; vreemd dat je ongi niet echt door wil zetten.. was het alleen oud bloed of ook gewoon rood bloed? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! @Char; ben voor je aan het duimen hoor.. Ben heel benieuwd of je morgen kan gaan testen.. @Laurier; werkze! Je hebt het er maar druk mee.. @Twinklestar; ik ben vanmorgen voor het laaste online geweest maar had toch ook al weer twee pagina's bij te lezen.. haha we kletsen wat af met z'n allen! @Mariska; hoe is het bij de gyn gegaan? Heb je positief bericht gehad? Denk aan je! KNUF Volgens mij iedereen weer gehad.. anders sorry.. @Hier; vanmorgen nog wat dingen geregeld voor de kids, boodschappen in huis gehaald.. pfff.. erg veel ivm manliefs verjaardag komend weekend.. en daarna nog kennis op bezoek gehad.. Was echt helemaal stuk daarna dus zelfs even op bed gaan liggen.. maar dat was het ook niet dus half uur later er al weer uit.. Manlief kookt vanavond dus zit even languit op de bank met flaptop.. Kan me verlies aan energie de laatste dagen niet echt plaatsen; echt warm is het toch ook niet meer Ach, we doen het wel gewoon wat rustiger aan.. Eet smakelijk voor iedereen en tot vanavond! xx
@twinklestar; hoe gaat het met jou dan? Je reageert op iedereen maar verteld niks over hoe t bij jou gaat, ben ff nieuwsgierig @ilse; veel plezier met net5 kijken! @dolfijn; pffft heb ik altij deen hekel aan dat boodschappen, heb t afgelopen weekend niet gedaan. Heerlijk dat jij niet hoeft te koken, geniet ervan!! @boodschappen hier; vriendlief klaagde gister dat er geen melk meer was, ik heb hem vriendelijk verteld dat ie dan maar boodschappen moet doen als ie iets mist whahahah Altijd wordt er maar vanuit gegaan dat alles er is en alles gedaan wordt, pfft wordt er soms niet goed van. Af en toe moet ik hem er echt ff met zn neus indrukken hoor... Hij moet ook elke maand de badkamer schoonmaken, nou daar heeft ie nooit tijd voor op zijn manier. Ik ga het echt niet meer doen voor hem, 1e half jaar gedaan maar nu niet meer hoor. Zo zwaar heeft hij het niet hier kwa taken dus hij mag niet klagen vindt ik!!! @ei; ja ik schijn mijn ei te hebben vandaag, maar ik kan hem echt nog niet vinden hoor..... Zaterdag veel wit verlies, nu veel minder. Eet smakelijk allemaal en tot vanavond als ik er dan nog de puf voor heb zeg pfffttt...
Sinds ik gestopt ben met de pil krijg ik allemaal bultjes/pukkeltjes op mn hoofd.... Heb er heel veel op mn voorhoofd tussen mn ogen en aan 1 kant onder mn ogen en op mn wang. Vanmorgen was ik nog ff bij mn zus en haar kleine op de koffie en het viel haar heel erg op........... Ooooooppsss hihihihi. Ik heb dr maar gezegt dat t waarschijnlijk van de warmte komt whaha, gelukkig liet ze t daarbij Maar dat wordt nog wat joh, als ik zwanger ben en kwaaltjes krijg.... Pffft als 1 plukje van mn haar anders zit dan ziet zij het al en mn moeder ook... Dat gaat nog wat worden hahahaha
ben bij de gyn geweest en alles is goed vruchtje zit in de baarmoeder ben nu ook 5 weken en 3 dagen we hebben ook nu de eerste echofoto waar eigenlijk bijna niks op te zien is hoor. maar goed, die buikpijn hoort er gewoon bij:x ik heb er dus heel erg last van.. en daar moet je dus maar even mee leven. tis ook voor een goed doel maar hoe is het met de rest sorry, maar had echt geen puf om het na te lezen van heel het weekend....
zo te horen zal ik t toch moeten aankaarten.. vind ik eigenlijk ook wel hoor... maar sommige zeiden dat jullie vriend niet met zichzelf speelt??? die man heb ik nog nooit ontmoet hoor doe ik toch iets verkeerd.... volgens mij willen alle mannen wel om de dag klussen, maar dat gaat bij mij toch echt niet door hoor hahah. maar goed, natte kwakkies in de wasmand is ook niet aan te bevelen, dus zal t toch een dezer dagen moeten aankaarten.. maar hoe??? ik ga nog ff nadenken nou, nu eten maken en vanavond naar de musical kijken van groep 8. morgen schoonmaakavond in de klas en voetbal. woensdagavond visite, donderdag sporten dus drukke week! nog maar 4 dagen werken!!!!!!!!!!!!!!!
@ mariska gelukkig zit alles goed geniet van je zwangerschap @ dolfijn het is wat he dat geklets van ons @ laurier hier gaat alles goed heb het druk gehad met de verjaardagen van het weekend maar verder valt er hier ook weinig te melden heb een lange cyclus heb als het goed is mijn ei gehad dat hoop ik teminste heb het niet gevoeld dus het afwachten kan beginnen
@ dolfijn: Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar heb je toevallig al een testje gedaan??? Je bent zo moe en maar héél kort ongesteld geweest (kun je het wel eens een ongi noemen). Misschien ben je misschen al wel...... Die moeheid en energieloos zijn past wel. En je korte ongi is voor mij echt onverklaarbaar. @mariska: Fijn hoor dat alles goed is. Ben je nu gerustgesteld? En nu lekker genieten van het zwanger zijn. Wel erg vervelend van je buikpijn! @hier: ik weet nog niet of ik het vol hou tot morgen. Misschien vanavond wel even testen. Toen ik de pil nog slikte had ik altijd al 2 dagen van te voren een klein beetje bloedverlies, inlegkruisje was dan genoeg. Soms zelfs al terwijl ik de laatste pil nog moest slikken. En werd ik 's maandags pas echt ongesteld. Nu al die dagen dus nog steeds niks. Vind het eigenlijk wel genoeg redenen voor een testje!
hallootjes... @Sasje hoe is het met je keel?? @Ikke gelukkig dat je bezorgdheid weg genomen is en idd er maar vanuit gaan dat het ergewoon bij hoort..! @Mariska... super meid dat het goed is.... ben echt blij voor je.. moest echt ff aan je denken vandaag.. geniet lekker van je zwangerschap.... @Char.. en al getest?? Ben benieuwd?? @Laurier... nou dat wordt idd erg voorzichtig doen... hahhaha.. overal van te voren al een smoes voor verzinnen.... @Smyltje.. jaa ik zou het gewoon voorzichtig brengen en uitleggen waarom... En lekker zeg nog maar 4dg werken.. heerlijk, nog op vakantie?? Ik moet nog iets van 7wk werken :s.. duurt nog ff.. maar gelukkig is het hier ook mooi weer.. @hier.. vandaag had ik ineens weer wat bloedverlies.. daar komt waarschijnlijk ook die steken in mijn buik vandaan... Zal wel met het "ontpillen" te maken hebben... Gister weer gesport... en ik heb nu toch een spierpijn.. wist niet dat ik zoveel spieren had..hahaha... lijk wel een oude vrouw...:S..Straks maar even een warme douche.. Liefs..