lief dat jullie aan me denken, maar volgens mij wordt k ziek..had net ook wat verhoging, mijn neus zit pot dicht, ben zoooooo moe!! en heb het gevoel van spierpijn in mijn benen.....dus vanavond op tijd het bed in hoor.... heb me wel al ziek gemeld op werk, aangezien ik morgen weer slaapdienst had...pff dat trek ik dan echt ff niet hoor...heb afgesproken da tik morgen vroeg ff bel.. misschien morgen wel nergens meer last van! uhm mijn vriend doet zich echt niet zelf bevredigingen hoor!!!! heb ik dan een rare vriend die dat niet doet????? en ja wij klussen best veel......soms wel iedere dag, soms om de dag en soms ook wel 4 dgn niet bijv..maar is niet altijd helemaal uitgebreid hoor...vaak ook ff onder de douche bijv..... @mariska fijn dat alles goed is meid...nu lekker gaan genieten!!! @ ikke hoe gaat het met jou??? @char en nog getest??????????
Ben ik weer even.. mams kwam ineens even langs.. Dus even geen ZP @Char; geen test meer gedaan sinds ongi.. en verder ook helemaal geen klachtjes of kwaaltjes die in die richting duiden.. maar je maakt me wel een beetje nieuwschierig.. Heb een topic geopend over lengte van ongi en daar waren er nog 2 die een hele korte ongi hadden gehad.. Dus helemaal onbekend was het niet.. Ik weet het niet.. kijk morgen wel wat ik doe hahah eerst maar eens gewoon een goeie nacht slapen (hoef morgen niet vroeg op).. Heb je zelf al getest??? Ben heel benieuwd wat het bij jou doet!! @Sasje; balen dat je je zo beroerd voelt meis.. hoop dat je snel weer opknapt! @Mariska; wat super om te horen dat alles goed is heb me echt wel even druk gemaakt om je.. Fijn!! Hoop dat je nu kan gaan genieten Fijne avond allemaal! xx @
@ dolfijn jij ook een hele fijne avond @ sasje doe lekker rustig aan hoop dat je je snel beter voelt hier lekker even wezen fietsen nu voor de buis met laptop op schoot wachten tot manlief thuis komt weet niet precies tot hoelaat hij moet werken denk een uurtje of elf dus we wachten af
manlief net even gebeld en hij wist nog niet precies hoelaat hij thuis is hij is nog onderweg dus zal nog wel even duren
Dat wordt afwachten dan Twinklestar.. niets aan lijkt me zo.. Hoe staat het met Char?? Ben heeeeeeel benieuwd hahah
NOD: 5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) 10 juli: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25 jaar) 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 29 juni: Smyltje 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar)
heb je al getest Char?? @dolfijn: ik denk dat je zelf je lichaam het beste aanvoelt. ik 'moest' toen ook een test doen voordat ik naar de HA ging omdat ik al 3 maanden niet ongi was geweest. maar ik voelde toch wel dat ik niet zwanger was (niet dat ik weet hoe het voelt om wél zwanger te zijn ) maar goed, mocht je toch de kriebels krijgen, die 2,50 is nou ook niet echt een rib uit je lijf he! haha ik ben nu nog lekker aan het genieten van de rosbief, filet american en carpaccio!! (en de kattenbak :S) hoop dat ik het over een tijdje niet meer mag weten jullie trouwens toevallig hoe het zit met pillen meenemen in het vliegtuig? ik ga 25 juli naar Bali, maar moet natuurlijk wel mn foliumzuur mee. maar wil niet met mn broek op mn knieen voorovergebogen in zo'n onderzoeksruimte terechtkomen iemand toevallig ervaring hiermee? trusten meiden!
@smyltje... dat is een goede vraag van jouw... wil ik eigenlijk ook wel antwoord op... ga in augustus naar Egypte...!! @Twinkelstar... baaleh meid dat je nog ff op je vriend moet wachten... mijn mannetje.. is rond 23 uur thuis... >. @Char...ben zooo benieuwd??!!!
Ik weet dat ik mijn lichaam zelf het beste aanvoel.. en het blijft gewoon allemaal wat vreemd.. voel ook nogsteeds van alles in onderbuik maar ben gewoon erg bang dat ik het mezelf aan doe.. en heb me gewoon ingesteld op 'een maand hard werken' haha Dus het struikt niet helemaal met elkaar.. Ach, we kijken morgen ochtend wel.. die 2,50 is het inderdaad niet.. en heb nog eentje van sensitest en een clearblue (niet digi) liggen.. dus het is een kleine moeite.. Laat het jullie weten.. xx
s6 met testen!!!!!!! Jij doet echt niks verkeerd hoor!!! Praat er op een ontspannen moment over, niet wanneer je al geirriteerd bent aan elkaar...s6 gelukkig meid dat alles goed is! heej thanks ff private practice gekeken, geweldige serie Doe het rustig aan meid nee was echt helder bloed, normaal heb ik 3-4dg voor nod bruinverlies, maar nu alleen 1 dag bloedverlies... vandaag ook geen rugpijn of buikpijn.. Sasje beterschap!
Bij jou loopt het ook al zo vreemd Ilse.. ben bang dat ik je geen duidelijkheid kan geven.. Succes meis! xx
@char; heb je ook getest?? Ik ben ook wel zeer benieuwd!! Je houdt ons wel in spanning hahaha @stampertje; ja goh voor wat moet ik allemaal een smoes gaan verzinnen dan???? Pffft dat wordt nog zwaar whahaha. Hoe gaat het met je arme spieren? Is wel ff lekker altijd vindt ik, even sporten.. Beterschap met de steken in je buik @dolfijn; als je al nieuwsgierig wordt geef ik je de tip om gewoon nog even een testje te doen, dan heb je zekerheid voor alles. Ik heb ook spijt dat ik dat de vorige ronde niet eerder had gedaan, ik ging me steeds meer afvragen of ik niet misschien toch zwanger zou kunnen zijn. Het geeft je in elk geval wel duidelijkheid! @smyltje; dit is ook al een keer eerder gevraagd ergens... Maar je kunt ze gewoon meenemen, laat ze in het originele potje zitten en als je het aan moet geven o.i.d zeg het dan meteen! @sasje; Heel veel beterschap en doe rustig aan, verstandig dat je dan morgen ff belt. Enne dan heb ik ook een erg rare vriend hoor, hij speelt ook niet met zichzelf maar idd wij klussen ook erg vaak dus misschien is dat t geen idee....!!
@ smyltje ik had vorig jaar mijn pil in de hand bagage met een printje van de apotheek en dat mocht wel maar hoe dat met foliumzuur zit weet ik niet weet dat het wel gewoon in de ruimbaggage mag je kunt het ook even opzoeken op de website van de vliegmaatschappij waar je mee gaat vliegen meestal staat het daar ook wel op daar hebben wij het ook opgezocht hoop dat je er wat aan hebt bali leuk hoor willen wij ook nog een keer naartoe
Het is een kwestie van afwachten...zet het voor vrijdag niet door, wil ik ff naar de ha omdat ik dan bijna op vakantie ga...
Wow wat zijn er veel online Gezellig!! Enne over maregmo (typ t vast verkeerd srry), daar heb ik ook niks meer van gelezen nee.... jammr
Ik ga naar me bed en hoop dat er morgen nieuws van Char is.. Slaap lekker allemaal.. Morgen toch misschien maar even testen hhihihi spannend! xx