Oh sorry meid was niet bozig bedoeld hoor!!! Zekers!!! Ik ga naar bed toe.... weet je waarom??? Omdat me bed niet naar mij komt Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op!
Nou mijn mannetje is thuis... waarschijnlijjk nog ff klussen en dan lekker te bed .. Fijne avond allemaal.. En heel veel plezier met de voetbal.. HOLLAND>> Liefs
ik ga er ook vandoor manlief zal straks ook wel verschijnen dus slaaplekker allemaal en tot morgen xx twinklestar
NOD: 5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) 10 juli: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25 jaar) 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 29 juni: Smyltje 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar)
Vriendlief is ook thuis dus ik ga ook afsluiten en zo lekker op bed, misschien komt er nog wel iets van klussen Slaap lekker allemaal en tot morgen! xxx
Oh meiden sorry!!!!!! Ik heb een test gedaan en ik ben niet zwanger. Heb de test wel goed gedaan. Eerst maar weer de gebruiksaanwijzing lezen. Vond het zo spannend en het was zo'n tegenvaller! Ik dacht dat ik er niet zo veel mee bezig was als de vorige keer... We hebben toch al een kindje en we zijn toch al gelukkig en compleet! Maar toch een teleurstelling. Wel heel lief dat jullie zo met me meeleven en zo nieuwschierig zijn. Voelt goed en helpt ook heel erg. Sorry dat ik jullie zo in spanning heb gelaten. Ben na de test naar mijn moeder gegaan. Ze had een broek die gemaakt moest worden en ik heb haar naaimachine. Vond het wel een fijne afleiding even. Ben benieuwd wanneer de ongi komt. Heb ik wel gelijk mijn eigen cyclus. De vorige keer heeft het een half jaar geduurd en was ik al die tijd op de dag én tijd van de pilstrip ongesteld. Mijn lichaam heeft er toen heel lang over gedaan om te ontpillen en daar ging ik nu ook een beetje van uit. @Dolfijn: Ik jou (en mezelf) ook erg nieuwschierig gemaakt over jouw toestand. Hoop dat ik morgen meer weet. Hoop echt op twee streepjes!!! En meiden met de foliumzuur moet je idd smoesjes verzinnen, maar wat als je straks zwanger bent en niet iedereen mag het weten. De witte wijn is vervangbaar voor dubbelfrisss witte druif & citroen, gewoon overgieten in de wijnfles. Moet je wel zelf inschenken voordat iedereen aan de dubbelfriss zit, hihi. En zo zijn er nog meer "trucs", waar ik zo even niet opkom. Gewoon creatief zijn. Meiden slaap lekker allemaal en bedankt voor jullie nieuwschierigheid. Lief dat jullie zo meeleven. Tot morgen allemaal, Knuffel
Goeiemorgen allemaal! @ Mariska; wat fijn dat alles goed is!! Ben je weer wat rustiger nu? @ Char; balen van de nega test!!! Ben benieuwd hoe je cyclus gaat lopen dan. @ Dolfijn; en??? al getest? Hoop het zó voor je!!!!! @ Foliumzuur en vliegen; wij zijn dus pas naar Tunesie geweest en had ook foliumzuur mee, maar helemaal geen moeilijkheden mee gehad hoor. Zolang je het gewoon in het originele potje hebt zitten is er niks aan de hand volgens mij. @ Sasje; hoe is het vandaag met je? Klinkt wel een beetje alsof je de griep krijgt... Hoop het niet voor je meis, vooral omdat we weer een hitte golf tegemoet gaan. Beterschap!!! @ Laurier; ik had er ook heel veel moeite mee met m'n zus, is ook meer een beste vriendin dan m'n zus. Maar omdat ik het leuker vond om te vertellen dat ik zwanger was, dan te vertellen dat ik gestopt was met de pil, kon ik het redelijk volhouden om niks te zeggen. @ Ilse; wat is het toch weer raar bij jou!!! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!! Hier gistermiddag eerst opgepast om de tweeling van vriendin. 's avonds naar schoonbroer en z'n vriendin geweest om te vertellen. Was wel lastig want zij hebben een aantal jaar terug een abortus gedaan door omstandigheden. Maar gelukkig viel het mee en hebben het er ook over gehad dat wij het lastig vonden. Gistermiddag kwam schoonmoeder nog langs met een kaartje en een zwangerschapskaldender van week tot week! Echt super leuk! Gister zelf nog een 9maanden boek gekocht, durf er alleen nog niet in te schrijven dus doe het maar nog even op losse blaadjes Zo dat was mijn boekwerk weer even
Goeie morgen dames! Balen Char dat je negatief hebt getest.. Hoop dat je cyclus snel duidelijk wordt.. Hier ook getest, maar gewoon 1 streepje had er ook niet echt op gerekend maar hahah de nieuwschierigheid won Dus de vermoeidheid zal toch gewoon met het weer te maken hebben (en vannacht een goeie nacht gehad, en nu net pas wakker) dus misschien dat het vanaf nu weer beter gaat.. Deze ronde is al hard aan de gang; er moet geklust gaan worden haha Hopelijk komt het goed.. was gister alleen kapot dus toen niets van gekomen.. Zometeen zoonlief naar zijn vervolg opleiding brengen; heeft intake.. Daarna diploma uitreiking van de jongste.. en dan hopelijk even tijd voor elkaar Jullie hebben nog heerlijk gekletst gisteravond; Leuk om te lezen! Manlief weet dat ik hier op ZP zit maar vind het prima.. behalve als ik heel druk aan het lezen en typen ben en geen aandacht voor hem heb hihihi Fijne dag allemaal en hopelijk weer wat meer roze deze maand! KNUFFEL en ben ook super blij met jullie
We zijn trouwens hard onderweg naar de 5000 berichten.. hoe zullen we nieuw topic noemen? Nu vast afspreken zodat we elkaar weer kunnen vinden?? Stoppen met de pil was heel algemeen.. Dus misschien wat specifieker... hhmmm... Wij willen allemaal op roze ofzo? Roep allemaal wat, dan kunnen we de leukste er uit halen en die gebruiken voor nieuw topic
@Dolfijn: sorry, voor je negatieve test. Je moeheid en het energieloos zijn kwam me zó bekend voor van mijn vorige zwangerschap. Ik ging om 7 uur naar bed en kwam er 's ochtends zooo moe weer uit en dat echt drie maanden lang. Letterlijk hé!! Balen dat het niet zo is. @ hier: ik ben ongi geworden vanochtend vroeg. Voel me ook zo. Weeïg gevoel in mijn buik en rugpijn en verder gewoon een bleh-gevoel. of hoe zeg je dat??? Vandaag is schoonmama jarig, dus vanmiddag denk ik maar even op de koffie. Vanavond komt mijn oom bbq'en. Dus ik zal boodschappen moeten halen en de viswinkel in moeten. We gaan vis bbq'en. Zalm, forel en gamba's gaan wel goed. Iemand nog andere lekkere ideeën?? Verder maar een beetje kalm aan. Zal straks eerst eens tampons enzo halen. Had ze gisteren niet gekocht, hoopte op twee streepjes. Mieden fijne dag allemaal en tot straks waarschijnlijk!
hallo dames, het is weer even geleden en heb veel pagina's terug moeten lezen maar heb eigenlijk weinig onthouden het was ook zo enorm veel maar goed ik heb ook elke keer als er iemand komt van o ik moet het nog wegzetten (het potje met foliumzuur) ik neem altijd tussen de middag na het eten de foliumzuurtablet maar.... naar me werk neem ik genoeg mee in een bakje voor heel de week dan kan ik ze zeker niet vergeten... gisteren vroeg me vriend ineens hoef je je tabletje niet mee? die wist niet dat ik ze al bij had .... wel lief dat hij eraan dacht.. maar ik hoef nog maar 4 tabletjes van DE PIL en dan ongi.. en dan gaan we in voor ronde1... we zijn benieuwd!! xxx
@dolfijn balen zeg!!!! nu weet je wel dat het toch echt je korte ongi is geweest!!! @char ook voor jou bale n zeg, maar wel fijn dat je nu dan toch ongi bent geworden!! @ potje foiliumzuur staat hier benenden in keukenlade dus daar komt niemand in! @hier net bij huisarts geweest heb voorhoofdholte ontsteking, eerst nog in dubio gezeten of ik moest gaan werken vandaag, maar ik ga toch maar! krijg er wel een uitzendkracht bij zodat ik niet alleen sta, want moet vanavond aan 1 kant werken waar ze nogal wat verzorging nodig hebben, dus zie je mij al met mijn hoofd naar voren hangen pfff hahaha! @ naam voor nieuwe topic...vind dat we al iets moeten nemen voor ons clubje, vind wij willen op roze zo algemeen, en dan komen er nog meer bij, en dan kan ik echt niet meer onthouden wat iedereen typt hahaha!! dus iets in de richting van het clubje van............ weet ik veel hahahahahaha!! iemand anders mag verzinnen!
NOD: 5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) 10 juli: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25 jaar) 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 29 juni: Smyltje 04 juli: Twinklestar 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: (3e ronde, 1e kindje, 30 jaar)
Goede morgen dames! Hoe gaat het met jullie? Hier helemaal gesloopt!! Van klussen is gister avond en vanmorgen niks gekomen, gister avond was vriendlief zo moe die snurkte gelijk. Daar heb ik tot half 4 van wakker gelegen, dus vanmorgen was ik nog zo kapot dat ik nog door moest slapen, ben er ook nog niet zo lang uit nu jeetje wat breekt dat je op zeg!!! Eerst ff koffie, straks meer....
Ben behalve omgi, ook nog eens flink aan de diarree. Echt water! Weet elke keer nog maar net op tijd de wc te halen. Pff. heb het huis al helemaal gestofzogen, boven, beneden en zelfs de veranda. Aaliyah, zand en steigerplanken, gaan niet zo goed samen. Met de stofzuiger is het zo weg! Heb de boodschappen voor de bbq al in huis. Tonijn, gamba's zalm en forel. Moet genoeg zijn dacht ik zo. (jeetje wat is vis toch duur zeg!!!) Vanmiddag maar even kalm aan doen. Voel me niet zo fit, maar als ik ongi ben dan krijg ik altijd last van een schoonmaakwoede, echt niet normaal. En daar moet ik maar goed gebruik van maken!
wjhaahaha zou bijna zeggen nesteldrang maar helaas...dat kan ik over een tijd hopelijk zeggen he cha...