stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Het lijkt wel verdacht veel op nesteldrang, vraag mijn man maar, hihi.
    Vlak voor de bavalling had ik op een avond ook écht het idee dat de baby toen zou komen. Manlief heeft toen samen met mij met enorme buik het hele huis moeten schoonmaken, opruimen, tas inpakken (voor het ziekenhuis) enzovoort. Maar als ik ongi ben houdt ik het alleen bij schoonmaken. En ik kan dan ook echt in een halve dag het hele huis schoon hebben.
    Manlief wordt dan helemaal gek van me want hij moet dan meehelpen en krijgt gezeur over zich heen dat ie z'n trowp achter z'n reet op moet ruimen en ook wel eens wat mag gaan doen. Wat eigenlijk niet helemaal terecht is, nou ja, deels. Hij mag zijn troep wel zelf eens opruimen, maar ik roep dat alleen als ik ongi ben. Naarmate de week vorderd neemt mijn schoonmaakwoede ook weer langzaam af. (en wordt het thuis weer een zooitje) Misschien weer eens een goed moment op ramen te lappen enzo. 1 x in de maand is dat geen overbodige luxe, hihi. Dus ja, ik geniet er eigenlijk wel van. (en mijn moeder baalde toen ik het huis uit ging).

2. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @char: ik snap best dat je moeder niet blij was toen je het huis uit ging.. daar kan ik niet over meepraten (helaas)...

maar ik heb nooit echt drang om iets te doen als ik ongi ben.. ik voel me eigen dan alleen honds beroerd en kan dan goed al om 18u op bed liggen tot de volgende morgen :x en me vriend is dan blij als ik op bed lig dan zeur ik niet meer ;)

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat balen hoop dat je je gauw beter voelt doe wel rustig aan meid want daar kun je je knap ziek van voelen

@ dolfijn balen de nega test maar deze ronde kunnen jullie er helemaal voor gaan veel succes en leuke naam voor het nieuwe topic het begint op te schieten

@ char balen van je ongi

@ laurier dan zul je straks wel helemaal op zijn doe lekker rustig aan

@ yaney nog een paar pilletjes spannend hoor succes met zwanger worden

hier heb sinds gisteren vanmorgen last van mijn buik en onderug
    snap er niks meer van

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ga nu even aan het poetsen moet ook gebeuren manlief gaat zo aan het werk kan ik lekker aan de gang tot straks :)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wahaha char je mag mij wel ff komen helpen met poetsen wat een tering werk zeg...leuk een groot huis!!!

6. laurier

laurier Niet meer actief

Nou zo te lezen voelt volgens mij niemand zich echt helemaal oppie toppie......
    Bah zeg!! Iedereen veel beterschap en doe rustig aan!
    Ik heb hier de boodschappen in huis, nieuwe kussens en gordijnen gehaald voor in huis, was echt zo hard nodig!! Dekbed overtrek functioneerde als gordijn hier whahaha erg!!!! Dus erg leuk!
    Alle boodschappen uitgeladen en opgeruimd, zo eerst maar een broodje eten.
    Vanmiddag nog even de wc doen en de keuken.
    Heb er helemaal geen puf voor, ben echt bekaf maar goed het zal moeten gebeuren....
    Fijne middag nog allemaal!
    xxx

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij wonen niet groot, gelukkig. Alleen wel jammer als je zolder te klein is voor de troep. Toen we in deze eengezinswoning kwamen wonen was ik helmaal blij met de zolder. En 1 slaapkamer vrij voor rotzooi. Nu Aaliyah er is en hopenlijk een tweede kindje komen we eigenlijk ruimte te kort. Of hebben we troep te veel???;)

8. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @twinklestar: veel succes met schoonmaken ;)

@sasje: ik weet hoe het voelt ik heb ook een groot huis dus ook veel poetswerk :(

hier is niks te doen ben op me werk me eigen aan het kapot vervelen van het niks doen beetje balen maar goed....
    we hebben tenminste nog vooruitzichten zoals stoppen met de pil :p

xxxx

9. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @char ik denk het laatste (troep teveel) wij hebben ook een grote zolder en maar 2slaapkamers dus das ook niet veel en ook teveel troep :p

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik heb een vrijstaandhuis....dus aardig groot pfff heb nog 2 grote slaapkamers vrij..dus hebben er 3 en een mega grote badkamer!! wordt je ook niet bepaald vrolijk van als je deze moet poetsen en ook nog een mega grote zolder....zo groot als hele huis eigenlijk!! en dan heb ik nog een bijkeuken...en een grote garage poeh poeh!!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Yaney: En bedankt... heb je soms met mijn man gepraat??? Hij zegt ook altijd dat we te veel troep hebben, ik denk dat we een te klein huis hebben.

@Sasje: ik weet niet waar jij woont, maar wel eens gehoord van woningruil??? Een badkamer als een balroomzaal?? Klinkt goed hoor.

12. laurier

laurier Niet meer actief

Wow dat lijkt mij ook wel wat hoor, een badkamer als een ballroomzaal :D
    Wij kunnen net onze kont keren in de badkamer, meer als de helft valt weg omdat het schuin dak is ggrrrrr.
    Wij hebben een 2 onder 1 kap woning: 3 slaapkamers, badkamer, kelder, hal + wc, gangkast, voor +achterkamer, keuken, bijkeuken tuintje, schuur en oprit. Nou ik vindt het al wel zat genoeg schoonmaakwerk...!!!!
    Enne tsja ook troep zat hier whahaha, ben blij met de mooi grote zolder en de kelder :D

13. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @char: nee ik heb niet met je man gepraat.. mijn vriend vind bijna alles wat op zolder ligt troep en daar ben ik het ook niet mee eens...

wij hebben een hoekhuis met garage 2 slaapkamers 1 badkamer en een washokje. wij hebben een L-vormige woonkamer van 11,5 x 5,5mtr (de keuken is daarbij nog niet mee gerekend) en de tuin is 12 x 9 mtr waar ook nog een los schuurtje in staat...dus ruimte genoeg :)

maar als je de garage van me vriend ziet dan noem ik dat troep ipv de zolder hahahaha (daar is een bom ontploft lijkt het wel!)

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier ook een veelste groot huis; 6 slaapkamers, 2 badkamers, mega woonkamer van 60m2 en dan de keuken en mega tuin nog.. op zich wel lekker maar heeeeeeel veel werk en niet meer nodig voor de twee die nog thuis wonen..

Verder een drukke ochtend gehad, waren zoonlief naar Zwolle aan het brengen.. Krijgen we telefoon dat we met spoed naar het ziekenhuis moesten.. Jongste heeft ongeluk gehad met gym en is met ambu opgehaald en waarschijnlijk rugletsel..
    Dus met spoed en heel wat kilometers te hard naar het ziekenhuis gereden..
    Gelukkig viel het mee.. en blijkt hij een scheurtje in zijn heupbot te hebben.. Dus minimaal twee weken rust.. Lekker begin van de vakantie zo :(
    Nu naar diploma uitreiking van de jongste, gelukkig voelt hij zich goed genoeg om daar op krukken heen te gaan.. en dan pannekoeken bakken voor het spul.. Pfff.. heb ik eindelijk iets meer energie; Heb je zo'n dag!! ;)

Tot vanavond allemaal..
    en ik ben het met je eens Sasje dat het best wat specifieker mag.. Dus de pillozen-club ofzo? ;) Roep maar wat.. ideeen zijn welkom :)

15. laurier

laurier Niet meer actief

Wat allemaal een prachtig mooi grote tuin hebben jullie zeg...... Dat mis ik wel hoor een grote tuin, maarja je kunt niet alles hebben he....! Hier is de schuur ook 1 gigantische puinhoop, vriendlief zegt steeds: jaja ik ruim t volgend weekend op! En zo gaat dat week, na week, na week, na week maar door en door....... Baal er best wel van, mn fiets kan dr niet eens in staan!

Dat is even goed schrikken dolfijn! Gelukkig dat t allemaal wat meeviel!! Veel plezier op de diploma uitreiking.

De pilloze meiden?? Ik ben echt ff niet crea ofzo...

16. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @dolfijn wat rot dat je zoontje een ongeluk heeft gehad hopen dat hij snel hersteld.. beterschap in ieder geval.

@nieuwe naam: stop de pil / pillozen-club (vind ik ook wel goed) / rad van fortuin (omdat er diverse wel en niet zwanger zijn/worden)

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier de boel weer opgeruimd maar dat was nog best warm
    maar het is weer gebeurt

@ huis wij hebben ook best een flink huis de woonkamer is 55m2 twee slaapkamers wat er met gemak 3 kunnen worden een eigen parkeerplaats dus nooit geen probleem met parkeren en een behoorlijke tuin 11 meter lang en 6 meter breed dus zit ook wel goed
    en dan de schuur maar daar staat alleen rommel en de fietsen

@ nieuwe naam heb geen idee eigenlijk:( ga er even over nadenken wie weet komt er wat in me op ben ook niet zo creatief:$

@ dolfijn dat was niet zo mooi nieuws maar gelukkig viel het mee hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat hij gauw herstelt veel plezier bij de diplama uitreiking

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    heb alles weer bijgelezen...
    beterschap voor de zieken
    en dolfijn en char balen van nega test!

Hier weer iets bloedverlies, maar nog niet veel...
    liefs mij

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ilse het wil niet echt bij jou wat vervelend zeg

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nee het schiet niet echt op, vanmorgen iets verloren en vamiddag paar druppels...

Deel Deze Pagina