Goede morgen Jazeker is dit een spannend forum, we kunnen wel een serie beginnen hihihi. @Dolfijn; hoe was je nacht gegaan?? Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen hoor. @Klevkin; geniet ervan om even lekker alleen de stad in te gaan! Ben benieuwd hoe snel iedereen toch resultaat heeft van al dat geklus . Ik moet ongeveer nog wachten tot 20 mei denk ik..... Dan zal hier het geklus voor een ukkie beginnen
@Laurier; je wacht netjes een ronde af? hihih was ons plan ook, maar we gaan gewoon onze gang en zullen wel zien of daar resultaat wordt geboekt
@ Dolfijn; ja ik ben nu ongi en we willen wachten tot de volgende keer dat ik ongi ben en dan beginnen.... Maar vindt ik ook hoor, we zullen zien van hoe of wat er gaat gebeuren en hoe het zal gaan.
@ Klevkin; mannen snappen spirituele zaken niet zo denk ik. De mijne zou het ook onzin vinden als ik het deed, maar kijkt intussen wel mee naar het zesde zintuig en is ook al eens mee geweest naar de paranormaalbeurs. Heb trouwens ook nog niks besteld hoor, zo'n heel simpel setje leek me weer niet alles, het moet wel een geode pendel met een goed boek zijn natuurlijk. Laat maar weten als je wat gevonden hebt vandaag! Hoelang houden die zere tepels trouwens aan bij jou voordat je ongi moet worden? (was jij toch hè, die het herkende?) Heb het nu al voor de vierde achtereenvolgende dag en ongi is als het goed is nog twee dagen weg. Nu ook misselijk, maar wel heel lichtjes. @ Dolfijn; fijn dat je vandaag andere sloten krijgt, geeft je toch een rustiger gevoel denk ik. @ Laurier; knap dat je een ronde wacht! mijn vriend wilde dat ook, maar dan kent ie mij nog niet, haha. Heb gewoon mijn uiterste best gedaan om hem over te halen en dus zijn we gewoon aan de klus gegaan de afgelopen weken. 8)
@Bibi; Ja we zullen zien of het vol te houden is!! Eerst kreeg mijn vriend de schrik van zijn leven toen ik na dik 2 jaar praten over baby's en het uitstellen zei: zullen we de knoop doorhakken en ervoor gaan. Toen heeft hij er een klein weekje over nagedacht, toen zei die oke we gaan er voor. (met enigsinds nog de grote vraag door zn hoofd: zal ik een goede papa zijn, haha lieffff). En nu kan hij volgens mij echt niet meer wachten.... Nou ik wou een maand wachten omdat ik dan 4 weken foliumzuur had geslikt, maarja we zullen zien hoor...... Mijn vriend begint nu zelf soms ook zomaar ineens over baby's of iets wat ermee te maken heeft, is wel erg leuk!!
goedemorgen mensen, ik vind het wel een leuk groepje hiero hiero!! vinden jullie het niet makkelijker om een lijst te maken..zodat je meteen ff van iedereen weet wanneer de eisprong en nod zal zijn? is denk ik wat overzichtelijker want ik onthou het namelijk allemaal niet meer haha!! ik heb de foliumzuur van de albert hein genomen! maar ik ken er ook die bijv die mama tabletten innemen daar zit alles in.. is je eigen keuze! hier voel ik wel af en toe steken, lijkt eigenlijk wel beetje op die steken van ongesteld moeten worden...is dit dan de eisprong of is iets heel anders haha, weet namelijk niet wat ik dan moet voelen????
@Dolfijn, tuurlijk vertel ik ze als ik ze allemaal binnen heb En bah, wat heb jij een nacht achter de rug, zeer verklaarbaar allemaal! Er is toch inbreuk gemaakt op jouw veiligheid. Ik hoop dat het snel afzakt voor je. @Smyltje, een aantal onder ons hebben laten pendelen wanneer ze zwanger zullen worden en van wat voor geslacht en idd, in de link die Dolfijn gaf kun je zien hoe dat werkt. @Ikke, dat gaat zeker lukken dat genieten van het alleen winkelen haha. Hoewel ik maar eventjes heb, want het moet voor de sport uit. @Bibi, ja denk het idd dat mannen dat niet zo hebben! Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n man hij zei letterlijk tegen mij, Je doet maar. Wat meestal betekend, ik zal je niet tegenhouden, maar leuk vind ik het niet Ehm, even diep terugdenken hoelang dat aanhield toen we voor mijn dochtertje bezig waren...........meestal tot de ongesteldheid, maar ik weet niet meer hoelang van tevoren ik dat had. We duimen gewoon rustig verder!! @Foliumzuur, ik neem die van Evisan ook, superhandig!! Kan ze hier bij de supermarkt krijgen en ze zitten per dag in de strip, zo weet je dat je ze niet vergeet. @Afwachten foliumzuur, ik ben ook pas de dag na het stoppen begonnen met foliumzuur, en met mijn dochtertje was ik er ook lang zo secuur niet mee als nu. Het is natuurlijk wat je zelf wilt maar wij wachten er niet 4 weken om Het is namelijk extra, het is niet verplicht. @iedereen!!! Niet teveel typen vandaag! ik zit bij mijn ouders en die weten van niks, dus kan niet online komen!! En vanavond gaan we naar een musical! En anders krijgen jullie weer een heel boekwerk Dus iedereen een fijne dag! Ik ben er morgen weer
@Klevkin; veel plezier bij je ouders, een fijne dag en veeeeeel plezier bij de musical (leuk leuk leuk), welke gaan jullie heen? Ga maar van het grootste boekwerk ooit uit hihihih. @foliumzuur; ik hoor overal eigenlijk: 4 weken sowieso foliumzuur slikken... Niet verplicht nee, maar het verkleint wel de kans op open ruggetje. Maar zoals ik al zei: we zullen zien Ik heb de foliumzuur van SunWell... @babykamer; (jaja) Om de stress voor mn vriend weg te nemen hebben we al besloten welke kamer de babykamer gaat worden en hoe en wat het er ongeveer uit gaat komen te zien. Hij zat er namelijk mee dat we nog niet konden beginnen met zwanger proberen te worden omdat we nog geen babykamer klaar hebben hihihihihihih
hoi allemaal, jemig wat is er een boel bij getypt sinds de laatste keer dat ik hier was! er zijn wel veel tegelijk bezig met klussen, zal mij benieuwen... ik heb nu mijn 6de dag zonder de pil en volgens mij krijg ik nu pas last, net zo beroerd vanmorgen maar nu is het gelukkig bijna over. ik zie overal berichtjes over nod maar hoe bereken je dat. ik heb geen idee nog hoelang mijn cycles is namelijk. @laurier: hahaha ja dat weten wij ook al welke kamer de babykamer word en ik weet zeker dat als het zover is mijn vriend binnen no-time aan het werk is daar
nou helaas reageert niemand op mijn voorstel haha, ik begin er al aan, zodat jullie hem kunnen afmaken oke? zou ik moet dadelijk weer gaan werken heb slaapdienst dus ben er weer morgen vroeg!! Nod: 4 mei: Sasje24 Eisprong: 20 April: Sasje24
@robijntje; dit is ook mijn 6e dag dat ik geen pil slik, maarja ik ben op dit moment ongi dus misschien is dat anders...? Ik heb namelijk helemaaaaal niet last van misselijkheid of iets anders.. Mijn vriend wil het liefst NU gelijk de babykamer klaarmaken geloof ik hihihi, en ik maar twijfelen of hij het nu echt wel wou.... @sasje; ja ik wil wel mee doen maar net als robijntje is mijn vraag: hoe werkt dat en hoe bereken je dat allemaal....? Werkse!
dames, ik weet ook nog niet precies mijn nod, maar ik ga nu maar gewoon uit van 28 dgn. de nod betekend de dag dat je weer ongesteld moet worden!! dus ff tellen..28u dgn verder vanaf de dag dat je eerste keer ongesteld word!
@sasje; zo lijkt die van mij dan juist. Ik ben lid van menstruatiekalender.net daar staat ook alles op na het invullen Ik vindt het wel raar, ondanks dat ik nog geen week gestopt ben met de pil (en dus nog eigenlijk in mijn eerdere stopweek zit) is het toch erg raar dat de pil niet meer in de badkamer ligt Elke avond kijk ik naar het bakje waar het normaal in lag en dan denk ik
Nod: 4 mei: Sasje24 15 Mei: laurier 22 April: Bibi26 Eisprong: 20 April: Sasje24 1 Mei: laurier 13 April: Bibi26 Ook ik weet het niet precies dames omdat ik in cyclus 1 zit, maar ga van bovenstaande uit. Alleen nu ik later mijn ei had kan het ook zijn dat mijn NOD later ligt. Dus test pas wat later hoor. (als ik niet ongi word )
@ laurier: dan klopt mijn 6de dag niet. ik zit dan op dag 13. ik had gerekend vanaf de dag dat ik had moeten beginnen
Nod: 4 mei: Sasje24 15 Mei: laurier 22 April: Bibi26 7 mei: robijntje1982 Eisprong: 20 April: Sasje24 1 Mei: laurier 13 April: Bibi26 23 april: robijntje1982
@Robijntje; het klopt wel denk ik. weet al wat het verschil is. Jij hebt het berekend van "anders had ik nu alweer 6 dagen de pil geslikt". ik heb het berekent van: ik heb al 6 dagen geen pil gehad, maar ik zit nu in mijn stopweek en ben nu ongi. Dus eigenlijk zou ik dan pas komende donderdag weer begonnen zijn met de pil dus het klopt wel denk het hoor....
@bibi.....oh ik zie nu nog dat jij al over 2 dgn ongesteld zou moeten worden!!! hopelijk van niet natuurlijk!!!! wanneer ga je testen??? na het weekend????
NOD: 22 april: Bibi26 04 mei: Sasje24 07 mei: robijntje1982 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 Eisprong: 13 april: Bibi26 20 april: Sasje24 23 april: robijntje1982 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 Ben uit gegaan van een cyclus van 30 dagen.. geen idee hoe dit uit gaat komen, maar we wachten het af.. zal in elk geval omstreeks die tijd zijn