stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

@biancje he jammer meid dat er niks te zien was.. dus nu maar wachten tot aug.

@naam ik vind de kletskoppen of wat was het ook alweer wel leuk!

@voetbal, tja was geweldig weer!!! nou op naar zondag!! hopelijk worden we kampioen!!!! dan wordt het helemaal een feest!

@dolfijn, mmaaaar het stopt ook werkelijk niet bij jullie he!!! veel beterschap met jullie zoon!!!

@Laurier haha geeft toch niks, dan liet ik vriendlief dat gewoon alleen doen hahaha!

@hier, hier gaat het eigenlijk wel goed, hoest alleen veel!! dadelijk naar de kaakchirug!! dat vind ik veel erger auw auw!!!

2. laurier

laurier Niet meer actief

Hey sasje, heel erg veel succes bij de kaakchirurg!!! Mooi dat het verder wel goed met je gaat!!

Ben je weer fijn aangekleed dolfijn? Hoe gaat het nu met zoonlief? Ja als je de jongste bent krijg je dat, ik ben ook de jongste maar wordt erg beschermd hoor! Mijn ouders vonden het een schok toen ik huis ging hoor hahaha, terwijl ik toen 24 was dus niet erg jong opzich...

Nouja kan hem alles ook wel alleen laten doen sasje, maar samenwerken hoort soms toch ook. En ik had ook wel zin om die gordijnen op te hangen......

Dus de nieuwe naam wordt: (rose) kletskoppen
    Ik vindt hem erg leuk!! Ben benieuwd wie het 5000e berichtje gaat plaatsen hahaha

3. laurier

laurier Niet meer actief

5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.

4. laurier

laurier Niet meer actief

Ik heb een vraag voor Mariska en Biancje... :D
    Hoe ging jullie 1e bezoek bij de vk?
    Wat gebeurde er zoal allemaal, wat werdt er gevraagd, verteld enz?
    Ik kwam dit tegen op internet, maar lees verschillende dingen. Op 1 site stond zelfs dat je na 3 maanden pas naar de vk moet, dat is toch eerder lijkt me????
    Het klinkt ook zo spannend: intake bij de vk 8)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nou haha ik zou het akelik vinden voor de weg erna toe.....wat als je een bekend iemand tegen komt???????????????????????

6. yaney

yaney Lid

Jun 29, 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @sasje: suc6 bij de kaakchirurg en hopelijk gaat er iemand met je mee..

@laurier: vervelend dat je vriendlief niet deed overleggen en jammer voor je dat het gordijn nog niet hangt maar het is idd wel beter een goede nachtrust als je er weer vroeg uit moet... en van je hond is best grappig...:D

7. laurier

laurier Niet meer actief

Ach ja je kunt niet altijd alles hebben he.....

Wat een leuke vogeltjes yaney

Denk dat ik daar niet bang voor hoef te zijn sasje whaha. Ja misschien kom ik iemand van de buurt tegen, nouja het is dan niet anders. Kan moeilijk weg gaan rennen... Maarja alle buurtjes zijn eigenlijk al goed voorzien van kids en zeggen dat hun niet meer willen dus tsja.. En fam ofzo zou ik hie rniet tegenkomen, die wonen wat verder :D

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    goede middag dames

wat een geklest toch allemaal moest weer aardig wat bijlezen
    maar is gelukt wat spannend gisteren met voetbal maar we zijn door nu alleen nog even de finale winnen dat zo mooi zijn:D was een mooie wedstrijd

@ sasje hoe ging het bij de kaakchirurg hopelijk heb je er niet veel last van:)

@ laurier wat een gedoe he dat klussen in huis gaat hier ook wel eens zo dus je bent niet de enige;)

@ biancje wat jammer dat er nog niet veel te zien was op naar augustus:)

@ dolfijn wat balen dat de jongste zoveel pijn heeft hopelijk word het snel minder sterkte ermee:(

@ yaney wat een leuke vogeltjes:)

@ hier denk dat het hier ook op naar ronde 3 gaat worden had gisteren al buikpijn en lage rugpijn en toen gisterenavond bij afvegen wat bloedverlies maar niet helder rood en nu net weer een klein beetje oud bloed dus denk dat ik ongi ga worden:( maar wacht het nog even af anders pas ik mijn banner aan vind het wel jammer maar ben ook wel weer blij want het zou betekenen dat mijn cyclus een behoorlijkstukje korter is geworden ik wacht het nog even af hou jullie op de hoogte;)

ben vast nog iemand vergeten sorry:) was ook best veel

9. laurier

laurier Niet meer actief

Ik duim ervoor dat je natuurlijk niet ongi wordt, maar een kortere cyclus zou ook mooi zijn. Zie dat jij steeds in de 40 dagen zit, pfft da's lang wachten :(

Ben blij dat t niet alleen bij mij gebeurt dat gedoe met klussen zeg! ;)
    Ik zal de hond straks eens uitlaten en daarna even aan het werk gaan.....

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    ga vandaag misschien een dagje met manlief mee hij gaat naar belgie maar ik weet het nog niet zeker dus misschien ben ik vandaag afwezig dus als ik er niet ben allemaal een hele fijne dag en misschien tot straks en anders tot morgen dikke knuffel twinklestar:)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje laurier had zeker een lange cyclus dus als ik wel ongi word is hij in ieder geval een stuk korter dus ben aan de ene kant best wel blij :) want dat wachten is ook niet alles:(:( en werkse voor straks laurier

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.

13. laurier

laurier Niet meer actief

hey dat klinkt leuk twinklestar!! Als je met hem mee gaat: veel plezier!!
    Nee weet t, dat wachten is o zo verrekte moeilijk!!
    Wij moeten weer 2 weekjes wachten, duimend op 2 streepjes en natuurlijk weer erg lettend op kwaaltjes whahaha!

Ben erg benieuwd hoe dat zit met die vk, ik weet namelijk niet van alle familieleden welke ziekte's ze hebben enz. Heb ook 1 tante die is gehandicapt, maar weet niet precies hoe of wat...
    Maarja wil t ook niet aan mn moeder ofzo vragen, dan weet ze gelijk waarom ik naar de voorkomende ziekte's in de familie vraag.......
    Kun je dat anders ook bij het volgend bezoek vertellen als je nog iets meer weet?????

Nouja ik ga maar weer eens met de hond wandelen, ik kan dat soms wel uren doen he. Maarja moet maar niet met hem, mag max een half uur per keer. Heel soms doen we wel eens een uurtje :D

Sasje, hoe doen jullie dat met jullie hond als zij alleen thuis is?
    Onze hond zit gewoon in de bench, maarja het weer wordt warmer nu... Zet soms ook wel eens de blower aan voor hem als ik weg ga en natuurlijk altijd water in de bench!

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sterkte en s6 meid!
    haha nee geen voetbal gekeken...nu weer iets bloederig slijm verlies, echt raar, maar mega veel buikkrampen ineens!
    fijne dag verder!
    s6 met gesprek op internaat en ik hoop dat je medicijnen werken!

15. yaney

yaney Lid

Jun 29, 2010
    60
    0
    0
    brabant
    bedankt allemaal op de leuke reacties van me birdy's

ze zijn me trots :D ze heten mientje (groene = vrouwtje) en nelleke (gele = manneke) we wisten niet dat nelleke een manneke was kwamen we ook later achter maar hij is de naam gewend dus ach!:p

we hebben ook al 2 keer een nestje gehad met 2 babyvogeltjes kei scheetig :)

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hey meiden..
    Sorry was gister een dagje niet online... Eerst gewerkt toen bij mijn ouders gegeten en daar ook voetbal gekeken..
    Maar vandaag is mijn dagje vrij...
    Dus ik zal ff reageren op jullie had mijn papiertje er maar weer bij gehouden hahaha..

@ Char... baaleh dat je test nega was en bedankt voor de tips hahaha.. gaat wel beter hoor.. gister had ik ook mijn folium mee naar mijn ouders maar ze hebben niks doorgehad!!
    @ikke... Baaleh meid dat je zoo moe bent iedere keer.. maar het is wel voor iets heel moois!
    @Dolfijn.. Wat jammer dat je test nega was.... en jeetje wat een gedoe gister zo te lezen.. HOe gaat het nu met de jongste?? En het is alleen maar rust houden en dan moet het vanzelf genezen?
    @Yaney.. spannend meid nog 4 pillen, weet precies hoe je je voelt.. dit is voor mij ronde 1 dus ook alles erg nieuw!
    @Sasje... Hoe gaat het nu met je?Wat rot van je voorholte ontsteking.. ging het een btje op je werk??
    Sterkt bij de kaakchirurg! En zo te horen een enorm huis hahaha.
    @Twinkelstar... wat vreemd last van je rug en buik? Toch een ongi??Leuk dat je me hebt toegevoegd :D..
    @Ilse... jij heb idd een rare cyclus.. wat baaleh voor je dat je nog niet echt duidelijkheid hebt.
    @Biancje.. wat jammer dat je het kleintje nog niet kon zien... maar nog een klein maandje en dan is er als het goed al heel wat meer te zien!
    @Laurier..hahahha dat ik het las van je hond moest ik erg lachen.. ik zie het idd ook helemaal voor me!

@hier.. af en toe nog wat last van gerommel in mijn buik...Geen steken meer!! Nu aan het toewerken voor mijn eerste echte eiersprong.. ben zo benieuwd of ik dat voel...en of ik idd een redelijkj normale cyclus heb... We zullen het zien..
    Ga nog ff verder met het huis aan kant maken...

Liefs aan iedereen..

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    @Yaney...wat een schatjes... en wat een grappige namen..!!

18. Zeepaardje

hoop voor je stampertje dat je een normale cyclus zult hebben, of nog beter je gelijk zwanger zult zijn!

19. yaney

yaney Lid

Jun 29, 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @stampertje: bedankt... en idd nog een paar en dan eindelijk ervan af :D ben benieuwd of ik me dan anders voel...
    en ik ben benieuwd of we ronde 1 meteen raak hebben maar dat zal jij precies hetzelfde hebben denk ik.. (onze droom komt ooit werkelijkheid maar wanneer das de vraag!:()

hier nog een foto van mientje (onze fotomodel;))

20. Zeepaardje

zo meiden
    ben de aankomende dagen minder op zp...
    mijn oma komt morgen logeren en dan druk pakken voor de vakantie volgende week vertrekken we...
    liefs mij
    maar ben er nog tot de 14de hoor;) dus jullie horen zekers nog van mij!

Share This Page