stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Idd Yaney.. hier hebben we precies hetzelfde hahhaa..
    Nou meid ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger zult zijn!!

@Ilse... Veel plezier met je oma... en we hopen natuurlijk voordat je op vakantie gaat nog ff wat van je te horen..
    Dikke knuff

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

doe ik zekers...probeer ook wel op zp te komen, maar wordt moeilijk me me oma erbij, maar kom zeker hier nog ff langs spieken hoor, ben veel te nieuwsgierig...en oh ik ga jullie zo missen op vakantie!

3. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @ilse: maak je niet druk, geniet van je vakantie en klus ze ;)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    auw auw auw heb nu toch wel een flink wat last zag!!! ben bijna flauwgevallen daar!!! dus ging niet helemaal soepel!! ik ging ook alleen voor mijn linker onderkies...en nu hebben ze mijn rchter boven en onderkies gedaan pff.....heb nu 2 uur gekoeld....zou dat genoeg zijn????? en voel echt alleen de onderkant wat zon pijn doet zeg pff.....dadelijk als verdoving is uitgewerkt maar 2 paracthemol in innemen!! boven blijft het ook een beetje bloeden..maar dit zal wel niet zo erg zijn toch????

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sasje wat baaleh zeg dat je zo'n last hebt!!! bij mij bleef t ook even bloeden komt omdat het toch een wondje is! Doe rustig aan en veel sterkte hele dikke knuffel

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; oeh klinkt ook heel pijnlijk! Neem maar wat in vóór de verdoving is uitgewerkt, dan onderdruk je de pijn misschien een beetje! Sterkte meis!

@ Ilse; gewoon zorgen dat je zwanger terug komt van vakantie! :p

@ dolfijn; hoe gaat het met de jongste? Hoop dat ie niet zoveel pijn meer heeft en dan jullie gewoon weer in je eigen bed kunnen slapen vannacht!

Hier net bij beste vriendin geweest en nu zo boodschappen doen :( helemaal geen zin in! Maarja het moet he...

7. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @sasje: je moet zolang mogelijk koelen das het beste des te minder kans op een dik gezicht;) heb het namelijk ook gehad..
    hopelijk gaat het snel beter met je sterkte

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje het blijft altijd even na bloeden dit kan wel even duren maar kan geen kwaad bij mij heeft het zelfs twee dagen na gebloed
    ik zou alleen al paracetamol pakken voor de vedoving is uitgewerkt dat heeft de kaakchirurg mij ook aan geraden dus misschien een tip:(

@ ilse veel plezier met je oma en natuurlijk ook met het pakken et begint nou op te schieten;)

@ laurier ben toch maar niet meegegaan heb echt last van mijn buik:(

@ stampertje weet het ook niet heb er echt last:( maar lijkt wel erg op ongi pijn dus dat zal het wel zijn ik wacht het af

@ dolfijn hoe gaat het nu met de pijn van de jongste ik hoop dat de pijn een beetje gezakt is;)

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke gaat het een beetje las dat je erg moe bent maar gelukkig is het wel voor iets erg moois

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zat net het weerbericht te kijken en het word weer tropisch warm:$ dat hoeft voor mij niet meer

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo mijn zelf gemaakte appel/kaneel cake staat in de oven... Vindt het steeds leuker om te bakken :D...

Ff een vraag: ik heb (als mijn cyclus redelijk normaal is) over 6 dg mijn eiersprong... vanaf wanneer ben je dan al vruchtbaar... Ik weet dat de drie dagen ervoor echt goed moet klussen... maar heeft het nu ook al zin?? (klussen heeft natuurlijk altijd zin maar ik bedoel voor een kleintje?)...
    Of kan je nu nog niet vruchtbaar zijn??

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    5 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juli: Twinklestar
    (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    3 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje
    04 juli: Twinklestar
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @stampertje, ik zou nu alvast beginnen met klussen...wel liefste om de dag he.... dan zit je altijd goed!!! en het is is niet een eiersprong maar een eisprong lol :)

@iedereen thanks meiden!! ja achteraf gezien had ik beter voordat ik vanmiddag ging iets in kunnen nemen, want ik kon toch niks drinken...alles was verdoofd aan mijn rechterkant haha!! dus heb net 1,5 paracethemol ingenomen in 5 kleine stukjes!! en heb 2 mensen gevraagd om me reiki te geven!!! nu gaat de pijn!! hopelijk blijft deze zo..ik voel mijn tong in ieder geval weer en mijn mond haha!! dus verdoving is bijna uitgewerkt denk ik....

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @sasje.. hahaha dat bedoel ik.. :D...
    We doen het al om de dag hoor.. maar ik blijf dan ook ff liggen (anders rende ik altijd gelijk naar de wc) zodat het misschien blijft plakken :p.. haahha..
    Was ff benieuwd..

Ja rot he die verdoving... hoop dat de paracetamol een btje werkt bij je...
    Sterkte meid...

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje vervelend gevoel he ik hoop dat het houdbaar blijft met pijnstilling kom je een eind

@ stampertje klinkt lekker die cake ik hou ook wel van bakken heb er alleen de laatste tijd niet zoveel behoefte aan:( komt door de hormonen denk ik (hihihi):)

@ hier ben echt aan ronde drie begonnen maar zoals ik al aangaf vind het wel jammer maar mijn cyclus is wel een heel stuk korter geworden dus ben daar wel blij om ga zo mijn banner even aanpassen heb ik trouwens mijn ei gehad de dag dat ik naar de kaakchirurg moest ik zei al tegen mijn man mijn ei is erg van schrik van gesprongen(hihihi):D

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    hahahah Twinkelstar.. kan begrijpen dat het aan de ene kant heel erg baaleh is en aan de ander kant is het ook wel fijn dat je cyclus korter is... !!
    Veel succes in deze ronde danmaar meid..
    xx

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland

05 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    27 juli: Twinklestar

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje stampertje we gaan ervoor in ronde drie er zijn al twee meiden waar het raak was in ronde drie dus wie weet drie maal is scheepsrecht(hahaha);)

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ga even mijn banner aanpassen

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882