@ laurier wat lief van je vriend omdat te zeggen wat zal jij je goed gevoeld hebben toen hij dat zei geniet even van dat moment
05 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 29 juni: Smyltje 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 27 juli: Twinklestar Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.
@Laurier.. dat is echt super lief..!!! Ik heb heerlijk gesport... voelt altijd zo voldaan .. Mijn mannetje is ook pas tegen half11/ 11 uur thuis.. maar dat is eigenlijk altijd, 5 dg in de week.. dus ik ben gewend alleen thuis te zijn.. Ik ga weer snel naar beneden.. xx
Qua hormonen heb ik volgens mij niet zo'n last van het ontpillen maar nu heb ik toch weer last van mijn buik.... Btje kramp gevoel.. echt vreemd!!! Kunnen jullie je ei echt goed voelen?? En wat moet ik dan voelen of weet je dat wel wanneer het zover is??
@ sasje. mijn laatste ongi was in februari hahah. dit is de 2e maand zonder anticonceptie. maar weet nu wel 'zeker' dat ik mn ei heb gehad. ik dacht ei op de 29e en FF zet m op de 30e. je 'hoort' toch 2 weken na je ei ongi te worden? dan zit mn NOD dus inderdaad op 13 juli(14 juli) als wat er in mn banner staat. best knap geschat gezien ik al 4 maanden geen ongi heb gehad @ laurier. wat een lief vriendje! @ allemaal. ik heb trouwens zaterdagavond een stapavondje gepland staan. maar nu zit ik in dubio!! straks ben ik wel zwanger en heb ik gedronken, óf ik drink niet 'voorhetgevaldat' en dan blijk ik niet zwanger te zijn.. nu is het niet zo dat ik anders veel drink (bijna nooit) maar zo nu en dan met een feestje vind ik een drankje wel lekker. zou het zaterdag te vroeg zijn om te testen? (2 dagen voor NOD) wat vinden jullie? ik vermaak me ook prima zonder drank, maar een keertje gek doen... ook leuk!!
@ stampertje. ik heb niks gevoeld. of wel, ik heb geen idee!! haha. weet niet hoe het voelt. mijn buik rommelt bijna altijd (gevoelige darmen) dus voelde niks. maar kon aan temp en slijm zien dat ik wel mn ei heb gehad.
@smyltje... ik heb samen met mijn man besloten om niet te drinken tussen mijn nod en mijn volgende nod... ik ben toch al geen drinken... net als jij af en toe op een feessie vind ik gezellig... dus nu maar besloten om het helemala niet te doen... Mocht ik Ongi worden kan ik dus wel wat drinken...! Als ik jouw was zou ik het niet doen omdat de kans aanwezig is dat je zwanger bent!! Maar snap wel je dubio..
Ik drink zelf tussen me ei en nod niet... ach ieder zijn eigen beslissing ah lief!!!!!!!!!!! geniet samen van jullie avondje meid! sportse! ah meid balen!!!!! Wel fijn dat je cyclus korter is ja... s6 deze ronde meid. knuf! Heb er ook echt zin in! Ik weet niet hoe het komt, maar heb er zelf heel weinig vertrouwen in... pff net gesprek met me ma...ik zeg moet ff aleve feminax (ofzo voor mesntruatiepijn) halen voor de vakantie... zegt ze die heb je dan niet nodig, ik zo echt wel... ze werd gewoon beetje boos,dat ik zo negatief klonk... tja sorry slecht voorgevoel... Ja dank je...duurt nog wel een week, maar ja morgen komt me oma dan logeren en dan heb ik weinig prive tijd... Dan moet er nog een hoop gepakt worden voor de vakantie, moet nog inkopen doen en de boel moet ff goed schoongemaakt worden... dus drukke tijd tegemoed, waardoor ik als ik ff op zp kan dan niet op iedereen kan reageren en dat vind ik dan beetje lullig... snappie? Liefs
05 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar) 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug:Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 29 juni: Smyltje 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 27 juli: Twinklestar Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.