stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ja doe me best haha
    werkse meid!

2. laurier

laurier Niet meer actief

Hahahaha goeie Ilse, erover praten....
    Dat hebben we al gedaan, van daaruit hebben we die tij dafgesproken dus...
    Denk dat ik t wel kan vergeten :(
    Maarja baal er wel weer van.............
    Nouja verstand maar weer ergens ander op zetten, wil hem ook niet steeds achter zn kont aan zitten.
    Enne dat ie met de auto bezig is heb ik helemaal geen problemen mee hoor, maar als ie t maar ff zegt. Niet zeggen: ik help je wel in de tuin eerst ff mn schoenen pakken. En dan vervolgens niet weer komen en met de auto bezig gaan dat snap ik weer niet he...

Dat heb ik ook altijd ilse, ben altijd heeeeel erg blij dat we ein-de-lijk weg naar vakantie gaan, weken naar uitgekeken. En de ena laatste dag op vakantie heb ik altijd zoiets van: nou ik wil nu dan ook wel weg... Aangezien je dan vaak alwel wat spulletjes inpakt enzo. Maar geniet ervan joh!!!!

3. Zeepaardje

Mischien niet leuk, maar hopelijk werkt het wel...
    gewoon op de afgesproken tijd naar bed gaan...?
    Misschien dat hij jou paar dagen achter elkaar slapend aantreft hij wel met jou mee gaat, of sneller na jou komt...
    Ben trouwens ook van mening dat als je iets zegt je het ook moet doen... en niet dan iets anders...
    had laats ook ff discussie met manlief...we zaten bij de buren hij ging thuis ff wat doen, zeg ik neem sem mee, ik dus oke is goed...
    kom ik later buiten bij de buurbrouw zie ik sem daar spelen...
    ik naar manlief je zou hem toch meenemen? ja maar hij wou niet, ik zo nou prima dan maar meld het dan weer ff...
    dan weet ik het...mannen!

4. Zeepaardje

Ik heb het altijd 2dg voordat we gaan, dan wil ik de dag voor we zouden gaan eigenlijk wel weg... dan ben ik er klaar mee haha
    Ga er zeker van genieten, maar ga jullie zo erg missen:(

heb namelijk met manlief afgesproken dat we dus geen gebruikmaken van internet endergelijke...
    en dat ik ook maar 1 test mee neem...3 augustus dan nod en als ik dan niet ongi ben test ik echt de 10de pas!!! Dit hebben we duidelijk afgesproken, nu maar hopen dat we ons eraan houden...
    wil dus niet te vroeg testen, mocht het nodig zijn...
    ach we zullen het zien..

5. laurier

laurier Niet meer actief

Nou ilse dat heb ik al eerder geprobeert, maar dan komt vriendlief doodleuk rond half 1 op bed en zegt weltrusten en gaat slapen hoor......
    En dan gaat dat weken zo door....!!
    Dus dat vindt ik ook geen oplossing, ik heb ook wel behoeftes hoor ;) :D
    En als hij steeds midden in de nacht op bed gaat lukt dat niet..
    Maar goed, vanavond ga ik echt rond die tijd op bed, moet er om half 5 weer uit voor werk...... Dus ben benieuwd wat hij dan doet.

O ja weet je wat hij gister rond 11 uur ook zei: ja ik kan toch klok kijken.... whahaha. Ik zei: waarom gaan we elke keer veels te laat op bed dan als jij dat kunt? ;)

Pffft da's ook echt weer zoiets stoms, prima weet je dat jullie zoon dan niet mee naar binnen wil maar laat het hem ff zeggen dan. Logica van mannen snap ik vaak niet hoor.......... :(

6. Zeepaardje

oh laurier. ik zou me echt kapot ergeren...!
    Pff tja niet leuk zo dan nee...
    (zet vanavond voordat je naar bed gaat stiekum de tv op slaapstand, dat hij dan na een half uur uit gaat ofzo met een kinderslot, dan jij alleen de code weet:p )
    Nee dat is ook de oplossing niet, heb het zelf eens gedaan... hihi en daarna fikse ruzie, maar had wel geholpen haha
    S6 meid en hoop voor je dat hij met je meegaat vanavond bed in!

7. Zeepaardje

echte mannen logica he...?

8. laurier

laurier Niet meer actief

Whahahaha da's een hele goeie, denk niet dat mijn vriend dat warm of koud van wordt. Dan gaat ie gewoon naar bed.... hahahaha

Ik erger me er ook kapot aan ilse, maar wat moet ik dan.
    Ik hoef toch niet een wekker voor hem te gaan zetten ofzo :S
    Hij is 25 jaar, hij heeft een afspraak gemaakt dan moet ie zich daar ook aan houden....

Ik ben idd benieuwd wat ie vanavond gaat doen, denk dat hij echt niet rond 10 uur met me naar boven gaat hoor.....!!
    Wordt weer een teleurstelling voor mezelf als ik me daarop ga verheugen dus doe dat maar niet...

9. Zeepaardje

ben het met je eens meid, maar ja blijven mannen!

S6

sorry net ff sem zijn kleren uitgedaan luier uit en badje opgezet water ingedaan...
    heerlijk
    komt net me moeder even met broodje van bakker bart

tot snel weer
    kus

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff meiden wat een problemen met jullie mannetje haha!! ik ga altijd eerder naar bed, kijk dan boven tv! dus wel meestal nog wakker als hij komt,en als hij wilt klussen komt hij altijd snel genoeg achter me aan naar boven haha!!

11. Zeepaardje

wij keken eerst ook altijd boven nog tv, maar nu sem er is eigenlijk niet meer haha
    nou ga nu stoppen hah

12. laurier

laurier Niet meer actief

Ja dat is een mooie sasje, als hij wil klussen komt hij achter je aan. Dus jij wacht altijd maar gewoon af??? Nou ik kan dat niet hoor, ik neem ook wel eens het initiatief...

Nouja bedtijd is altijd al een issue bij ons geweest, vriendlief ging eerst altijd om half 2 op bed, bij zn ouders thuis.
    Dat heb ik terug kunnen dringen gelukkig, maar nu gaat t weer wat uit de hand lopen.....
    Dat heeft hij een keer in de zoveel tijd, dan loopt t steeds meer en meer uit.
    Terwijl nu snap ik t niet, nu heeft ie minder taken in huis en meer tijd over dus, eigenlijk heeft ie 's avonds gewoon geen taken zeg maar.
    Maar nu heeft ie ook nog tijd te kort, ik snap t niet meer hoor..........
    Denk dat ik hem misschien maar ff 2 weken gaar laat koken, toch wachten tot mn NOD :D whahaha. Ik heb ook geen zin om hem te gaan behandelen als een klein kind, ondanks dat het een man is ja ilse...

13. Zeepaardje

hoe ben ff heel blij sorry moet het ff kwijt!!!
    (wil er niemand mee kwetsen hoor)
    Sem loopt in zijn blootje buiten en speelt in het badje...
    hij is niet zindelijk, wel ben ik heb van alles uitgelegd en staat het potje buiten...
    Nu loopt hij ineens het badje uit, gaat om het potje zitten...staat op en lacht ja hoor plasje gedaan!
    Zo trots!

14. laurier

laurier Niet meer actief

Woowww super ilse :D :D
    Gefeliciteerd!!
    Dat is zeker iets om trots op te zijn woehoeeee!

15. Zeepaardje

Inmiddels alweer 3plasen op het potje verder, haha
    zo leuk, dank je wel laurier!
    Hoop zo dat hij ermee doorgaat en het geen eendagsvlieg is haha
    liefs

16. laurier

laurier Niet meer actief

Hahaha dat hoop ik ook voor jullie!!
    Heel erg veel plezier met je oma!

Iedereen een fijne middag, ik moet nu naar mn werk gaan....
    Tot vanavond!
    liefs

17. Zeepaardje

werkse en tot snel weer laurier!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat goed ilse!!! Probeer hem dan ook op de grote wc te laten plassen, want als je een keer op visite gaat kun je niet elke keer het potje meenemen.
    Aaliyah plast al wel op de grote wc, maar poepen ho maar. Terwijl ze daar mee begonnen is. Raar hé?!? Alleen heeft ze nu in de gaten dat je bij sommige winkels ook naar de wc kan en daar probeert ze soms wel eens een spelletje van te maken.
    @Laurier: Kunnen we niet ruilen van man??? De mijne komt 's avonds thuis en ploft neer op de bank. En doet dan echt niks meer. Het huishouden helpt ie wel hoor. Maar klusjes ofzo? De deurklink van de voordeur zit al weken los, de auto zit vol met vliegen, het traphekje moet gerepareert worden, de tuin betegeld, de ramen voor geverfd enz enz enz. En ik kan nog wel 1000 dingen noemen die gedaan moeten worden. Dus behalve dat ik part-time werk (3 dagen) doe ik ook het grootste gedeelte van het huishouden (wat logisch is) en de meeste klusjes.
    Ga nu dus maar de auto wassen, voordat de vliegen er helemaal vast op zitten!
    Gisteren over de ketelbrug (ijsselmeer) gereden (je kent het wel hé Dolfijn) Alleen maar vliegen. De ramen zagen eruit. je kon er amper wat doorheen zien. En vandaag met het warme weer zitten die beesten muurvast! Maar om nou om zes uur 's ochtends de wekker te zetten om de auto te wassen....

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    we zijn zeker hard op weg naar de 5000 het begint op te schieten
    er is weer aardig wat afgekletst dus ben het alweer kwijt

@ sasje wat fijn dat je er weinig last van hebt;)

@ ilse wat heerlijk vier weken gaan jullie met de auto op vakantie want weet het niet meer en wat goed van hem om op het potje te plassen hoop voor je dat hij het nu volhoud:)

@ dolfijn wat heb jij het er maar druk mee zeg maar wel aan de klus geweest dat komt goed uit want je ei komt steeds dichterbij :D

@ laurier werkse meid :)

hier echt mega buikpijn en lage rugpijn en het is echt mijn ongi want het is behoorlijk heftig deze keer maar ben wel blij dat mijn cyclus een stuk korter is geworden dus op naar ronde drie:) ga zo even gauw naar de winkel ben wat vergeten

20. Zeepaardje

heej ja ben zo trots haha echt goed
    neem anders aleve femenax ofzo voor menstruatiepijn helpt bij mij altijd heel goed, beter dan paracatamol...
    gaan lekker met auto en caravan! 4wk ja haha
    hmm ja ga ik zeker doen, wil nog even naar de kv ofzo want daar moet je van die beschermpapieren hebben om op een wx bril te leggen, lijkt me dan wel handig voor vakantie..
    wc plast hij ook op, maar hij kan er niet zelf opkomen, wij hebben een hoge... en als ik hem er op zet moet ik hem vasthouden... maar gaan we oefenen!
    Misschien anders een krukje ofzo ervoor zetten..ik weet het nog niet haha
    wat goed dat je dochter op de wc zit... die van mij heeft tot nu toe dan anders altijd nee gezegd!!!
    s6 met de auto wassen...

Deel Deze Pagina