stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @laurier, nee ik zeg ook wel vaker van kom mee naar boven haha...maar dan komt hij meestal ook wel snel genoeg..maar het gebeurt ook al vaak als hij terug komt an werk, gewoon benenden of onder de douche..alleen als ik mijn ei heb..dan wil ik perse in bed haha!

@ilse wat leuk en wat goed!!! nou nu hopen dat die zo blijft doorgaan!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje; tot nu toe gaat het nog steeds goed haha
    maar de dag is nog niet voorbij, heel benieuwd of hij het morgen ook gaat doen haha

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ligt iedereen te zonnen?? of wat is het rustig hier??

@mariska hoe gaat het met jou??

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ ilse: wat goed!!

@ char. je moet je gegevens nog ff aanpassen in onze lijst :)

hier nog steeds veel honger, zere borsten, af en toe wat krampjes en erg moe... mn temp is nog hoog, dusss wie weet! ik ga zaterdag gewoon niet drinken. ga pas testen ná de 14e als mn ongi er niet is.

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    het blijft spannend voor je smyltje

@ ilse bedankt voor de tip

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallootjes..

@Ilse... wat super dat je zoontje op het potje heeft geplast....!! Idd hopen dat hij het vol houdt... Je hebt ook wc verkleiners he... dan is de rand niet zo groot...
    Lekker aan het aftellen voor je vakantie!!!

@Sasje... beter dat je niet zo'n pijn meer hebt!

@Laurier.. mannen... hihihihi... die van mij komt altijd laat thuis dus gaat dan nog ff wat drinken nog ff computeren en komt dan pas te bed.. dus nu blijf ik iedere keer maar op om te klussen want 's ochtends ligt hij nog te slapen... Maar is ook niet ideaal voor mijn nachtrust :s..

Sorry meiden weet het verder even niet meer..

@hier... mijn buik voelt echt zoo gek... Veel gerommel en dan weer lichtelijk misselijk en dan trekt dat weer weg.. wel trek in eten, niet trek in eten.. steekje in mijn zij... Ook vermoeide benenen..!! Erg vreemd.. ga er nog steeds maar vanuit dat het met ontpillen te maken heeft, ofzo!!!

Ga ff eten..
    Liefs

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @stampertje ja die klachten ken ik wel....... had ik ook met ontpillen!

@hier ik denk toch eht dat ik gewoon ongi ga worden, heb af en toe van die steken...maar mijn temp blijft eigenlijk wel hoog..maar voglens ff is de kans niet erg hoog..dus ga er ook maar vanuit dat het niet zo is...

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Baaleh sasje van je ongi klachten... Ik blijf toch voor je hopen dat ie uitblijft.. en je straks positief test!!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampetje ik had die klachten ook bij mj kwam het ook van het ontpillen

@ sasje hoop dat je ongi wegblijft zal voor je duimen

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD

05 juli: Char (wachten op cycus, 2e kindje, 27 jaar)
    11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    27 juli: Twinklestar

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff net weer eens gesport. PIJN!!! aan mn borsten hahaha. kon bepaalde bewegingen gewoon niet meedoen AUWAUWAUW

@ sasje. wanneer ga jij testen? ik denk ik de 15e als ik niet ongi ben geworden.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier lekker even in de douch geweest ga zo even de planten te drinken geven die hebben dorst (hihihi):) dan nog even lekker tv kijken en op manief wachten ga ervan door tot morgen allemaal
    een hele fijne avond gewenst en slaaplekker voor straks

xx twinklestar:)

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    NOD

11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 juli: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    17 Juli: Bibi 26 (ronde 4, 1e kindje)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)

Eisprong:

27 juni: Sasje24
    29 juni: Smyltje
    05 juli: Laurier
    11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    27 juli: Twinklestar

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk.

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb 'm maar eens aangepast. Vergat het steeds te doen.
    De auto is gewassen en de was ligt in de kasten. Vanmiddag maar lekker gezwommen met Aaliyah. Nu lekker op de bank. Pfff wat was het warm vandaag.

15. laurier

laurier Niet meer actief

@char; hahahaha als we nou voor de helft ruilen, mijn vriend de helft van jou man en andersom ;) Wil natuurlijk niet dat hij helemaal niks meer doet ;)

Nee ik heb vriendlief even rustig uitgelegd vanavond van hoe en of wat, hij was blij dat ik het uit had gelegd en alles zo bedoelde en hij vondt dat ik gelijk had! Nu hopen dat t een poos zo blijft hahaha :D

@twinklestar; balen joh dat je daar zoon last van hebt!! Maarre ronde 3....? Sorry het zal aan mij liggen maar ik snap t niet, je hebt nu een cyclus van 42, 44 en 34 dagen gehad. Dan zou dit toch ronde 4 zijn of ben ik nou raar bezig??? Ik wil niet lullig doen ofzo hoor echt niet meid!!!!

@ilse; mooi dat hij het zo goed doet op het potje!! Idd misschien een opstapje voor de wc, en een wc-bril verkleiner msischien ;)

@sasje; ja onder de wc kan je moeilijk je bekken gaan kantelen of een kussen eronder leggen whahaha ;) Nou FF kan wel meer zeggen, ik heb volgens menstruatie.net ook al 2 maanden 36% kans nou dat snap ik ook niet hoor.... Tenminste, zoiets heb ik hoor, niet om gemeen te doen ;)

@smyltje; wow dat klinkt super spannend bij jou!! Hoop dat je temp hoog blijft en je straks een posi test in handen hebt!! Auuww bah, rustig aan doen met de boobs!!! whahaha :D

@stampertje; het kan ook best zijn dat je je zo voelt van je eisprong hoor, sommige mensen hebben dat... Maar kan ook ontpillen zijn ja... Sorry kan het je helaas niet zeggen, hoop dat t snel wat betert!!

@hier; lekker in de tuin geweest met vriendlief, de samenwerking ging toppie joh :D hahaha wat een verschil of niet soms ;) Hij is nu met de hond uit, ik typ ff snel hier. Ik doe de kattenbak voor hem en dan kan hij zo zn brood smeren en lekker op bed ;) :D He wat is dat toch fijn!!!

Ik was er vanmiddag trouwens niet omdat ik moest werken, weet niet meer wie vroeg waar iedereen was sorry..

Morgenvroeg erg vroeg er weer uit en weer werken, morgen middag vrij en morgen avond op verjaardag.... Dus ik zit alweer vol genoeg :D

Een fijne avond en slaap lekker allemaal!!
    liefs!

16. laurier

laurier Niet meer actief

Oeiiii wat een lang verhaal weer, het begint steeds meer op onze lieve Klevkin te lijken hihihi ;)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga pas op zijn vroegs denk ik volgende week woensdag testen want ff wordt ik dan pas ongi...dus we zullen zien!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hallootjes dames.. was een leeswerk weer :D haha wel gezellig maar heb bijna niets onthouden :( maar zal toch proberen op wat dingen te reageren ;)
    @Char; ken het inderdaad wel de ketelmeer brug.. altijd erg gezellig met al die vliegjes.. haha onze auto zit er ook al onder..Dus moet ook weer nodig een poestbeurt hebben..
    @Ilse; super van zoontje dat hij het zo goed heeft gedaan vandaag met het potje :) Kan me goed voorstellen dat je erg trot bent!
    @Laurier; hoop dat vrienlief het daadwerkelijk begrepen heeft en straks lekker tegelijk met jou in bed ligt.. Succes!
    @Smyltje; balen dat je boobs zo'n pijn doen.. Hoop echt dat het een goed teken mag zijn en dat je een mooie cyclus hebt (het liefst met meteen een mooie test ;) Duim voor je!)
    @Sasje; Duim toch gewoon voor een positieve test voor je hoor.. Computer kan berekenen wat ie wil, maar uiteindelijk moet je lichaam het gaan doen.. Dus niet te vroeg opgeven hoor..
    @Stampertje; klinkt als ontpillen :( Balen dat je zoveel last hebt.. hoop dat je je snel weer beter voelt..
    @Iedereen die ik toch nog ben vergeten.. Sorry.. Weet echt niets meer :)

@Hier; weer zo'n heerlijke drukke dag gehad:
    Vanmorgen gewerkt.. daarna thuis nog even bezig geweest met poetsen en de was.. Nieuwe fiets voor manlief opgehaald.. Eten gemaakt en vroeg gegeten.. en weer naar Zwolle met zoonlief.. Nu net thuis en het is een bende :( maar goed, opruimen doen we morgen wel weer.. wou nu eerst eens even lezen wat jullie allemaal hadden vandaag..
    Hahah kan me goed voorstellen dat degenen die op vakantie gaan ZP best gaan missen.. Kan ook geen dag zonder.. hoe bedoel je verslaafd!
    Behoorlijk wat last van me rug :( Beetje te veel gedaan met dat gammele lijf van me.. Dus ben verplicht om toch wat rustiger aan te gaan doen want anders lig ik straks de zomer plat..
    Morgen nog wel wat dingen te doen: Boodschappen voor manliefs verjaardag, was draaien, ophangen en vouwen.. eten maken en diploma uitreiking van stiefdochter.. hahah wat bedoel je met rust?? :p
    Gelukkig heeft de jongste een redelijke dag gehad al was het net wel even helemaal op en kreeg hij weer veel pijn. Dus snel naar boven (voordat ie weer mijn bed inpikt) en hopen dat ie snel lekker slaapt..
    Vandaag volgens mij mijn ei.. veel meer slijm verlies en wat drukkend gevoel op onderbuik.. Dus misschien nog even klussen??
    In elk geval nu even rustig zitten.........
    Fijne avond!

oh ja, over bedtijd.. manlief en ik gaan meestal rond half elf, elf uur naar bed,. dan nog wel even tv kijken, lezen of klussen en dan lekker slapen.. Gemiddeld gaat om 6.15u hier de wekker 's morgens..

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier heb eerst een cyclus afgewacht en die was 42 dus voor mij is het ronde drie en nee je bent niet raar bezig en vind het ook niet lullig bedoelt vragen staat vrij;)

dacht ga nog even hier spieken dus hier ben ik

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dat zijn best lange dagen dolfijn je hebt het er maar druk mee

Deel Deze Pagina