stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha dolfijn, wij zitten precies anders om, als jij je eisprong hebt, dan ben ik ongesteld..!! wel makkelijk onthouden dus!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kunnen we elkaar gemakkelijk in de gaten houden! Hoop dat je snel posi test meis! Heel veel geluk..... xx

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

22 april: Bibi26

04 mei: Sasje24 + Ikke85
    07 mei: robijntje1982
    15 mei: laurier
    17 mei: Dolfijn1982

Eisprong:

13 april: Bibi26
    20 april: Sasje24 + Ikke85
    23 april: robijntje1982
    01 mei: laurier
    03 mei: Dolfijn 1982

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; helemaal gelijk met Sasje! en dus andersom op mij.. hhihi das makkelijk bijhouden:p

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Tjonge jonge dames, ik heb vanmorgen gekeken en nu moet ik alweer bijna 4 pagina's bijlezen!!! :D

Ik vind het ook wel een heel gezellig clubje zo :)

@Sasje; Ik had gister ook steeds steken, in de buurt van m'n lies. Vandaag ook nog iets maar niet zoals gister denk bijna wel dat het bij de eisprong hoort!

Ik weet niet of het nog van het ontpillen is, maar nadat ik gister al mijn avond eten er weer had uitgegooid ging het weer goed. Nu was ik vanmorgen weer zooo misselijk :$ geen idee waar het vandaan komt, voel me verder ook normaal.... Kent iemand dit van ontpillen na 2 weken?????

@Bibi; Ik ga het echt heel knap van je vinden als je zo lang kan wachten met testen! Vooral nu je steeds wat meer klachten krijgt.... Denk dat ik als ik jou was zoiezo de 23ste een test zou doen als ik nog niet ongi zou zijn. Ben dan ook wel heel ongeduldig :)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja stom he?! Terwijl Sasje 1 dag eerder is gestopt met de pil! Wel een handig idee zo'n lijstje! Misschien nog erachter zetten hoeveelste ronde? Alhoewel dit voor ons allemaal de 1e is... hmm misschien na ronde 1... haha

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ ikke; heb vanochtend mijn vriend een sms gestuurd omdat ik behoorlijk misselijk was en gevraagd wanneer we gaan testen. Hij wil wachten tot volgende week. En dat is ook beter omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is en dus niet precies mijn NOD weet. We hebben afgesproken samen te testen, dat wil mijn vriend graag. Dus hij houdt me wel in toom de komende week denk ik. :D (of ik word gewoon ongi, dan zijn we al klaar ;) )

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Bibi; Groot gelijk dat je nog even wacht. Ennuh volgende week is ook al snel dus heel erg lang hoef je niet meer te wachten :).
    Wij willen ook graag samen testen, tis tenslotte ook voor ons allebei :).
    Denk alleen dat jouw vriend iets geduldiger is dan die van mij :) die is er nu al van overtuigd dat ik al zwanger ben...... hahaha het liefst zou die willen dat ik gister al een test had gedaan! Zo kun je wel zien dat mannen zich niet zo bezig houden met onze cyclus he? Of doet die van jou/jullie dat wel?

9. laurier

laurier Niet meer actief

@Bibi; wachten is moeilijk, snap ook heel goed dat jullie de test samen willen doen. Dat lijkt mij ook wel zo leuk.....

@Ikke; mijn vriend houdt zich daar totaal niet mee bezig nee hahaha. Maar met het oog op een test doen en alles wil hij er ook wel heel erg graag bij zijn.

@allemaal; een hele fijne avond en ik lees alle berichten morgen wel weer, mijn ouders zijn vandaag 31 jaar getrouwd en zodra mijn vriend thuis is gaan we daar heen feestje vieren :) haha.

Voor de mensen die gaan klussen: veel plezier :p

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ ikke; had het er net nog met 'm over en mijn vriend heeft zoiets van de kans is wel erg klein dat het nu al zo is dus als ik dan van de week ongi wordt zou het hem niet heel erg tegenvallen. Hij is lekker nuchter, op zich goed voor mij. ;) Hij wil het ook heel graag hoor, maar hij is meer zo van eerst zien dan geloven zeg maar.

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijne avond dan Laurier! Gefeliciteerd met je ouders!

@Bibi; Wachten is het lastigste:( Maar denk idd dat het slim is komende wk pas te testen.. gewoon om te weten dat de test die je doet ook echt kan testen.. maar lastig is het zeker!!

Mijn man wil ook gewoon samen de test doen, maar als het zover is.. dan zullen we zien of ik geduld heb.. hihihi

12. love1985

love1985 Lid

19 apr 2010
    24
    0
    0
    overijsel
    Hallo,

Ook ik ben pas gestopt met de pil (8 maart laatste gehad)
    Ben nu op dag 37, en nog steeds niet ongi.
    Ik ben wel regelmatig misselijk , en beetje duizelig. Ook heb ik elke keer buikpijn, het gevoel wat ik anders heb als ik ongesteld ben. Mijn borsten zijn ook wat groter. Soms denk je dan toch stiekem, zal ik dan toch zwanger zijn? Maar zal vast door het ontpillen zijn.
    Heb zondag een test gedaan(op dag 35) , samen met mijn vriend, wat was dat spannend zeg! Maar deze was negatief..
    Ben erg benieuwd wanneer dan mijn ongi komt..

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Lastig hè love1985. Ik zit net als jij in ronde 1, alleen een weekje korter. Heb ook allerlei zwangerschapsverschijnselen, maar of het zo is?? :( Las vandaag ergens dat zoiets als ontpillen eigenlijk niet bestaat. Het kan even duren voordat je cyclus op gang komt, maar vooral als je een lichte pil hebt gebruikt is ontpillen niet aan de orde. Weet niet of dit zo is, maar ik vond het wel fijn om te lezen want dan zouden mijn klachten dus niks met ontpillen te maken hebben. ;) Ik wacht nog even met testen. Jij heel veel succes verder, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

14. love1985

love1985 Lid

19 apr 2010
    24
    0
    0
    overijsel
    Ik had microgynon 30, volgens mij een vrij lichte pil. Hopelijk heb je gelijk. Jij bent dus ook al zo misselijk, erg he, werd er gisternacht zelfs wakker van, en moest nu ook echt overgeven. Snap er niets van. Ook erg lastig omdat je nu natuurlijk nog niet weet hoe je cyclus is.. Weet niet zo goed of ik nog maar eens moet testen of afwachten..

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik snap er echt helemaal niks meer van, HOE kan ik nou steeds zo misselijk zijn :(. Gisteravond, vanmorgen en nu net na het eten ook weer! Als dit nog ontpillen is dan mag het van mij wel heel gauw ophouden nu pff....

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Owja Love1985; Welkom :)

17. love1985

love1985 Lid

19 apr 2010
    24
    0
    0
    overijsel
    Bedankt ikke85! Ben het helemaal met je eens!! Kunnen alleen maar hopen dat de klachten niet van het ontpillen komen maar van wat anders...

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja alleen kan dat bij mij bijna niet, zit nu pas op dag 15......

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom love1985!
    Wat een dames met symptonen hier al;) Ik heb 'gelukkig' nog nergens last van (kan ook bijna niet, net van ongi af).. behalve dan wat hoofdpijn maar dat komt door de stress van de afgelopen dagen:(
    Morgen lekker dagje naar sauna met mannetje.. ff genieten en ontspannen met z'n 2-en:D Heerlijk...

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, wat een leeswerk weer! heb inmiddels eens gekeken bij dat pendelen en heb al een mail gestuurd. ben benieuwd wat er bij mij uitkomt!
    ik moest gister ongi worden, maar ben het nog steeds niet. alleen ben ik dus nu nog aan de anticonceptie! hoop dat ik dit over een paar maanden nog een keer kan posten :) wel raar dat (als ik het nu dus een maand oversla) ik het al 2 maanden niet ben geweest. heb nu toch echt geen stress....?! nou ja, no worries!
    ben benieuwd hoe het bij jullie gaat straks met alles!

Deel Deze Pagina