@ Yaney; welkom hier en veel succes met zwanger worden! @ Laurier; pfff, dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest met de hond! Gelukkig maar dat alles in orde is. @ Sasje; ik hoop voor je dat je niet naar de kaakchirurg hoeft. Beterschap! @ Dolfijn; valt niet mee soms hè, al die zwangeren. Ik zat er gisteren tussen 4 (open dag bij mij op het werk). Ik gun het ze allemaal hoor, maar het is niet echt bemoedigend dat twee van die dames al nummer 3 krijgen en ik nog steeds op nummer 1 wacht...Maar ja, we zullen positief moeten blijven en in het wonder moeten blijven geloven hè, zit niks anders op. Duim alvast weer voor je voor deze ronde! @ hier; vandaag is mijn ongi echt doorgebroken... Ronde 5 alweer...En ik maar hopen dat het niet te lang zou duren. Hen inmiddels ook echt geen voorgevoel meer ofzo van wanneer het raak zou kunnen zijn. We wachten waar weer af...
NOD 11 juli: Sasje24 (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 27 juni: Sasje24 05 juli: Laurier 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje 27 juli: Twinklestar, Bibi26 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
@Bibi: wat vervelend van je ongi! Dat was nou net waar je niet op zat te wachten! @hier: de verzekering maar eens ingeschakeld voor de omgewaaide schutting. Aangezien het maar een korte schutting is van 6,5 delen en ik een eigen risico heb van 320 Euro. En de schutting zowel van ons als van de buuv is. Valt er weinig te claimen. Handig zo'n verzekering!!! Ik heb nog nooit wat opgegeven, dus weet ik veel hoe dat zit. Dus dat was weer een mooie tegenvaller. Want voor zo'n 700 euro kunnen we samen vast wel een schuttng kopen. Dus krijg ik dan nog maar 30 euro van de verzekering. Overal zit dus heel fijn een eigen risico op. En daar betaal ik dan een hoop premie voor! Ben best wel een beetje pissed. Ik hoop dat het zo droog wordt dan kan ik mjn auto even in de was zetten. Ziet die er in elk geval weer netjes uit voor de bruiloft!
Hoi meiden Ik ben 13 juni gestopt met de pil dus deze ronde is eigenlijk nog niet echt ben wel gewoon aan het klussen en foli zuur aan het slikken. Ik zou graag mee willen kletsen ik ben 27 jaar woon samen met mijn vriend 26 zijn 5,5 jaar samen en gaan voor ons eerste kindje. Ik werk niet ik maak taarten en cupcakes op bestelling en geef workshops om ze te decoreren.
@ the cat: welkom... en binnenkort beschuit met muisjes voor je kat @char: kl*te van je schutting ik heb zoiets met de vloer van me woonkamer gehad het grondvocht was omhoog gekomen waardoor de vloer in de woonkamer omhoog is komen zetten en ook niet vergoed en dat ging om 1300euro dus dan baal je ook gruwelijk @bibi: wat rot dat je ongi bent geworden *knuff* hopen op meer geluk in de volgende ronde
Haha ja mijn kat is eerder mama dan ik en ze heeft al 5 kindjes ach vind die wandelende kittens ook leuk las alleen dat als je zwanger ben geen kittens mag aanraken moet ze toch echt helpen met bevallen mmmmm
@The Cat: welkom hier! Volgens mij mag je kittens wel aanraken maar kan er in de ontlasting van katten (en die van kittens vooral) een bepaalde bacterie zitten die gevaarlijk is voor zwangere vrouwen en hun baby. Dus verschoon geen kattenbak! Verder mag je ze volgens mij wel gewoon aaien of op schoot nemen.
Ne de kattenbakken wist ik (is mijn vriend ook erg blij mee haha) ga het desnoods gewoon vragen mocht ik dan zwanger zijn kan die kittens ook niet dood laten gaan natuurlijk
Ohhh dank je ga gelijk lezen wel handig dat jullie al meer weten haha ik ben pas sinds een maand in dit aan het verdiepen (zwanger zijn)
Yaney en The cat Welkom op dit forum, veel lees en klets plezier. Ik hoop dat het voor jullie beide snel raak mag zijn! Bah vreselijke noodweer hier!!!!!!!! Echt eng, ben geen held met dit weer hoor...... Ik zou weg gaan maar heb toch maar afgebeld hoor... @char; da's echt dik klote!! Onze schutting staat er net een week in en hoop dat ie deze storm gaat overleven. Hij schud flink heen en weer. We missen alweer een stuk van de carport nu met dit noodweer @the cat; ik zou me daar maar goed in verdiepen ja als ik jou was Sinds het stoppen met de pil heb ik met vriendlief besloten dat hij de kattenbak gewoon doet, hoeven we niet meer erbij stil te staan als het wel raak is.... Wat lief baby poesjes!!!
Ja hij doet het nu ook al wel meer hoor maar wij hebben een grote en die past maar op een manier in de vuilniszak dus dat leg ik nog steeds uit. Ja baby katjes zijn zo leuk alleen groeien ze als kool ik heb een kitten van een nest gehouden die is nu 4 maanden en al even groot als zijn vader
heej meiden Oh wat een gedoe zeg en moet de nog me oma naar huis brengen, weet alleen niet wanneer ik dat doe, me ventje is uitgeteld die staapt nu... Welkom nieuwe meiden... bibi balen van je ongi meid, nu samen in ronde 5 Knuffel voor jullie! Liefs
Zo lekker je gaat een maand weg blijf je hier in Nederland of niet (we hebben hier gelukkig goed weer)
Heej nee ik ga naar Italie! Ben nu alleen beetje erg druk met voorbereidingen... haha maar nu zoontje nog slaapt effe iets tijd voor mezelf!
Ook lekker Italie gelukkig geen Spanje haha al zal de sfeer daar super zijn nu. Ja druk met inpakken je kan niet zomaar even naar huis haha ga je met de auto? dan kan je wel meer meenemen
The cat; welkom hier en veel succes met zwanger worden! @ Bibi; Wat balen meisdat je ongie bent geworden!!! Hoop echt dat het nu snel raak mag zijn! *KNUFF* @ Ilse; geniet nog maar even lekker van de tijd voor jezelf en de pc @ Dolfijn; kan me heel goed voorstellen dat het lastig is om zo tussen 2 zwangeren te zitten. Hoop voor je dat het ook snel raak mag zijn!!!! @ Sasje; jeetje dat het is gaan ontsteken.... Hoop dat ze het niet weer open moeten snijden! Moet je niet spoelen ofzo? Doe maar lekker rustig aan!!! @ Laurier; dat is zeker schrikken zeg!!! Echt een geluk dat hij er niks aan over heeft gehouden zeg! Hier vandaag niet zo lekker, dus zo vast even aardappels koken, zodat ik ze straks kan bakken en dan even plat! En wat is het weer benauwd zeg bah! Straks hier onweer en regen gehad, maar nu alweer benauwd.
@ the cat: welkom! @laurier! dat is schrikken!! mijn kat was een keer van mn balkon afgesprongen (wij woonden in een flat op de 3e verdieping). hij was alleen zwaar geschrokken (ik ook!) en wat gekneusd. maar meer niet. dieren kunnen veel hebben!