stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

char s6 meid deze ronde!!!

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen dames!

@ Sasje; Hoe was het bij de tandarts? Hopenlijk hoef je niet meer naar de kaakchirurg! Is toch niks ernstigs met je vriendin die in het ziekenhuis ligt? Denk ook aan jezelf he meis!!!!!

@ Ilse; Oeh spannend, komt steeds dichterbij!!! Waneer gaan jullie wegrijden?

@ Dolfijn; je leest dit niet meer, maar toch heel veel plezier bij je moeder!

@ Mariska; Wat fijn dat alles goed gaat met je! Hier ook zo moe! Ben 's avonds ook helemaal niks meer waard hoor :)

@ Laurier; wat balen van je roos! Maar wel goed dat je schutting het heeft overleeft, hebben ze toch goed gedaan dan he?! :p

Sorry als ik iemand vergeet, maar ben af en toe net een vergiet 8)
    Hier nog steeds niet lekker en moe! Gister op tijd naar bed gegaan dus ook niet meer op zp geweest.
    Nu zo weer werken, hoop dat ik me wat beter voel dan gister op het werk 8)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo

@mariska balen dat je zo moe bent, maar je weet waarvoor je het doet he!

@char s6 deze ronde!

@ikke vriendin heeft veel te hoge bloeddruk wat dus niet goed is. had haar net aan de telefoon en ze gaan vandaag de gel in brengen zodat haar baarmoedermond open gaat staan zodat ze de vliezen kunnen gaan breken!dus spannend!!!! hoe dan ook zal ze op het eind van de week mama zijn!!!!! misschien wel al vandaag....wie weet ligt eraan hoe snel het allemaal gaat natuurlijk!! maar ze vind het nu wel akelig worden! ga vanmiddag nog even naar haar toe... dadelijk eerst mijn zus en man naar vliegveld brengen die gaan voor 2 wkn lekker op vakantie!

belt mijn moeder net op, hebben ze bij mijn opa plekjes op de lever gevonden!:( nou krijgt die zo snel mogelijk een punctie hierop om te kijken wat het is en of het goed/kwaad aardig is! pfff en hij hoopt iedere keer zo dat ik nog ga trouwen/ en dat hij overgroot opa mag worden..hoe vaak die wel niet zegt van joh wordt het niet eens tijd hahahaha!!! tja opa je moest eens weten hahahaha......

@TAND...... tja gelukkig zag het er beter uit..dus gelukkig vandaag in ieder geval niet naar kaak chirurg! moet donderdag morgen wel weer terug naar tandarts om te kijken hoe het er voor staat.......heb ook een heel stuk minder pijn! dus hopelijk wordt het snel beter!

pff dus wordt weer een ontzettend druk dagje voor mij! zal blij zijn als het morgen is..dan heb ik ff lekker niks gepland alleen dat ik dan thuis alles moet poetsen is echt een bende hier pff....maar ja heb maar 2 handen!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Toch even snel gespiekt :p
    Geen tijd om te reageren moet sporen wissen :D
    maar wel heel veel succes allemaal..
    Dikke knuffel! xx

5. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames, hoe gaat het met iedereen??
    Hier heeft het gister nog flink geplenst en wat geonweert.

@twinklestar; mooi dat het uitje met je man naar Belgie leuk was. Had je een leuk weekend gehad verder?

@dolfijn; hele fijne 2 dagen bij je moeder!! Geniet ervan en kruip er lekker bij op het wachtbankje ;) Whahaha dolfijn, zp is vreselijk verslavend he ;) Is het sporen wissen nog gelukt???

@stampertje; jeeej je ei, ik hoop dat ie er is vandaag en heb je goe dgeklust?

@the cat; spannend hoor, ik duim voor 2 streepjes op je test komend weekend!!

@mariska; Dat geeft helemaal niks, gezellig dat je toch af en toe nog eens komt spieken! Mooi dat het goed gaat met je!! Rust idd goed uit hoor.

@smyltje; ik duim er hard voor dat je dan juist gewoon niet ongi wordt op vakantie!!!

@char; Fijn dat jullie toch lekker hebben kunnen bbq-en! Jammer dat jou haar verf niet echt goed pakt!! Leuk dat Aliyah uit logeren gaat!! Naar wie gaat ze te logeren? Succes deze ronde!!

@ikke; succes met werken en hoop dat t een beetje wil lukken! Doe rustig aan!

@sasje; Spannend met die vriendin van je zeg!!! Bah da's schrikken van je opa, ik hoop dat niet ernstig is! Gelukkig dat je tand minder pijn doet en het er beter uit zag zeg!!! Doe lekker rustig aan en idd je hebt maar 2 handen je kunt niet meer hoor...

@kwaaltjes; heb alleen last van krampen in mn darmen en brandende tepels..

@hier; vriendlief vroeg siter wanneer mn NOD is, ik hem verteld dat het dit weekend al is. Hij zei: gaat dat zo snel zeg?!?! Gister nog even geklust :D Heb het net even uitgezocht en als mn cyclus nu weer 37 dagen is dan hebben ook nog mooi weer goed geklust elke keer hahaha

@hond; met hem gaat t prima, we merken echt helemaal niks anders. Gelukkig maar aangezien ik vanmiddag moet werken en hij dus alleen thuis moet blijven!!

@poes; we hebben haar sinds zondag middag al niet meer gezien :( Ga straks even een papiertje met Vermist erop bij de supermarkt ophangen, ik hoop dat ze snel weer thuis komt :( Vriendlief zei gister al: we hebben niet echt veel geluk de afgelopen tijd eerst was onze kater dood gereden, hond springt van t balkon en nu is onze poes spoorloos.................

6. Zeepaardje

Fijn dat met je hond alles goed is...
    en rot dat je poes is verdwenen
    misschien in je buurt ook briefjes door de brievenbus gooien, wordt hier regelmatig gedaan! Hoop dat jullie haar snel terug hebben!
    he meid wat een narigheid allemaal!!!
    S6 met je vriendin
    en heel veel sterkte met je opa!!! Nooit leuk dit soort dingen!
    fijn dat je wel minder last van je tand hebt!
    sterkte meid!
    knuffel
    Hoop idd dat je je wat beter voelt!
    Vandaag laatste dag zp...morgenvroeg broodjes halen voor onderweg en smeren... alle andere laatste dingen doen en rond 11uur vertrekken we!!!! Heb er zin in!!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ilse dan alvast een hele fijne vakantie voor het geval dat ik het vergeet.....

8. laurier

laurier Niet meer actief

Ilse ik wens je ook alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan!!!
    Tot over een maand!!!!
    liefs!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat naar van je opa zeg hoop dat alles goed is meid:(

@ laurier ik heb een lekker weekend gehad alleen erg druk
    wat naar dat je kat weg is ik hoop dat je hem gauw vind:(

@ ilse een hele fijne vakantie en maak veel plezier:)

xx twinklestar

10. Zeepaardje

dank je wel, ga ik zeker doen;)
    Dank je wel...! als ik weer thuis ben, dan laat ik het direct horen... maare ga denk ik niet alles van een maand teruglezen hoor. pff
    Dank je wel!!!!

als ik tijd heb vanavond mijn laatste post hier!!!

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Ilse; een hele fijne vakantie! Geniet er maar lekker van!!!! Ennuh wie weet kom je wel zwanger terug ;)

@ Laurier; jeetje het zit jullie ook niet mee met de beestenboel zeg! Hoop dat ze snel terug komt en anders idd briefjes in de bus gooien.

@ Sasje; spannend van die vriendin zeg! Ze zal wel helemaal zenuwachtig zijn. Hopen dat het dan snel geboren wordt en dat ze snel rust krijgt. Hoop dat het goed blijft gaan met je tand!

@ Dolfijn; hihi toch even spieken, wees maar blij dat jij niet 4 weken op vakantie gaat... hahaha

Hier nu regen :(, ben alweer bang voor morgen want dan voorspellen ze weer flinke onweersbuien en ben zo bang voor onweer :(.
    Hier verder alles goed, beetje last van m'n buik en moe, maarja das niks nieuws ;) haha.

Vanmiddag weer boodschappen doen en vanavond even langs m'n zus want die is jarig vandaag!

12. Zeepaardje

@ ikke dank je wel...we gaan ons best doen;) gefeliciteerd met je zus!
    Met onweer ben ik het liefst thuis!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ ikke; gefeliciteerd met je zus!

@ Ilse; een hele fijne vakantie!

14. Zeepaardje

dank je wel bibi!!!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, vandaag lekker bezig geweest in mn nieuwe lokaal. leuk leuk!!

@ laurier: het zit ook niet mee he! hoop dat jullie poes snel terug is

@ sasje: bij jou zit het ook niet echt mee! hoop dat het meevalt met je opa

@ ilse: FIJNE VAKANTIE!!!

@ dolfijn: stiekem spieken he, hihi

@ hier. belt mijn vriendje op: 'rood of zwart'. ik:'uhhhh waarvoor?' hij: 'voor een koffer!'

heeft vriendje een nieuwe koffer voor me gekocht!! lief he! een rode samsonite met 4 wieltjes en een handvat. kijk maar!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Sasje: wat een vervelend nieuws van je opa. Wel fijn te lezen dat het met jou weer wat beter gaat. En wens je vriendin veel succes met de bevalling!
    @Laurier: hebben ze bij jou ook een amivedi? Een dieren opspoordienst. Daar kunnen vermiste dieren, gevonden dieren en dode dieren (in het verkeer) gemeld worden. Misschien is ie al wel gevonden. Heb je een goede foto voor op de flyers? En kan ie niet in een schuur zitten bij buren? Perongeluk opgesloten? Succes met zoeken en vinden. Hopen dat ie snel terecht is!
    @Ilse: Alvast een hele fijne vakantie! Moeten we je een maand missen... best wel lang hoor! Maar wij komen die maand wel door en jij...als zp verslaafde????
    @Dolfijn:Wat doe jij nou hier??? Hoor jij niet gezellig te zitten wezen met een bakje koffie in het zonnetje? Zo erg verslaafd!!! Het is wat hé die zp?

@hier: Aaliyah vanochtend weg gebracht bij mijn ouders om op de camping 2 nachtjes te logeren. Dus die hebben we uitgezwaaid met haar Winnie the Pooh koffer vol kleertjes en haar jip en janneke koffertje met knuffels. Twee hele nachten zonder haar! Het valt niet mee hoor! Zij heeft het heel erg leuk op de camping. Alle vrijheid en een heel groot grasveld. En zelfs een groot zwembad. Ik hoef me geen zorgen te maken, maar doe dat stiekum wel altijd een beetje.
    Verder gewerkt vandaag.
    Tot vanavond meiden.

17. Zeepaardje

tuurlijk blijf je je altijd zorgen maken!!!
    oh een maand lang zonder zp erg moeilijk, maar heb geen keus:p
    Dank je wel...
    mooie koffer hoor, nu maar hopen dat alles erin past;)

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ilse Hele fijne vakantie meid.. en geniet ervan!! En hoop dat je met goed nieuws terug komt..

@Sasje.. gelukkig dat het beter gaat met je tand..maar wat baaleh voor je opa..

@Laurier..nou het zit met jullie dieren idd niet erg mee.. ik hoop voor je dat ze snel terug is!
    En met het klussen zit het wel goed we hebben echt om de dag geklust..:D..

@hier... Gisteravond nog geklust en al wel wat last van mijn onderbuik... vandaag ook wat steken gehad in mijn onderbuik en dat gaat btje hele dag door dan is het er weer en dan niet!! Is dat mijn ei??? Of voelt dat niet zo?
    Nu ff film kijken...

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ilse weet niet of je het nog leest maar zal je missen meid en heel veel plezier en wie weet kom je terug met een test met twee roze strepen dikke knuffel van mij8)

@ stampertje het zou best je ei eens kunnen zijn spannend hoor als het je ei was zat je zeker goed met klussen;)

@ smyltje wat lief joh van je vriendje wat een mooie koffer:)

@ ikke gefeliciteerd met je zus:)

@ dolfijn wat leuk dat je toch nog even kwam spieken:)

hier ben even bij paps en mams geweest en de planten even water gegeven die hadden dorst:D de vissen eten gegeven nu lekker met de laptop op schoot en de tv aan ugly betty is erop leuke serie vind ik dat:)

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat is het rustig hier?? Waar is iedereen????

Deel Deze Pagina