stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vond het ook al zo rustig

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    25 juli: Smyltje
    27 juli: Twinklestar, Bibi26
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hé Twinklestar toch nog iemand online. Ik moest ook zoeken naar ons clubje. Hij stond pas op de tweede blz. Normaal staat ie redelijk bovenaan. Waar zijn de anderen. Van Ilse weet ik het die is druk met inpakken en Dolfijn is bij haar moeder, maar die komt blijkbaar stiekum online. Maar de rest?

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja he vind het ook wel erg stil heb ook geen idee:(

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @smyltje, mooie koffer en wat lief van je vriend!!!
    @Twinkelstar.. ik ben benieuwd we wachten af. :D>.
    @Char.. het is idd erg rustig hier...

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ben al ff online.. maar kreeg niet echt reactie dus dacht dat er niemand ook aanwezig was..hahaha

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ben er ook (hihihi):)

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Gezellig..mijn man wil pulp fiction kijken (nu op tv) maar lijkt mij niet echt een leuke film..hahhaa..

Hoe voelt het bij jou je eisprong??? Ben ff benieuwd.. heb regelmatig steekjes links onder in mijn buik maar dan verdwijnt het ook weer..

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    hallo stampertje, jij ook nog wakker? twinklestar en ik vrogen ons al af maar zo zijn we toch al weer met z'n drieën!
    Mieden hebben jullie nog een idde voor de verjaardag van Aaliyah, zondag, voor de hapjes. Het moeten hapjes zijn die niet omkrullen en verkleuren in de zon, zoals leverworst of kaas.
    En ook graag iets wat ik van te voren kan klaarmaken, zodat ik op de dag zelf tijd heb voor de drankjes en zelf ook haar verjaardag kan vieren.
    Er is al wraps genoemd, en die ga ik zeker maken. En dat kan ook mooi van te voren Goed opgerold in alufolie in de koelkast.

Mijn schoonmoeder is erg handig met psp. Zij heeft een supermooie taart ontworpen van een foto van Aaliyah tussen de tulpen met de teletubbies op de achtergrond! Aaliyah zal heel erg blij zijn! Met grote dank aan mams!!!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier staat de tv ook aan zat net ugly betty te kijken maar dat is afgelopen kletsen we gezellie even verder:)

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey Char,
    Ik had de wraps opgenoemd :D..
    Uhm wat heb je nog meer.... ff nadenken hoor..

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Soms voelt een ie hard aan soms zacht, ligt eraan of ie gepeld is en of ie hard of zacht gekookt is.

Even serieus, ik heb nog nooit mijn ei gevoeld. Maar ik moet ook zeggen dat ik daar niet heel erg mee bezig ben. Wij klussen als we zin hebben en niet wanneer mijn eisprong is. Heb het nu in mijn banner staan, dus nu ben ik me er ook bewuster van dan bij Aaliyah toen ik het helemaal niet echt bijhield. Ik kan jouw vraag dus niet echt beantwoorden. Sorry!

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Komkommerplakjes uitholen en dan vullen met filé en/of boursin...

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Maakt niet uit Char.. wij klussen ook gewoon wanneer we willen en zin hebben maar wel ook wat extra hahaha..en cker rond deze tijd..:D..

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dat had ik vorig jaar gedaan met cherrytomaatjes gevuld met garnaaltjes en cocktailsaus. En komkommers met een mengsel (lang leve de staafmixer) van gerookte zalm met een lepel boursin en wat kruiden. Maar dat was wel een hoop werk zeg, of had ik het mezelf te moeilijk gemaakt???

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje kan je niet verder helpen ik heb mijn ei nog niet gevoeld dat denk ik teminste:(:( heb soms ook wel steekjes in mijn onderbuik maar weet niet of dat mijn ei is:(

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zowel de komkommmer als de tomaat waren erg lekker trouwens en vielen ook erg in de smaak!!! Maar ik heb vorig jaar met aaliyah's verjaardag vooral in de keuken gestaan en gehold met hapjes drankjes en andere dingen. Dat wilde ik dit jaar zeker anders doen.
    En zoals het nu lijkt wordt het mooi weer!
    Vorig jaar hadden we ook kl*te weer. Regen, regen, veel wind en nog meer regen. Alle visite in huis, de partytent vast gemaakt aan de schutting met touwen... wat een ramp was dat. En er wamen maar steeds meer mensen en ik kon mijn kont niet keren in huis door alle stoelen en kinderen die rond liepen. Pfff als ik er aan terug denk...

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Char; ja echt druk, haha morgen dus nog broodjes halen smeren en tijdschriften, en dan begint de reis!
    klinkt leuk die taart..mmm lekker! Heb geen tips voor hapjes... fijne verjaardag!
    check ff je handtekening... kleine typfout... staat bij verjaardag 18jui...
    Stampertje; dank je wel!
    ei; ik weet het niet...of dat het is...maar voel ook kleine steekjes wat daarna weer weg is.
    twinklestar; dank je wel, lees het nog haha
    ik neem geen test mee, mag niet van manlief had ze al ingepakt... hij zei niet doen is de goden verzoeken,pff!
    Ugly bette; nieuwe afleveringen:(

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    sorry dat ik even niet reageer ben er wel maar heb manlief aan de telefoon die belt s'avonds altijd even wat een lieffie is het toch:D

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Twinklestar: waar is jouw man dan? Is ie voor zijn werk weg?

Deel Deze Pagina