stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, Ik ben Biancje,

ben sinds 4 april gestopt met de pil, netjes ongesteld geworden op 8 april de gewone 4 dagen, nu maar afwachten wat voor cyclus ik heb..wel spannend allemaal.
    Iedereen suc6:)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey, welke test heb je gebruikt??? en wanneer had je getest????
    ik zou denk ik wel eventjes opnieuw testen.
    ik hoor goede verhale over de 2 testen van kruidvat voor 5 euro!
    heb deze zelf ook al thuis liggen!
    dus ja voor 5 euro kun je geen bult vangen toch haha!

3. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    NOD:

22 april: Bibi26

03 mei: Marleen84
    04 mei: Sasje24
    07 mei: robijntje1982
    15 mei: laurier
    17 mei: Dolfijn1982

Eisprong:

13 april: Bibi26
    19 april:Marleen84
    20 april: Sasje24
    23 april: robijntje1982
    01 mei: laurier
    03 mei: Dolfijn 1982

4. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    woeii ik doe mee :)

jeetje het is al een dagtaak om alles te lezen van jullie!
    Hoop dat alles n btje goed gaat met jullie en alle 'probleempjes' al n btje verholpen zijn. Inbraak hier, relatiecrisis daar...gekneusde rib...het zijn nogal wat verhalen, om het ene verhaal moet je stiekem best lachen en bij het andere verhaal hoop je dat het allemaal weer goedkomt met diegene.

Het wordt voor Klevkin onderhand eens tijd om een boek te gaan schrijven denk ik, lukt haar al aardig goed :) haha wat een wijsheid heb je af en toe zeg! correctie ik ben 184 ipv 187 (hebben het eens nagemeten) klopt dus niet altijd wat er op je paspoort staat, dus die 86/87 kiloos zijn al snel teveel jah :( bovendien mag het gewoon strakker, denk dat dat het hele probleem is hoor...

Bibi is bijna aan de beurt, jij bent de eerste meid...hoop het allerbeste voor je!

Hier en daar lees je over misselijkheidjes etc, meiden ik heb werkelijk geen idee of ik dit al gehad heb (van het ontpillen) of dat dat bij het afkicken van mn andere meds hoorde en dus alles al in 1 keer heb gehad. Denk wel dat ik mn eitje heb voelen springen. Vriendlief en ik zijn trouw om de dag aan het klussen geweest...

Ondertussen zijn we beiden bijna 10 wkn gestopt met roken! Bevalt ons primaaaaa zo, in het begin ff wat lastig vooral als je vooral een gezelligheidsroker was maar het gaat ons nog prima af, heerlijk en we voelen ons er goed bij, scheelt zoveel he!

@ Iedereen, laat jullie niet gekmaken door vage verhaaltjes etc Ook niet door symptonen...ga niet te hard denken dat je misselijk bent want gek genoeg wordt je dat vanzelf op de manier... En ook dat pendelen kan de mens wel eens ideeën brengen en "hoop" geven, vooral blijven doen hey maar met mate zou ik zeggen.

Zet em op dames we gaan er allemaal voor he!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

04 mei: Sasje24 en Ikke85

Eisprong:

19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85

@Marleen, je had het lijstje gekopieerd waar ik nog niet op stond :(. hahaha.

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Denk inderdaad dat Klevkin weer wat te lezen heeft vandaag, dus dat betekend voor ons dat wij waarschijnlijk vandaag weer een boekwerk van d'r krijgen :p!
    Dat gaat wat worden als ik straks 2 weken op vakantie ben :$ haha.

@Sasje, nog last van steekjes? Ik sinds gister niet meer dus denk zelf dat ik eergister of gister m'n eisprong heb gehad. Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten hoor :)

@Dolfijn; Veel plezier vandaag, kom maar even lekker tot rust met je mannetje!

@Biancje; Welkom en succes!!!!

@Marleen; Gelukkig voor je dat je nu nergens meer last van hebt! Ik dacht dat ik er ook al vanaf was, maarja we zien wel. Dit is tenslotte pas ronde 1 en alles wat we nu voelen is 'nieuw' en dus een beetje onzeker van wat het kan zijn. Daarom fijn dat je hier even kunt vragen of er meer meiden zijn die het herkennen.
    En idd je voelt je een stuk fijner als je niet meer rookt, ik ben nu ruim 2,5 maand gestopt en voel me veel fitter dan toen ik rookte!

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marleen; ik hoop ook zó dat mijn ongi weg blijft! We'll see...Vandaag dag 28 en nog niks te bekennen gelukkig. :)
    Wat goed trouwens dat jij en je vriend gestopt zijn met roken! Ik rook al heel lang niet meer, mijn vriend is bezig te stoppen, maar die vind het erg lastig. Hopelijk is het een extra stok achter de deur voor hem als ik straks echt zwanger ben. ;)

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohhh ik hoop het echt voor je!!!! Wordt bijna zenuwachtig voor je.
    Lastig he, dat je niet weet hoe je cyclus loopt....

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden!
    Heel veel succes allemaal vandaag.. ik ben naar de sauna!!:D
    Niet te veel typen hoor.. pff.. boekwerk;)
    hihihihi tot vanavond!
    enne.. RELAXXXXXXX

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dolfijn; thx voor de tip! :D Ga gelukkig zo werken, afleiding! (die afleiding bestaat wel uit baby's en peuters dus of het helpt ;))

@ ikke; haha, rustig blijven jij dan is er in elk geval nog íemand rustig :D ben gewoon zenuwachtig joh, pfff. Heb net wel met mezelf afgesproken dat ik het los moet laten. Als mijn ongi komt dan komt het toch. Hoe vaak ik ook lees over symptomen die andere zwangeren hebben en hoe vaak ik ook uitreken wanneer ik het beste kan testen. Het heeft allemaal geen nut dus ik doe mijn uiterste best om de tip van Dolfijn op te volgen; RELAXXX 8)

@ Biancje; sorry, helemaal vergeten; van harte welkom hier en heel veel succes de komende tijd!

11. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen allemaal, nou wat weer een leeswerk :)

@ love en biancje; welkom!

@marleen; dat zou wel mooi zijn dan als je alles in 1 keer hebt gehad, zit je er verder ook niet meer mee. Goed dat jullie al 10 weken gestopt zijn zeg!!!

@ikke; ja heb je gelijk in, dat wordt wat als we op vakantie zijn hahaha.

@bibi; spannend hoor jeetje mina zeg!!! Ik hoop het ook echt voor je

@Klevkin; hoe was je dagje bij je ouders en de musical?? Enne: heel veel succes met het lezen van alle berichten hihi :)

@test; ik gebruik ook die van de kruidvat

@iedereen; zijn bij jullie de vakantie(s) al bekend?? En de bestemming?

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Allemachtig!!! 4 paginas!!! Nou! Hier komt dan mijn boekwerk :p

@Foliumzuur :) ik lees dat idd ook, ik denk dat het toen ik de eerste keer zwanger was (2 jaar terug) nog niet zo belangrijk was op de een of andere manier. Het werd wel aangeraden, maar die 4 weken van tevoren lees ik nu pas (hoewel ik toen ook niet op een klus forum zat hoor!!). Je moet gewoon doen wat goed voelt voor jezelf!

@Babykamer! Fijn zo'n vriend laurier, mijn man heb ik toen ik zwanger was moeten pushen om de babykamer klaar te krijgen :D echt typisch vrouwelijk zwanger, het moest en het zou zo snel mogelijk :D
    Maarreh, geloof me! Als je zwanger bent heb je tijd zat en vind je het veel leuker om te doen :D

@Sasje!! Ik heb je berichtje nooit gezien!! je was vast aan het typen toen ik met mijn boekwerk bezig was!! Geweldig idee :D maar ik neem aan dat er verderop nog een langere staat :p dus kopieer ik hem straks.

@NOD, het is voor iedereen lastig om nu al de NOD te berekenen, omdat het de eerste cyclus na de pil/andere middelen is (uitgezonderd puur condoom gebruik :)). De eerste dag van je cyclus is in principe de eerste dag dat je ongesteld bent geworden. Dus heeft niks te maken met wanneer je gestopt bent met de pil of wat dan ook :).

@Bibi!! Serieus, dat je zo lang kan wachten met testen!! Ik zou allang door de grond gaan van de zenuwen hehe.

@Ikke, niet bekend bij mij, maar dat zegt niks natuurlijk, de een reageert heftiger op de hormonen die nu weer door ons lichaam razen dan anderen......het kan ook gewoon zijn dat je een virusje opgelopen hebt.

@Samen testen :D wij vonden dat ook zo leuk!! Uiteindelijk bleek bij onze eerste dat ik alleen positief testte, omdat mijn man bij zijn oom aan het schilderen was, en ik pijnstillers wilde hebben die ik niet hebben mocht als ik zwanger zou zijn.

@Laurier, gefeliciteerd nog met je ouders!! :D

@Bibi, lekker he die nuchtere mannen die ons wat met beide benen op de grond houden, hoewel ik moet zeggen dat die van mij wel altijd aan mij over liet wanneer ik wilde testen.

@Love, welkom hier!

@Ontpillen, dat is eigenlijk wat men bedoeld met het op gang komen van je cyclus, het is niet zo dat de pil uit je systeem moet, het is meer dat je eigen systeem weer op gang moet komen, en daar kun je wel degelijk klachten van krijgen hoor :) De reden waarom er bij lichte pillen eigenlijk helemaal geen sprake van is, is omdat dan de eigen hormonen minder onderdrukt worden.
    We kunnen aan het lijstje misschien wel toevoegen wat voor pillen we slikten??

@Dolfijn, veel plezier in de sauna vandaag!!! enneh, je mannetje mag niet te heet saunaen en badderen he :p Is slecht voor de zaadontwikkeling :p :p :p :p
    Welke sauna gaan jullie heen??

@Smyltje, je ongesteldheid komt vanzelf wel :) het kan dat door het idee dat je gestopt bent het wat later komt :).
    Je geest doet soms rare dingen met je lichaam!

@Biancje welkom!

@Marleen..............wijsheid???? Ikke????? :$ ik praat gewoon teveel :p enneh :p dan nog hoor!! hooguit een kilo of 3 teveel :D maar dat strakke, ja dat ken ik!! Ik wil nu ik eindelijk wat op gewicht ben ook wel wat strakker! maar goed, ik heb gewoon pech!
    Enneh, wat knap van je dat je gestopt bent met roken!! Al 10 weken!!! Ik nu ongeveer 5 dagen ofzo, maar ik was niet een kettingroker, als ik alleen thuis was rookte ik niet, op het werk wel en met mijn man.
    Mijn man gaat nu ook stoppen ;) (gelukkig en hopelijk dit keer blijvend!) hij doet het met behulp van zyban en een mevrouw waar hij standaard heen moet ;) als hij niet op komt dagen krijgt hij op zijn kop zeg maar.
    Enneh, je kan er zelf ook wat van hoor! met wijze woorden :D en ik ben het met je eens ;) het moet leuk blijven allemaal :) (ook het pendelen, hehe, maar krijg straks wel mijn boek binnen lol)

@Ikke, ook al zo knap!! Goed man, dat jullie gestopt zijn met roken!!

Nou, ik ben bekaf!! De musical was erg leuk, enorm slapstick, maar wel grappig!! Het was trouwens Love me Tender, All shook up. Maar het was voor mij pas de 2e keer naar een musical, dus ik vond het echt super.
    Daarnaast heb ik een kleine meid die alles mama heeft op het moment. Als ik er niet ben, dan speelt ze heerlijk en is ze niet anders dan anders, maar zodra ik er ben is het brullen, miepen, boos doen, mama slaan en mama bijten. Om heel eerlijk gehad vind ik dat na 5 dagen wel even welletjes, ik ben blij dat mijn moeder haar wat eerder ophaalt vanmiddag voor mij werk, dan heb ik nog eventjes voor mezelf!

Fijne dag allemaal!! en tot het volgende boekwerk :p :p

13. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Ha! het lijstje vergeten :p

NOD:

04 mei: Sasje24
    11 mei: Klevkin (6 maand cerazette, 1 maand microginon 30)

Eisprong:

19 april:Marleen84
    20 april: Sasje24
    27 arpil: Klevkin

14. laurier

laurier Niet meer actief

#474 laurier, 21 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2010
    NOD:
    04 mei: Sasje24 en Ikke85
    11 mei: Klevkin

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    27 april: Klevkin

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microginon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar

15. laurier

laurier Niet meer actief

Hoe lijkt de lijst zo dan??? hihi

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    haha beter :D

17. laurier

laurier Niet meer actief

@ Klevkin; mooi dat je plezier hebt gehad gister!
    Dank je voor de felicitaties Mooi dat de lijst er goed uit ziet zo :D

Ja mijn vriend is er ook best wel mee bezig hoor..... 8)
    De babykamer willen we dan ook pas klaar gaan maken als we echt zwanger zijn, anders zit je ook met visite enzo waarvoor je de babykamer verborgen moet houden enz.

De ouders van mijn vriend zijn bezig hun badkamer te verbouwen dus minimaal 1 keer in de week heb ik hun over de vloer om te douchen enzo :(
    En het wordt nu minder gelukkig, maar ze kijken maar al te graag op onze kalender wat we allemaal op de planning hebben staan, trekken even een laatje open om te kijken wat erin zit en allemaal van dat soort dingen :x:(

Gister avond was ik wat misselijk, de vriend van mn zus gelijk: oh oohw ja zwanger.....
    Hij zegt dit opzich best vaak terwijl niemand weet van hoe of wat en niemand van de familie weet ook dat ik gestopt ben met de pil...
    Ik zei tegen mn vriend; als we echt zwanger zijn moeten we hem zoveel mogelijk ontlopen hihihihih.
    Anders wordt het nog moeilijker om het stil te houden...

18. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Oh dat deden mijn ouders ook toen ik vorige week zo misselijk was, het schijnt standaard te zijn als je een partner hebt (en al helemaal als je al een kind hebt) dat mensen je om de haverklap bij zulke kwaaltjes vragen of je zwanger bent..............soms he!!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mensen,

goedemorgen!!
    bah ik had me net toch steken in mijn linkerzij!! net boven mijn lies!! deed kei erg pijn..kan het ook niet uitleggen maar het trok voor mijn idee ook door naar mijn vagina maar toch deed het daar weer geen pijn haha vaag vaag vaag haha, maar zelfs als ik druk zette deed kei erge pijn!! wat zal dit nou weer zijn??

wat betreft de lijst....ja is prima zo!! tenminste wat duidelijker haha!

poeh bibi ik vind het echt knap ik had allang getest hoor!
    ik denk dat ik ook wel alleen zal testen..ga echt niet tot s avonds laat op mijn vriend wachten haha! ik kan namelijk heel slecht tegen verrassingen word ik ook echt ziek van!!
    en vind het des te leuker om mijn vriend te verrassen haha!!

20. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo wat is dat leuk om iedereen zo te lezen, is toch allemaal niet niks, je kan je verhaal niet aan vriendinnen of familie kwijt want dit wil je toch voor jezelf allemaal nog houden tot het echt zover is ;dat je zwanger bent..
    Als het goed is heb ik morgen mijn eisprong en dan 5 mei NOD..

We wachten in spanning af het is de 1e ronde dus dat zal nog niks zijn..

Wij gaan volgende maand boeken om naar Bali te gaan eind sept begin okt, heb daar 6 jaar gewoond dus even kijken hoe het daar weer is..
    dus echt een aanrader!!

Deel Deze Pagina