Hahahahaha smyltje ja het is gevaarlijk hoor, met dat warme weer vergeet ik t ook snel hoor!! Nou ik weet niet of t opvalt maar ga t ook niet vragen, dan verlul ik mezelf helemaal. Maar ik vindt t ook erg moeilijk om niks tegen mn zus te zeggen Ja sabrina het is echt vreselijk moeilijk, algelopen weekend aan het bbq-en geweest bij mn ouders daar vroegen ze ook of ik een wijntje wou. Mn moedre zei gelukkig: nee jij lust geen alcohol he. Ik heb maar mooi mee gekletst hahaha, maar heb ook al vreselijk lang geen drank meer gehad vindt er niks meer aan!!! Ja echt shit dat ze gewoon niet thuis is gekomen en we nog niks gehoord hebben Mis haar best wel!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
- Mijn ticker van zp geeft aan dat ik over 5 dagen kan testen - Mijn ticker van bb zegt dat ik over 3 dagen al kan testen - Mijn ticker van menstruatiekalender.net zegt dat ik over 5 dagen al ongi ben En dan denken ze dat ik t nog ga snappen.................?!?!
hey dames wat zijn jullie rustig vandaag!!! @ Laurier; wat balen meis dat ze nog niet terug is, maar ze gaat echt wel ergens schuilen hoor als het gaat regenen. Ik zou ook dood ongerust zijn hoor! *KNUFF* @ Sasje; spannend joh! Wij hebben de hond van vrienden ook hier in huis genomen toen ze in het ziekenhuis lag ivm bevalling. Hoe is het met je tand? Nog veel pijn? Ben benieuwd hoe het gaat vanavond met het weer hoop dat het mee gaat vallen want ben echt geen held met onweer . Nu even wat eten want heb weer honger
hoop ook dat het weer mee gaat vallen maar de vooruitzichten op het nieuws zijn niet zo best al schijnt de zon hier toch behoorlijk fel en is het hier vies benauwd. @ cat wat spannend meid @ laurier hoop echt dat je je poes vind meid
Hier is het ook vreselijk benauwd weer bah!!! Ja ze zal hopelijk wel ergens schuilen. Maar we hebben haar sinds zondag middag niet meer gezien dus ze is echt al vreselijk lang weg....!!!!! Ja raar dat die van bb anders loopt, daar heb ik hem ook op 28 dagen gezet anders hoor.. Ik moet straks gaan koken, maar heb dus echt absoluut geen zin...!!!! Bah zeg.
heb ook weinig zin laurier dus je bent niet de enige maar manlief moet wel eten voor hij aan het werk gaat
ik ook niet! Veel te benauwd, maarja wel goed eten he Hier aardappels met spinazie en gehakt heb er wel zin in, maar niet om te maken! haha Morgen moet ik alleen eten, dus dat zal wel makkelijk worden dus dacht vandaag maar even goed eten
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
ja goed eten is zeker belangrijk ik eet ook weleens alleen maar dan is het ook makkelijk het is zo ongezellig
Nou ik heb nog geen eens een idee van wat te gaan eten.......... Aan warm eten heb ik met dit weer ook nooit zin aan, veel te warm joh!!! En ik ben misselijk en vreselijk moe, kan echt wel zo in slaap vallen
heb ook nog geen idee wat we eten, straks maar even samen iets bedenken met manlief... heb op dit moment alleen maar trek in zoetigheid
@Sasje.. wat spannend voor je vriendin.... en je bent idd een lieve vriendin als ik het zo lees... @Twinkelstar... kan me voorstellen dat je niet zo blij bent dat je mannetje zo de weg op moet..hoop dat het weer meevalt.. @Laurier... eten koken, ja bah heb ik nu ook totaal geen zin in..heb ook weinig trek! @hier...vanmorgen op kraamvisite bij vriendin geweest..kindje is 4wk te vroeg geboren..wat een ukkie zeg...maar zo'n schatje... Dan krijg ik nog meer de kriebels hoor..... Vanmiddag fototoestel gekocht... want ja als we straks een kleintje hebben moet wel alles vast gelegd worden natuurlijk.. Ben nu niet helemaal fit... erg moe...(denk door het weer) en last van mijn hoofd... maar wil eigenlijk niks innemen..en ben een hoofdpijnpatient... dus neem naar eigen zeggen al te veel in... Slikte altijd ibu maar dat doe ik nu maar niet meer want je weet maar nooit... @verklappen ja ik heb er heel veel moeite mee om mezelf niet te verraden... 2collega's weten ook al dat we ermee bezig zijn maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet ahhaha.. Dus denk nu heel goed na als ik wat zeg tegen iemand en reageer niet gelijk..
ik eet meestal 5dg in de week alleen.. ! Dus weet precies wat je bedoelt Twinkelstar... Zullen we dan maar samen eten,??hahaha
ik ga ervan door ga met het eten beginnen het begint hier nou toch wel wat te betrekken dus ben benieuwd eetsmakkelijk allemaal @ stampertje dat hoop ik ook we wachten het af