hier begint de zon weer door te breken!!! @ Sasje: wat klein he 48 cm, alleen dan die 21 uur ervoor!!!! maar zo'n klein wondertje daar heb je wel veeeel voor over!!
pff 21 uur, mijn god. das lang een kennis van mij ook hoor vrijdagavond begonnen, zondag tegen eind middag bevallen nou meiden, ik weet wat me te wachten staat over 7 maanden. pffffff
ja pff het was eigenlijk niet zo vermoeiend voor haar.... gisteren om half 7/7 uur zijn haar vliezen gebroken, en had ze erge weeen dus toen pijnstilling gekregen..en vanaf toen geen weeen meer en ze hebben haar pas om half 12 vandaag ingeleid..dus ja alles bijelkaar 21 uur..maar als je gaat tellen vanaf inleiden dus 4 uurtjes..... maar is niet helemaal goed gegaan.dus ze zegt nu ook echt hoef er eht geen meer hahaha!! ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze het vergeten is...
@Sasje... Gefeliciteerd met je vriendin!! Ja klein he! Maar vindt het iedere keer weer zo bijzonder dat zo'n klein wondertje in je buik groeit en er ook gewoon weer uitkomt... .. @The Cat...knap hoor dat je kan wachten... voor ons is het ook ronde 1..als het goed is mijn eisprong gehad en nu ook afwachten maar denk dat ik niet zolang kan wachten als jij doet hoor... Ook al ga ik er vanuit dat het nu niet raak is, maar toch vind ik het spannend! @hier..nog lekker aan het regenen, mijn hond houdt niet van regen dus ff snel naar met hem naar buiten gerend en toen weer snel terug hahaa...
Gefeliciteerd met je vriendin Sasje. En weet het kan ook sneller gaan hoor dan 21 uur. Ik ben máár 8 uur bezig geweest en dat van een 8 ponder! EN gewoon thuis. Dus bij iedereen is een bevalling anders.
Hier is het echt shit!!! Het is hier echt vreselijke noodweer!!! Het waait als een gek, regen niet te zuinig en harde onweer zeg!!!!!!!! Ik weet ook niet waar ik nu met alles met mezelf heen moet Ik ga ook vroeg op bed anders wordt t dikke bonje met vriendlief ggggggrrrrrrrrrrrr dat weet ik nu al. Onze poes is nog niet thuis en dan weer dit noodweer Ik vrees het ergste. De flyers en alles was gelukt. De Amivedi weet er ook vanaf! Ik hoop dat ze snel weer komt. Ik weet t niet wanneer ik ga testen, heb echt niet t idee dat t nodig zal zijn eigenlijk............. liefs
nou, we hebben hier alleen regen gehad. geen echt noodweer als wat er op het nieuws te zien was!! we zaten gewoon te barbecueën poes was ook gewoon buiten. ze kan door kattenluik in de berging schuilen (JEEJ ze gaat eindelijk zelf naar binnen!!) maar ze was natuurlijk zieknat toen we net thuiskwamen
Nee het gaat absoluut niet goed :'( Ik ben erg ongerust over ons poesje en voel me gewoon echt klote!!!! Die domme tepelpijn en mn darmen en dan ook nog stomme hormonen die door mn lijf gieren!!! Hond is stront vervelend, vriendlief is is sjaggie, ik ben sjaggie... Ik jank steeds om niks en wordt helemaal gek!!! Ik weet gewoon ff niet waar ik met mezelf heen moet nu, ga ook maar naar bed zo denk ik.... Vrees dat dat het beste is.... Ben ook echt bekaf!!! Sorry dames voor dit alles, mn hoofd is gewoon ff op hol ofzo ik weet t niet. Maar mn hoofd en lichaam nemen echt het loopje met me!! liefs
zo ff mijn banner aangepast had namelijk verkeerd geteld de hele tijd...telde 1e dag ongesteld t/m dag dat ik weer ongesteld werd!!! maar dat moet alweer dag 1 zijn!! slim dus van mij hahaha
hmm laurier......weet je zeker dat je niet een testje gaat wagen??? want het klinkt wel erg goed allemaal!!!! dikke knuffel van mij!!!!! we hebben bijna het limiet!!!
Nou nee eigenlijk niet sasje, straks weer ee teleurstelling...... Maar goed, heb niet echt t idee dat t raak is ofzo.. Heb t vorige week ook erg druk gehad en deze week weer, dat zal t wel zijn... Ik ga afsluiten en naar bed!! Tot morgen allemaal en slaap lekker. liefs
@ laurier wat naar dat je je zo voelt zeg ik hoop dat je je snel wat beter voelt een dikke knuffel van mij @ sasje ja we zijn er bijna begint echt op te schieten weer het word hier nu wel weer donker ik wacht het af
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk