stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    allemaal nog een fijne avond en weltrusten voor straks :)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen dames!

Hier gister niet meer kunnen reageren want we hebben tot 01.00uur zonder stroom gezeten!!!!!
    Hier ging het er wel even goed op zeg gister! Kreeg geen hap meer door m'n keel! Heel harde wind en regen en onweer! Daarna dus ineens geen stroom meer tot vannacht......

@ Laurier; Hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt meis!! *KNUFF*

@ Sasje; Gefeliciteerd met je vriendin! Is het een jongen of meisje en hoe heet het? (ben ik altijd nieuwsgierig naar :))

@ Dolfijn; En? Ben je weer terug? Hoe was het bij je moeder?

@ Twinklestar; Is alles goed gegaan met je vriend gister op de weg?

@ The cat; Spannend hoor! Heb je last van kwaaltjes?

Hier verder alles goed, moe heb vannacht niet echt lekker geslapen.
    Vandaag alleen eten, want vriendlief moet overwerken :(.
    Zo weer werken, bah heb egt geen zin vandaag!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames!
    Wat is het weer fijn om terug te zijn ;) hahah veel bijlezen maar gelukkig heb ik tussendoor nog een paar keer gespiekt.. en daarna de sporen gewist (nu maar hopen dat ik echt alles gewist heb ;))
    @Laurier; hoop dat je je vandaag beter voelt meis! klinkt als behoorlijke vermoeidheid (die van van alles af kan komen, dus ik duim wel voor je!) Rust lekker uit en probeer aan jezelf te denken.. Dikke knuf!
    @Sasje; gefeliciteerd met je vriendin! best een lange weg als je het zo hoort idd.. maar zou het er graag voor over hebben :) Dus kom op.. nu zijn wij aan de beurt!
    @Ikke; vervelend dat jullie zo'n last van het noodweer hebben gehad :( Hoop dat alles snel opgeruimt is en dat het voorlopig even rustig blijft!
    @Anderen; het klinkt best spannend bij een aantal.. Ben heel benieuwd of we deze maand meer roze op de lijst gaan zien.. Van mij mag het :D

@Hier; 2 super gezellige, drukke dagen gehad.. Lekker met jongste zusje wezen shoppen, haar haren geverfd, met mams naar de begraafplaats om daar het graf van mijn broertje op te knappen, met mams nog even lekker ver gefietst en mijn jongste broertjes verjaardag gevierd.. haha en toen terug.. was helemaal stuk!
    Nu weer heerlijk geslapen in me eigen bedje naast manlief :) Altijd fijn na een paar nachten niet ;)
    En zo douchen en aankleden en weer aan het werk.. Dus ach, het leven gaat gewoon weer door hé?!
    Beetje last van me onderbuik (net als vorige mnd) dus probeer me er gewoon niets van aan te trekken en door te gaan.. Moet nog minstens 10 dagen tot NOD dus ach, zal wel los lopen..
    Heb jullie wel gemist hoor meiden! hahah is idd maar beter dat ik niet 4wk op vakantie ga :D had ik nooit gered :p

Fijne dag allemaal en ik klets weer gezellig mee! :)

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    haha welkom terug :D
    Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad. En idd het is altijd leuk om dan weer in je eigen bedje te liggen ;)

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even een vraagje aangezien we echt tegen het einde aanlopen van dit topic; Hoe werd de nieuwe naam nou? Is misschien handig als iedereen het weet, dan kan degene die het laatste brichtje hier plaats het nieuwe openen....

(tja zwangerschaps dementie he.. :p)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Volgens mijn laatse info werdt de nieuw naam
    de (roze) kletskoppen!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo,

@ikke zie mijn hyves..daar staat de naam!!! ga die hier niet noemen want is namelijk een naam die je niet vaak hoort,en mochten er bekende zijn die weten dan genoeg hahahaa!

@dolfijn fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!!
    en is idd ook altijd weer fijn om thuis te zijn...nee 4 wkn zonder zp zou ik ook niet kunnen zeg pff....

8. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames, hoe gaat het met jullie?

@dolfijn; fijn dat je weer gezelllig thuis bent en weer lekker met ons mee kan kletsen!! Mooi dat je het leuk hebt gehad.

@ikke; gefeliciteerd met je 7 weken zwanger ;) Balen dat het stroom eraf viel :( Gelukkig is het nu weer terug!! Heel veel succes op je werk en met alleen eten vanavond. Wel gaan eten he!!

@Sasje; gefeliciteerd met de kleine van je vriendin!!

@Twinklestar; idd alles goed met je vriend? Hoorde dat vrachtwagens van de weg waaiden en zelfs 1 dode :(

@hier; ben net van bed af (9 uur ging de wekker) maar ben nog echt zo vreselijk moe!!! Kan echt zo weer in slaap vallen! Ben ook echt nog steeds sjaggie!!!!! Heb al 3 keer wat anders aan gehad vandaag, nu zit ik in een lange broek hier nou t kan me niks meer schelen ik laat dit wel aan.....
    Heb voor vanmiddag een afspraak met een vriendin, wel leuk opzich maar wil alleen maar slaaaaaapennnn!!! Maar mag niet van mezelf! Vanavond heb ik een avondje niks geplant, vriendlief gaat maar naar vrienden toe of met de auto bezig whahaha!
    Gister avond zei hij tegen mij: lieve schat ga maar lekker op bed, ik doe de rest hier in huis wel en de hond ook, ga maar snel voordat je je been breekt of me door het raam valt... Nou waar dat nou weer op sloeg :S Maar ben maar wel lekker naar bed gegaan hihi.

9. laurier

laurier Niet meer actief

NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    25 juli: Smyltje
    27 juli: Twinklestar, Bibi26
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk

Onze nieuwe naam: de (roze) kletskoppen

10. laurier

laurier Niet meer actief

Als we nou elke keer zo ons lijstje weer doen op de nieuwe pagina, waar elke keer onze nieuwe naam bij staat dan hoeven we ons straks ook niet een breuk te zoeken en is het duidelijk voor iedereen ;)
    Ik was het ook alweer vergeten namelijk........

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Dolfijn.
    zo te lezen heb je leuke dagen gehad!
    @ laurier.
    ik hoop dat je eje snel wat beter voelt. is niet lekker om zo k*t in je vel te zitten. leuk he, hormonen
    @ ikke. hoe gaat het eigenlijk met jou? wat zijn je kwaaltjes tot nu toe? gelukkig ben ik terug van vakantie (hopelijk met een leuk souvenirtje: een baby;)) als jullie allemaal je echo nog moetern krijgen. ben erg nieuwsgierig!

@ hier. vandaag lekker uitgeslapen tot 10 uur! was gisteravond chaggie op vriendje. hij had een enorm stomme opmerking gemaakt. hij dacht dat het wel een leuk grapje was... NOT! dus we sliepen laat.
    ik heb sinds gister erg last van mn tandvlees wat nog over mn verstandkies heenzit :( hoop dat het snel overgaat.
    als het goed is, is vandaag eindelijk mijn auto klaar!! heb al sinds maandag mn auto niet. de schade was gister gerepareerd en belde om te vragen of alles gelukt was (ook mn APK). zegt ie: APK??? moest dat ook??? GRRRRR nu is ie dus vandaag pas klaar.. zou waarschijnlijk weer iets van 200 euro kosten :(

mijn tempkaartje is trouwens mooi consequent, maar wel hoger dan mn vorige kaartje. raar.. en was ook maar zo kort ongi. begon vrijdag eind van de middag. zaterdag hele dag best ongi en zondag alleen nog maar wat bruin. is wel heel kort he..

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk

Onze nieuwe naam: de (roze) kletskoppen

13. laurier

laurier Niet meer actief

Hoi smyltje, bah wat kunnen mannen zich dan grappig voelen met hun stomme opmerkingen soms......!! Ik hoop dat t allemaal wat uitgepraat is en je nog lekker hebt kunnen slapen..
    Dat is dik balen van je auto en wat dom dat hij niet wist dat ie ook voor APK moest, die van mij hoeft gelukkig eerst niet weer...
    Ik kan je niet helpen met je temp kaartje van FF, ik snap daar niks van helaas.....

Ik heb net 1 rijstewafel met kaas gehad, ben nu weer zo vreselijk misselijk!!! BAH :(!!
    Nou het is idd niet leuk om zoon gevecht met je eigen lichaam te hebben, die zou juist achter je moeten staan zou je zeggen he :x
    Mijn hele belevenis met geuren en smaken is ook echt heel anders afgelopen week :( Echt vreselijk heftig!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb goede hoop voor je laurier!!!!!

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou hier is nog geen ongi te bekennen wel onwijze rugpijn en gister avond misselijk

16. laurier

laurier Niet meer actief

Bedankt voor de goede hoop sasje, dan heb jij er meer vertrouwen in als mij hahaha.
    Voel echt absoluut verder niks en heb ook niet t idee zwanger te zijn ofzo......
    Ik ga maar eens de hord op, naar mn vriendin toe.
    Misschien is dat goede afleiding!!
    Een fijne middag allemaal en tot vanavond!
    liefs!

17. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hallo allemaal

hier weer ffies een berichtje.

@laurier, hoe is het met je. is de poes al terug???
    hoop dat je ook wat beter voelt

@dolfijn, lekker weer thuis he.
    das na de vakantie ook altijd lekker, tis altijd leuk om ergens heen te gaan, maar tis altijd leuker om thuis te komen...

@cat. wanneer ga je nou testen dan. spannend hoor!

@ikke, 7 weken. gaat snel he!
    over drie weken mogen we het echt van de daken schreeuwen als alles goed is!!!! yeah!!!

@smyl, nou hopen dat je auto idd klaar is.

@weer, hier helemaal geen last gehad. beetje regen onweer.
    maar gelukkig niet zo erg in het oosten en zo.. pffff
    hier is alles gelukkig goed gegaan.

@kwaaltjes. gelukkig val het wel mee. ik heb er nu niet zo last van.... (nog)
    maar je weet het nooit!

nou ik ga richting werk. moet tot vanaaf pffff
    probeer vanaaf ffies te buurten na het werk...

doei knuf voor iedereen.....

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ga zaterdag testen

19. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    oh spannend hoor
    ik kon niet wachten ging voor me nod al testen hahaha
    erg he

20. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    maar moet er echt vandoor
    blijft te lang weer hangen
    zit weer overal te lezen en doen

en anders kom ik te laat voor werk
    heb natuurlijk nu wel een goeie smoes hahaha
    te lang boven de plee gehangen,, hihihi..

Deel Deze Pagina