The Cat, dat is toch ook werken. En nog wel heel leuk werk ook! Wist het niet anders had ik graag wat werk van jou gezien voor een taart voor Aaliyah. Mijn schoonmoeder heeft nu de taart ontworpen met psp voor het schildje. Een foto van Aaliyah bewerkt met de teletubbies op de achtergrond. Ik ga nu naar bed, morgen moet ik er wel een beetje fris en fruitig uitzien. Welterusten en ik denk tot zaterdag!
Fijne dag vandaag Char! Geniet ervan! Goeie morgen allemaal! Hoe is het met iedereen? Hopelijk allemaal weer goed kunnen slapen nu het wat koeler was.. Ikke wel in elk geval! Vandaag gewoon rustig dagje, moet alleen nog even 3d kaart maken voor schoonzus die morgen jarig is.. dus voor 5u op de bus moet zitten.. Verder niet zo veel bijzonders, ook wel eens lekker @werk; ik ben stiefmoeder van 4 pubers (een hele baan) en daarbij help ik 1 dag in de wk in de huishouding bij iemand anders. Fijne dag allemaal! xx
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Onze nieuwe naam: de (roze) kletskoppen
Pffft knap hoor dolfijn, dat lijkt me idd een hele zware baan! Ik weet nog goed hoe zwaar mijn moeder het soms had met 3 pubers in huis hahahaha!! Hmmm bij jou weet ik het nog niet echt char...... Ik denk dat je wel mooi goudblond haar hebt, maar volgens mij verf jij het weet niet waarom ik dat denk.... Denk dat jij een kort, half lang/kort kapsel hebt, beetje stoer maar ook zeer vrouwelijk......... Pffft wat stom dat je er soms zoon beeld bij krijgt hahahaha!! En dan zie ik jullie straks allemaal en blijkt het toch heel anders te zijn :-D Een hele fijne dag vandaag en tot morgen!! Nou zoals jullie dus zien is er niet veel van uitslapen gekomen, ben erg misselijk en duizelig geweest vanacht, voelde me ook erg onrustig.... Elke keer kleine hazeslaapjes gedaan en toen zomaar weer een half uur tot uur wakker Heb de klok van 4:30 nog gezien en toen werdt ik wakker om 06:30 van vriendlief die van bed ging... Dus nee heb geen goede nachtrust gehad helaas. Vanmiddag moet ik werken en vanavond even gezellig op de koffie bij mijn ouders, morgen de afwasmachine halen jippie Ik heb sinds vanmorgen pijn in mijn rechter oor..... Een fijne dag vandaag allemaal en doe rustig aan. Ze willen weer warm weer hebben vandaag en dit weekend... Liefs
goedemorgen allen!! pfff, lag 11 uur in bed, word ik gewoon wéér pas om 10 uur wakker!! en echt MOEEE wakker!! pfff. misschien slaap ik wel te lang nou, Char, ik heb een nieuwe koffer gekregen. misschien pas je er wel in ik ga vandaag nog even lekker naar mn werk. weer wat doen in mn nieuwe klasje! eerst maar eens douchen en aankleden haha
@laurier.....heb je dat op mijn hyves gezien??? van me zelf heb ik inderdaad bruin lang haar.....maar verf ze blond...... hahah! ben zelf 1.64 groot dus je hebt gelijk.. bij char denk ik eigenlijk dat ze zwarte/donker bruine haren heeft tja en of deze lang of kort zijn??? ik denk lang! @ ik heb ook wel redelijk goed geslapen..pff maar goed dat ik mijn eisprong nog neit heb zeg, vriendlief is iedere keer veel te moe om te klussen die werkt iedere dag van s morgens 6 tot s avonds 9 uur pff.. en nu komende weekend ook allebei de dagen!! hij zit er ook helemaal door heen, want zei al tegen me, je hoeft niet in mijn 4 wkn vakantie aan te komen met klusjes hahaha! oh heerlijk morgen begin ik weer met werken en dan nog 1 weekje en dan 3 wkn vakantie!!!!!!!!
trouwens als iedereen mij ff een pbtje stuurd met zijn centraalste plek om te meeten kan ik ff kijken wat het kan gaan worden????
Hahaha sasje, ik heb je hyves niet Ik had er zoon gevoel bij.... Dat van char weet ik niet echt zeker, heb mn twijvels hihihihi. Heerlijk sasje dat je bijna vakantie hebt joh!! Ik moet nog een paar weken.... Kan me voorstellen dat je vriend er dan ook doorheen zit jah!! Pffft smyltje, ben jaloers op je dat je zo lang hebt kunnen slapen hoor!!! Het kan idd ook zijn dat je te lang slaapt.... hihihihi Werkse vandaag!! Dat lijkt me wel wat the cat!
whahahha jij bent het nu toch al!!! dus wij moeten volgen!! nou volgens mij zijn zus worden zij en ik tegelijk..en zij wil pas in okt. stoppen met de pil pff dus dan ga ik als niet zwangere met jullie high teaen hahahah!
goedemorgen lady's heb wel lekker uitgeslapen was helemaal kapot gisteren heb het echt druk gehad vandaag een beetje rustig aan @ laurier ben ook hard aan het duimen meid @ dolfijn veel plezier met rustig aan doen @ char een hele fijne dag vandaag maak er een leuke dag van
@ sasje heb je even en pb gestuurt nu maar hopen dat het snel raak is en we allemaal een mooie test in handen hebben
Hoezo ben ik het nu toch al sasje....??? Dan weten jullie allemaal meer als mij...... Fijn dat je goed hebt geslapen twinklestar!! Geniet van je rustig dagje vandaag!! The cat ben zoooo benieuwd naar jou test morgen, ik duim zeer hard voor rose!! o ohw sasje, ik hoop toch echt dat jij eerder zwanger bent als je zus hoor!!
zo ik moest even een hoop bijlezen.. Vermoeidheid is toegeslagen en de ochtend misselijkheden..pfff.. Voor de rest gaat het goed. 2 aug mogen we voor de termijn echo en 10 aug weer naar de verloskundige. Hoe is het met de dames hier?
wat wilt dan iedereen...pas afspreken als we zwanger zijn??? of nu al een keertje in bijv in sept/okt? groetjes Saskia