@Klevkin; ohw oke, nouja we slaan ons er wel weer doorheen Als we zwanger zijn dan gaan we gewoon heeeeeeel weinig op visite denk ik, tot de tijd dat we het gaan vertellen in elk geval zo weinig mogelijk om te voorkomen dat we het toch niet voor onszelf kunnen houden haha... @sasje; Ik weet waar jij over praat Helaas.... Ik had dat gister avond ook, het is absoluut geen pretje. Maar wat het is weet ik ook niet.... Ik hoop voor je dat het weer wat over is nu. @biancje; Ja leuk he die verhalen, ikzelf vindt het idd erg prettig om er hier wel wat over te kunnen praten. Mijn vriend zit er ook niet op te wachten (denk ik) als ik alleen maar hierover praat en tegen familie/vriendinnen kun je ook niks zeggen... @vakantie; Hmm lekker hoor Bali, lijkt me ook wel wat haha. Wij gaan waarschijnlijk gewoon weer op vakantie in Nederland, lekker in een huisje en de hond gaat gezellig mee. We willen 1 weekje weg en de rest van de vakantie besteden kwa geld en tijd aan een make-over voor onze tuin Een fijne dag nog allemaal, ik ga zo naar mijn werk toe. Als ik terug kom zal ik wel weer eerst genoeg te lezen hebben haha. Stelletje typ-miepjes zijn we ook :-D Doei!
ey, ja steken zijn we over, heeft denk ik een half uurtje geduurd!! maar ben er toch even rustig mee moeten gaan zitten en toen zakte het eigenlijk meteen weg.....zal het dan toch nog een eisprong zijn geweest??? of misschien hopelijk innesteling hahaahha!!
NOD: 22 april: Bibi26 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 Eisprong: 13 april: Bibi26 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microginon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30
meiden ik zat te denken he....en nee het deed geen pijn... Met een btje geluk kunnen ongeveer 4 meiden van ons al een btje voorzichtig moederdag vieren op 9 mei
Mat Care Zwangerschapstest ULTRA 2 stuks • Mat Care, Zeker weten... Zou dit echt zo goed zijn? Iemand hier misschien ervaringen mee? Bibi?
@MARLEEN, haha dat zou natuurlijk mooi zijn maar daar ga ik eigenlijk helemaal niet van uit dat het raak zal zijn....we zullen zien hahaha!! ik heb trouwens 9 jaar volgens mij microgynon 30 geslikt
NOD: 22 april: Bibi26 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 Eisprong: 13 april: Bibi26 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Even voor je aangepast @ marleen, ik kan sowieso al moederdag vieren haha voor de 2e keer Enneh, ik weet niet, ik heb het nooit zo op met die vroegtesters........misschien omdat ik er niet zo op vertrouw?? bovendien, sommige vrouwen hebben misschien miskramen na 4 weken en zien dat als een verlate menstruatie, met zo'n test zou je het altijd weten, en wil je dat altijd wel weten??
Ik heb een clear blue digitaal test gebruikt, lekker duidelijk! Weet alleen niet of ik nu te vroeg was met testen, maar ben nog steeds niet ongi en voel me ni bepaald lekker.. Wil ook niet weer te vroeg testen, is echt zo'n teleurstelling, ook al zit ik nog maar in ronde 1.
Even een vraagje, hebben jullie tussen door ook eens een kleine bloeding gehad? Ik had op dag 20 een paar druppels bloed (heel licht), maar ook alleen met afvegen. Was daarna ook over. Zou dit een innesteling kunnen zijn geweest. Op dag 30 had ik dit ook. Maar ben nu op dag 38 en nog niet ongi... Ja lastig he, je zit met zoveel vragen, maar je kunt het aan niemand kwijt. Mijn vriend is er ook wel mee bezig, maar is toch wat nuchterder. Wij weten nog niet of we op vakantie gaan, willen eigenlijk wel maar er zijn nog zoveel dingen die we willen, en allemaal geld kosten, haha!
Heerlijk genoten.. nu lui op de bank.. echt, denk je naar de sauna te gaan en je koppie even ergens anders op te zetten; zijn er zelfs daar dikke buiken hihihi of wil ik ze alleen maar zien Maar ben blij dat je me tip hebt opgevolgt Bibi! @Klevkin; we zijn vandaag lekker naar de Zwaluwhoeve geweest.. enne.. mannetje mag zo wie zo niet te heet sauna en badderen.. heeft nl een te hoge bloeddruk en niet zo'n heel goed hart Dus daar maak ik me niet zo druk om.. hihihi maar thanxx voor het advies!
NOD: 22 april: Bibi26 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 Eisprong: 13 april: Bibi26 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
@love ik zou toch maar en de kruidvat halen. ik heb al vaak gelezen dat die van cleaublue meer hcg nodig en dus vaak langer duurt voordat die aangeeft of je zwanger bent! toch ljkt het er wel op vind ik hoor!!!
@ Marleen; heb nog geen ervaring met testen dus met deze ook niet. Als ik het zo lees is ie wel goed, maar ja, ze maken natuurlijk altijd mooi reclame. @ Klevkin (en de rest die me zo geduldig vinden ); ik heb gewoon nog niet zo het gevoel van ik móet testen. Eerst morgen afwachten, pas dan durf ik er echt in te gaan geloven. Net met mijn vriend over gehad en ik denk gewoon als de klachten komen doordat ik mijn ongi ga krijgen, dan moet die snel komen. Lijkt me sterk dat ik een week klachten heb voordat ik ongi word. Meestal beginnen die klachten enkele dagen vóór de menstruatie, toch? Mijn vriend en ik hebben trouwens ook beide het idee dat mijn borsten groter zijn en mijn tepels zijn duidelijk anders, veel meer bultjes ineens en nog steeds zeer gevoelig. Dus heb gezegd maak jezelf nog niet te blij, maar bereid je wel voor want het zou weleens zo kunnen zijn. Trouwens nog helemaal geen ongi-gevoel. Geen bruine afscheiding, geen buikpijn, geen hoofdpijn, niks. Vannacht weer een spannende nacht want bij mij komt het meestal 's nachts opzetten dus als ik morgen wakker word en niet ongi ben, ben ik wel erg blij denk ik. @ Dolfijn; wel lekker uitgerust? Lastig soms hè, overal die dikke buiken. Vandaag met mijn zwangere collega gewerkt, morgen weer. Wil haar van alles vragen, maar aangezien niemand ervan af weet kan dat dus niet. Zij had namelijk ook last van zere borsten en wil zo graag weten hoelang dat aanhield bij haar.
Lastig hé Bibi Ken het helemaal.. Gelukkig weet mijn beste vriendin het en zij is zelf 6 mnd zwanger! Dus kan van alles aan haar vragen.. Doe een test wanneer jij er 'klaar' voor bent.. je kent je lichaam zelf het beste.. toch hoop ik zeker met je mee dat je morgen nog niet ongi bent! Succes vannacht, hoop dat je gewoon lekker slaapt! Verder goed uitgerust, lekker ontspannen.. eindelijk geen hoofdpijn meer dus zal echt van de spanning zijn geweest! Nu hopen dat de nacht ook weer eens wat langer is (want dat is sinds maandag toch wel wat korter) maar dit hebben we in elk geval lekker gepakt8) Mannetje zo ontspannen dat hij nu ligt te slapen op de bank.. hiihihih heb ik ff tijd voor forum
Zo eindelijk even tijd om te reageren, was vanmiddag aan het kijken; viel de stroom ineens uit ---> Weg internet!!! :x Daarna nog boodschapjes gedaan en gegeten, douchen en nu lekker op de bank! @Vakantie; wij gaan begin juni 2 weken naar Tunesie @Sasje; Ik had dat dus eergister! Denk dat het goed eisprong geweest kan zijn hoor! @Bibi; Jeetje ik heb echt bewondering voor je hoe je het in godsnaam volhoudt om niet te testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha vooral nu je steeds wat meer zwangerschaps-kwaaltjes krijgt. Maar snap ook wel goed hoor dat je geen teleurstelling wilt. Nog even volhouden dan he?! @Testen; Ben ik straks in kruidvat, dacht ohh dan neem ik wel gelijk test 2 voor 5 euro mee.... ISSIE OP!!!! Nou dan dinsdag maar weer even kijken. Nou ik ga me maar even toevoegen in het lijstje...
NOD: 22 april: Bibi26 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 Eisprong: 13 april: Bibi26 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
Ik heb mezelf er even tussen gezet. NOD: 22 april: Bibi26 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 Eisprong: 13 april: Bibi26 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
@Love1985; Ga je nog opnieuw testen? Ik zou ook die van kruidvat 2 voor 5 gebruiken! Hoor er echt veel goede verhalen over. Succes meis!