is makkelijker om eerder al te meeten.... degene die nu zwanger zijn en die dan meegaan als de anderen ook zwanger zijn, kunnen dan misschiena l bevallen zijn.... hahahahahahah
ja dat klopt daarom zei ik al van dn moeten we allemaal binnen nu en 5 mnd aantellen!!! maar ik wacht af wat de andere ervan vinden natuurlijk.....want je bent dan n atuurlijk niet meer anoniem he...wat sommige wel graag willen blijven!
Mij lijkt het ook leuk om een keer wat af te spreken, maar denk dat het heel moeilijk gaat worden om een datum te prikken dat iedereen kan. Maarja dat zien we dan wel. Bijna tijd voor een nieuwe dames..... Lig nu op de bank met laptoppie op schoot, ben kapot!
hello lady's, daar was ik weer even.. vandaag lekker met manlief naar Harderwijk geweest en even lekker niets kan ik best van genieten! over meeten; prima idee, zal je even pb sturen Sasje.. haha maar je weet allang waar ik woon Vandaag weer zo iets vreemds.. lopen we in het centrum heb ik het idee dat ik heel nodig moet plassen.. echt het idee dat ik het bijna in me broek deed omdat het ook al vochtig was.. ben ik naar de wc geweest en heb ik me toch een boel wit slijm in me broekje zitten.. dit heb ik normaal wel in doorzichtige vorm rondom eisprong.. maar dit kende ik nog niet.. Dus ben benieuwd wat het is geweest.. (sorry voor de details dames )
Klussen kan altijd Sasje maar toch verwacht ik niet dat dit mijn ei was.. het is niet doorzichtig en kan er geen draden van trekken.. Dit was echt anders.. hahah ik zou het niet weten dus ach, maar eens kijken of manlief vanavond nog wat energie heeft
hahaha dat draden trekken kan ik er ook niet van hoor.....dat hoeft ook niet altijd volgens mij.... spannend...
haha dat weet ik ook wel Sasje, maar de laatste keren wel heel duidelijk rondom eisprong wat dikker, doorzichtig slijm.. en dit was echt wit.. maar goed, zeker weten zal ik het niet.. dus toch nog maar even aan de klus alleen wordt mijn cyclus dan wel ineens een stuk langer hahah of het wordt een cyclus van 9mnd.. hahah ook prima
Zijn er trouwens nog dames die het leuk vinden om te hyven?? haha kunnen we vast wat meer van elkaar zien PB maar even dan voeg ik toe.. Lijkt me gezellig! xx
ja leuk!!!!! pb me dan ook maar even natuurlijk! ikke en dolfijn heb ik al...trouwens ik heb ook facebook..maar is alleen niet up to date zal ik maar zeggen haha!