stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @smyltje, tips voor Bali;

-Als je taxi's gaat gebruiken gebruik dan het liefst de blauwe en kijk goed of ze de meter aan zetten.
    -Mooi om te zien de zonsondergang Tanahlot.
    -Als je lekker Japans wilt eten Rioshi in Seminyak, is gewoon in Kuta.
    - Luxe eten in Oberoi, kun je ook lekker loungen.
    - Als je zin en tijd hebt 1 of 2 nachten Gili eilanden is een echt bounty gevoel, witte stranden, geen auto's op het eiland, echt geweldig maar is wel een ritje hoor..

Lekker joh waar vlieg je mee, Singapore airlines, Thai airways,KLM of wat anders?
    Je zal het reuze naar je zin hebben, lekker genieten!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen mensen, gisteren mylene party gehad dus niet veel kunnen typen!
    nou ik denk dat het deze ronde niet raak zal zijn voor mij...denk dat we er deze keer te weinig sex voor hebben gehad...alleen maar woensdag, vrijdag, zondag. en omdat ik gisteren die pijn had, wilde ik gisteren eigenlijk ook perse, kom ik thuis van die domme party ligt vriend lief al te pitten!!! nou helaas dus haha!!
    dus ach ja we zullen wel zien, maar ik denk dat het niet gelukt is deze keer....
    bibi......en en en en????
    zooooooo spannnneeennndddd voor jullie!!!!
    wanneer ga je testen? nog steeds pas na het weekend????
    knap haha ik had allang vandaag getest als ik niet ongi was geworden hahaha!!we horen het hier wel!!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen!!!

@Bibi; hoe is het???? :D

@Sasje; Je weet maar nooit, hoor ook verhalen dat het zaad soms wel langer dan 48 uur blijft zitten..... Maar ik denk ook niet dat het bij ons deze keer al raak is hoor, zou wel heel erg snel zijn en zo'n kleine kans.
    Zou wel leuk zijn natuurlijk, maar we moeten ook een beetje nuchter blijven he? (proberen dan :)) hihi

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames!
    Ben ook erg benieuwd hoe het met Bibi is;) hihihi we wachten allemaal op jouw test lijkt het wel..

Vandaag schoonmaak-dag hier in huis.. helemaal geen zin.. beetje futloos vandaag, maar tja, wat moet dat moet.. gewoon even doorzetten! Succes allemaal vandaag!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja en het grappige is, dat ze als ze nog niet ongi is vandaag waarschijnlijk helemaal geen test gaat doen.......... hahahaha

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Bibi; Het is niet de bedoeling om je nog zenuwachtiger te maken hoor! We leven blijkbaar gewoon allemaal heel erg met je mee :)
    Nee meis, doe rustig aan en (er nu vanuit gaande dat je nog niet ongi bent) gewoon testen wanneer jij/jullie er aan toe zijn!!!! We duimen allemaal wel voor je:)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Duim lekker met ikke mee:p
    en wacht gewoon, net als iedereen, af.. Jouw moment, jouw tijd meissie! Suc7!!

8. laurier

laurier Niet meer actief

@Bibi; hihihihi iedereen zit op zn puntje van zn stoel hier om te wachten of je ook ongi bent geworden :) Nou ik vindt t ook erg knap hoor dat je zo lang wacht....

@dolfijn; oeh bakkes een schoonmaakdag :( Veel succes!

@Sasje; het maakt toch niet echt uit hoe vaak je sex hebt. Ja oke je moet sex hebben om zwanger te worden maar idd dat zaad sowieso 48 uur blijft zitten heb ik ook gehoord namelijk....

@vakantie; ja wij willen ook nog zzzzooooo veel dingen die ook geld kosten idd, daarom gaan we maar een weekje weg.... Maarja het is beter als niks. Maar na bijna 2 jaar niet op vakantie geweest te zijn mag het ook wel weer even vindt ik :-D

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    jeetje wat een vroege vogels! vroeg me even af.. werken jullie? ik heb toevallig vandaag een adv dag, maar werk fulltime. nu snap ik waarom ik 's avonds elke keer zoveel te lezen heb :D

@Bibi, wat een interesse hier allemaal in jouw (niet)ongi he! we zijn gewoon erg nieuwsgierig :)

ik heb deze maand gewoon wéér een maand overgeslagen. aangezien ik volgende maand mn ring écht eruit ga halen (voor de laatste keer dus), moet ik dan wel ongi worden hoor! anders kan ik mn cyclus niet gaan berekenen :( net nu het allemaal zo dichtbij komt, word ik 2 keer achter elkaar niet ongi. zal het dan toch mn hoofd spelletjes met me spelen?? niet grappig haha.

nou, bij jullie nog wilde plannen vandaag? ik ga vandaag nog even wat shoppen in de stad en voor de rest lekker genieten van mn welverdiende vrije dag. stiekem heb ik al 20 kinderen namelijk :p en dat is vermoeiend hoor! :D

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ook ik heb vandaag een schoonmaakdag! Ben onverwachts vrij van het werk, dus dan hier maar even flink aan de gang!
    Misschien nog even naar de stad straks om vast de test in huis te halen.....

Ik heb ook echt al zin in de vakantie (nog ruim 5 weken wachten). Vorig jaar naar Italie geweest, maar dat was maar een weekje dus veel te kort! Laatste echte vakantie was in 2007 naar Egypte dus was nu ook wel weer tijd :)

Nou bibi; kom hier maar gauw even verslag doen hihi

11. laurier

laurier Niet meer actief

@Smyltje; ik werk maar 20 uur in de week dus ben opzich daarnaast best veel thuis ja....

@ikke; bakkes jij ook al een schoonmaakdag bleeehg.

Ik denk dat ik vandaag maar even wat rustig aan doe, ben vanacht niet zo lekker geworden en voel me nu ook niet helemaal fris.....
    Ik zal eerst eens even met de hond uitgaan :)

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Bibi :) insgelijks met de rest :) jouw lichaam, jouw tijd, jouw test :) wij gaan gewoon lekker voor jou in spanning zitten :D
    maarreh......andere tepelhoven?? wat donkerder van kleur toevallig?? en bultjes waar ze eerst niet zaten?? Dat klinkt wel bekend :) enneh, toen ik zwanger was hield de pijn in mijn borsten aan, dan weer wel gevoelig, dan weer wat minder en tegen het einde aan was het gewoon ronduit stront vervelend omdat ze op knappen stonden :).
    En meiden! Vragen over hoe zwangerschap voelt zijn ook hier welkom hoor ;) kan best wel wat in mijn geheugen graven haha.

@Sasje, wat is een mylene party??? Blij dat je het leuk hebt gehad toch!

@Dolfijn, oh!! de zwaluwhoeve, heerlijk!! ik moet er binnenkort ook maar weer heen!! Heb er zo'n zin in, even een dagje heerlijk bijkomen!! Oh en mijn man heeft ook hoge bloeddruk, die wil niet eens in de sauna (staat los van de bloeddruk trouwens :p)

@Love, idd, wat de rest zegt, toch een andere test halen en dan de kruidvat. Ik weet nog bij mijn eerste dat ik testte in eerste instantie met de kruidvat en toen was hij positief, en omdat ik het niet echt geloofde nog een clear blue test gehaald, die was ook wel positief maar veel lichter. De kruidvat test is veel gevoeliger.
    Je hebt wel gelijk wat betreft de teleurstelling anders, maar dan weet je wel zeker wat er aan de hand is, nu blijft je in de spanningen zitten.

@Smyltje, hoe is dat zo'n nuvaring?? Ik ben toch wel benieuwd om heel eerlijk te zijn!

Hier alles wel redelijk, ben bekaf, kon gisteren op het werk wat met mijn programma knoeien zodat ik eerder naar huis kon, anders had ik tot 22 uur gemoeten.
    Mijn dochtertje is ziek, ze heeft al vier keer gespuugd, geen koorts gelukkig. Maar het is wel zielig. Ze is nu in elk geval lekker aan het spelen! Ik ben zelf ook half, snotterverkouden, keelpijn en bekaf.

@Werk, ik werk 24 uur in de week, voornamelijk 's avonds of 's nachts :) vandaar dat ik overdag altijd zoveel aanwezig ben haha.

13. laurier

laurier Niet meer actief

@Klevkin; oeh dat is niet leuk :( Veel beterschap met jezelf en je dochtertje..

@werk; ik werk voornamelijk ook 's avonds ja en 1 keer in de maand avond-nacht-ochtend achter elkaar.

Ik heb opzich (nog) geen vragen over zwanger zijn, eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel verder hahahaha.

Gister voor het eerst om 10 uur (jaja!) met vriend lief op bed gelegen, hij vindt dit altijd te vroeg namelijk. Ik zeg altijd: zullen we om half 10 naar boven dan liggen we er om 10 uur wel ;) Maar elke keer is er wel iets waardoor het niet lukt en het rond 11 uur a half 12 wordt en tsja vaak ben ik dan moe en hij ook en vallen we in slaap ggrrrrr.
    Maar nu heeft hij er hard voor opgeschoten :) Ik kreeg zelfs een heerlijke massage toe, beviel me prima hihihih. :-D

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Klevkin. de Nuvaring bevalt mij prima! heeft hetzelfde idee als de pil: 3 weken moet zo'n ring erin en dan een week eruit en dan word je ongesteld. voordeel is dat deze hormonen plaatselijk worden afgegeven ipv door je hele lichaam(met de pil). ik heb veel minder last van de hormoonwisselingen die ik had met de pil. het is heel makkelijk inbrengen (maakt niet zoveel uit waar ie zit) en uithalen. soms voel je m wel eens met de seks, maar mocht het storend zijn, mag ie dr een paar uurtjes uit. ik ben er eigenlijk wel erg tevreden over. het enige nadeel is, is dat ie wel duurder is dan de pil. en je krijgt 'm maar voor 3 maanden mee. betaal dan 30 euro ofzo geloof ik. dus 10tje per maand.

@ alle 's avonds werkers. nu snap ik waarom er steeds zoveel berichten opstaan! lijkt me wel zwaar hoor, veel 's avonds werken. ik lig altijd wel half 10, 10 uur in bed. mij krijg je dan echt niet meer aan het werk! nou ja, straks krijgt mn vriend me wel aan het klussen ;)

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Idd heerlijke sauna! Lekker groot en toch gezellig:) Gelukkig wil mijn man wel de sauna in.. hihihi hij geeft meestal de voorzet om weer eens te gaan.. Heeft jouw man ook medicatie voor zijn hoge bloeddruk??

Beterschap met je meissie en jezelf! Doe maar ff lekker rustig aan.. mag ook wel es hoor;)

@ikke; jij ook heel veel succes met de schoonmaak dag.. het wil hier nog niet echt op gang komen:p gewoon geen zin/fut/energie.. Mannetje gaf ook aan dat ik maar even rustig aan moest doen.. hihihi hij weet dat ik daar niet zo goed in ben;)

Over werk; ik ben afgekeurd omdat ik fibromyalgie heb.. Ben wel aan het kijken of ik weer aan het werk zou kunnen komen.. maar heb aan man, stiefkinderen en mezelf een behoorlijke dagtaak dus hou mezelf wel bezig hoor:)

16. laurier

laurier Niet meer actief

@smyltje; het went op den duur wel hoor, net als dat sommige mensen overdag elke dag werken. Maar goed ik werk maar 20 uur in de week en ik werk dus ook niet ELKE avond gelukkig. Anders zou ik mijn vriendlief nooit zien hahaha

@klussen; ja wij zullen ook wel ietssss eerder op bed moeten gaan dan..... Of 's morgens kan ook.
    Nou ja we moeten maar ff zien hoor, wil dit soort dingen ook niet echt in gaan plannen ofzo.

@dolfijn; nouja idd dan heb je al wel werk ja....
    Is wel zo hoor, ik merk het nu ook al wel. Ik werk 20 uur in de week, doe het huishouden en zorg voor onze hond.
    Nou super veel tijd voor mezelf heb ik dan eigenlijk ook niet...

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Werk; Ik werk ook ongeveer 20 uur in de week, wisseld nogal geregeld vaak wat meer. Dan idd nog hier het huishouden en de hond en de kat! Kom soms tijd tekort om nog even langs zus/vriendin te gaan...pff

@Schoonmaak; Hier wil het ook niet echt hihi beetje last van m'n onderbuik, borrelen, steekjes, beetje spierpijn-achtig gevoel (misschien wel van het klussen gisteravond :D)

@iedereen; Waar blijft Bibi toch????? :p

18. laurier

laurier Niet meer actief

@werk; ik vindt dat het huishouden ook werk is hoor. En ja idd huisdieren, daar heb je ook werk van!! Helemaal ook onze pup van 4 maanden, die heeft nog echt training en oefening nodig hoor hahaha.

@Schoonmaak; ik zal zo even de afwas gaan doen en voor de rest ga ik niet echt wat doen denk ik, ik voel me echt niet lekker hoor. snotterig, hoofdpijn, misselijk...

@ikke; Bibi zal zich wel verstoppen hihihihi.

@Bibi; neem je tijd hoor!!! Ik sluit me helemaal aan bij Klevkin.

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Smyltje, klinkt goed!! Misschien dat ik na een tweede dat maar eens ga proberen dan!!

@werk, nou ja, kijk ik werk woensdags van half 3 tot 'sa vonds 22.00 en vrijdags van half 5 tot de volgende ochtend 10. En dan 1 keer in de maand nog op zondag van half 5 tot de volgende ochtend 9 :) dus ik mag niet echt klagen. Maar soms wordt ik er erg moe van dat ik idd die avonden niet normaal op bed kan, heb altijd wel erg behoefte aan slaap!

@klussen, dat moet hier sowieso geplanned worden.....ivm dochterlief. Meestal ;s avonds, anders is het gewoon geen doen!

@laurier, zitten we samen op de ziekenbank hier!!

20. love1985

love1985 Lid

19 apr 2010
    24
    0
    0
    overijsel
    Bibi; Ook ik ben benieuwd. Spannend hoor! Leuk iedereen leeft met je mee!

Dolfijn1982; Vervelend zeg dat je fibromyalgie hebt, ik weet sinds febr dat ik dat ook heb. Dat maakt het ook lastig, want ben nu steeds er moe, maar dat kan daar ook aan liggen.
    Zwaluwhoeve is echt heerlijk ben er poosje geleden ook geweest. Ga binnenkort weer heen..

Geloof dat ik idd maar even naar de kruidvat moet. Maar dat wordt hem vandaag denk ik niet.. Maar heb nog een clear bleu test liggen, dus geloof dat ik morgen toch nog maar eens test (en dan een x zonder vriend) Had gister ineens enorme buikkramp, dacht nu wordt ik vast ongi, maar nog niet.. Toch morgenochtend maar testen, wel erg spannend hoor....

x

Deel Deze Pagina