Spannend love1985!! Hoop toch op een posi test voor je! FM is inderdaad lang niet altijd handig.. pijn en vermoeidheid zijn hier gelukkig weer wat afgenomen en sinds een jaar ongeveer medicijn vrij. Daarom durf ik nu ook genoeg op mijn lichaam te vertrouwen bij evt zwangerschap.. hier had ik voorheen moeite mee.. @Schoonmaak; even alles geraakt, wc's wel even goed gedaan.. en de rest.. ach, komt wel weer.. De energie is er hier bij veel dames uit als ik zo lees.. dus allemaal even rustig aan; er moet ook nog geklust worden
sow mensen wat is er weer veel getypt in die kleine paar uurtjes haha! @ iedereen ik werk 30 met verstandelijk gehandicapten jongeren, ds ik ben ook redelijk veel thuis, en daarlangs doe ik ook nog in parfum/mak up . Mylene party...kennen ze dat boven in holland niet haha?? hier is dat heel erg..... zijn cremes en makeup enz enz vanalles en nog wat..maar je hebt er ok weer verschillende partys in, je kunt ook bijv een gezichtbehandeling laten doen, of op maken enz. wel leuk! hier tegen manlief gezegd dat hij vanavond toch echt eraan moet geloven haha!!! ja word dan wel gepland maar ja..haha!! anders weer 1 maand wachten pff... bibi houdt ons in spanning!! denk dat als ze ongesteld was geworden dat allang had getypt hier! zo net terug van vergadering, straks nog even sporten. en daarna helemaal niks meer doen! had gisteren al beneden alles gepoets en moet eigenlijk nog boven poetsen, maar of ik dat vandaag ga doen weet ik nog niet aha! morgen weer een nieuwe dag!
Of misschien typt bibi niet omdat het een teleurstelling is?? Dat kan ook, of misschien heeft ze gewoon niet getest ze zo pas na het weekend testen dus wij zijn gewoon met zijn allen te ongeduldig haha. Ik werk ook met licht verstandelijk beperkte jongeren! is het bij jou op een groep? Of ambulant? ik werk ambulant Enneh, ik ken het niet die partys lol, maar dat zegt niks over de rest van het noorden hahaha. Nou ik heb tot nog toe nog niet meer pendels ontvangen dus zal jullie laten weten ik heb 2 pendels, allebei juli 2010 van een meisje ben er op zich blij mee, hoop alleen toch dat het in elk geval gedeeltelijk fout is, wil wel heel graag een jongetje Mijn pendelboek is ook geariveerd! heb me er alleen nog niet aan gewaagd om te pendelen echt, heb wel al het boek uit! Erg interessant
Ben benieuwd Love1985! Hoop het voor je! Net het bed afgehaald en weer opgemaakt, stofzuigen en nu zo aardappels koken, kan ik ze vanavond bakken Maar nu even lekker op de bank en maar even wat eten, want dat heb ik vandaag nog niet gedaan...
@KLEVIN, ik werk nu momenteel 4 jaar op een groep met autisme en gedragsproblemen. ik heb daarnaast ook een jaartje 4 uurtjes in de week ambulant gedaan, maar vond dit te veel worden. ( had een casus waar ik onderhand nog meer tijd in moest steken dan mijn 30 uur op de groep..beetje te letterlijk gezegd, maar je snapt me wel denk ik haha was een erg complex geval)
@werk; dat klinkt allemaal erg leuk die banen Ikzelf werk bij PGB, ik heb 2 clienten die ik bij hun thuis activerende en ondersteunende begeleiding geef. 1 jongen van 18 en een man van 52, wel variatie dus en ik vindt dat 1 op 1 contact erg leuk!! En tsja, het verdient gewoon ook erg lekker :- @testen; Die hoef ik nog niet in huis te halen denk ik. Wij (lees:ik) wou eerst een maand wachten met echt "klussen" omdat ik pas net foliumzuur slik, op t potje en op internet had ik namelijk gevonden dat je het beste 4 weken foliumzuur kunt slikken voor die tijd.... Maarja ik vindt het nu toch wel erg moeilijk worden als we nu nog moeten wachten tot mijn volgende ongi, ben net ongi geweest namelijk @dolfijn; dat is tenminste iets toch, belangrijkste echt ff goed doen en de rest zien we wel weer... @Mylene party; ken ik ook niet hoor....... Ik ken wel Oriflame @klussen; plannen jullie het allemaal, zeggen jullie tegen vriend/man gewoon: nu moeten we klussen kom op....? Ik vindt dat zo raar he.... Heb gister wel tegen mn vriend gezegt: huppakee we moeten ook weer eens vroeg op bed, als we zwanger willen worden zal er wel gesext moeten worden hihihih (erg subtiel, nee niet echt weet t)....... Maarja dan kijkt hij me aan alsof ik chinees praat :-S Maarja hij ging wel vroeg met me op bed.......... Dus ik weet t niet helemaal, krijg dr geen hoogte van.... mannen.....?!?! @pendels; Wow gefeliciteerd Klevkin, spannend hoor!! Waar haal je die pendels weg eigenlijk??? @ikke; Goed bezig!!! Maar denk er wel om idd dat je jezelf niet over de kop rent.. enne: eten is erg belangrijk!
@Laurier; Ik ben wel 4 weken van tevoren begonnen met foliumzuur, maar ik slikte toen ook nog de laatste strip van de pil dus dan is het ook al anders! En ach er zijn ook mensen die helemaal niks slikken... dus mocht je je niet meer in kunnen houden is het nog geen ramp! @Klussen; hihi wij deden het zoiezo al ongeveer 4 keer in de week, dus heel veel verschil zit er nu niet in. Wel proberen we het om de dag te doen . @Mylene party; ken ik ook niet! haha
Oh oriflame ken ik ook!! haha, misschien dat het hem toch aan het hoge noorden ligt laurier?? lol de pendels : Pendelen - Zwangerschapspagina als je daar in het eerste topic kijkt staan wat namen van mensen die het voor je willen doen Ik zou het trouwens heel knap vinden als je het nog een maandje uit weet te stellen alleen voor het foliumzuur ik zou het niet kunnen (stook stook) Enneh, dit werk voor het geld? man dan ben ik op de verkeerde plek, het enige wat wel lekker is, is de ort @Sasje, ja ik snap wat je bedoelt met gecompliceerde casussen, wij hebben ze ook wel!! Oh en autisme vind ik altijd interessant, wij hebben er ook een paar (haha, net alsof verzamelen we ze) hoewel er bij ons meer met psychische stoornissen zitten.
haha dan ligt het toch een het noorden want oriflame ken ik niet!!! kennen jullie dan ook niet fm???? fm parfum?? misschien iets voor iemand van jullie dan!!!! is makkelijk en snel geld verdienen! daarom doe ik dit erop nog bij aangezien de zorg idd erg goed betaald....not!!!
@werk; nee zekerrrrrrrrrrr doe ik dit werk niet alleen voor het geld. Daar haal je je voor 1 persoon veel te veel werk op je hals denk ik hihihihi. Maar ik bedoel maar te zeggen mijn loon is niet vreselijk slecht ofzo. Als ik dit allemaal zo lees denk ik dat mijn loon dan aardig hoger is als die van jullie.. @maand wachten; nou ik ben nu net ongi geweest en heb nu al zoiets van, jeeeetje ik kan niet meer wachten hihi. Maarja dit is wel wat ik tegen mn vriend had gezegt dat we nog een maand met condoom moesten doen ivm foliumzuur slikken....... Hij zei toen wel: ohw oke maar haal jij dan condooms in huis. (tipisch man) Weet je wat het is, mijn vriend die praat nu al ook wel over zwanger worden, babykamer, baby enz enz... Maarja hij zegt niet: zullen we nu ff gaan klussen o.i.d......... Maarja weet niet, misschien is dit ook wel echt tipisch iets vrouwelijks......?!?! Weet ook niet of ik zoiets echt wel zou kunnen verwachten van zijn mannelijke kant...... @Klevkin; whahaha ja misschien ligt het daar wel aan, wij boeren trienen :-D lol
Ik denk dat mannen er heilig van overtuigd zijn dat vrouwen in staat zijn om zo zwanger te worden zonder dat hun er wat voor hoeven te doen enneh, wat je gezegd hebt kan je toch weer terugtrekken?? oh schat, ik ben van gedachten veranderd (dat schijnt dan weer vrouw eigen te zijn). @sasje, ik ben al met iets anders bezig ben aan het studeren voor gewichtsconsulente, dat kan ik dan naast mijn huidige werk doen. Misschien zelfs mijn huidige werk uiteindelijk opzeggen maar dat is nog ver in de toekomst! En idd, ik denk dat je als je vanuit een pgb werkt wel wat meer verdient. Ik werk voor een instelling, en dat is beslist geen vetpot hier vind ik eigenlijk diep triest als ik naga wat wij zo nu en dan te verduren krijgen.........maar goed!
@werk; dat ben ik 200% met je eens Klevkin!!! Het werk wordt echt onderschat... Nouja ik heb gister wel tegen hem gezegt: we zullen echt sex moeten hebben om zwanger te worden... En hij heeft echt zn best gedaan (en het is hem gelukt!) om echt op tijd met mij op bed te gaan.... Gos dat is echt erg....... als mannen daar echt van overtuigd zijn..... :-S Maarja toen ik begon over 'zullen we zwanger proberen te worden' kreeg hij ook de schrik van zn leven en zei hij ook niet jubelend: JAAAA laten we zwanger worden... Toen zei hij: "ja dat kunnen we doen". En sindsdien praten we steeds over: ja als we zwanger zijn dan dit en dan zus en dan zo.... Dus dat had ik eerst ook anders verwacht, maarja mannen zijn daar heel anders mee bezig als wij vrouwen Misschien moet ik over dit ook maar zo denken
@Laurier; Mijn vriend was in het begin ook niet zo als hij nu is hoor. Hij ging zich eerst vanalles afvragen; kan ik het wel, ben ik wel een goede vader etc etc etc.... Volgens mij hebbenn veel mannen dat en is het heel normaal. Nu is hij er echt heel erg mee bezig! Als we aan het winkelen zijn kijkt hij bij de baby kleren, hij heeft het er heel vaak over. Mannen hebben volgens mij gewoon iets meer tijd nodig om aan het idee te wennen
Zeg maar gerust heel veel tijd nodig om te wennen nee hoor dat verschilt per vent! ik ben maar wat aan het plagen maar hier was het hetzelfde verhaal hoor, zowel bij de eerste als de tweede, mannen hebben ook niet zoiets van, oh mogen we al bijna testen?? mag het mag het mag het ??? (denk dan het hypertoontje erbij wat wij voelen zeg maar )
Haha idd Klevkin! Mijn vriend wilde dinsdag al dat ik ging testen hihihi en dat alleen omdat ik mijn eten eruit hab gegooid! Mannen.......
Ja mijn vriend vraagt zich dat ook wel af maar ondertussen wil hij ook al een babykamer afmaken.... Dus het is allemaal een beetje raar en een beetje dubbel. En 3 dagen geleden begon hij zelf over baby's te praten........ En nu praat hij er helemaal niet over en net zoals dat ik dat gister over baby's zei. Daar reageert hij dan weer niet op, maar wel vroeg naar bed. Dus is dat dan gewoon dat ik er niet te veel met hem over moet praten, niet teveel woorden van hem moet verwachten maar gewoon die hints opvatten...? Soms krijg ik er gewoon geen hoogte van wil ik maar zeggen.............. Ikzelf ben ook meer de persoon trouwens die liever echte "woorden" heeft ipv hints enz...
Ik heb er op een gegeven moment even niks meer over gezegt en toen begon hij er zelf weer over en was meneer eruit dat hij er nu toch echt voor wou gaan (net nu ik een nieuwe strip was begonnen 8))
Nouja dat we ervoor gaan dat is al zo Maarja heb ik tegen hem gezegt: ik wil graag wel eerst ff een maand wachten ivm die 4 weken foliumzuur slikken.... Dus tsjjaaaaa.... Maar idd kan ook zeggen dat ik van gedachte ben verandert Ben dan wel weer benieuwd hoe hij daar dan op reageert Ik heb ook ff wat gezocht op internet, kwam de site www.buikbanden.com tegen, mn vriend die vondt het echt superrrrrr leuk en was echt heel enthousiast.... 8)
Ja die is leuk he?! En niet duur! Maar eerst maar even zorgen dat we daar iets kunnen bestellen voor ons
Juist ikke, eerst nog even hard "klussen". Hoop dat ik me dan wel snel weer wat beter voel anders wordt dat niks natuurlijk