stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goede morgen lady's!

Ook hier veel plassen en wat hoofdpijn.. het is toch allemaal wat hé?! Ach heb het er graag voor over hoor!:)
    Verder wat pijn in mijn onderrug.. iemand die dat herkent??
    Succes allemaal maar weer vandaag! xx

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ja heb ik ook last van, een beetje zeurderig gevoel in onderrug!
    hihi heb volgens mij overal last van :(.
    Je gaat ook onbewust op zitten letten wat je allemaal voelt.... pff om moe van je worden :)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahha inderdaad.. ben nog nooit zo alert geweest op mijn lichaam.. en herken deze rugpijn van ongi worden, maar dat is nog helemaal niet aan de beurt (of wel heeeele korte cyclus), dus vandaar mijn vraag.. blij dat je het herkend ikke!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ik had gisteravond ook weer raar gevoel in m'n buik heel laag in het midden. Soort van krampen, maar ook beetje spierpijn gevoel. Dacht ook echt van ohh nee nu al ongi worden?? maar helemaal niks!
    Snap nu toch even helemaal niks van m'n lichaam :).

5. laurier

laurier Niet meer actief

#565 laurier, Apr 23, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 23, 2010
    @hoofdpijn; ik heb al 2 dagen vreselijk last daarvan Maar vraag me wel af of het een griepje is of ontpillen......

@pijn onderrug; nee daar heb ik gelukkig geen last van, hoop dat het ook weg blijft.

@nog 4 week wachten; nou gooi dat maar uit de boot hoor, gister zonder voorbehoedsmiddel gedaan hihi :D

@smyltje; heb je er nog over gepraat met je vriend? En ik vindt het idd ook een goed punt, laat hem de bedragen zien van van opvang kost....

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Bibi, goed om te horen dat je nog niet ongesteld bent :) we hebben gewoon geduld toch!! Kan me heel goed indenken dat je het testen dan niet door wilt drukken.

@Love, hoe ging jouw test?? jij zou vandaag toch weer testen?? ik ben heel benieuwd, want om heel eerlijk te zijn, volgens mij waren die bultjes op het tepelhof wel echt specifiek een zwangerschapskwaaltje. Maar goed, hang me daar niet aan op, want zeker weten doe ik het niet.

@Smyltje, wij hebben die discussie nooit hoeven hebben. Ik werk onregelmatig, voornamelijk 'savonds en zat sowieso al op 24 uur. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je naar 3 dagen wilt, en niet naar 4. Zet zoals al voorgesteld is idd alle voor en nadelen maar op een rijtje.

@hier, mijn dochtertje is wat opgeknapt, ook weer wat meer richting haar eigen ikje, ze zit nu heerlijk boekjes te lezen. (op haar manier dan) en we hebben net heerlijk met de bal gespeeld.

We zijn nog wel allebei snotter verkouden, dus zowel mezelf als dochter heerlijk ingesmeerd met spul voor neusverkoudheid. Ik heb zelf ook nog eens hoofdpijn, en moet vannacht nog een slaapdienst draaien ook!

Verder kregen we vandaag bericht dat de verbouwing die we gepland hebben maandag al begint!!! ik sloeg stijl achterover, had het pas begin mei verwacht, dus we zullen snel alle voorbereidingen gaan treffen.

7. laurier

laurier Niet meer actief

@Klevkin; mooi dat het nu iets beter gaat met jullie!
    Zo hey dat is super dat de verbouwing maandag al begint!!!
    Wat gaan jullie verbouwen dan?

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden, alles oke!??
    hier is alles goed! eigenlijk niks bijzonders te melden deze keer haha!! alles loopt gewoon door he...

maar kent ook niemand van jullie fm parfum??

en wat betreft die builtjes.....nou ik zelf denk dat ik niet in verwachting ben, dus denk dat ze toch ergens anders van zijn...

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Laurier; dat wachten.. hihihih fijn dat jullie er toch nu al voor gaan;) Heeel veel succes! en genieten hé?!:p

@Klevkin; Fijn dat je dochter weer wat opknapt! Nu nog allebei even uitsnotteren en hoop dat jullie er snel weer helemaal bovenop zijn.. Doe nog even rustig aan!

10. laurier

laurier Niet meer actief

@sasje; nee ik ken fm parfum echt niet.... Waar denk je dat die bultjes dan van komen?

@dolfijn; jaaaaazeker doen we dat!!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @laurier, ik zou het niet weten haha!!! we zullen zien over een weekje of 2!!
    misschien iets voor jou om parfum te verkopen als jij er nog nooit van hebt gehoord?
    zijn echte geuren...en zelfs eau de parfum!!
    je koopt een map voor 51 euro met 160 testers mannen en dames!
    en dan kun je beginnen...ik weet niet of je veel parfum zelf gebruikt? maar ik vind het al fijn dat ik zelf inkoops prijs kan kopen nu hoef ik lekker niet meer die dure parfums te kopen!!

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Ja het is zeker super dat die al begint!!

We hebben dit huis afgelopen september gekocht, het is nog volledig in originele staat. We hebben echter wel al een gasopenhaard laten plaatsen en wel om het volgende :)

We laten bijbouwen, een bijkeuken (de wasmachine staat nu in de douche, de droger in de garage, en de douche is al niet zo heel groot), een stukje bij de woonruimte (serre achtig iets zeg maar) en we krijgen vloerverwarming!!! :D
    Verder moeten we zelf boven nog opknappen, zeg maar in onze stijl en smaak brengen, want we zijn er zo in getrokken omdat we toch nog gingen verbouwen. En we moeten de achtertuin nog opknappen, het is op zich een mooie tuin, maar grotendeels planten, en een vijver! En het is echt een grote tuin, dus we gaan de helft gras doen, en de andere helft gaan we betegelen. Maar op de een of andere manier, denkt mijn man het pas eind van de zomer klaar te hebben, terwijl ik het graag voor de zomer klaar wil hebben! Kan mijn meisje toch niet de hele zomer binnen houden omdat er een vijver in de tuin zit...........zucht.
    Dus als hij met zijn vrienden het afdakje en de tegels eruit gaat halen voor de verbouwen :p ga ik vast wat planten eruit halen hahahaha (verder ben ik helemaaaaaaaaal geen doordrammer hoor :p *aureooltje boven het hoofd knippert*)

13. laurier

laurier Niet meer actief

@Klevkin; hahahaha nee je bent geen doordrammer ik lees het al :) Maarja met die mannen moet je soms ook wat hoor anders kom je niet snel verder.....
    Heb ik met mijn vent ook, hij wil heel graag en kan het ook wel maar de stap om eraan te beginnen is meestal het probleem he.... Dus dan push ik hem ook altijd en als ie er dan mee bezig is moet ik hem soms een beetje afremmen en hem eraan herinneren dat hij ook wel eens wat moet drinken en eten op een dag datsoort dingen hihi.
    Maar super zo toch, hun zijn lekker bezig en jij ook!!
    Zo kom je er in elk geval wel!!!
    Kan me voorstellen dat je de tuin voor de zomer klaar wil hebben, kun je er nog lekker van genieten en jullie dochtertje ook!!

@sasje; heel erg bedankt voor het aanbod maar nee dank je, ik hou niet van datsoort dingen... Ik heb mn eigen parfum en koop 2 keer int jaar een flesje en vindt t wel prima zo :) Toch bedankt!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Zo ik heb lekker weekend :D!
    Hier alles ook z'n gangetje alleen wel erg last van m'n onderbuik :( beetje zwaar gevoel kan het moeilijk uitleggen, maar niet iets wat ik eerder heb gevoelt. Zal wel bij het ontpillen horen....????

Bibi nog steeds alles rustig?

Sasje; ik heb er weleens van gehoord fm parfum, maar denk ook niks voor mij denk dat ik het een tijdje zal doen en dan niet meer hihi
    Maar leuk dat jij het leuk vindt en natuurlijk iets extra's mee verdiend!

Laurier; Dus voor jullie is het nu ook echt begonnen :D leuk en succes!!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh dames oke jammer....is namelijk wel makkelijk geld verdienen kijk maar eens op pakdiekans.nu
    ik ben nu aan het werk, en dan gelukkig weekend!!!! en het wordt zon warm weerrrr!!!!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ja het wordt echt lekker dit weekend :D en ook eindelijk een weekend dat we lekker met z'n 2en vrij zijn en niet of ik of mijn vriend moet werken! Lekker in de zon op het balkon zitten :D
    Werkse nog dan sas!

17. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Hmpf!! ik moet om half 5 werken en dan heb ik morgenvroeg om 10 uur weekend :p maar goed! ik zal niet klagen :p het is per slot van rekening schitterend weer en zoveel werk ik niet haha, want na deze dienst hoef ik pas woensdag weer :D

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Hoi dames! Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner is mijn ongi toch begonnen. :( Ben er niet erg verdrietig over hoor, beetje teleurgesteld, maar ik had er rekening mee gehouden. ;) En ik heb in elk geval een hele mooie cyclus dus daar ben ik echt heel blij mee! :) Net ovutesten gekocht van Predictor. Deze ronde ga ik die echt gebruiken en dan gaan we gericht aan de klus.

Hoe is het verder met iedereen?

Klevkin, druk in de verbouwing lees ik? Ben zó blij dat wij dat achter de rug hebben. Zitten hier inmiddels bijna 3 jaar, maar we hebben 9 maanden verbouwd voordat we erin konden. Echt fijn als je van de rotzooi af bent.

@ Sasje; ik reageerde gisteren op jouw berichtje over bultjes op je tepels. Wil je niet ontmoedigen, maar bij mij heeft het dus duidelijk alleen maar met ontpillen te maken en niet met een zwangerschap. Dus hang er niet teveel aan op. ;)

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    NOD:
    22 april: Bibi26
    03 mei: Marleen84
    04 mei: Sasje24 en Ikke85
    05 mei: biancje
    07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30

Zo, gelijk ff lijstje aangepast. Sta alleen niet bij de pil want weet niet precies hoelang ik die heb geslikt en heb ook drie verschillende gehad.

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Jammer Bibi!!! Maar goed het was ook wel heel erg mooi geweest als het de 1e ronde al was gelukt... Je hebt idd een mooie cyclus, hoop dat die van mij daar ook een beetje bij in de buurt gaat komen ;).
    Maarja dat is wachten, wachten, wachten... pfff hahaha
    Ben erg benieuwd wanneer hier voor het eerst de woorden komen te staan; ik ben zwanger! en van wie die dan afkomstig zijn!

Share This Page