stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hoi allemaal,

ik stop denk ik overmorgen met de pil, wil al lang zwanger worden en ben er nu aan toe. maarja vind het zo'n grote stap en heeeeel spannend allemaal.

groetjes

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ Robijntje1982; Welkom

Even over iets heel anders hoor, maar wij zijn aan het kijken voor vakantie (begin juni). Iemand nog leuke tips?????? Wel met een lekker zonnetje natuurlijk :D
    Even de gedachten op iets anders ;) hihi

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    welkom robijntje1982!
    Zelfde bouwjaar als mij zo te zien?
    het is inderdaad een hele stap, maar als je het samen met je partner graag wilt: Ga ervoor!
    Heel veel succes!

@ikke85: ik ben een paar jaar geleden naar Porec (Kroatië) geweest.. super mooi, lekker aan het water en lekker warm.. Misschien iets voor jullie?

4. robijntje1982

hoelang denken jullie dat het zou gaan duren voor ik zwanger kan worden na het stoppen van de pil?

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Robijntje..
    net als zovelen hier wil je graag zwanger worden.. heel begrijpelijk;)
    Maar over tijd valt niets te zeggen.. zoals je hier leest zijn sommigen de eerste maand na stoppen met de pil al zwanger, anderen zijn een jaar verder (of nog verder..) en nog niet zwanger..
    Geniet vooral en als het zover is merk je het snel genoeg..
    Succes en veel plezier:)

6. robijntje1982

ja dat is zo, tis niet zo dat ik haast heb maar meer dat ik me er op voor wil bereiden. ben al jaren aan de pil en zelf 3 jaar een spiraaltje dus denk zelf dat het niet zo snel zal gaan

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    alles is mogelijk;)
    voorbreiden op een zwangerschap doe je volgens mij de hele periode dat het ook maar enigsinds in je hoofd rond gaat..
    verder heb je negen maanden de tijd om je voor te breiden op de geboorte.. gewoon stapje voor stapje.. Gaat vast goed komen:)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    alles komt goed zeggen ze he!!! nee denk niet dat je dat kunt zeggen hoe lang iets duurt...en waarom pas overmorgen stoppen met de pil? dan is neem ik aan de strip op en moet je ongesteld worden??? maar ik merk volgens mij ook nog steeds een twijfel bij je robijntje????

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ Robijntje; Ik denk ook een kleine twijfel te merken, je moet er (samen) wel voor 100% achter staan want samen een kindje krijgen is niet iets wat je voor even doet maar voor de rest van jullie leven.
    Maar als je het wel 100% zeker weet, dan moet je vooral genieten en het moment komt vanzelf wel...
    Ik hoop ook dat het snel zal lukken, maar hou ook heeeeel goed in mijn hoofd dat het echt niet zo vanzelfsprekend is allemaal..

@ Dolfijn; Hebben we ook al naar zitten kijken, maar heb je daar niet alleen maar van die kiezelstranden? Ja voor misschien wel de laatste vakantie met z'n 2en zijn we wel een beetje kieskeurig :).

Hebben jullie al plannen met vakantie's? Zoja wanneer en waarheen ;)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ikke85; ja, daar zijn inderdaad kiezel stranden.. dus kan me voorstellen dat dat voor een laatste vakantie samen niet zo'n succes is..
    Al was er bij waar wij zaten wel veel gras waar je ook gewoon relax kon liggen..
    Verder denk ik bij mooie stranden en mooi weer meteen aan de canarische eilanden.. zelf nooit geweest maar wel hele mooie foto's van een vriendin gezien..

Zelf geen vakantie plannen, gewoon lekker thuis bezig en hopelijk genieten van zwanger zijn;)
    (financiëel het geld wel nodig als er wel een kleintje mag komen)

11. robijntje1982

de twijfel is wel weg hoor, vind het altijd al moeilijk om een grote beslissing te nemen. we staan er allebei achter en hebben er al veel over gepraat.
    ik stop idd morgen omdat dan de strip op is en ik ongesteld moet worden.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh oke!! succes zal ik dan zeggen haha!! nou ik moest eigenlijk gisteren/vanmorgen ongesteld worden..maar helaas nog steeds niks!!! nou dat heb ik weer!! hoop dat ik dadelijk toch gewoon ben...anders heb ik nu alvast zeker hoogswaarschijnlijk een onregelmatige cyclus, terwijl ik toch eigenlijk altijd op dezelfde dag ongesteld werd...nu stop je eindelijk met de pil....word je niet ongesteld.ook fijn!!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jeetje Sasje24.. hopelijk wordt je snel ongesteld en kan je aan het klussen.. Hoop dat mijn cyclus gewoon blijft zoals ie nu loopt, en voor de pil deed..
    Dus voor jou hoop ik snel wat menstruatie bloed.. iets waar velen onder ons niet blij mee zouden zijn;)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey dolfijn, nee dat klopt dat vele daar niet blij mee zullen zijn hiero hahaha ik de volgende maand ook niet meer hahahahaha!!!! maar nu wel!!!!!!zal ook wel nog komen tenminste zo voelt het wel haha...

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    gelukkkig dan maar;)
    maar vanaf volgende maand doen we mee met het niet ongesteld worden:)

16. Marleen84

Marleen84 Lid

Apr 3, 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    woohoo :D dit deed ik niet vaak maar nu doe ik het wel... ben lekker ongesteld geworden (gisteravond al eigenlijk)
    heb vandaag etos "zwanger worden" pillen gekocht, hier zit ook al foliumzuur in en zouden je wat vruchtbaarder kunnen maken. Dus hier ook maar alvast mee begonnen. verder ben ik nog n btje aan het uitvogelen wanneer ik nou ongeveer de meest vruchtbare dagen heb, ik lees overal ong 2 wkn na je 1ste dag van je menstruatie... hoop ik dat ik het straks goed heb want meneer moet wel raak schieten haha...en anders zijn er de volgende maanden weer kansen he ;)

Wij gaan eind juli naar Turkije voor 2 wkn! Marmaris! 8)Heerlijk, en idd hopelijk voorlopig voor het laatst met zn tweetjes weg!

Groetjes!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah Marleen, fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu hopelijk snel in de roos schieten.. Veel succes! en natuurlijk ook veel plezier!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    joehoe ik ben ook ongesteld!!!! dus over 2 weken flink klussen!

@ marleen, weet je wel zeker dat je die pillen wilt slikken??want lees er hier op forum ook wel redelijk wat negatieven verhalen hiervan!! ik gebruik lekker helemaal niks, slik alleen foliumzuur, en de komende maanden ook niks van ovulatie testen e.d.! we zien wel waar het schip strand!!

19. Marleen84

Marleen84 Lid

Apr 3, 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    joepie, zijn er in ieder geval 4 mensen erg druk over 2 wkn :)

oh is dat zo? ga ik even opzoeken hoe negatief ze zijn over die pillen... je grbuikt helemaal niets? Maarrrrrrr wèl foliumzuur? Is dan toch wèl wàt! :p

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Welkom Marleen! :)
    Ik heb gelezen dat gebruik van extra vitamines meestal niet nodig is. (tenzij je echt hele slechte eetgewoontes hebt uiteraard). Ik gebruik foliumzuur en vitamine D want dat is de enige vitamine die voor zover ik weet wel aangeraden wordt.

Share This Page