stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Zeg dat wel ja, het blijft spannend omdat je met iedereen mee leeft. Ik heb gelukkig mooie pendels en jij ook dus dan hoop ik maar dat die eerste uit gaan komen. ;)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Dat hoop ik ook ja! Liever nog iets eerder :) maar dan mogen we zeker niet klagen als die pendels uitkomen!!!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Ja tuurlijk liever eerder, maar wat je zegt, we mogen dan echt niet klagen. En daarom doe ik dat nu ook niet. ;) Heb een mooie cyclus en daar mag ik voor nu al blij mee zijn.

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ja als je af en toe hoort hoelang sommige cyclussen duren na het stoppen met de pil :$ dan heb jij al mooi geluk!
    Nu hopen dat het bij de rest van ons ook ongeveer zo gaat...

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Ik hoop met je mee, ik gun het iedereen echt van harte!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer van je ongi Bibi, maar inderdaad zeker een mooie cyclus! Heel veel succes weer in de volgende ronde!

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Bibi, zie pb :) hehe en wat betreft het verbouwen, als het goed is, zitten wij er maar 6 weken in :D en geen 9 maanden!! Dat is een behoorlijke tijd om te verbouwen zeg!!
    Ik denk dat ik binnenkort maar gewoon begin met van alles, want als ik op het startsein van mijn man moet wachten, dan schiet het echt niet op hoor!!

@Ovulatietesten..........hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?? Test je elke dag?? en moet je voor elke dag een test kopen?? want dat kost je dan toch klauwen vol geld???

8. love1985

love1985 Lid

Apr 19, 2010
    24
    0
    0
    overijsel
    @klevkin; Ja heb getest, weer negatief! Dus idd die kwaaltjes zullen vast van het ontpillen zijn. Jammer, maar ja zou anders ook wel heel snel zijn.. Maar ja, ben nog steeds niet ongi, zit al op dag 40. Echt vervelend, dat wachten..

@bibi; Jammer zeg.. Ik heb ook maar een berichtje gestuurd om voor mij te pendelen, dus ben benieuwd..

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @love pff dan heb je idd wel lange cyclus zeg!

@ bibi hey wat balen!! wel mooie cyclus dat is bij mij nog afwachten, en wat de tepels betreft, nee had nog een onderwerp geopend en daar hebben ze allemaal geantwoord die niet inverwachting waren en zi jhadden ook allemaal die builtjes en ik ga er ook niet van uit dat ik nu aangeteld ben!

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    !%$!@%@^% ellenlang bericht getikt, wil ik m verzenden, ligt mn internet eruit!! @%@%&
    nog een poging!! :D

JAAAAAAAA, weekend! jammer van je ongi Bibi, maar inderdaad een prachtige cyclus!

ik heb nu mn eerste pendel binnen. juli 2010, ene meisje! zou wel erg snel zijn aangezien dat de eerste maand wordt dat we gaan proberen. stiekem hoop ik augustus. klinkt als een luxe, maar dan kom ik prachtig uit met mn verlof enzo (zit in het onderwijs, dus kan dan ná mn verlof de 6 weken zomervakantie eraan vastplakken). maar elke andere mand is natuurlijk ook goed! we willen gewoon heel graag een kindje en zij/hij is hier meer dan welkom natuurlijk.

morgen heb ik een vrijgezellenfeest en gaan we met zn 8en de hele dag op Texel vertoeven met een Solextoer. gelukkig wordt het heeel mooi weer!

gister in bed had ik t (weer eens) over baby's/zwangerschap etc. zegt mn vriend: jeetje, je hebt wel over alles nagedacht hè! ik: uhhhhh ja :D waarom jij niet? nou, ik zie allemaal wel hoe het loopt.

mannen ;)
    vrouwen ;)

11. Ceandraa

Ceandraa Lid

Apr 13, 2010
    21
    0
    0
    Driel
    NOD:
    22 april: Bibi26
    03 mei: Marleen84
    04 mei: Sasje24 en Ikke85
    05 mei: biancje
    07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
    Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30

12. Ceandraa

Ceandraa Lid

Apr 13, 2010
    21
    0
    0
    Driel
    #592 Ceandraa, Apr 23, 2010
    Last edited: Apr 23, 2010
    hallo iedereen
    idd jammer van je ongi bibi maar laten we hopen dat bij iedereen
    de pendels uit komen dan zijn we als nog vrij snel
    gisteren te horen gekregen dat een huis genote zwanger is
    en dit terwijl het heel niet gepland was en eigenlijk pas over een jaar de
    bedoeling was, balen maar ja word dan gelukkig alsnog tot tante gehuldigd haha
    groetjes Ceandraa

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    @ Smyltje; dat verschil is bij jullie dus ook duidelijk merkbaar. ;) Ik denk ook over álles na en mijn vriend heeft dan zoiets van 'hallo, dat duurt nog wel een half jaar ofzo, dat zien we dan wel hoor'. Daarom zit ook té vaak hier op het forum, kan ik hier lekker tegen jullie aan zeuren. :D

@ Klevkin; ovutesten doe je niet elke dag hoor. Dat pakje wat ik nu heb zitten vijf testen in. In de tabel kan ik zien dat ik met mijn cyclus (29 dagen) moet beginnen met testen op dag 13. Dan moet je elke dag testen totdat je een LH-piek hebt. Alleen ik denk dus zelf dat mijn ei op dag 20 komt dus misschien kies ik ervoor te beginnen op dag 15 of 16. Anders zou het nog kunnen dat ik niet genoeg testen heb en als mijn ei toch laat komt waarom dan al vroeg testen?
    Die testen die ik nu heb kosten trouwens 20 euro voor 5 dus valt mee. ;)

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ceandraa. als zuurtje gelijk heeft, zal het nu zo'n beetje raak moeten zijn bij jou! ben benieuwd!

@Bibi, je snapt precies wat ik bedoel :) en aangezien ik vandaag over 3 weken mn laatste ring eruit ga halen (als soort van statement wilt mijn vriend dat dan graag doen haha getver) wilde ik graag mn kriebels kwijt. mn vriend ziet me al aankomen als ik zeg dat ik gependeld heb hahaha. nee, dan kan ik hier al mn eieren kwijt en alle lucht uit mn hart :p

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @love; Balen dat de test weer negatief was! En dag 40 pff....

@hier; Had vanmiddag meer last van m'n buik en ook leek het wel ongi-pijn te worden, maar dat is nu weer weg wel nog raar gevoel in onderbuik. Maar geen bloed of iets anders raars te ontdekken. Als ik nu ook al ongi zou worden dan zou ik wel een hele korte cyclus hebben
    Heb nu al echt genoeg van dat ontpillen!!!!!!!!!!!!
    Zo zit er even doorheen :(

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @ikke germ toch!!! alles komt goed moet je maar denken!!!!!

17. laurier

laurier Niet meer actief

#597 laurier, Apr 23, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 23, 2010
    Hallo dames!!
    Ik ben vanmiddag aan het werk geweest, zou vanavond gaan dansen maar heb me ziek gemeld :(
    Wat zijn er super veel berichten bijgekomen joh.... Ik kan het allemaal ff niet meer bijhouden hoor.

@love; balen hoor!

@love & ikke; Dat stomme ontpillen ook :x

@Ceandraa; hallo en oeii idd ik zie het ook, hopen dat zuurtje gelijk heeft :)

@Bibi; jammer dat je ongi bent geworden :( Succes en veel plezier met ronde 2

@smyltje; ooohw ik heb dat ook wel eens, dat is echt zzooooo vreselijk erg!!
    hihihih daarom zit ik dus ook HEEL VEEL op het forum hier, mijn vriend wil er ook niet steeds over praten hoor. Hij vindt het erg leuk en alles maarja hij zegt ook: nou we zien dan wel hoor. Maarja aan de andere kant wou hij ook de babykamer al af hebben VOORDAT we zwanger gingen proberen te worden. Ik ben ermee opgehouden dingen van hem te verwachten zoals ik ze doe en zie, idd het verschil tussen mannen en vrouwen.......

@zwangere vriendin; ik heb een vriendin van me die is nu 6 weekjes zwanger, maar ik gun het hun echt 200%!!! Hun zijn al bijna 2 jaar bezig, zij heeft problemen met haar baarmoeder en eierstokken vandaar dat het echt heeeeel moeilijk ging bij hun...

Volgens mij heb ik nu op alles gereageerd, heb ik toch ergens niet op gereageerd dan zeg ik nu alvast SORRY!!!!
    Ik heb ook heerlijk weekend
    Morgen naar cursus met onze hond, ben benieuwd hoe het dan zal gaan of dat hij dan weer zijn oren voor de sier heeft hihi.
    Zondag heeft mn vriend storingsdienst en denk dat ik dan naar mijn ouders ga, hond gezellig mee, kan ik ook nog ff weer onder de zonnebank haha :D

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Hebben jullie er geen last meer van? Van het ontpillen? Lijkt of het hier alleen maar erger wordt; buikpijn, echt heel erg pijn aan m'n (.)(.) en dan vooral m'n tepels!!!! bah!

19. laurier

laurier Niet meer actief

@ikke; ik heb last van: HEEL VEEL HOOFDPIJN, misselijk, buikbijn, mn (.)(.) zijn een beetje gevoeliger als anders maar geen vreselijke pijn gelukkig!
    Maarja zoals ik ook al eerder zei, weet niet of dit nou ontpillen is bij mij of een griepje.....

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat een ontpillings verschijnselen allemaal! Balen zeg..
    Ik hoop dat het bij mij een beetje rustig blijft, de hoofdpijn is minimaal, de pijn in mijn onderrug is ook zo goed als weg (dankzij massage mannetje:)) Dus hoop echt dat het hierbij blijft.. maar jah, ben ook nog maar 10dgn gestopt met de pil..

Share This Page