stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ben niet aan t 'ontpillen' ( het wordt toch echt ontringen straks hehe) maar heb al 3 dagen hoofdpijn, was vorige week erg duizilig en heb pas vandaag wat bruin verloren. lekker vaag allemaal. staat me nog wat te wachten als ik straks ga stoppen haha

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt idd ook al goed Smyltje:( Hoop dat het ook voor jou allemaal mee gaat vallen.. Wordt wel spannend nu zeker?! Heel veel succes!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Hoop ook echt dat jullie er niet zoveel last van gaan krijgen!
    Dach eigenlijk dat ik er ook al vanaf was na een week, had namelijk nergens last meer van :(

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @ikke, ik heb nu eigenlijk ook alleen nog wat hoofdpijn voor de rest eigenlijk nergens meer last van!! maar ik heb me idd ook best wel beroerd gevoeld zeg pfff, maar ja!! we hebben het er voor over he!!!

5. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @mannen.......tja, wat moeten we daar nu over zeggen!! Idd, ook mijn man hoeft niet te weten dat ik heb laten pendelen, hij vind het al erg genoeg dat ik die interesse heb opgedaan en een boek heb gekocht (met pendel). Om heel eerlijk te zijn, ik heb hem niet eens verteld dat ik hier kom (hoewel mijn man kennende zal hij het wel weten), hij heeft een beetje een hekel aan je hebben en houwen op internet gooien :) (terwijl ik het wel heel erg nodig heb, moet toch ergens erover kunnen kleppen als we het aan niemand mogen vertellen!)
    En idd, mijn man ziet het ook altijd wel, en we hebben nog tijd zat zegt hij altijd. Terwijl ik altijd het liefst alles van te voren geplanned heb, anders wordt ik gek! Zelfs mijn bevalling had ik helemaal tot in de puntjes gepland (wat voor shirt aan, of een overhemd etc.) Uiteindelijk is dat gewoon gelopen zoals het liep en kwam er van mijn plannen niks terecht :D maar het was voor mij wel fijn om tot in de details te "weten" hoe het zou gaan.

@Ovutesten, dank je bibi!! Heb me altijd al afgevraagd hoe dat in zijn werk zou gaan. Ga het niet doen trouwens, mijn man ziet me al aankomen, die heeft sowieso niet echt haast :) (wat ook resulteert in minder klussen dan ik zou willen en ook zin in heb moet ik zeggen!......de afgelopen week maar 1 keertje......)

@Pendels, ik zag nog een juli 2010 meisje voorbij komen :) hmmmmm zijn toch wel aardig dezelfde pendels hier en daar he? Toeval?? Oi! en als ik een geoefend pendelaarster ben zal ik voor de liefhebber hier in dit topic ook eens een pendeltje uitwerpen haha.

@Ontpillen, ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet weet, heb hoofdpijn, maar ben ook snotverkouden, dus ik breng het niet echt met de pil in verband, maar denk dat het ook komt omdat ik niet zo lang aan de pil heb gezeten en ook maar 1 maandje aan de "zware" pil. Waarschijnlijk heb ik er daarom minder last van.

@Hier, ik zit nu op het werk, verveel me en zit te wachten tot ik bij mijn laatste client ben geweest, kan ik dan lekker mijn bedje in kruipen!!

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Love, dat is wel balen trouwens! Ik hoop dat je ongi snel gaat komen dan!

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    heb ik dat.. kan ik in ieder geval tot half 9 uitslapen, ben ik om 10 0ver 7 klaarwakker! rotritme haha. dan maar eruit. ik vermaak me wel :)

@ Klevkin. er is bij mij nu één pendel voor Juli; een meisje :D hoop dat ze beetje in de goede richting zit. ik denk ook dat wij als eerste een meisje zullen krijgen. mijn vriend denkt van niet haha. zijn leus is: 'alleen echt mannen maken mannen'. :p

8. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    lol :D als ik dan weer een meisje zou krijgen, dan zou mijn man toch een probleem hebben :D dan heeft hij 2 dochters namelijk :D
    Mijn man wil graag een meisje, bij onze eerste wilde hij dat ook al. Ik heb tegen hem gezegd, nu heb je pech hoor, nu doen we wat ik wil, dus een jongetje :D.

Je hebt nog een pendel zie ik.........april 2012??? Laten we dan hopen dat dat over een eventuele 2e gaat :)

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    haha, ja daar ga ik wel vanuit :) lijkt me leuk, een meisje en een jongen. wie weet wel drie?? geen idee.
    nou, ik ga me klaar maken voor Texel. lastig wat ik aan moet trekken. zon, wind, warm, koud?!?! geeeen idee. neem wel een extra setje kleren mee. vrouwen ;)

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    haha daar ben ik ook zo goed in!! :D veel plezier op texel!! :D

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel plezier op Texel smyltje! Het wordt best aardig weer.. maar inderdaad een lekkere trui of vest mee is niet heel verkeerd denk ik;) Geniet ervan! xx

12. laurier

laurier Niet meer actief

@ontpillen; denk dat ik daar geen last van heb, denk een griepje.. En ik ben nog maar 10 dagen gestopt met de pil waarvan er 7 dagen de stopweek is eigenlijk. Dus als je het berekent ben ik officieel nog maar 3 dagen gestopt met de pil.....

@smyltje; het gaat prachtig weer worden vandaag hoor ik elke keer!! En ja dat is vaak zo he, als je eenmaal goed in een ritme zit dan blijft die doorgaan ook al kan je uitslapen....
    Geniet ervan op texel :)

@dolfijn; wat lief van je mannetje!! En ik hoop ook voor je dat de ontpillingsverschijnselen weg blijven

@mannen; als ik dat allemaal zo lees zijn ze allemaal toch wel hetzelfde hahaha ;) Ik heb ook niet tegen die van mij gezegt dat ik op dit forum zit maar hij heeft t wel eens voorbij zien komen :) En mijn mannetje wil altijd alles vantevoren af hebben, maar tegen mij zegt hij altijd: aaah joh rustig aan dat zien we dan wel hihi :p

@pendelen; denk dat ik ook maar eens een berichtje ga sturen naar dat pendelen een deze dagen....

@meisje/jongen; Als het maar gezond is zo denk ik maar :) En mijn gevoel zegt dat wij als eerst een meisje krijgen...

13. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Hehe, mijn gevoel zegt ook dat we een meisje krijgen weer :) alleen omdat ik graag een jongetje wil :) (zo cru vind ik de wereld dan weer wel :p) maar dat betekent niet dat ze dan niet welkom zou zijn of dat ik minder van haar zou houden :) probeer me al steeds een wereld voor te stellen met 2 dochters lol. (mijn man wil niet meer dan 2 kinderen)

Als het vandaag echt zulk mooi weer wordt, ga ik planten uit de tuin trekken, ongeacht wat mijn man er van vind hehe (hoewel we 's middags ook nog op verjaardagsvisite moeten).

14. laurier

laurier Niet meer actief

@pendelen; ik heb een vraag hierover. Er staat bij dat pendelen dat je maar 1 vraag mag stellen..... Hoe kunnen jullie dan een maand + jaar EN een geslacht weten????

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    @ Laurier/pendelen; je vraagt gewoon of ze willen pendelen wanneer je zwanger zult raken. Geslacht krijg je er dan ook altijd bij.

@ Smyltje; veel plezier op Texel! Heerlijk, even weg! Ik wil ook zo graag, maar dan komt het onderwerp mannen weer om de hoek kijken...;) Die blijft liever thuis dus tja, pech voor mij.

@ mannen; mensen, wat ben ik blij dat veel van jullie hetzelfde meemaken als ik! Mijn vriend is het er totaal niet mee eens dat ik hier op het forum zit. Hij vindt het iets tussen ons, maar ja, ik ben er zoveel mee bezig, kan er echt niet de hele dag stil over zijn hoor. :D Dat pendelen wilde ik eerst niet vertellen, toen toch maar gedaan, maar dat vindt ie dus ook onzin. Zegt allemaal niks volgens hem. Is misschien ook wel zo, maar als het mij een goed gevoel geeft, prima toch?? Probeer nu maar vooral hier te typen als hij er niet is, om gezeur te voorkomen. ;)

@ iedereen; een héél fijn weekend alvast! De zon schijnt volop en het wordt heerlijk warm dus geniet ervan.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey wat een getyp al op de vroege morgen!!! ik ben net al evetjes gauw naar stad geweest..had geen 3 kwart broeken meer..nu ff 2 gekocht haha! en voor de rest niks bijzonders te melden!! nog 2 wkn en dan weet ik het!!!!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mijn man ziet het forum regelmatig voorbij komen, en soms, bij iets grappigs, vertel ik em hoe of wat..
    Hij vind het prima dat ik hier zit te typen.. zolang ik hem maar niet dag en nacht 'lastigval' met al die zwangerschaps verhalen;)
    Dus blijf dat lekker hier doen:)

Geniet lekker van het zonnetje meiden!! xx
    @Sasje24; 3/4 broek.. hmm.. ik hou het nog even op mijn linnen broek:p

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaja maar hier in het zonnige limburg is het warm!!!! morgen 23 graden!! dus dan is het wel tijd voor een rokje denk ik hahah!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Hier is het ook al erg lekker buiten :), nog even stofzuiger er doorheen en dan lekker buiten zitten!

Mijn vriend vindt het wel best dat ik op het forum zit, gisteravond kwam ie onder de douche uit en was het 'zit je er nu alweer achter?!' hihi maar hij vindt het wel best dat ik hier lekker kan zeuren over alles haha.

Smyltje; Heel veel plezier vandaag!

Hier nog steeds erg gevoelige tepels :(, buikpijn is weg gelukkig.
    Ja Sasje over 2 weken weten we het als het goed is, tenzij onze cyclus heel anders gaat lopen!
    Zoals het er nu naar uitziet loopt mijn cyclus wel goed naar mijn idee, had de dag voordat ik eisprong zou hebben last van m'n buik dus kan wel kloppen, alleen als ik nu verder ga denken zou mijn buikpijn van gister misschien wel een innesteling kunnen zijn.... hummmm ga er maar niet vanuit!

Nou dames, Geniet van het lekker weer!!!!

20. Biancje

Biancje Bekend lid

Apr 20, 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland

Haha ja het zelfde hier mijn vriend vindt het prima dat ik op het forum zit, als ik idd hem maar niet overspoel met het zwanger willen worden.
    Hij wilt het ook zo graag, hij kijkt er erg naar uit maar we willen het nog stil houden voor iedereen, maar wij zijn soms zo open tegen vrienden en familie dat dit echt een zware taak is, maar het is voor ons eigen bestwil.

Vorige week een hoop gerommel in mijn buik en last van mijn rug. Die pil is echt aan het uitwerken..pfff..

Nu maar wacht op mijn NOD..spannend.

Ik heb ook de dames gevraagd om voor mij te pendelen ik ben benieuwd.

@Bibi, jammer van je ong.

We duimen allemaal voor elkaar.

Fijn weeekend.

Share This Page