hier is het ook al aardig warm! mijn vriend heeft ene seizoenskaart van Ajax, due die is om de zondag ongeveer een hele middag weg. hij gaat dus vanmiddag ook weg. zit ik weer eens alleen maar is wel meteen de laatste wedstrijd van het seizoen. alleen wil hij voor volgend jaar ook een seizoenskaart. ben ik het niet helemaal mee eens. gezien onze kinderwens... maar ja, kan nog even nadenken wat we ermee doen geniet van het weer allemaal vandaag!
Hier is het ook al heerlijk weer! Heerlijk koffie gedronken in de tuin en straks nog even lekker op de fiets.. Voetballen wordt hier alleen intensief gevolgt door jongste zoon (15) dus we eten op tijd en dan kan hij lekker voetbal kijken.. Vandaag Pizza; dus geen werk voor mij in de keuken! Heerlijk.. ga lekker van het zonnetje genieten meiden! en lees jullie hier wel weer.. xx
@pendelen; nou ik snap er niet zo veel van... had mijn eerst pendel nu binnen maar is wel leuk, ik had helemaal geen vraag gesteld dus hoe ze dat nou wist weet ik niet...... @voetbal; mijn vriend lief houdt niet van voetbal gelukkig hihi, hij is meer gek op die autoprogramma's. dus elke vrijdag avond zit hij ook voor de buis. @bbq; hmmm lekker joh, helemaal met dit mooie weer!!! @dolfijn; mag ik vragen hoe oud je bent?? Ik dacht namelijk dat je geboortedatum 16-1-1982 was, maarja als je een zoon van 15 hebt @smyltje; mooi dat je het leuk hebt gehad! Jullie hadden er ook mooi weer bij @weer; het is hier heerlijk prachtig weer, wij zijn vanmiddag dus lekker bezig met onze tuin. Mn vriend gaat verder met de geul graven en ik ga even modder van de kluiten afhalen van de coniferen die eruit gehaald zijn...... Hopelijk wordt ik ook ook een beetje bruin hihihi.
@dolfijn; mag ik vragen hoe oud je bent?? Ik dacht namelijk dat je geboortedatum 16-1-1982 was, maarja als je een zoon van 15 hebt Hahah snap dat het een beetje verwarrend is Laurier Mijn geboortedatum is idd 16 jan '82.. Maar mijn partner is 20 jr ouder, en die heeft een zoon van 15 (en nog twee en een dochter) Dus vandaar!
wauw 20 jaar dat is nog eens een verschil zeg!!wel fijn dat je vriend even goed nog een kind met jou samen wilt!!hier komt nu eindelijk een beetje het zonnetje door!!mag ook wel eens eindelijk!! nou allemaaal lekker genieten van het weertje!! en tot vanavond denk ik haha!
@dolfijn; aha nu snap ik het hihi! Wel erg fijn idd dat je partner dan noge en kindje met jou samen wil!!! @sasje; gelukkig is de zon daar nu ook bij jou doorgebroken, hier ist echt zalig weer!! Tot vanavond allemaal en geniet van dit weer!!!
nou, het weer valt hier behoorlijk tegen. is helemaal niet zo erg warm en er kwamen net zelfs wat spetters regen!! ik ga maar ff wat aan mn werk doen...
Ook hier is de zon achter de wolken verdwenen.. zit weer binnen want werd toch wel wat fris.. Balen zeg, had me echt verheugd op een dagje zonnen @Reactie leeftijdsverschil; ben inderdaad heel blij dat hij ook nog een kindje met mij samen wil Dus daar moeten we maar eens hard mee aan de slag hihihihihi
@smyltje en dolfijn; wat jammer voor jullie dat de zon daar niet zo schijnt Ik zit hier in 3/4 broek en mauwloos shirtje buiten, en nog steeds echt superrrrr warm!!! Er staat hier ook bijna geen wind en ook geen wolkje te bekennen in de lucht
jaja, wrijf het er maar in Laurier! nou ja, bekijk het van de zonnige kant () heb in ieder geval mn handelingsplannen bij kunnen werken en mn absentielijst! ben weer helemaal up to date nu weer even kijken bij mn dakpan. ben een dakpan aan het beschilderen voor de klas. de kinderen zijn 'm aan het maken voor moederdag. erg leuk!! nu ben ik dus nog bezig om mn voorbeeld af te maken. wilde m net snel buiten laten drogen, waren er wat spatters regen! dus nu ligt ie maar binnen. in de hoop dat mn kat er niet overheen is gelopen
@smyltje; is niet om het erin de wrijven hoor. Maar kun je nagaan hoeveel het kan verschillen zeg! Mooi dat je toch heel wat werk hebt kunnen verzetten, toch nog weer iets positiefs idd! Ik hoop ook niet voor je dat je kat er overheen heeft gelopen. De hond was ook de hele dag buiten, die ligt nu bekaf op zn plaats te snurken hihihi. Mijn vriend en ik hebben toch nog mooi wat werk verzet vandaag, ik ben zelfs een beetje verkleurd vandaag Vriendlief is nu naar storingen, ineens stromen ze dan achter elkaar door binnen he
hey meiden ik heb een hoop gemist zeg en heb een hoop te lezen zoveel is er bij gekomen maar we zijn lekker even een weekje weg geweest was wel even lekker en harstikke mooi weer dus helemaal goed verder ben ik na een best lange cyclus op 21 aril toch ongi geworden dus was het een cyclus van 42 dagen hoop dat het wel wat minder lang gaat worden want was toen ik de pil slikte gewoon 28 dagen maar we zullen zien zijn er meer meiden die ook nog niet weten hoelang hun cyclus is omdat het toch een beetje onzeker is als je de pil heb geslikt verder alles goed met jullie
Hey Twinkelstar! Fijn dat je een lekker weekje hebt gehad.. Er is hier inderdaad veel geschreven en gedaan, maar blij dat je er weer bij bent! Je hebt inderdaad een lange cyclus achter de rug, en net als jou is het ook bij mij nog onbekend hoelang deze cyclus gaat duren.. is mijn eerste 'pil-loze' cyclus en wacht dus maar gewoon af.. Mijn banner staat op 30 dagen, maar of dit klopt?? geen idee nog.. Hoop voor je dat je een kortere cyclus gaat krijgen.. Heel veel succes meis! xx
@twinklestar; welkom terug, mooi zo dat je een leuke week hebt gehad!! Heel erg veel succes met bijlezen dan Ik weet ook nog niet hoe lang mijn cyclus is... @dolfijn; nee niet aan de klus, lekker aan het bank hangen en tv kijken hahaha, ik zal morgen weer op het forum zijn... Iedereen een fijne avond en voor de mensen die gaan klussen: veel plezier En tot morgen!