oh dan vind die zwemmen dadelijk ook wel leuk hoor!!! die van mij gaat ook absoluut niet in water haha! maaar vorig jaar pup en toen met de hond van mijn moeder..daar rende ze altijd achteraan! dus toen ook zwemmen maar of ze dit jaar gaat...i dont know haha!! we zullen zien dus als het beter weer word ga ik een poging wagen! oh maa rje kent het plaatsje wel??
We zullen zien of hij zwemmen leuk gaat vinden of niet.. Onze hond apporteerd heel graag maar als ik een stok of een drijvend speeltje in het water gooi gaat hij er echt niet in hoor hahaha. Gisteren was het erg warm hier, had vriendlief een badje gemaakt voor hem maar nee hoor hij ging er absoluut niet in Euhh nee ken het plaatsje niet hoor, had ff gezocht op google
@moneypenny, Welkom hier!!! We typen hier lekker raak Wij gaan al voor de tweede bij duurde het de eerste keer een half jaar voordat ik zwanger was (eind januari gestopt, begin augustus bevrucht/zwanger). Mijn zus is echter nu zwanger, na pas 3 jaar proberen..... Het punt is niet zozeer de pil, het punt is denk ik meer dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend gaat. Daarom vermelden ze zulke dingen, zodat het niet een te grote teleurstelling is voor mensen bij wie het niet gelijk lukt. De pil zelf is namelijk na een paar dagen al uit je lichaam het is meer het op gang komen van je eigen lichaam wat het probleem kan zijn
oh haha!! ja het moet bij deventer in de buurt liggen....hadden daar een mooie auto gezien..bij babylon garage maar weet niet of die daar te vertrouwen zijn snap ie...
ik heb echt geen idee sasje, neem iemand mee die heel erg veel verstand van auto's heeft zou ik zo zeggen ik wou nog ff wat schoonmaken vandaag maar heb niet zoveel zin eigenlijk...... Zal eerst eens beginnen met de afwas hihihi Vanavond moet ik weer werken
Zo, ikke is er ook weer!! Druk weekend gehad, net ff snel bijgelezen; jullie kletsen echt teveel hoor. @ Biancje en Laurier; mooie pendels meiden! Ik weet ook niet wat ervan waar is, maar laten we hopen dat ze gaan uitkomen. Ik hoop zelf natuurlijk ook heel erg op mijn pendel voor Juni. Wij wilde eerst pas in Juni starten en mijn vriend heeft daar lang aan vast gehouden, wie weet is dat een teken... @ Ikke; vervelend hè, zo'n last van je tepels/borsten. Dat had ik dus vorige week. Hopelijk komt het bij jou wél door een zwangerschap en niet van het ontpillen. @ Moneypenny; welkom hier! Leuk hè, stoppen met de pil en er samen voor gaan. Zoals je aan mijn onderschrift kunt zien zit ik inmiddels in ronde 2. Mijn cyclus was erg mooi, maar dat kan nog veranderen. Hoop voor jou dat je ook een mooie cyclus zal hebben en dat het snel raak zal zijn natuurlijk! @ ongi; die is hier inmiddels alweer voorbij. Zaterdag middag was het al zo goed als over. Heb alleen af en toe nog wat bruine afscheiding. Heb net toch nog een test gedaan voor de zekerheid, kv 2 voor 5, maar deze was nega. Ben gewoon nog nooit zó kort ongi geweest dus dacht toch even checken. Maar goed, twee dagen ongi is ideaal dus ik klaag niet. En ronde 2 kan hier dus alweer van start! Ben nog niet vruchtbaar, maar het geeft toch een goed gevoel.
@Moneypenny; Welkom hier bij ons op het forum Leuk dat je ook bezig gaat voor een klein ukkie.. Hoop dat je cyclus snel op gang komt, maar zoals al door meerdere beschreven; ik heb ook nog geen idee hoe cyclus gaat lopen. In elk geval heel veel plezier op het forum en met klussen natuurlijk!! Het is inderdaad nog maar een maand of 4 dat ze het weten (hij moest eigenlijk voor knie operatie maar kreeg geen goedkeuring ivm hoge bloeddruk).. Helaas zijn de medicijn tot op heden alleen goed geweest voor bijwerkingen (o.a. idd verminderd libido ) Hij slikt inderdaad de propranolol; Helemaal geen lolletje.. en nog 3 andere medicijnen. Nu fietstest, echo van zijn hart en bloedtest gehad en woensdag de uitslagen.. ben dus erg benieuwd. Ik heb de boodschappen weer in huis en ga nog even genieten van het toch wel redelijke weer hierzo!
hmm de ramipril werkt heel goed voor mijn man! heb hem niet echt over bijwerkingen gehoord en hij slikt ze nu zo'n 3 tot 4 jaar denk ik, zal ze eens lezen en zien of hij er last van heeft . Anders is het misschien ook wat voor jou vriend? Je kan het altijd voorstellen natuurlijk . Laat maar horen hoe de uitslagen waren!! Ben ook benieuwd! @Bibi, de korte ongi kan dus met de pil te maken hebben. Niet gezegd dat het zo blijft helaas wel balen dat het toch negatief was, maar nu weet je het in elk geval zeker!! Succes voor de 2e ronde
@bibi; hoi gezellig Ja wij kletsen echt superrrr veel, maarja veel zitten ook het merendeel thuis dus tussendoor stuur je dan ook snel weer even een berichtje hahahaha. Jazeker heb ik 2 mooie pendels, nu idd maar hopen dat ze uitkomen!!! Maarja wat zal het zijn dan, jongen of meisje (of beide ) @schoonmaken; woehoeeee ben toch maar begonnen! Afwas, stofzuigen, een wasje erdoor, dweilen + wc klaar Nou kan ik weer tevreden zijn voor vandaag hoor, moet ook nog wat energie voor het werk overhouden en daarna misschien nog klussen 8) @ongi; Ik ben 17-4 tm 20-4 ongi geweest en op 24-4 heb ik een beetje bloed verloren en toen had ik ook wat pijn wat ik link aan het ongi worden maar is niet doorgezet..... Het zal wel mijn lichaam zijn die moet wennen denk ik. Maar gelukkig verder geen last van pijntjes e.d.
Hey Kletsers Heb vanmorgen nog wel de dierenarts gebeld, moest het even aankijken (omdat er ook niks aan te zien is) en als ze morgen ook nog zo is weer even bellen voor een afspraak..... De baasjes van Guus (hihi) deden niet veel, ze vonden het wel grappig omdat onze hond ook steeds ging liggen, totdat ik kwaad werd en heb gezegt dat als ze die hond niet bij zich hielden ik hem d'r zelf wel vanaf zou trekken!!!!! En toen gingen ze weg! Was ook een dik beest bah! Ben nu net thuis van werken en ze kwam wel naar me toe en d'r staart is al weer ietsje omhoog dus hoop dat het de goede kant op gaat! Weet niet meer wie het vroeg, maar heb niet alleen last van m'n tepels heb ook nog steeds een raar gevoel in m'n onderbuik en ben sinds gister echt heel erg moe en nog steeds heeeel veel plassen! Ben blij als ik wat meer duidelijkheid heb of het écht door het ontpillen komt! Moneypenny; welkom en succes met klussen!!!!
@ ikke; jij maakt het ook lekker spannend zeg! Ik hoop met je mee dat het raak is. Heb alleen nu zelf de ervaring dat je veel klachten kunt hebben en toch niet zwanger kunt zijn dus ik hoop voor jou dat het geen teleurstelling wordt.
@Bibi; Ik denk ook echt niet dat ik nu al zwanger ben, zou wel heel mooi zijn natuurlijk maar denk het echt niet. Vriendlief wel daarintegen denk dat voor hem de teleurstelling groter is dan voor mij hihi. Denk dat het net als bij jou gewoon bij het ontpillen hoort, jammergenoeg! We wachten wel af, nog effetjes!
Laat het je zeker even weten Klevkin! en neem je advies voor Ramipril zeker mee naar de cardio.. je weet maar nooit, want dit is het duidelijk niet.. (zeker nu niet )
@ Moneypenny, welkom meid voor mij ook de 1e ronde, we wachten even af hoe de cyclus gaat worden. Nieuwe pendel ontvangen bedankt Caruli! Nu afwachten..spannend allemaal.
@ikke; gelukkig gaat het weer iets beter met je hond!! Nou ik zou het niet grappig vinden als mijn reu zomaar bovenop een teefje duikt en maar door en door gaat........ Hij zal dan nu nog niet doen, is ie te jong voor. Maarja als het wel zover is dat hij iets kan presteren en er een loopse teef in de buurt is moeten we hem dus echt aan de lijn houden, ik wil geen rare kruisingen krijgen hier hahahaha. Balen zeg dat je al die pijntjes hebt!! Maar hopen dat er iets moois uit komt @biancje; wow 2 dezelfde pendels Ik hoop voor je dat het uit komt! @dolfijn; alvast heel veel succes bij de cardio met je vriend. @allemaal; ik heb het eten klaar en ga nu eten, daarna ga ik aan het werk. Ik lees de verhalen morgen wel weer Een fijne avond allemaal en voor de klussers voor vanavond: veel plezier
Sjonge, ben een weekendje niet achter de pc geweest, maar wat moet je dan een boel terug lezen.. Nou ben vandaag dan toch ongi geworden na 43 dagen. Nu kan ik weer opnieuw beginnen..nu hopen dat de vogende ronde niet zo lang duurt, en dat ik dan minder kwaaltjes heb..haha. Wel gek normaal heb ik die juist tijdens mn ongi, nu (nog) niet.. Heb ook mijn eerste pendel binnen. juli een jongen. Dus ben benieuwd. Geloof er normaal niet zo in, maar zie toch dat het regelmatig klopt.. ikke; spannend hoor, hoop dat het raak is..
jeetje, één dag te werk en meteen weer 4 pagina's bijlezen! maar ben helemaal up to date. welkom moneypenney! @ikke ik hoop dat het al beter gaat met je hond! en we duimen natuurlijk dat je stiekem wel al zwanger bent hihi nou, wij gaan straks lekker bij mijn moeder eten. vanavond komen mijn kids (en misschien ergens ik?!) op TV! zeg liever niet waarbij, maar wilde het wel even melden fijne avond meiden!
Wat leuk Smyltje! Alleen jammer dat wij niet mee kunnen genieten. Maar ja, dat hoort erbij hè, al dat stiekeme gedoe als je een beebje wil.
hahah erg he love1985 en smyltje.. dat bijlezen we typen heel wat af hier met z'n allen.. gelukkig wel; heerlijk gezellig al die meiden onder elkaar! Biancje; wat super; 2x dezelfde pendel ben heel benieuwd!!
Ja ik ben super blij met deze pendels, hoop dat het dan echt gaat lukken kijk er toch wel naar uit zo'n eigen kindje in je armen, heerlijk gisteren bij mijn zus geweest die heeft ook een baby'tje heerlijk lekker knuffelen..voor iedereen suc6 en hopen dat we allemaal dit jaar nog zwanger zijn.